Als je er al niet zeker van was, waarom dan niet 'lopen' gebruikenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:03 schreef Aalbers het volgende:
kak, was er al niet zeker van. Achja, spelfouten heeft ook zijn charmes.
Ik weet het, maar let er nooit opquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je er al niet zeker van was, waarom dan niet 'lopen' gebruiken.
En het loopt/loopd op veen.
Ik had ook het werkwoord lopen moeten gebruikenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:10 schreef Aalbers het volgende:
over spellingsfouten gesproken: Hushovd is zonder t op het eind
als je het niet weet: maak de naam langer, dan zie je wat goed is. Of zet het in de verleden tijd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:10 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ik had ook het werkwoord lopen moeten gebruiken
maar niet in een post, wat de vraag wel vraagtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Euh, ik had de vraag toch eerder juist dan tomaatje?
Okéquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:12 schreef Aalbers het volgende:
[..]
maar niet in een post, wat de vraag wel vraagt
is dit kennis of gokken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:23 schreef Aalbers het volgende:
Ja, maar ze hebben een specifieker nummer die elkaar opvolgt.
Stand deel 2282quote:
Jazekerquote:
Stand deel 2282quote:
Een brief met robijnenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef Yankee het volgende:
Wat stuurde de Birmese koning Alaungphaya in 1756 naar de Engelse koning George 2? (Specifiek)
Nee, de hele brief is van goudquote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:21 schreef Wasknijper21 het volgende:
Hilbrand Nawijn
Gonny van Oudenallen
Mat Herben
Harry Wijnschenk
ik moet er nog één![]()
hoe heet-ie nou, die blitse vent met zijn sportwagens
Hlbrand kwam pas in de 2e fractie, Gonny nog later en Herman heeft nooit in de kamer gezeten.quote:
Dat maakt 5.quote:
Stand deel 2282quote:
kloptquote:
quote:
Nantucket is die rechts ervanquote:
Da's volgens mij een dorpje op cape cod, toch?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:06 schreef DragonFodder het volgende:
Man, ik ben al trots dat herken dat het de staat Massachusets is. Toch?
quote:
Stand deel 2282quote:
\Stand deel 2282quote:
quote:
Waterworld, jezus natuurlijk...wat slechtquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:09 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
Dit wordt m ook niet.
De vorige vraag was Field of Dreams, de tweede Waterworld, ik ga een andere bedenken
Hoe heet de zangeres die speelde in de de film The Bodyguard?quote:
tuurlijkquote:
*checkt filmpje op youtube*quote:
Dan was dat een ander nummer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AKQ, favoriete topics: taal, geschiedenis, topografie, sport algemeen, klassieke muziek, Rusland, schaken, de knorrepos
Er is een fles wijn uitgeloofd, voor degene die het RIVO een knorrepos bezorgt.
quote:
Stand deel 2282quote:
Correctquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 03:11 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Correct![]()
Stand deel 2282
2 Aalbers
2 tomtomaat
1 HilarityEnsues
6 Baszh
2 Ireyon
2 Yankee
1 Flitspaal
2 remcoP
5 Wasknijper21
1 Njosnavelin
4 lubje25
1 theSummoner
Ik pas, ik ben een voetbalnitwitquote:Op woensdag 6 juli 2011 03:14 schreef lubje25 het volgende:
Was een eerste ingeving, hoe meer ik er naar keek hoe meer ik dacht dat het niet goed was![]()
Wie is de nieuwe trainer van Vitesse?
Ik heb zulke vragen nooit goed, de exacte vakken eruit gegooid zodra het konquote:
Dit is geloof ik 3e klas bioquote:Op woensdag 6 juli 2011 03:15 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik heb zulke vragen nooit goed, de exacte vakken eruit gegooid zodra het kon
Ik hoop dat er nog anderen zijn anders doe ik zo wel een nieuwe vraag.quote:
Kquote:Op woensdag 6 juli 2011 03:17 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog anderen zijn anders doe ik zo wel een nieuwe vraag.
Ook al ff geleden.quote:
Stand deel 2282quote:
nope.quote:Op woensdag 6 juli 2011 03:51 schreef lubje25 het volgende:
Vliegveld van LA? Weet niet hoe het heet maar staat me iets van bij.
Weet niet wat ik bedoel. Stond me iets van bij maar heb het mis blijkbaar.quote:
Degene die het laatste antwoord geeft krijgt het puntquote:Op woensdag 6 juli 2011 03:58 schreef theSummoner het volgende:
Wat zijn de twee grootste talen in de finoegrische taalfamilie?
zuidelijker en denk iets dat in de verte op oegrisch lijkt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 04:02 schreef lubje25 het volgende:
Wordt gokken zo, dacht dat fins en russisch aardig verwant waren aan elkaar.
Lets? (Is dat een taal)
Nog een stuk zuidelijkerquote:
Quote van wie?quote:"And when this happens, when we allow freedom to ring, when we let it ring from every village and every hamlet, from every state and every city, we will be able to speed up that day when all of God's children, black men and white men, Jews and Gentiles, Protestants and Catholics, will be able to join hands and sing in the words of the old Negro spiritual, "Free at last! free at last! thank God Almighty, we are free at last!"
quote:
Mooie vraag dacht ik,quote:Op woensdag 6 juli 2011 04:24 schreef theSummoner het volgende:
Mohammed Ali?
Zo ongeveer de enige bokser die ik ken...
Carterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Stand deel 2282quote:Op woensdag 6 juli 2011 07:56 schreef Mark het volgende:
Ruben Carter, verfilmd met Denzel Washington en bezongen door Dylan
Da's John van den Brom natuurlijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 03:14 schreef lubje25 het volgende:
Was een eerste ingeving, hoe meer ik er naar keek hoe meer ik dacht dat het niet goed was![]()
Wie is de nieuwe trainer van Vitesse?
Inderdaadquote:
quote:
Matrix?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:23 schreef Bart het volgende:
Noem een film geregisseerd door The Wachowski Brothers.
Stand deel 2282quote:
Juist.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Bekostigen is iets voor iemand anders betalen zonder daar iets voor terug te krijgen.
Financieren is iets voor iemand anders betalen als lening.
Als het vanuit je eigen portomonee gaat voor eigen doeleinden is er geen verschil, maar het verschil dat Da_Sandman noemt is essentieel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:45 schreef Mark het volgende:
Op deze site wordt er geen onderscheid gemaakt: http://www.encyclo.nl/zoek.php?woord=bekostigen.
Ik houd het maar op betalen en lenen
Stand deel 2282quote:
Wordt wel een hele dikke dan met 200g bloem, 0,5l melk en 2 eieren.quote:
Goed genoegquote:
Of in een hele grote pan gebakken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Wordt wel een hele dikke dan met 200g bloem, 0,5l melk en 2 eieren.
En de n dan?quote:
van Andel-Schipperquote:
Stand deel 2282quote:
Stand deel 2282quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |