Lijkt imo meer op Majin Buu van DBZquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:11 schreef Sinji het volgende:
Maar kijk dat leuke vossengezichtje dan, met spleetogen allesz. Nextlevel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinji, erg nice, extra nice omdat je ze zo goed op de foto krijgt, dat zal wel wat tijd kosten of niet ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Wat ik ervan snap is het volgende.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:45 schreef Atta-boy het volgende:
Even iets heel anders: Die reverse fade broeken he, wat is dat precies of hoe werkt het?
Die schijnen lastig te zijn, maar je kunt het ook als voordeel zien als je em donker wilt houden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:14 schreef Nezhi het volgende:
Mijn SJ ODD ziet er nog steeds uit als nieuw, en die heb ik al drie maanden.die samurai is echt mooi.
Fotos zijn niet egt duidelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:04 schreef Stansfield het volgende:
Wat vinden jullie van Albam.
http://www.oipolloi.com/S(...)+japanese+denim.html
Wel erg goed geprijst voor japanse selvedge jeans.
Je kan dit ook niet vergelijken met alle merken hier, zeker niet qua prijs. Maar volgens mij is het voor die prijs wel waar voor je geld.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:12 schreef Brummi3_NL het volgende:
[..]
Fotos zijn niet egt duidelijk.
Info over de gebruikte denim (welke mill eb welke loom er gebruikt is) is niet aanwezig.
Misschien ben ik kieskeurig geworden met de tijd
Maar idd het is niet duur voor selvedge denim. Maar ik persoonlijk zou deze niet aanschaffen voor het mooie.
Eerder als expiriment
mm jammer, maar de kleur die hij nu heeft is ook erg mooiquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die schijnen lastig te zijn, maar je kunt het ook als voordeel zien als je em donker wilt houden.
Is dat die broek van de J&J?quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:10 schreef bokkepoot het volgende:
Fit is iets te getapered voor mijn smaak maar de rest ziet er wel goed uit..
Over tapers gesproken..Dit is hoe maat 44,5 eruit i.c.m. 19 cm hem..
Excuse de werkschoenen
[ afbeelding ]
Broek gaat echt als een malle nu..
Dit zijn de hems na 15 dagen dragen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Stan heeft inderdaad een slechte fit. Ooit een niet-raw versie gekocht in de uitverkoop, lang voordat ik uberhaupt wist wat raw denim was, 2x gedragen en daarna nooit meer aangehad.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:02 schreef bokkepoot het volgende:
Het is deze
http://www.asos.com//Jack(...)uct.aspx?iid=1262596
En voor een contest..kom maar op ..ik lust je ra(u)w![]()
Ok mini contest dan maarquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:11 schreef BigSmurf het volgende:
We wachten in spanning!
[..]
Die Stan heeft inderdaad een slechte fit. Ooit een niet-raw versie gekocht in de uitverkoop, lang voordat ik uberhaupt wist wat raw denim was, 2x gedragen en daarna nooit meer aangehad.
Die Rick vind ik wel grappig op zich, da's dezelfde fit als waar ik een lichte jeans van heb al 2-3 jaar ofzo en die pasvorm vind ik nog steeds heerlijk. Hoe kan het ook anders met zo'n naam.![]()
Als die net zo snel fade als die Stan lijkt me dat wel een grappig projectje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |