Johan Geneequote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:48 schreef Veerboot het volgende:
Hoogtepuntje vind ik overigens wel die items van Erik Dijkstra. In VI is hij met z'n FC Twente-gefap irritant, maar als Jakhals vond ik hem altijd al goed en zijn items vanuit Frankrijk nu zijn ook grappig.
Twee reclameblokken geweest, dus 15 min ongeveer. Zal er wel een deel van de uitzending niet opstaan..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:18 schreef pberends het volgende:
Waarom duurde die uitzending van gisteren eigenlijk maar 58 minuten? Is het programma zo onboeiend dat er maar liefst 32 minuten reclame tussen door moet
Ik vind die Dijkstra in dit programma ook een daadwerkelijke toegevoegde waarde hebben. In tegenstelling tot zijn optredens in Voetbal Internationalquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:48 schreef Veerboot het volgende:
Hoogtepuntje vind ik overigens wel die items van Erik Dijkstra. In VI is hij met z'n FC Twente-gefap irritant, maar als Jakhals vond ik hem altijd al goed en zijn items vanuit Frankrijk nu zijn ook grappig.
Is het niet zijn smartphone?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:18 schreef wimderon het volgende:
Ik kijk er al naar uit hoe Danny, al kijkend op z'n blaadje, allerlei redenen aan gaat voeren waarom Gesink niet mee was met het eerste groepje.
Johan = baasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:33 schreef Mani89 het volgende:
Deze moeten ook gewoon in de OP.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind hem bij VI altijd wel goed...hij durft Johan tenminste tegengas te geven...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind die Dijkstra in dit programma ook een daadwerkelijke toegevoegde waarde hebben. In tegenstelling tot zijn optredens in Voetbal International
Dries Roelvink. En nog wat andere mensen ook geloof ik, maar wat boeit het. Als Dries er maar is!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |