Niks, het draagt die naam omdat het te vergelijken is met een olifantenhuid. Gewoon wat zwaardere denim, naar het verluid om en nabij de 16oz, hoewel N&F claimt dat het 19oz denim is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat is er eigenlijk zo speciaal aan de elephant denim?
Zit trouwens fanatiek te loeren naar die skinny guy, lijkt me eindelijk een fit die me goed past.
Dit en dan dat de elephant 2 22 oz zou zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:16 schreef M1stral het volgende:
[..]
Niks, het draagt die naam omdat het te vergelijken is met een olifantenhuid. Gewoon wat zwaardere denim, naar het verluid om en nabij de 16oz, hoewel N&F claimt dat het 19oz denim is.
Hahaha heb ik iemand een STF aangepraat en zo ja beviel hij?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:33 schreef bokkepoot het volgende:
Net mijn broer gestrikt voor ook een artist denim.Hij wil namelijk upgraden van zijn Levi STF(aangepraat door DE).
Ooit in een ver en vaag verleden in de PUB geloof ik ..quote:Op zondag 10 juli 2011 22:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hahaha heb ik iemand een STF aangepraat en zo ja beviel hij?
Haha dan moet je een knight stf nemenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:58 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ooit in een ver en vaag verleden in de PUB geloof ik ..
Hij is er volgens mij tevreden over al vind ik de kleur in vergelijking met mijn denim te licht
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:17 schreef JopJuh het volgende:
Jopjuh - Tellason 15.5 oz Kuroki Denim mag ik erbij?
Dat klinkt wel nicequote:Op zondag 10 juli 2011 23:03 schreef M1stral het volgende:
@ Ali:
Zin in een 1on1 N&F contest/duel? Kunnnen we de wear en fades mooi vergelijken tussen de N&FxMomo en de Japan Heritage.
Beetje in dezelfde trend als Kayodic en Hippo @ MyNudies?
Maar doen dan?quote:
uhmm jah de res mag dat voor ons beslissenquote:Op zondag 10 juli 2011 23:28 schreef M1stral het volgende:
[..]
Maar doen dan?
Nog wat regels en een tijdsduur vaststellen, of wat? Kunnen ook gewoon ons ding doen natuurlijk en iedere maand updates posten.
Ben je zo ielig? Ik bedoel ik ben dun en heb al 32.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:01 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind het nog steeds bagger dat ze die knights niet in 30/36 of 30/38 maken.. mijn 32 is veel te groot.
Hoe gaat het met die van Jou ? je zou toch foto's posten
Kan je dan niet beter een hele wedstrijd doen met mensen in dit topic? Wil ik ook wel mee doen met een nieuwe broekquote:Op zondag 10 juli 2011 23:28 schreef M1stral het volgende:
[..]
Maar doen dan?
Nog wat regels en een tijdsduur vaststellen, of wat? Kunnen ook gewoon ons ding doen natuurlijk en iedere maand updates posten.
Tja, Ali en ik dragen beiden hetzelfde merk en dezelfde cut. Dus dat leek me een vrij logisch verhaal.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter een hele wedstrijd doen met mensen in dit topic? Wil ik ook wel mee doen met een nieuwe broek
Uiteraard, maar het zou toch een keer leuk zijn om een soort van wedstrijd te houden.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:44 schreef M1stral het volgende:
[..]
Tja, Ali en ik dragen beiden hetzelfde merk en dezelfde cut. Dus dat leek me een vrij logisch verhaal.
Free for all doen we toch al in deze topicreeks, alleen niet echt in contest-zin.
Stf.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:48 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ja dat willen we volgend jaar plannenmet 19+oz
hahaha
Tenzij iedereen een NF contest wil doen
Die contest daar loopt op zich wel goed. Mooie progress.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:03 schreef M1stral het volgende:
@ Ali:
Zin in een 1on1 N&F contest/duel? Kunnnen we de wear en fades mooi vergelijken tussen de N&FxMomo en de Japan Heritage.
Beetje in dezelfde trend als Kayodic en Hippo @ MyNudies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |