Ik moest lachenquote:Op maandag 4 juli 2011 19:21 schreef tarantism het volgende:
je moet een karyogram opsturen waarop je 21ste triplet duidelijk te zien is.
Ik moest het ff opzoeken, geavanceerde humorquote:Op maandag 4 juli 2011 19:21 schreef tarantism het volgende:
je moet een karyogram opsturen waarop je 21ste triplet duidelijk te zien is.
nou gr gr dan maar weer ook van hans en de kids poot van max
JA DAT WEET IK, MAAR WAS HET OOK GARPIG?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik moest het ff opzoeken, geavanceerde humor
Jawel, maar het mist de vibe als ik het moet opzoekenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:32 schreef tarantism het volgende:
[..]
JA DAT WEET IK, MAAR WAS HET OOK GARPIG?
welke fokkerquote:
mwoah, sommige quizzen vind ik te moeilijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:45 schreef AllesWatWas het volgende:
Momenteel hebben ze heel veel aanmeldingen bij Lingo (en een lange wachtlijst voor mensen die zich al aangemeld hebben), dus ik denk dat ze eerst die lijst afwerken (als de kandidaten geschikt zijn ten minste) voordat ze aan nieuwe mensen selecteren beginnen![]()
Als je graag met je mediageile kop toch voor die stront-tv wil falen, kun je het beste jezelf gewoon overal voor opgeven waar mogelijk, lijkt me
Ben je wanhopig op zoek naar zingeving of wat is je excuusquote:Op maandag 4 juli 2011 19:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil meedoen aan LINGO, ze hebben elke dag kandidaten dus ik kan er vast ook nog wel bij. LINGO is natuurlijk het vetste TV spel ooit, bovendien is er veel geld te verdienen en anders kom ik er eindelijk eens achter wat er in die LINGOtas zit?
Bovendien kan het toch niet veel slechter dan deze gasten
Helaas vind ik op de site het volgende
Hebben jullie wel eens meegedaan , hoe ben je daar terecht gekomen? Is er een andere DUOquiz waar je makkelijker in komt?
gr gr
Staat op mijn 'moet ik ooit gedaan hebben' lijstje. Net als een voetbalwedstrijd bijwonen tussen hooligansquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ben je wanhopig op zoek naar zingeving of wat is je excuus
Ow zo 1. Ik heb medelijden. Sterktequote:Op woensdag 6 juli 2011 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Staat op mijn 'moet ik ooit gedaan hebben' lijstje. Net als een voetbalwedstrijd bijwonen tussen hooligans
Medelijden waarom?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ow zo 1. Ik heb medelijden. Sterkte
geen zin om na te denken voor jou, je meeste reacties op het forum zijn zelf ondoordacht en impulsief en ik zou je als foe zetten als ik een fokaccount hadquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Denk er maar over na als je het echt wilt weten
Zoveel kost een fok account niet. Neem er 1, het is het waard.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
geen zin om na te denken voor jou, je meeste reacties op het forum zijn zelf ondoordacht en impulsief en ik zou je als foe zetten als ik een fokaccount had
Plaatsvervangende schaamte hierquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |