Ninja edit failed, zag wat er eerst stond.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:17 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ok mini contest dan maar?
Dan zou ik eigenlijk wel een andere broek willen..Ik heb het gevoel dat hij amper gaat faden
Pics bitte sehr.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:20 schreef M1stral het volgende:
Trouwens helemaal geen naheffing gekregen en dergelijke. Straks picca's dan maar?
Ja zag eerst niet de close-up en daar blijkt hij toch al best wel wat faded in...quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:23 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ninja edit failed, zag wat er eerst stond.![]()
Weet niet of ie bij de J&J ligt, weet ook niet zeker of dit hem is in de online store.
Mini contest lijkt me wel grappig met zo'n soort broek, maar alleen voor zo'n heel klein bedrag, anders draag ik liever m'n ALD.
Was dit aan mij?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:22 schreef bokkepoot het volgende:
En hoeveel cm is je waist ongeveer dan?
Komen er straks aanquote:
Ik houd niet van broeken die snel uit elkaar vallen... hoe awesome de fades ook mogen zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:33 schreef BigSmurf het volgende:
Het was eigenlijk bedoeld als grapje, omdat die J&J bij jou zo snel ging. Bedoel, als ie maar 25 - 30 euro kost en binnen 15 dagen al zo eruit ziet, dan kan je een short-time contest houden. Met die JC Rags moet je nog maar afwachten of het ook zo snel gaat, anders is voor mij het leuke er ook af, dan gebruik ik die tijd liever voor m'n ALD.
Jop ben me nog aan het ori๋nteren voor een N&F dus wil zoveel mogelijk gegevensquote:
Kunnen we ook doen. Heb nog niet echt gefade delen, maar daar komt sowieso wel verandering in!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik houd niet van broeken die snel uit elkaar vallen... hoe awesome de fades ook mogen zijn.
We kunnen ook onze ALD's tegen elkaar laten faden..
Als je al wat gefade delen op je broek hebt moet je eens voelen hoe boterzacht de denim word..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Ziet er mooi uit..Ben benieuwd naar de fitpicsquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:27 schreef M1stral het volgende:
De selvage is een soort van roze, maar dan meer zalmroze.
Snap dat je geen fan van de kleur kan zijn, maar vind 'm niet lelijk, die 2.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef bokkepoot het volgende:
Dan moeten we iets er tegen over zetten..
Die nieuwe Elephant van N&F is echt lelijk trouwens
Dit is 1
[ afbeelding ]
Echt awesome dus..
En die word de Elephant 2 van ze
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Dan ziet zelfs hun nieuwe LHT er beter uit
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:28 schreef bokkepoot het volgende:
Ik dacht dat ik alles gezien had
Klikken op eigen risicoHahaha epicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens wel lelijke combi, jacket + denim van ALD, beetje jammer.
M1stral, ziet er uit alsof je er met je wangen tegen aan wil wrijven! Jammer van die exposed selvedge, vind ik ook niks voor jou eigenlijk. Maar voor die prijs, tja waarom laten liggen?
Bok, wat vind je trouwens zo lelijk aan die nieuwe elephant, de kleur? Dan ben ik het met je eens
edit: of is het geen ALD + ALD?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Nou, tja... Het is geen dealbreaker, maar ik had liever hidden selvage of peek-a-boo gehad. Maar dat mag de pret niet drukken. De fabric is meer de reden dat ik de broek aangeschaft heb en dat kon ik gewoon niet laten liggen voor die prijs, haha.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:34 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
M1stral, ziet er uit alsof je er met je wangen tegen aan wil wrijven! Jammer van die exposed selvedge, vind ik ook niks voor jou eigenlijk. Maar voor die prijs, tja waarom laten liggen?
Dat schuren is wel lekker juist! Even lekker scrubbenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:37 schreef M1stral het volgende:
De broek is zo slubby, dat ik bang bent dat je je wangen bezeerd als je je lieve smoeltje er tegen aan wrijft. Sick man
@M1quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:17 schreef M1stral het volgende:
Ff snel, misschien dat ik later nog wat detailshot maak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste foto is het meest accuraat qua kleur. De fabric is echt yum yum, al is dat niet goed te zien op de pics. Heel erg slubby.
Anyway, mooie kleur is een pluspunt. Fit weet ik nog niet, want heb hem nog niet gepast. Enige wat ik wel jammer vind is exposed coinpocket selvage en geen hidden rivets. Maargoed, heeft me nog geen 140 EUR gekocht, dus al met al mag ik niet klagen.
Haha ok, doe maar in het weekendquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef M1stral het volgende:
@ Ali:
Jazeker, de fitpics komen nog. Ik heb me er nog niet toe kunnen aanzetten hem aan te trekken, haha. Maar die houden jullie tegoed van me.
En ja zeker, deze gaat wel de rotatie in. Al is het maar omdat ik heel erg benieuwd ben naar het fade potentieel van deze broek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |