Dit ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:57 schreef zovty het volgende:
De dag erna? Na 10 minuten vraag ik me al af wat ik ook al weer heb geschreven
Dit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:57 schreef zovty het volgende:
Ik dacht dat je een blower was.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:57 schreef zovty het volgende:
Koffiequote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:00 schreef Spouwerranger het volgende:
Meestal zit ik met een kop koffie de dag erna te lachen om m'n debiele posts van die avond ervoor.
Korsakoffie shop ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Net alsof blowen zo goed voor je geheugen is.
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:58 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb nog nooit met drank op gefokt.
Waarschijnlijk omdat ik dan met vrienden ben
Edit: Vrienden van mijn vriend bedoel ik natuurlijk. Alsof ik zelf vrienden heb![]()
Wat een leven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:58 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb nog nooit met drank op gefokt.
Waarschijnlijk omdat ik dan met vrienden ben
Edit: Vrienden van mijn vriend bedoel ik natuurlijk. Alsof ik zelf vrienden heb![]()
Arme jongen! Je mag altijd bij mij komen drinken hoor. Als ik dronken ben gooi ik altijd alles om.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat een leven.
Nee ik weet niet hoe het is om vrienden te hebben dus ik drink altijd alleen. Elke avond tussen de 5 á 15 biertjes en het is dan heel gezellig in nacht-bagger.
Misschien zal ik ooit weten hoe het is om bier te drinken met mensen erbij, ooit op een Fok! meet.
Waar is bij mij? Welke stad is dat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:05 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Arme jongen! Je mag altijd bij mij komen drinken hoor. Als ik dronken ben gooi ik altijd alles om.
Lachen man! (Volgende dag lach ik niet meer aangezien ik dan de ravage mag opruimen)
Ik ben niet eng! Echt niet!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waar is bij mij? Welke stad is dat?
Ik vind het wel eng hoor.
Ik vind het nog steeds eng, jij bent van het andere geslacht namelijk en daar praat ik eigenlijk nooit mee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben niet eng! Echt niet!
Ik zal wat over mezelf vertellen. Ik heet MissVanity ben 22 jaar, moeder van 2 kittens
Bij mij is in Hilversum. Vind je me nu nog eng?
Ik ben one of the guys. Je merkt amper dat ik een meisje ben! (Je ziet het welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds eng, jij bent van het andere geslacht namelijk en daar praat ik eigenlijk nooit mee.
Ik wil het wel proberen hoor, maar niet beledigd zijn wanneer ik huilend weg ren omdat ik het eng vind hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:36 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben one of the guys. Je merkt amper dat ik een meisje ben! (Je ziet het wel)
Maar dan niet hoor. Ik bood het alleen maar aan.
Ja! Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen hoor, maar niet beledigd zijn wanneer ik huilend weg ren omdat ik het eng vind hoor.
Moet ik dan ook wat over mijzelf vertellen voordat ik langs kom?
Ik heet dus Dimens en ik ben eigenlijk veel te jong voor dames van 22 jaar.quote:
Neuken ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben niet eng! Echt niet!
Ik zal wat over mezelf vertellen. Ik heet MissVanity ben 22 jaar, moeder van 2 kittens
Bij mij is in Hilversum. Vind je me nu nog eng?
Story of my life...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:55 schreef tong80 het volgende:
Dat je 's nachts met te veel drank op hebt zitten posten.
En de dag erna je afvraagt welke onzin je hebt gepost ?
>100 posts per dag sinds 2000 .... je zou het zowat denken.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:44 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
>100 posts per dag sinds 2000 .... je zou het zowat denken.
Maar die originaliteit valt niet te programmeren
Haha, zo herkenbaar, dat laatstequote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:02 schreef NrTH het volgende:
Zo een of twee keer per maand maak ik de fout weer om met drank op te gaan Fok!en, ik lees uit zelfbescherming m'n posts maar niet meer door de volgende dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |