Dit ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:57 schreef zovty het volgende:
De dag erna? Na 10 minuten vraag ik me al af wat ik ook al weer heb geschreven
Dit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:57 schreef zovty het volgende:
Ik dacht dat je een blower was.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:57 schreef zovty het volgende:
Koffiequote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:00 schreef Spouwerranger het volgende:
Meestal zit ik met een kop koffie de dag erna te lachen om m'n debiele posts van die avond ervoor.
Korsakoffie shop ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Net alsof blowen zo goed voor je geheugen is.
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:58 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb nog nooit met drank op gefokt.
Waarschijnlijk omdat ik dan met vrienden ben
Edit: Vrienden van mijn vriend bedoel ik natuurlijk. Alsof ik zelf vrienden heb![]()
Wat een leven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:58 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb nog nooit met drank op gefokt.
Waarschijnlijk omdat ik dan met vrienden ben
Edit: Vrienden van mijn vriend bedoel ik natuurlijk. Alsof ik zelf vrienden heb![]()
Arme jongen! Je mag altijd bij mij komen drinken hoor. Als ik dronken ben gooi ik altijd alles om.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat een leven.
Nee ik weet niet hoe het is om vrienden te hebben dus ik drink altijd alleen. Elke avond tussen de 5 á 15 biertjes en het is dan heel gezellig in nacht-bagger.
Misschien zal ik ooit weten hoe het is om bier te drinken met mensen erbij, ooit op een Fok! meet.
Waar is bij mij? Welke stad is dat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:05 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Arme jongen! Je mag altijd bij mij komen drinken hoor. Als ik dronken ben gooi ik altijd alles om.
Lachen man! (Volgende dag lach ik niet meer aangezien ik dan de ravage mag opruimen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |