oare = anderequote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
KB WAT IS EEN OARE KIP EN WAT IS EEN FRANKERIJK?
waaromquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga jullie echt nog een keer reporten.
Nee ik ben net wakker.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:25 schreef Flitskikker het volgende:
Heroin, heb je die track die ik gister stuurde nog geluisterd?
wat? mag ik de lapo/fipo niet pakken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga jullie echt nog een keer reporten.
Dat kan ook onder hunten worden verstaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:26 schreef Gideon_92 het volgende:
ik hunt niet, zag dat het de laatste was
ja mevrouw de moderator.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat kan ook onder hunten worden verstaan.
Reeg?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SAMEN NAAR DE KERREMISSSS DE CHIMPANSEE ZIT OP DE REEEG VAN EEN BABYOLIFAAANTJE.
Volendams dialect.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook echt met z'n tweeën een polonaise.
Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ben ik de enige die na 10 seconden dat nummer wegklikte ofzo?
OMFG.quote:
JA MOET WEL MEER JONGUquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA HIJ MEOST HEM LUISTEREN VAN MIJ.
Ik heb me er prima mee vermaakt, niets mis mee.quote:
Oke mooi dan is het goed dit datquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb me er prima mee vermaakt, niets mis mee.
R_R en KB zijn dikke matties altijd dikke party door muziek te delen met elkaar dit dat alles.quote:
crackertjes, wat is dat voor karige zooiquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn zusje is boos omdat ik drie crackertjes pakte waardoor zij er maar één had.
Van dat knackebrod ding geval jwait.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
crackertjes, wat is dat voor karige zooi
gwn brood gwn brood altijd broodquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Van dat knackebrod ding geval jwait.
quote:
Variatie is goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
gwn brood gwn brood altijd brood
dat zeggen meisjes met anorexia ook altijd heel trotsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:36 schreef yosander het volgende:
Ik had helemaal geen honger vanochtend en nu nog steeds niet, heb één banaan gehad![]()
![]()
!!1
HOI ik heb ook een banaan gegeten, nu zijn we tweeling, boks tik hem aanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:36 schreef yosander het volgende:
Ik had helemaal geen honger vanochtend en nu nog steeds niet, heb één banaan gehad![]()
![]()
!!1
Best aardig? het is goddelijk.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dat zeggen meisjes met anorexia ook altijd heel trots
LOL R_R IK HEB DRIE DAGEN OVERLEEFD MET TWEE LOLLIESquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vannacht kapsalon gehad, jij onwetende.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Das een hint van: jij moet ook minder eten!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
LOL R_R IK HEB DRIE DAGEN OVERLEEFD MET TWEE LOLLIES![]()
![]()
Ik:
Gewoon vers brood van de bakker dit dat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Alleen dat dure brood van de Appie is echt lekker.
*Boks* ditdat! KB wilt wel een internetboks gevenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HOI ik heb ook een banaan gegeten, nu zijn we tweeling, boks tik hem aan
[..]
Best aardig? het is goddelijk.
Nee, bedankt, liever geen ano-ano-anorexia.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Das een hint van: jij moet ook minder eten!
KANSLOOOOOOOSquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:38 schreef yosander het volgende:
[..]
*Boks* ditdat! KB wilt wel een internetboks geven
:'_)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, bedankt, liever geen ano-ano-anorexia.
quote:
wat.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:38 schreef yosander het volgende:
[..]
*Boks* ditdat! KB wilt wel een internetboks geven
Aightquote:
quote:
Nee joh ik krijg een prothese.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij wordt geamputeerd en dan ga je bedelen op straat in je oude kloffie
Betaal jij mijn verzekering?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GODVERDOMME VAN ONZE BELASTINGCENTEN ZEKER JA ?!? !JA???? JA?
ZOU NIET MOETEN MOGEN DE ROVERHEID ZOU DIT NIE TTOE MOETSEN STAANquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GODVERDOMME VAN ONZE BELASTINGCENTEN ZEKER JA ?!? !JA???? JA?
MAR DAT WEET JIJ NIETquote:
INDERDAAD VERDORMRMEquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ZOU NIET MOETEN MOGEN DE ROVERHEID ZOU DIT NIE TTOE MOETSEN STAAN
Ja ik gister ook om 22.30 ofzo pas. Helemaal van werchter naar groningen. valt nog vies tegen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Nu pas terug van Werchter?Mijn bff was gister al terug.
Ja oke, zij hoefde maar terug naar Helmond.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja ik gister ook om 22.30 ofzo pas. Helemaal van werchter naar groningen. valt nog vies tegen.
dat is als de 3e keeer dat je laatste zei!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Laatste, deze kunnen jullie wel waarderen.
ECHT NIET.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:49 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
dat is als de 3e keeer dat je laatste zei!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De laatste, beloofd. Maar deze is ECHT geniaal. ECHT.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WACHT DEZE ALLEEN NOG OMG DEZE WAS ZO GRAPPIG, UREN OM GELACHEN.![]()
![]()
![]()
![]()
...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kees fuckin' Tol, de meest oninteressante persoon van heel de wereld die het meest is te zien op de tv.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
blijkt maar weer eens!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh oeps.Ik kan niet zo goed tellen want pabo enzo.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fuck The Beatles, sinds vandaag ken ik The Pietels.
WANNE BAZEN
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Helemaal niet.Het is niet mijn muziek.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:59 schreef Keauning het volgende:
Dadelijk ff naar stad, laatste inkopen voor Sunny Beach doen.
Morgenavond.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoeveelste vertrek ook je ook alweer?
Doe ze de groeten van mij in de Vikingquote:
Ja uiteraardquote:
Keiweekquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:04 schreef Heroinjunk het volgende:
Klinkt echt als een kindervakantieweek dit dat
Zou 't eerder Brabants noemenquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Zou 't eerder Brabants noemen: KEI
.
Waarom zo verdrietig, ben jij Suus welquote:
Jawel, maar dat klinkt net als een belediging.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom zo verdrietig, ben jij Suus wel?
Ja vandaag die 2e editie ontvangen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja uiteraard! Ga morgen nog Groningen langs makelaars.
Vandaag of gisteren ook zo'n KEIgids ontvangen zekers?
Zo was 't niet bedoeld hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, maar dat klinkt net als een belediging.
Aight. Maar wat dan, ga je op vakantie ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:08 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja vandaag die 2e editie ontvangen.Zat hem net te lezen. Maar ik kan er maar 3 dagen, en dat terwijl 4/5e dag die poolparty en het eindfeest zijn. Balen!
Ik kom net de dag voor keiweek terug van vakantie. Dan dus keiweek ws 3 dagen en dan door naar Lowlands.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Aight. Maar wat dan, ga je op vakantie ofzo?
Oja, Lowlands is danquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:11 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik kom net de dag voor keiweek terug van vakantie. Dan dus keiweek ws 3 dagen en dan door naar Lowlands.
Hoe zit dat nou met de studiepunten enzo?quote:
Err, dear god.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met de studiepunten enzo?Wanneer heb je het eerste jaar gehaald? Als je 42 punten hebt?
Maar wat als je nou herkansingen hebt in augustus? D= Ik heb nu 31 punten en ik heb in augustus/september herkansingen. Ben ik dan over of niet?
Hmmm oke.. ik lees nu in zo'n examenregelement dat je 30 punten aan het eind van periode drie moet hebben inclusief herkansingen. We zitten nu in periode 4 en ik heb 31 punten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Err, dear god.Dat is op iedere school anders geregeld, geloof ik. Bij ons moest je 45 punten hadden, maar wij werkten met 5 studiepunten per vak. Maar 42 kan ook wel. En je bent nu nog niet officieel over, maar als jij je studiepunten in augustus haalt en dan gewoon je 42 punten haalt, mag je wel aan je 2e jaar beginnen.
Errrr.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmmm oke.. ik lees nu in zo'n examenregelement dat je 30 punten aan het eind van periode drie moet hebben inclusief herkansingen. We zitten nu in periode 4 en ik heb 31 punten.Ben ik veilig?
Fmlquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Errrr.Ik weet niet, ik heb daar nooit last van gehad, want ik heb alles in een keer gehaald.
Rekenen, zit je op de basisschool of zoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Fml
Maar ik denk dat ik veilig ben.
Nu eerst dat rekenen halen.
JA MAAR DAN VOOR GROTE MENSENquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Rekenen, zit je op de basisschool of zo?
HAHA LOLLERZZquote:
Ik heb mn SLB'er net gemaild ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Bel even je SLO-er op?Bij ons kreeg je altijd een gesprek als je niet veilig was volgens mij.
Wat heeft je vriendje daar nou mee te makenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik raak hier echt ZO gefrustreerd en gestresst van godverdomme teringjantje.
Intelligentquote:15:45] koekjesslet: bah
[15:45] koekjesslet: beh
[15:45] koekjesslet: maah
[15:45] koekjesslet: moehg
[15:45] koekjesslet: loei
[15:45] koekjesslet: doei
Zo vroegquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:17 schreef Keauning het volgende:
Over kwartier op school zijn voor diploma te tekenen.
Daarna officieel gedeelte dit dat.
Laatste keer @ middelbare school.![]()
![]()
Nu pas? Wow. Ik geniet al een klein weekje van vrijheidquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:17 schreef Keauning het volgende:
Over kwartier op school zijn voor diploma te tekenen.
Daarna officieel gedeelte dit dat.
Laatste keer @ middelbare school.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Etsu is er weer, en iedereen leeft weer
Nee. Jij wel?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:06 schreef Etsu het volgende:
R_R, heb jij note erbij van vanmorgen of niet?
Precies.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:07 schreef Etsu het volgende:
Twenteliever wonen in Sittard dan in Twente.
notes erbij, wat hebben jullie gedaan? yvonne verkracht??quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:06 schreef Etsu het volgende:
R_R, heb jij note erbij van vanmorgen of niet?
Klein probleempje vanochtend.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:09 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
notes erbij, wat hebben jullie gedaan? yvonne verkracht??
Jordyquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Als ik in deze intercity blijf zitten, ga ik naar Jordy.
Haten op andere dingen als je in Twente woontquote:
Ik blijf gewoon in Brabant, fuck al die andere provincies.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Twente wtf. Dan zou ik nog eerder in Zeeland gaan wonen.
Ja, maar Twente.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon in Brabant, fuck al die andere provincies.
Ja, bij de Strijp. Daar stonden naast de weg van die schermen waar je van die hoertjes kon laten pijpen dit dat.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, bij de Strijp. Daar stonden naast de weg van die schermen waar je van die hoertjes kon laten pijpen dit dat.
HAHA JIJ KOMT LAATquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja ik kom vaak laat, dus dat zag ik altijd.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zit al een kwartier een mix van D-Block & S-Te-Fan te luisteren.
Allemaal trollen. Heel stiekem zijn ze jaloersquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Stront help es effe, allemaal twente haters hier.
Nou, nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:44 schreef strontboer het volgende:
[..]
Allemaal trollen. Heel stiekem zijn ze jaloers![]()
Geen zin om te zoeken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Naar fatsoenlijke muziek luisteren zou al een beter idee zijn.
W00t, lange dagen maak jijquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hoi.Goed, ben eindelijk bijna thuis, dan mag ik de trein uit.
Met jou?
Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Etsu ben je ooit in Twente geweest?
Als bij mij D-Block & S-Te-Fan op zou staan zou ik ineens heel veel zin krijgen om iets anders te zoeken.quote:
Neus, voornamelijk. Wat een stank daar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dan moet je je ogen wel dicht hebben gehad.
Twente.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:45 schreef strontboer het volgende:
Koekje waar kom je eigenlijk precies vandaan?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Neus, voornamelijk. Wat een stank daar.
Haha ik kom van mijn vriend af.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:45 schreef strontboer het volgende:
[..]
W00t, lange dagen maak jij![]()
Met mij gaat het prima hoor
Ik vind het maar vies.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:47 schreef strontboer het volgende:
[..]
nice![]()
Ga je ook naar de UT?
[..]
Altijd leuk
Twente verdedigen en alles en nu opeens haten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nop, geen zin om in Twente te blijven. Twente sowieso
jippiequote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja hoor.Nu uitstappen en naar huis jeeeeej.
quote:
wtf, net ging je nog haten op hat0rzquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nop, geen zin om in Twente te blijven. Twente sowieso
Gelijk een vrouw.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Tsjah, ik verander snel van mening.
Niet zo haten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Helemaal mijn naam typen omdat je niet weet of het een hij of zij is
Stoer. Wat gedaan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:05 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ben bij een klasgenoot geweest enzow.
En nog moe van gister
Ohjaaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Ik ga morgen toch naar Londen liefie's.
Oh, dat kon ik toch niet weten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Ik ga morgen toch naar Londen liefie's.
Ik sla jouw berichten altijd overquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh dat heb ik zo vaak hier verkondigd, ik dacht dat je het wist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |