Radioquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nachtbagger
gaat hard hier... zit normaal in radio...
Radio....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nachtbagger
gaat hard hier... zit normaal in radio...
GIRPquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:23 schreef Apenzoon het volgende:
iemand die nog leuke flash games hebt om te spelen?
Flashquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:23 schreef Apenzoon het volgende:
iemand die nog leuke flash games hebt om te spelen?
meer zoalsquote:
quote:
Je kan er zo een maken via die site waarvan ik de naam vergeten benquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er een sint meme meoten komen
Geen enge dromen hequote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:24 schreef Jolx het volgende:
Oké, ik taai af, morgen drukke dag. Trusten alvast!
Toedels.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:24 schreef Jolx het volgende:
Oké, ik taai af, morgen drukke dag. Trusten alvast!
Ik maak de gradients niet met css, die maak ik alvast van te voren en gebruik ze als PNG. Want IE en gradients, dan ben ik 10x zo veel ruimte kwijt aan code dan gewoon plaatjes van tevoren makenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je niet beter #[6 cijfers van kleur] invoeren i.p.v. de naam?
Hé, sorry man.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:25 schreef Dimens het volgende:
Dit bedoel ik dus, je zet iets van privé op Fok! en iedereen gaat het tegen je gebruiken. Zelfs wanneer je het niet eens echt bent.
het is om niet opquote:
iequote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik maak de gradients niet met css, die maak ik alvast van te voren en gebruik ze als PNG. Want IE en gradients, dan ben ik 10x zo veel ruimte kwijt aan code dan gewoon plaatjes van tevoren maken
Is niet zoveel tekst hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik maak de gradients niet met css, die maak ik alvast van te voren en gebruik ze als PNG. Want IE en gradients, dan ben ik 10x zo veel ruimte kwijt aan code dan gewoon plaatjes van tevoren maken
Is niet erg, ik begreep er vorige week ook niets van.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:29 schreef monkyyy het volgende:
Wat zitten jullie de hele tijd met dat programmeren te praten ik snap er niets van.
ja, ik weet veel van codes terwijl ik niet eens een codes studie doequote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:29 schreef monkyyy het volgende:
Wat zitten jullie de hele tijd met dat programmeren te praten ik snap er niets van.
Het was sarcastisch.quote:
Nooquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:31 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga zo even met pokerlingo rondstrooien om jullie te confusen.
En zorgen dat het crossbrowser werkt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het was sarcastisch.
Het is trouwens wel een goed idee. Maar ik heb geen idee hoe ik dat... Wacht even.
Als ik nou met htaccess een css bestand als php laat aanzien in een bepaalde map, en dan daar de # kan lezen in de url, die dan gebruiken als gradient naar wit? Maar hoe maak ik die gradients dan?
je moet je ui trouwens gaan updaten, want we hebben een nieuwe sint weetjewelquote:
CSSquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het was sarcastisch.
Het is trouwens wel een goed idee. Maar ik heb geen idee hoe ik dat... Wacht even.
Als ik nou met htaccess een css bestand als php laat aanzien in een bepaalde map, en dan daar de # kan lezen in de url, die dan gebruiken als gradient naar wit? Maar hoe maak ik die gradients dan?
1 2 | background: -moz-linear-gradient(top, #Kleur 0%, #eKleur 100%); background: -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, color-stop(0%,#Kleur), color-stop(100%,#Kleur)); |
Scherp. Ik heb wat inspiratie nodig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoewel niet 16 miljoen mensen hun schoen zetten
Kan je niet kijken naar jQeury?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het was sarcastisch.
En crossbrowser? Volgensmij zijn het verschillende codes voor ie 7 / 8 toch?quote:
ja die heb ik eerder gehoord, maar ik ben niet zo een held in gifjes makenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
je moet je ui trouwens gaan updaten, want we hebben een nieuwe sint weetjewel
jQuery bedoel je denk ik? Ik weet hoe je er mee moet werken, maar waarom zou ik dat gaan gebruiken?quote:
Dat zijn twee codes, die bovenste voor IE dacht ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
En crossbrowser? Volgensmij zijn het verschillende codes voor ie 7 / 8 toch?
hoe komt hij huizen binnen?quote:
Ik kan wel goede gifjes maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja die heb ik eerder gehoord, maar ik ben niet zo een held in gifjes maken
ja joh eu of uequote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
jQuery bedoel je denk ik? Ik weet hoe je er mee moet werken, maar waarom zou ik dat gaan gebruiken?
ik dacht dat moz-mozilla?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zijn twee codes, die bovenste voor IE dacht ik.
De oude tijd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:34 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
http://www.cu2.nl/
Was vroeger populair in die oude oude tijd weetje
Dit doet pijn aan mijn ogen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:34 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
http://www.cu2.nl/
Was vroeger populair in die oude oude tijd weetje
Haterquote:
jQuery heeft volgensmij geen gradient effecten hoor?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja joh eu of ue. Hebben die geen simpel gradient effecten?
Dit is niet mijn pakjesboot 8 vriendquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
jQuery heeft volgensmij geen gradient effecten hoor?
1 | $('div.gradient').gradient({ topcolor: '#000000', bottomcolor: '#ffffff', horizontal: false, opacity: 40 }); |
quote:
1 | filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.gradient(startColorStr=#Kleur,endColorStr=#Kleur, GradientType=1); |
quote:
Even proberen.quote:
is een goed teken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:37 schreef Boterbartje het volgende:
ik vind het ook niet leuk meer met die codes![]()
slaap lekker allemaal!
bij jQueryquote:
sorry man, devven is nou eenmaal het makkelijkste nachtsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:37 schreef Boterbartje het volgende:
ik vind het ook niet leuk meer met die codes![]()
slaap lekker allemaal!
Misschien ooit eens.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zou het super vinden als je er een zou willen maken
Thor?quote:
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:41 schreef monkyyy het volgende:
Fuck being balanced IP 3-way in a 3bet pot on KT2ss, just bet big with your whole range.
Hebben ze me al 2x overgeslagenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien ooit eens.
Anders HIER even vragen.
De sukkels.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hebben ze me al 2x overgeslagen
Nerdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:41 schreef monkyyy het volgende:
Fuck being balanced IP 3-way in a 3bet pot on KT2ss, just bet big with your whole range.
Het werkt niet echtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bij jQuery
wel
http://plugins.jquery.com/project/elementgradient en http://plugins.jquery.com/project/dimensions
Maar je moet wel even een voorbeeld plaatje van nieuwe sint daar posten die je wilt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb nog wel wat andere UI's, maar dan herkennen fokkers me niet meer in een keer
Inderdaad, gewoon de flop bomben, 75% potbetten imoquote:
Stop eens met al die lingo is versta er niks van jaaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon de flop bomben, 75% potbetten imo
vind het leuker als mensen lekker zelf iets makenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar je moet wel even een voorbeeld plaatje van nieuwe sint daar posten die je wilt.
Dit had ik laatst:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon de flop bomben, 75% potbetten imo
quote:Stage #762819811: Holdem No Limit $0.50 - 2011-06-15 03:35:51 (ET)
Table: BIRCHBARK AVE (Real Money) Seat #2 is the dealer
Seat 2 - IMAKEYAHUMP ($93.50 in chips)
Seat 3 - JOEMAN28 ($55.38 in chips)
Seat 4 - STRATMAN671 ($46.50 in chips)
Seat 5 - NEPTUNEZ05 ($32.75 in chips)
Seat 6 - ACEAPPRAISER ($16.32 in chips)
Seat 1 - SMOKEY2004 ($12.15 in chips)
JOEMAN28 - Posts small blind $0.25
STRATMAN671 - Posts big blind $0.50
*** POCKET CARDS ***
Dealt to NEPTUNEZ05 [Ac Kc]
NEPTUNEZ05 - Raises $1 to $1
ACEAPPRAISER - Calls $1
SMOKEY2004 - Folds
IMAKEYAHUMP - Calls $1
JOEMAN28 - Calls $0.75
STRATMAN671 - Folds
*** FLOP *** [8h 6s 10s]
JOEMAN28 - Checks
NEPTUNEZ05 - Bets $0.50
ACEAPPRAISER - Calls $0.50
IMAKEYAHUMP - Calls $0.50
JOEMAN28 - Raises $2 to $2
NEPTUNEZ05 - Calls $1.50
ACEAPPRAISER - Calls $1.50
IMAKEYAHUMP - Folds
*** TURN *** [8h 6s 10s] [Ah]
JOEMAN28 - Bets $2.50
NEPTUNEZ05 - Raises $28 to $28
ACEAPPRAISER - All-In $13.32
JOEMAN28 - Folds
NEPTUNEZ05 - returned ($14.68) : not called
*** RIVER *** [8h 6s 10s Ah] [3h]
*** SHOW DOWN ***
NEPTUNEZ05 - Shows [Ac Kc] (One pair, aces)
ACEAPPRAISER - Shows [Qh Ad] (One pair, aces)
NEPTUNEZ05 Collects $37.64 from main pot
*** SUMMARY ***
Total Pot($40.14) | Rake ($2) | Jackpot Rake ($0.50)
Board [8h 6s 10s Ah 3h]
Seat 1: SMOKEY2004 Folded on the POCKET CARDS
Seat 2: IMAKEYAHUMP (dealer) Folded on the FLOP
Seat 3: JOEMAN28 (small blind) Folded on the TURN
Seat 4: STRATMAN671 (big blind) Folded on the POCKET CARDS
Seat 5: NEPTUNEZ05 won Total ($37.64) HI$37.64) with One pair, aces(king kicker) [Ac Kc - B,P,P,B,B]
Seat 6: ACEAPPRAISER HI:lost with One pair, aces [Qh Ad - B,P,P,B,B]
WELCOME TO MY WORLD BITCHquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:43 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Stop eens met al die lingo is versta er niks van jaa
Nice.quote:
Maar dat daarvoor snap ik ook niet echt dus ik was al op die wereld weetje.quote:
Wat had je nou veranderd dn?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:45 schreef Dalando het volgende:
Ehehe het werkt http://jsfiddle.net/ccdn4/2/nog even cross browser testen.
Oh, sorry. Nou ga dan maar in het wilde weg over jouw hobby praten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:45 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Maar dat daarvoor snap ik ook niet echt dus ik was al op die wereld weetje.
js linkjes had ik niet goed gekopieërdquote:
Slapen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh, sorry. Nou ga dan maar in het wilde weg over jouw hobby praten.
Ja ik heb 9. Ooit "YES" geklikt toen ik windows update had alles.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:47 schreef Dalando het volgende:
Het werkt in IE8, chrome en firefox. Dimens heb je IE9?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja ik heb 9. Ooit "YES" geklikt toen ik windows update had alles.
Gradient werkt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://jsfiddle.net/ccdn4/2/
kijk even of er een gradient is wil je.
Als je het daarover wil hebben....quote:
Oja vielen dank enzoquote:
zoek naar het programmatje ietesterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:47 schreef Dalando het volgende:
Het werkt in IE8, chrome en firefox. Dimens heb je IE9?
Samen slapen?quote:
Ik heb XP.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zoek naar het programmatje ietester
ojah, windows policyquote:
Gewoon chrome. Stabiel, snel, HTML5 / CSS3 support, en je kan er angry birds op spelenquote:
Oja?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Je hebt zo net mij ook een klein beetje geleerd hoe HTML werkt.
quote:
Hoezo dan, wat heb ik je geleerdquote:
ik twijfel vaak of ik nou lucide droom. Ik droom iig heel heftig en onthou mijn dromen vrijwel elke nacht tot op details.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:51 schreef MajorTom. het volgende:
Slapen is wel leuk. Ik heb regelmatig lucide dromen en ik heb er pas een boek over gekocht, om er meer over te weten te komen.
Waarom zo kijken dan? Ik ben lief.quote:
Oh. Graag gedaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat een class is en hoe je die kunt linken met CSS.
Don't Do That (Flux Pavilion Remix)quote:
Hold me close.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Don't Do That (Flux Pavilion Remix)
Ja, ik ben niet verliefd op jou. Ik weet veel mannen kunnen met iedereen naar bed, no problem, maar bij vrouwen is het een emotioneel ding enzo.quote:
Lang niet bij alle.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet verliefd op jou. Ik weet mannen kunnen met iedereen naar bed, no problem, maar bij vrouwen is het een emotioneel ding enzo.
Euroknallers nu voor 50 cent. ?quote:
Alle mannen over 1 kam scherenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet verliefd op jou. Ik weet mannen kunnen met iedereen naar bed, no problem, maar bij vrouwen is het een emotioneel ding enzo.
Als:quote:
Ik word gek van je uiquote:
POST AANGEPASTquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alle mannen over 1 kam scheren. Jij gelooft zeker ook dat wij van Mars komen?
Ben je tijdens het dromen bewust van het feit dat je aan het dromen bent?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik twijfel vaak of ik nou lucide droom. Ik droom iig heel heftig en onthou mijn dromen vrijwel elke nacht tot op details.
Niet zeker. Width wel, height weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als:
<div class="Dimens">Tekst hierzo</div>
En in CSS doe ik:
Dimens {
width: 150px;
height: 150px;
}
Dan is mijn Div 150px bij 150px?
Ik niet hoor maar ik heb gevoelens voor jou. Krijg allemaal emoties enzo je weet hoe dat gaat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet verliefd op jou. Ik weet veel mannen kunnen met iedereen naar bed, no problem, maar bij vrouwen is het een emotioneel ding enzo.
Oke.quote:
nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als:
En in CSS doe ik:
Dimens {
width: 150px;
height: 150px;
}
Dan is mijn Div 150px bij 150px?
Nja en als je dan:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niet zeker. Width wel, height weet ik niet zeker.
Oh ik zag niet eens dat hij de punt vergeten wasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee.
Bij een class doe je voor de CSS tag een .
tegen het einde vaak wel, dan wordt de droom nog veel heftiger en kan ik dingen doen die ik wil, al is het vaak alsnog wegrennen voor monsters oid. Dus ik heb erg het gevoel dat ik het zelf kan doen maar ik zie niet direct in dat alles nep is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:55 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ben je tijdens het dromen bewust van het feit dat je aan het dromen bent?
Dankjequote:
Als je serieus bent:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:56 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ik niet hoor maar ik heb gevoelens voor jou. Krijg allemaal emoties enzo je weet hoe dat gaat.
Ja. Maar zoals napoleon net zei, punt voor Dimens zetten, anders zou dimens een tag moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nja en als je dan:
Dimens {
Background: #000000;
}
Doet heb je een zwarte achtergrond in je Div toch?
Dus:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee.
Bij een class doe je voor de CSS tag een .
Yep.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus:
.Dimens {
Width: 300px;
Background: #000000;
}
Moet dan het wel doen?
websaits makenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat kun je nou met die leuken codes
Hoe is dat voor een vrouw eigenlijk. Dat als je in de kroeg staat je er 70 en een half hitsende mannen ogen op je gericht zijn? Of dat er weer eentje aan komt met een zin als ken ik jou niet ergens van?quote:
Trouwens bedankt, mijn school probeert mij al een jaar CSS en HTML te leren en nu leer ik CSS van mijzelf in een weekje en HTML ook vandaag wat geleerd.quote:
je muren kleuren. Zonder flexa verf.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat kun je nou met die leuken codes
Oh, dan is het wel een lucide droom. Veel mensen hebben inderdaad dat ze op wakker schrikken of in ieder geval niet meer in slaap kunnen blijven wanneer ze door beginnen te krijgen dat ze in een droom zitten. Het schijnt dat je daar wel iets aan kan doen... maar zelf heb ik dat probleem niet dus ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tegen het einde vaak wel, dan wordt de droom nog veel heftiger en kan ik dingen doen die ik wil, al is het vaak alsnog wegrennen voor monsters oid. Dus ik heb erg het gevoel dat ik het zelf kan doen maar ik zie niet direct in dat alles nep is.
Haha, een school die je css en html leert? boekjes die je html en css leren? cursusen die je html en css leert? ik heb het gewoon allemaal op mezelf geleerd, ook PHP erbij.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Trouwens bedankt, mijn school probeert mij al een jaar CSS en HTML te leren en nu leer ik CSS van mijzelf in een weekje en HTML ook vandaag wat geleerd.
Aandacht is fijn, ik moet dat toegeven, maar zodra ik zeg "ksst ga weg" en hij gaat niet weg dan wordt het ontzettend kut.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe is dat voor een vrouw eigenlijk. Dat als je in de kroeg staat je er 70 en een half hitsende mannen ogen op je gericht zijn? Of dat er weer eentje aan komt met een zin als ken ik jou niet ergens van?
quote:
Moet ik jouw turquoise kleurtje soms verwijderen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:00 schreef monkyyy het volgende:
Voor 1 op 1 gesprekken die niemand kan volgen bestaat er ook zoiets als
DM!
Candyshop. Let monkyyy lick the lolypopquote:
Moet je maar een keer een homokroeg binnenlopen dan ervaar je het zelf ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe is dat voor een vrouw eigenlijk. Dat als je in de kroeg staat je er 70 en een half hitsende mannen ogen op je gericht zijn? Of dat er weer eentje aan komt met een zin als ken ik jou niet ergens van?
Keuren jullie vrouwen ook vlees net als ons mannen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Aandacht is fijn, ik moet dat toegeven, maar zodra ik zeg "ksst ga weg" en hij gaat niet weg dan wordt het ontzettend kut.
Het is een kk school ze kunnen niets leren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Haha, een school die je css en html leert? boekjes die je html en css leren? cursusen die je html en css leert? ik heb het gewoon allemaal op mezelf geleerd, ook PHP erbij.
zie het niet als een probleem, vind het juist leuk om hard te dromen, heb altijd het idee dat ik er weer iets van leer. Heb ook lange tijd dromen opgeschreven, later via een bepaald stappenschema waarmee uiteindelijk een oorzaak/oplossing uit het onderbewuste gehaald kan worden. Vergt alleen nogal wat tijd om dat te doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:01 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Oh, dan is het wel een lucide droom. Veel mensen hebben inderdaad dat ze op wakker schrikken of in ieder geval niet meer in slaap kunnen blijven wanneer ze door beginnen te krijgen dat ze in een droom zitten. Het schijnt dat je daar wel iets aan kan doen... maar zelf heb ik dat probleem niet dus ik heb eigenlijk geen idee.
Hmm.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is een kk school ze kunnen niets leren.![]()
Ga nu andere opleiding doen.
Tuurlijk, maar niet zo hardop als jullie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Keuren jullie vrouwen ook vlees net als ons mannen?.
Vraagjens kunnen via pm / dm als je het nodig hebt. Of doe het anders in 1 van de topics in DIG. Anderen kunnen dan ook helpen enzo, en het is goed voor je postcountquote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus ik ben wel blij dat ik nu hier iets leer.
Erg bedankt hiervoor.
Wat voor studie deed je dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus ik ben wel blij dat ik nu hier iets leer.
Erg bedankt hiervoor.
Nee ik bedoel ook meer in de zin van als je dan mischien juist in die droom wil bijven of er meer controle over wil hebben. Ze zeggen dat iedereen het kan leren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zie het niet als een probleem, vind het juist leuk om hard te dromen, heb altijd het idee dat ik er weer iets van leer. Heb ook lange tijd dromen opgeschreven, later via een bepaald stappenschema waarmee uiteindelijk een oorzaak/oplossing uit het onderbewuste gehaald kan worden. Vergt alleen nogal wat tijd om dat te doen.
dunno, me no gamer.quote:
quote:
Inderdaad, waarom heb ik niet eerder hier aan gedacht.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Vraagjens kunnen via pm / dm als je het nodig hebt. Of doe het anders in 1 van de topics in DIG. Anderen kunnen dan ook helpen enzo, en het is goed voor je postcount
Ken je -Datdus-?quote:
Dat is dus echt LA noirequote:
Het enige wat je herinnerd is voordat je wakker wordt, neem aan dat je het daar over hebt, anders heb je een heftige nachtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:05 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Nee ik bedoel ook meer in de zin van als je dan mischien juist in die droom wil bijven of er meer controle over wil hebben. Ze zeggen dat iedereen het kan leren.
Bij mij begon het vrij onregelmatig maar tegenwoordig zijn bijna al mijn dromen volledig bewust.
lol noobiequote:
datdus? neequote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom heb ik niet eerder hier aan gedacht.
[..]
Ken je -Datdus-?
BACKDOOR OUTSquote:
ALT F4quote:
Nee, echt alles van begin van mijn droom tot het einde. Teminste, helemaal zeker weet ik het natuurlijk niet want je 'weet' niet wanneer je iets vergeet.. maar ik kan me altijd een hoop herrineren en ook met veel details en alles.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het enige wat je herinnerd is voordat je wakker wordt, neem aan dat je het daar over hebt, anders heb je een heftige nacht
Heb al snel het idee dat als je 100% bewust bent van dat je droomt, dat je wakker wordt op probeert te blijven slapen. In beide gevallen word je waarschijnlijk gewoon wakker.
Ik weet het.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is te beschamend welke opleiding ik deed.
Is... is dat hetzelfde als een backdoor draw?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
BACKDOOR OUTS
JA JE WEET NIET WAT DAT IS HE? NOOBIE
boeit me ook nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
BACKDOOR OUTS
JA JE WEET NIET WAT DAT IS HE? NOOBIE
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml"> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" /> <title>Untitled Document</title> </head> <body> </body> </html> |
Niet per se outs naar een draw.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:11 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Is... is dat hetzelfde als een backdoor draw?
of je css gewoon opslaan in een .css bestand en dan:quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Waar moet ik mijn CSS plaatsen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" lang="en" xml:lang="en"> <head> <title>hoi</title> <style type="text/css"> css hier </style> </head> <body> je divjes hier </body> </html> |
ja precies ik ook, vooral veel details, ik weet ook altijd precies waarom ik dat droomde, ook al is het maar iets simpels wat ik allang vergeten was, dan komt het terug als een gebeurtenis, bijna bij elke gebeurtenis weet ik direct een 'echte' gebeurtenis te koppelenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:10 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Nee, echt alles van begin van mijn droom tot het einde. Teminste, helemaal zeker weet ik het natuurlijk niet want je 'weet' niet wanneer je iets vergeet.. maar ik kan me altijd een hoop herrineren en ook met veel details en alles.
..... Wat?quote:
Neem al je css code, maak een .css bestand aan, zet daar al je css in, sla het op, en dan plaats in de head van je code dit:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Waar moet ik mijn CSS plaatsen?
Ja zoiets heb ik ook, alleen ik denk dat ik echt kan voorspellen. Zoals die aanslag in spanje daar had ik al over gedroomd. Nu krijg ik zeker de aivd achter mij aan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja precies ik ook, vooral veel details, ik weet ook altijd precies waarom ik dat droomde, ook al is het maar iets simpels wat ik allang vergeten was, dan komt het terug als een gebeurtenis, bijna bij elke gebeurtenis weet ik direct een 'echte' gebeurtenis te koppelen
Let wel, als je een shitload aan css zooi hebt, kijk dan even naar mijn oplossing, staat wat beter / netter.quote:
Dit is eigenlijk wel handig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Neem al je css code, maak een .css bestand aan, zet daar al je css in, sla het op, en dan plaats in de head van je code dit:
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="link/naar/css/bestand.css">
Nou, bijvoorbeeld outs naar een pair die ook goed genoeg kunnen zijn als villain zijn range drawheavy is.quote:
in de <head>quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wel handig.
Waar moet ik die <link bla bla .css"> plaatsen?
klopt, maar als beginner is het wel even handig. Kan je nog snel even overal bij.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Let wel, als je een shitload aan css zooi hebt, kijk dan even naar mijn oplossing, staat wat beter / netter.
Ah ja, ik snap het!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld outs naar een pair die ook goed genoeg kunnen zijn als villain zijn range drawheavy is.
ik zou naar een paragnostische beurs gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ik ook, alleen ik denk dat ik echt kan voorspellen. Zoals die aanslag in spanje daar had ik al over gedroomd. Nu krijg ik zeker de aivd achter mij aan?
Ik leer het liever in een keer goed, toch bedankt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
klopt, maar als beginner is het wel even handig. Kan je nog snel even overal bij.
Dat ook, maar als je het als beginner gewoon meteen goed leert is dat misschien ook wel handig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
klopt, maar als beginner is het wel even handig. Kan je nog snel even overal bij.
Eigenlijk makkelijker, hoef je maar een keer CSS te maken voor een website.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat ook, maar als je het als beginner gewoon meteen goed leert is dat misschien ook wel handig.
Ja. In je body moet de inhoud van je pagina komen, <div>, <p>, en al die zooi. In je head moet inderdaad <title>, <meta>, <link>, <script>, etc..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik leer het liever in een keer goed, toch bedankt.![]()
Tussen <body> </body> Moet je website komen te staan toch?
Vast wel. Gewoon van google.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bwehe, zijn er meer hiervan of heb je deze zelf gemaakt?
Nah, ik kan het niet zelf oproepen ofzo hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zou naar een paragnostische beurs gaan
heeft te maken met hokjesplaatsen in je hersenenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nah, ik kan het niet zelf oproepen ofzo hoor. soms gebeurt het gewoon en dan weet ik het pas op het moment dat het gebeurt of enkele secondes ervoor dat ik het al eerder heb meegemaakt. Dejavu naar mijn eigen droom dus, moet er een film over maken.
Sultana, kan altijd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:18 schreef MajorTom. het volgende:
Honher man, honger, maar ik weet niet wat ik moet eten.
Heb geen Sultana.quote:
tell me more sinterklaas.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heeft te maken met hokjesplaatsen in je hersenen
Toedelsquote:
Daar kun je toch ook zo'n icoontje plaatsen voor naast je title?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja. In je body moet de inhoud van je pagina komen, <div>, <p>, en al die zooi. In je head moet inderdaad <title>, <meta>, <link>, script>, etc..
<link rel="shortcut icon" href="url" />quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar kun je toch ook zo'n icoontje plaatsen voor naast je title?
dejavu heeft te maken met je hersens die bepaalde situaties opslaat, situaties die er erg op lijken kunnen een soort vage herkenning maken en hetzelfde gevoel opwekken als dat moment, ookal kun je het vorige moment niet herinneren, zo kan het ook in een droom voorkomen waarin je dingen op een rijtje zet, en plots zoiets voorkomt in een droomstaat met veel prikkels.quote:
Ja;quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar kun je toch ook zo'n icoontje plaatsen voor naast je title?
1 | <link href="link/naar/plaatje.ico" rel="SHORTCUT ICON"> |
met hoofdletters is het niet meer xhtml hequote:
Welteruste.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:22 schreef monkyyy het volgende:
Nou het was weer leuk, ik ga slapen, doei.
Oh, dat had ik vroeger wel vaak, dat wat ik droomde op een echte gebeurtenis uit mijn leven sloeg, maar nu kies ik zelf wat ik wil dromen zegmaar. Ik kan bijvoorbeeld ook vliegen wanneer ik daar zin in heb.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja precies ik ook, vooral veel details, ik weet ook altijd precies waarom ik dat droomde, ook al is het maar iets simpels wat ik allang vergeten was, dan komt het terug als een gebeurtenis, bijna bij elke gebeurtenis weet ik direct een 'echte' gebeurtenis te koppelen
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:22 schreef monkyyy het volgende:
Ja maar ik code nog in HTML4, is wat makkelijker om over te schakelen als we naar html 5 gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
met hoofdletters is het niet meer xhtml he.
Oh vliegen, heerlijk is het.. op een of andere manier gebruik ik meestal een handdoek die ik zwiep om omhoog te komen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:22 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Oh, dat had ik vroeger wel vaak, dat wat ik droomde op een echte gebeurtenis uit mijn leven sloeg, maar nu kies ik zelf wat ik wil dromen zegmaar. Ik kan bijvoorbeeld ook vliegen wanneer ik daar zin in heb.
Ik heb dan een cape omdat superman.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh vliegen, heerlijk is het.. op een of andere manier gebruik ik meestal een handdoek die ik zwiep om omhoog te komen.
maar vliegen
Nog een die ons verlaat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:22 schreef monkyyy het volgende:
ach html 5, vind het alleen handig als vervanger voor de flashplayer rest hoeft van mij niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar ik code nog in HTML4, is wat makkelijker om over te schakelen als we naar html 5 gaanHoef je niet alle <br/> naar <br> te veranderen.
Laatste keer dat ik vloog was het ook normaal, omdat ik het eerder had gedaanquote:
Over een paar jaar is het de standaard, dus.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach html 5, vind het alleen handig als vervanger voor de flashplayer rest hoeft van mij niet.
http://www.jhk1.nl/page/para-geb4.htm#deja-vu wtfquote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik vloog was het ook normaal, omdat ik het eerder had gedaan
Ik kom in dromen ook wel eens terug op plekken uit eerdere dromen die ik in mijn bewuste verstand vergeten was, later in de droom komt een soort dejavu inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |