Roger that!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:46 schreef GDPP het volgende:
Ik mag onder de afgestudeerden geplaatst worden.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:46 schreef GDPP het volgende:
Goed bezig!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:46 schreef GDPP het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:46 schreef GDPP het volgende:
Ik kan me voorstellen dat de 3e druk nog van voor het verdrag van Lissabon is.... In dat geval zou ik de 6e druk kopen, want dat verdrag heeft veel veranderd...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:20 schreef evelien89 het volgende:
Ennn het eerste jaar is binnen, jeuj.
De boeken voor periode 1 zijn ook alweer bestelbaar, maar ik heb thuis al een paar boeken liggen van iemand die ook rechten heeft gedaan. Nu zag ik dat ik 'europees recht, algemeen deel sinds het verdrag van lissabon, 6e druk' moet bestellen en ik heb hier de 3e druk. Zou daar nou echt veel verschil in zitten? Scheelt weer wat centjes anders.
Nou op het boek staat 'sinds het verdrag van lissabon', en het is uitgegeven in 2010.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de 3e druk nog van voor het verdrag van Lissabon is.... In dat geval zou ik de 6e druk kopen, want dat verdrag heeft veel veranderd...
Heb je het nou over de 3e of over de 6e druk?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:13 schreef evelien89 het volgende:
[..]
Nou op het boek staat 'sinds het verdrag van lissabon', en het is uitgegeven in 2010.
Het boek gaat vooral over de aard/structuur van de EU, de instellingen en rechtsbronnen, markt en publieke belangen, wetgeving, mededingingsrecht tussen markt en overheid, doorwerking en toegang tot de rechter.
Bedankt voor het meedenken iig.
De derde.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heb je het nou over de 3e of over de 6e druk?
ok, dat kon ik even niet opmaken uit jouw eerste post... In dat geval zijn er niet zoveel veranderingen en is het de moeite waard om te proberen.quote:
WOWW wat een faal. Je hebt gelijk. Ik haal 2 boeken door elkaar, er is geen 6e druk:( sorry guys.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
ok, dat kon ik even niet opmaken uit jouw eerste post... In dat geval zijn er niet zoveel veranderingen en is het de moeite waard om te proberen.
Wel gek dat ze binnen 1 jaar 3 nieuwe drukken uitbrengen. Ik vraag me eigenlijk af of die 6e druk wel bestaat...
Toch goed dat er mensen meedenken niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:01 schreef evelien89 het volgende:
[..]
WOWW wat een faal. Je hebt gelijk. Ik haal 2 boeken door elkaar, er is geen 6e druk:( sorry guys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |