abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:49:34 #1
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_99061370
Vorige topic; [SC] WO Rechten #53 waar er geen inspiratie is voor een TT

De mooiste studie verdient het mooiste topic van dit forum. Logisch! Hier verder keuvelen over je scriptie, je tentamens, de JB, de UB en niet te vergeten: SOGgen!

Koning der wettenbundels:

Enne.. afgestudeerd zijn for the win!
De afgestudeerde helden van dit topic
Sovereign
_-rally-_
Leonoor
Thisbe
Pool
Smash-it
flubub
Argento
Sessy
GDPP

Ook leuk: de studenten, met de tofste universiteit als eerste:

Universiteit Leiden
addictivebeat
Mieks
Originele_Naam
Cinnamongirl
ChRoNiC
-Trinity-
RobertoCarlos
Florian_
Microtechs
Fip
Kimochi
ArcticBlizzard
Orbis
xxiessiexx (deserteur :*)

Rijksuniversiteit Groningen
xD
Proud2beDiepfries
StarGazer
Maharbal
aaipod (kudtstudent op het moment)
Cortax
Dionysius85
Eilis

Universiteit van Tilburg
Mr.G
1-1-1-1-1
Morrigun99
CaptainRedbeard
bladibladibla
hmmmz
aardappel
EasySilence
Dr_Strangelove

Universiteit Utrecht
MarkzMan_X
The_Duce
VoreG
smvs
AkeBiAtch
dr.dunno
Diederik_Duck (?)
Memento-Mori
ScottTracy
Rainb0ws
Eva4Evah (deserteur :*)
evelien89

Radboud Universiteit
DonStefano
Desideriusa
Sandersson
Kopstoot
Yashaaaaa
Retroseksueel
Morendo
fulco-
tostitomaatkaas

Universiteit van Amsterdam
Andoire
VeX-
Smash-it (tweede master)
TiMPiN
Dreamzk
hemelsblauw
Ruud_Kawasaki
Skage101

Universiteit Maastricht
Law.
Bartaz
RockGod---

Erasmus Universiteit Rotterdam
Umm-Qasr
Cleese
Nautilus
DahaKa
Flashwin
Phaelanx_NL
Mandal
IkeDubaku99

Vrije Universiteit Amsterdam
Jorwol
Ricard0j

Open Universiteit
DanielSmith

Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.

[ Bericht 0% gewijzigd door GlowMouse op 05-09-2011 14:32:09 ]
pi_99062215
*O*
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:54:44 #3
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_99063829
*O* *O*
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_99122824
Ik mag onder de afgestudeerden geplaatst worden.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:36:41 #5
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_99124724
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:46 schreef GDPP het volgende:
Roger that! ;)

PS: Gefeliciteerd *O*

[ Bericht 11% gewijzigd door IkeDubaku99 op 06-07-2011 21:05:02 (Vergeten te feliciteren) ]
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:56:52 #6
326760 Duderd
ik dude, jij dude, wij duden..
pi_99125863
Hoe bevalt het DanielSmith op de open universiteit?
Doei
pi_99126222
Gefeliciteerd GDPP!
pi_99128929
quote:
Gefeliciteerd *O*! Al werk of een stageplek gevonden?
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:05:57 #9
124676 RobertoCarlos
pi_99133484
quote:
Goed bezig! *O* *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 06-07-2011 23:33:30 ]
pi_99141119
quote:
Gefeliciteerd! *O*
pi_99198403
Ik meld me ook maar eens hier :). Afgelopen jaar met Nederlands Recht begonnen in Nijmegen, maar ik heb toch meer interesse in Notarieel Recht. Nu vroeg ik me af welke wettenbundel(s) ik dan het beste kan bestellen voor enkel het Burgerlijk Recht? Iemand ervaring met de Ars Aequi wettenbundels of adviseren jullie toch de reguliere SDU/Kluwer bundels?
pi_99198531
Volgens mij mag je met tentamens alleen die laatste twee gebruiken :)
pi_99198684
Ik dacht dat we zelfs in het propedeusejaar de Ars Aequi wettenbundels tijdens het tentamen Privaatrecht mochten gebruiken. Bij vakinformatie van Burgerlijk Recht I en II staat ook dat je wettenbundels dient te hebben van SDU, Kluwer of Ars Aequi dus dat moet geen probleem zijn ;)
pi_99199391
oki ^O^
pi_99240311
Ennn het eerste jaar is binnen, jeuj.

De boeken voor periode 1 zijn ook alweer bestelbaar, maar ik heb thuis al een paar boeken liggen van iemand die ook rechten heeft gedaan. Nu zag ik dat ik 'europees recht, algemeen deel sinds het verdrag van lissabon, 6e druk' moet bestellen en ik heb hier de 3e druk. Zou daar nou echt veel verschil in zitten? Scheelt weer wat centjes anders.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:23:19 #16
124676 RobertoCarlos
pi_99240413
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:20 schreef evelien89 het volgende:
Ennn het eerste jaar is binnen, jeuj.

De boeken voor periode 1 zijn ook alweer bestelbaar, maar ik heb thuis al een paar boeken liggen van iemand die ook rechten heeft gedaan. Nu zag ik dat ik 'europees recht, algemeen deel sinds het verdrag van lissabon, 6e druk' moet bestellen en ik heb hier de 3e druk. Zou daar nou echt veel verschil in zitten? Scheelt weer wat centjes anders.
Ik kan me voorstellen dat de 3e druk nog van voor het verdrag van Lissabon is.... In dat geval zou ik de 6e druk kopen, want dat verdrag heeft veel veranderd...
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:26:31 #17
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_99240512
Ik twijfel. De gewijzigde artikelnummers kun je er zelf wel bijzoeken, en belangrijke arresten komen bij het college wel.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_99241055
Mja maar hoe ik het begrijp (mijn bachelor is internationaal en europeesrecht) is er meer gewijzigd dan alleen de verdragsartikels..

Mijn laatste bachelorvak wat nog open staat (uitvoering en handhaving van de eu) was namelijk wel behoorlijk aangepast bleek (ik was niet echt naar de colleges geweest en op de sheets stonden alleen de aangepaste artikelen)

Mooie is dat het boek wat voor dat vak voor geschreven staat nog wel de oude artikelen hanteert.. Misschien van de week me daar toch al een beetje in verdiepen.. Dat hele Lissabonverdrag is namelijk gewijzigd toen ik in Italië zat, en helemaal geen europese vakken meer gevolgd heb..

Het was eigenlijk de bedoeling dat ik voor mijn vakantie een samenvatting gemaakt zou hebben (hertentamen is 23 augustus) maar dat heb ik keer op keer maar uitgesteld en ga donderdag op vakantie, moet dinsdag en woensdag werken dus dat gaat hem denk ik niet meer worden :P

Dan maar gewoon 2 a 3 weken er voor uittrekken en heel goed leren :) Het is niet alsof ik het boek nog nooit gelezen heb.. Beetje balen alleen dat het in het Engels is en de stof verder in het Nederlands.

Het is als het goed is mijn laatste uni tentamen ooit dus er echt voor knallen is dan ook geen probleem :)
pi_99241915
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:23 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat de 3e druk nog van voor het verdrag van Lissabon is.... In dat geval zou ik de 6e druk kopen, want dat verdrag heeft veel veranderd...
Nou op het boek staat 'sinds het verdrag van lissabon', en het is uitgegeven in 2010.
Het boek gaat vooral over de aard/structuur van de EU, de instellingen en rechtsbronnen, markt en publieke belangen, wetgeving, mededingingsrecht tussen markt en overheid, doorwerking en toegang tot de rechter.

Bedankt voor het meedenken iig.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:26:38 #20
124676 RobertoCarlos
pi_99242320
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:13 schreef evelien89 het volgende:

[..]

Nou op het boek staat 'sinds het verdrag van lissabon', en het is uitgegeven in 2010.
Het boek gaat vooral over de aard/structuur van de EU, de instellingen en rechtsbronnen, markt en publieke belangen, wetgeving, mededingingsrecht tussen markt en overheid, doorwerking en toegang tot de rechter.

Bedankt voor het meedenken iig.
Heb je het nou over de 3e of over de 6e druk?
pi_99242397
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:26 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Heb je het nou over de 3e of over de 6e druk?
De derde.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:41:49 #22
124676 RobertoCarlos
pi_99242735
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:29 schreef evelien89 het volgende:

[..]

De derde.
ok, dat kon ik even niet opmaken uit jouw eerste post... In dat geval zijn er niet zoveel veranderingen en is het de moeite waard om te proberen.
Wel gek dat ze binnen 1 jaar 3 nieuwe drukken uitbrengen. Ik vraag me eigenlijk af of die 6e druk wel bestaat...
pi_99243339
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:41 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

ok, dat kon ik even niet opmaken uit jouw eerste post... In dat geval zijn er niet zoveel veranderingen en is het de moeite waard om te proberen.
Wel gek dat ze binnen 1 jaar 3 nieuwe drukken uitbrengen. Ik vraag me eigenlijk af of die 6e druk wel bestaat...
WOWW wat een faal. Je hebt gelijk. Ik haal 2 boeken door elkaar, er is geen 6e druk:( sorry guys.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 15:40:56 #24
124676 RobertoCarlos
pi_99244391
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:01 schreef evelien89 het volgende:

[..]

WOWW wat een faal. Je hebt gelijk. Ik haal 2 boeken door elkaar, er is geen 6e druk:( sorry guys.
Toch goed dat er mensen meedenken niet? ;) ~O>
pi_99328583
Hoi!

Ik heb een vraag aan jullie, ik ben tweedejaars Rechtenstudente in Utrecht en nu heb ik van horen zeggen dat het een (nieuwe) regeling is dat je je 'P' (en dus je eerstejaarsvakken) moet halen in 2 jaar?
Nu heb ik al mijn vakken gehaald, behalve kernvak privaatrecht 1 (een eerstejaarsvak) hetgeen zou betekenen dat ik een negatief studieadvies zou krijgen en moet stoppen met mijn studie.
Echter kan ik nergens in de examenregeling oid de daadwerkelijke regeling vinden, weet een van jullie of dit gewoon bullshit is en zo niet, waar ik die desbetreffende regeling dan kan vinden?

Heb Studiepunt al geprobeerd te contacten, maar die zijn op dit moment niet bereikbaar. Heb a.s woensdag de herkansing dus zit een beetje in de stress, vandaar dat ik het hier probeer. :)
  maandag 11 juli 2011 @ 18:35:29 #26
124676 RobertoCarlos
pi_99329178
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:21 schreef Florette het volgende:
Hoi!

Ik heb een vraag aan jullie, ik ben tweedejaars Rechtenstudente in Utrecht en nu heb ik van horen zeggen dat het een (nieuwe) regeling is dat je je 'P' (en dus je eerstejaarsvakken) moet halen in 2 jaar?
Ik zit niet op de UU maar volgens mij is dit gewoon geregeld in de OER. En art. 7.4 van jouw OER van 2010-2011 zegt niets over die 2 jaar waarin je je P moet halen. Als het goed is heb je al een brief ontvangen waarin al een definitief positief bindend advies is afgegeven aan jou omdat je > 37,5 ects hebt gehaald.
Misschien gaat het verhaal dat je hebt gehoord voor 2011-2012 gelden, maar in dat geval kan dat niet nu al voor jou opgaan. En de OER 2011-2012 is er nog niet eens.

Maar lees het zelf nog eens even na: http://www.uu.nl/SiteColl(...)0RGL%202010-2011.pdf
  maandag 11 juli 2011 @ 18:39:18 #27
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_99329346
Ik heb een uur geleden mijn cijfer voor mijn herkansing verbintenissenrecht ontvangen. Ik had een zeven waar ik best blij mee was. In verhouding had ik niet veel tijd besteed aan de voorbereiding voor de herkansing, aangezien ik Burgerlijk Procesrecht en Staatsrecht voor liet gaan. Ik verbaasde mij wel over hoe slecht de herkansing was gemaakt. Het gemiddelde was om te huilen. Het gemiddelde was 5.16.
pi_99330209
quote:
2s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:35 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ik zit niet op de UU maar volgens mij is dit gewoon geregeld in de OER. En art. 7.4 van jouw OER van 2010-2011 zegt niets over die 2 jaar waarin je je P moet halen. Als het goed is heb je al een brief ontvangen waarin al een definitief positief bindend advies is afgegeven aan jou omdat je > 37,5 ects hebt gehaald.
Misschien gaat het verhaal dat je hebt gehoord voor 2011-2012 gelden, maar in dat geval kan dat niet nu al voor jou opgaan. En de OER 2011-2012 is er nog niet eens.

Maar lees het zelf nog eens even na: http://www.uu.nl/SiteColl(...)0RGL%202010-2011.pdf
De OER heb ik dus al in zijn geheel doorgelezen en ik kan er inderdaad ook niets over vinden. Ik heb inderdaad aan het eind van mijn eerste jaar een positief bindend advies gekregen, deze geld dus in principe voor de duur van mijn gehele studie?
Zou kunnen dat het pas vanaf volgend jaar gaat gelden en dat het dan dus niet voor mij geld. In dat geval ben ik nu heel opgelucht. Ik zal morgen voor de zekerheid nog naar het studiepunt bellen. Bedankt voor je snelle reactie!
  maandag 11 juli 2011 @ 19:06:09 #29
124676 RobertoCarlos
pi_99330597
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:57 schreef Florette het volgende:

[..]

De OER heb ik dus al in zijn geheel doorgelezen en ik kan er inderdaad ook niets over vinden. Ik heb inderdaad aan het eind van mijn eerste jaar een positief bindend advies gekregen, deze geld dus in principe voor de duur van mijn gehele studie?
Staat er niet in de brief van het positieve bindende advies dat dit definitief is? En als het in de OER niet staat of in de OER wordt niet verwezen naar een andere regeling waar het BSA in staat, kan het haast niet anders dan dat wat er nu in de OER staat, gewoon het hele verhaal is.
En als antwoord op jouw vraag: zoals ik art 7.4 lees: ja, hoe raar ik dat ook vind.
pi_99335221
quote:
2s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:06 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Staat er niet in de brief van het positieve bindende advies dat dit definitief is? En als het in de OER niet staat of in de OER wordt niet verwezen naar een andere regeling waar het BSA in staat, kan het haast niet anders dan dat wat er nu in de OER staat, gewoon het hele verhaal is.
En als antwoord op jouw vraag: zoals ik art 7.4 lees: ja, hoe raar ik dat ook vind.

Die brief ligt op dit moment helaas niet binnen mijn bereik, dus daar kan ik je niets over vertellen.. Ik vertrouw het nog steeds niet helemaal, maar het lijkt me inderdaad heel erg sterk (nee, onmogelijk zelfs) dat ze een regeling daarover hebben die niet in de OER staat. Ik heb er tijdens mijn studie ook nog nooit iets over gehoord, dus ik ga me er niet meer druk over maken. Bedankt!!
  maandag 11 juli 2011 @ 20:37:55 #31
57434 Marloes
Digital Love
pi_99335714
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:57 schreef Florette het volgende:

[..]

Zou kunnen dat het pas vanaf volgend jaar gaat gelden en dat het dan dus niet voor mij geld. In dat geval ben ik nu heel opgelucht. Ik zal morgen voor de zekerheid nog naar het studiepunt bellen. Bedankt voor je snelle reactie!
Ik studeer ook aan de UU en voor zover ik weet is er alleen een BSA en hoef je je P daarna niet binnen 2 jaar te halen.. Dus dat geldt dan in jouw geval niet. Volgens mij zijn resultaten in je bachelor iets van 5 jaar geldig..

Had ik al verteld dat ik IPR heb gehaald? :) :D
Heb nu de eerste 30 ECTS van m'n master alweer binnen.. Gaat snel zo :')
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  maandag 11 juli 2011 @ 20:42:08 #32
124676 RobertoCarlos
pi_99335992
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:37 schreef Marloes het volgende:

[..]
Had ik al verteld dat ik IPR heb gehaald? :) :D

Heb nu de eerste 30 ECTS van m'n master alweer binnen.. Gaat snel zo :')
Focussen op het positieve zou ik maar zeggen dan *O*
  maandag 11 juli 2011 @ 20:45:34 #33
57434 Marloes
Digital Love
pi_99336214
quote:
2s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:42 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Focussen op het positieve zou ik maar zeggen dan *O*
Dat onderstaande is natuurlijk opzich ook wel positief, alleen betekent dat dat ik waarschijnlijk over een halfjaar al klaar ben en ik heb nog geen zin om te gaan werken :@ :')

Maar voor de rest natuurlijk *O* *O* *O* *O*
The more that I appear.
  donderdag 14 juli 2011 @ 14:21:40 #34
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_99455861
Ik zal ook weer eens wat posten. Alle tentamens (ruim) gehaald en ga nu het laatste jaar van de bachelor in. Goh wat gaat het snel zeg.. Nog maar twee jaartjes!

Honours college gaat wat minder. Alles wel gewoon gehaald, maar als ik het allemaal overnieuw moest doen zou ik het niet weer doen. Ik zie er steeds minder de toegevoegde waarde van in afgezien van de verwijzing op mijn bul straks. De kosten wegen niet echt op tegen de baten zegmaar. Ik ben dit jaar meer tijd bezig geweest met honours dan met de hele rest van de studie omdat ze zo ontzettend veel verplicht stellen. Bovendien kost het ook nog eens redelijk wat geld. Zou het niet aanraden dus aan de nieuwe Rug studenten die er straks voor worden gevraagd. Ik hoef nu echter nog maar een jaartje dus ik zou gek zijn om nog te stoppen :)

Ik zal later nog eens wat uitgebreider reageren. Ik moet nu nog even wat laatste dingen afronden voor, je raadt het al, honours.

@GDPP: Gefeliciteerd!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 18:42:49 #35
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_99550716
't gaat hier ook erg snel, alweer bijna klaar met de master.

zie ernaar uit om mr. voor m'n naam te kunnen zetten.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 19:00:49 #36
124676 RobertoCarlos
pi_99551394
Dit draadje loopt wel snel leeg zo -O-
pi_99551901
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 19:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dit draadje loopt wel snel leeg zo -O-
Als het goed is komt er ook weer nieuwe aanwas. Ik moet nog ruim een jaar, dus ik blijf nog wel even hangen ;).
pi_99584242
quote:
Vanaf komend academisch jaar wordt het gebruik van bijschrijvingen en arceringen in wettenbundels nog maar beperkt toegestaan. Namen van arresten en rechtelijke uitspraken mag je nog bijschrijven, andere bijschrijvingen, arceringen, coderingen, onderstrepingen en het gebruik van niet door de uitgever geleverde voorbedrukte tabbladen geldt vanaf komend studiejaar als fraude. Ook het gebruik van andere toegestane literatuur met bijschrijvingen wordt vanaf dan aangemerkt als fraude, tenzij van te voren -schriftelijk- door de vaksectie anders is bepaald.
Op de ru.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_99584613
What the fuck? Er wordt juist altijd op gehamerd dat je moet onderstrepen enzo.. Vage shit..
Er zal wel misbruik van gemaakt worden dat mensen op bepaalde manieren gaan strepen zodat er zinnen of begrippen ontstaan..

Maar een artikel nummer arceren hoe kan je daar mee frauderen? Dat je meer tijd over houdt bij een tentamen omdat je dingen wel snel kan vinden?

Ik blij dat ik in augustus als het goed is mijn laatste tentamen heb gehad..

[ Bericht 35% gewijzigd door Yashaaaaa op 17-07-2011 18:05:24 ]
  zondag 17 juli 2011 @ 18:02:31 #40
57434 Marloes
Digital Love
pi_99584678
Dat gaat wel heel ver :')
Zonder mijn innovatie coderingen had ik IPR echt nooit gehaald :P
Geldt voor wel meer vakken denk ik ;)
The more that I appear.
  zondag 17 juli 2011 @ 18:22:17 #41
124676 RobertoCarlos
pi_99585272
En het is nog onlogisch ook, rechterlijke uitspraken mag wel (en die zijn best belangrijk), maar iets onderstrepen niet. :?
pi_99638440
ik mag nog steeds van UU naar UM geplaatst worden, nu halverwege mn masterq
pi_99839058
Ik heb een vraagje, ik ben nu aankomend 2e jaars student en ben eigenlijk wel op zoek naar een juridische bijbaan bij de rechtbank oid. Nu word ik via google niet veel wijzer dus ik hoopte dat jullie me verder zouden kunnen helpen waar ik het moet zoeken. Ik was eerst van plan om volgend jaar proberen de rechtswinkel te gaan doen maar om financiële redenen moet ik iets betalends hebben en het lijkt me een goede voorbereiding op de toekomst om dat dan in de juridische sector op te zoeken. Alle tips zijn welkom :)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_99850390
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:21 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb een vraagje, ik ben nu aankomend 2e jaars student en ben eigenlijk wel op zoek naar een juridische bijbaan bij de rechtbank oid. Nu word ik via google niet veel wijzer dus ik hoopte dat jullie me verder zouden kunnen helpen waar ik het moet zoeken. Ik was eerst van plan om volgend jaar proberen de rechtswinkel te gaan doen maar om financiële redenen moet ik iets betalends hebben en het lijkt me een goede voorbereiding op de toekomst om dat dan in de juridische sector op te zoeken. Alle tips zijn welkom :)
Buitengriffier bij de plaatselijke rechtbank? :)
pi_99892318
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:15 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Buitengriffier bij de plaatselijke rechtbank? :)
Zoiets wou ik ook doen maar kan nergens op de website iets vinden voor bijbaan als student. Meestal is het als stage of voor net afgestudeerden wat ze aanbieden.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_99892430
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:40 schreef dreamzk het volgende:
Zoiets wou ik ook doen maar kan nergens op de website iets vinden voor bijbaan als student. Meestal is het als stage of voor net afgestudeerden wat ze aanbieden.
Stuur een open sollicitatie of bel even met ze?
pi_99993917
Hey!
Ik begin in september in Leiden!
Just when you think there is no one else to disappoint you, you disappoint yourself.
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:49:45 #48
124676 RobertoCarlos
pi_99997380
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 10:01 schreef Nailpolish het volgende:
Hey!
Ik begin in september in Leiden!
Hey!! *O* *O*
pi_100035941
Ik heb er helemaal zin in! @RobertoCarlos, zit je ook in Leiden?
Just when you think there is no one else to disappoint you, you disappoint yourself.
  donderdag 28 juli 2011 @ 08:55:38 #50
124676 RobertoCarlos
pi_100035971
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 08:54 schreef Nailpolish het volgende:
Ik heb er helemaal zin in! @RobertoCarlos, zit je ook in Leiden?
:Y Zie ook de OP, waar je op een gegeven moment ook in komt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')