oare = anderequote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
KB WAT IS EEN OARE KIP EN WAT IS EEN FRANKERIJK?
waaromquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga jullie echt nog een keer reporten.
Nee ik ben net wakker.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:25 schreef Flitskikker het volgende:
Heroin, heb je die track die ik gister stuurde nog geluisterd?
wat? mag ik de lapo/fipo niet pakken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga jullie echt nog een keer reporten.
Dat kan ook onder hunten worden verstaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:26 schreef Gideon_92 het volgende:
ik hunt niet, zag dat het de laatste was
ja mevrouw de moderator.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat kan ook onder hunten worden verstaan.
Reeg?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SAMEN NAAR DE KERREMISSSS DE CHIMPANSEE ZIT OP DE REEEG VAN EEN BABYOLIFAAANTJE.
Volendams dialect.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook echt met z'n tweeën een polonaise.
Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ben ik de enige die na 10 seconden dat nummer wegklikte ofzo?
OMFG.quote:
JA MOET WEL MEER JONGUquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA HIJ MEOST HEM LUISTEREN VAN MIJ.
Ik heb me er prima mee vermaakt, niets mis mee.quote:
Oke mooi dan is het goed dit datquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb me er prima mee vermaakt, niets mis mee.
R_R en KB zijn dikke matties altijd dikke party door muziek te delen met elkaar dit dat alles.quote:
crackertjes, wat is dat voor karige zooiquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn zusje is boos omdat ik drie crackertjes pakte waardoor zij er maar één had.
Van dat knackebrod ding geval jwait.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
crackertjes, wat is dat voor karige zooi
gwn brood gwn brood altijd broodquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Van dat knackebrod ding geval jwait.
quote:
Variatie is goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
gwn brood gwn brood altijd brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |