Ik heb de mijne laten hemmen naar een 36" inseam, dat is lang zat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:22 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Het is idd een leuk projectBen ook benieuwd hoe jouw broekje gaat worden.
Denk dat ik hem ook maar raw gaat dragen. Cuff and stacks hehe
Dat is ook langquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:26 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik heb de mijne laten hemmen naar een 36" inseam, dat is lang zat.
Tofquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:28 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Dat is ook lang
Er komt een 2de collab NFxMomotaro in Weirdguy alleen dan nu met pink selvedge ipv red selvedge
400stuks worden er geproduceerd. Kayodic van mynudies/sufu heeft prototypes ervan gezien
Geen idee. Ik probeer sufu te mijden omdat de mensen daar me soms net iets te elitair doen. Beetje jammer voor nieuwe mensen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:16 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ugh, ik wacht al maanden op een goedkeuring van Sufu. Iemand enig idee hoe lang dat kan duren?
Dan druk je het nog matig uit maar ja ik ben op zoek naar een paar dingen. (oa. een Hermés sjaal) en ik heb hier nog het een en andere te koop.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik probeer sufu te mijden omdat de mensen daar me soms net iets te elitair doen. Beetje jammer voor nieuwe mensen.
Iemand leuke adresjes voor NF?
Ik houd het bescheiden idd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:12 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Dan druk je het nog matig uit maar ja ik ben op zoek naar een paar dingen. (oa. een Hermés sjaal) en ik heb hier nog het een en andere te koop.
Wat had je genomen qua maat? tts? En hoe zit het verder qua strakheid om de kuiten e.d.?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:26 schreef M1stral het volgende:
Net die N&F gepast en shit jezus wat is die strak. Kon hem wel dichtkrijgen tot de een na laatste knoop.
Meten is weten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:14 schreef infp2009 het volgende:
Hoe weten jullie eigenlijk welke maat je wanneer moet nemen? Ik snap er soms helemaal niks van met sanforized of niet, die krimpen en dan weer uitrekken... welke maat moet je dan nemen? En weten jullie ook wat voor front rise, leg opening, ... je moet hebben?
Nou, eigenlijk is het makkelijker dan je denkt. Meten is weten namelijk. Het belangrijkste hierbij is dan toch wel je zogenaamde "true waist". Meet je zelf eens op om je middel, reken om naar inches en je weet in elk geval welke afmetingen je moet zoeken. Kijk nooi naar tagged size, maar altijd naar de afmetingen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:14 schreef infp2009 het volgende:
Hoe weten jullie eigenlijk welke maat je wanneer moet nemen? Ik snap er soms helemaal niks van met sanforized of niet, die krimpen en dan weer uitrekken... welke maat moet je dan nemen? En weten jullie ook wat voor front rise, leg opening, ... je moet hebben?
Ik vraag me dan af hoe een skinny guy mij zou passen hahah.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:09 schreef M1stral het volgende:
Ik ben TTS gegaan, maar hij zit echt strak. De denim is weinig beweegbaar vanwege de starch, daarom was het ook zo'n hels karwei om de knopen dicht te doen. Maar het is echt wel een heel slimme fit.
De waist is op dit moment het probleemgedeelte, al zie ik die nog wel stretchen, zeker omdat het een loose weave is. De rest van de fit is, eh... Ja strak, maar zonder skintight te zijn. De area bij de kuiten sluit mooi aan.
Ik ga m'n Nudie TFDBC een keer opmeten. Das m'n fijnste skinny fit. De dry stretch zit weer een fractie strakker.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:53 schreef M1stral het volgende:
Tja... Dat zou ik niet weten. Ik vind de cut beetje richting Somet-territorium gaan. Laat ik zo zeggen, hij is slimmer dan mijn Copper Labels.
Leg opening, 6.8"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |