Pff ja, straks zou je nog van je vakantie genietenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:04 schreef Little-Pea het volgende:
Het was nog onzeker of er in de vakantie wel wijken voor me waren, maar ik kreeg vandaag te horen dat ik de komende 4 weken sta ingepland voor 2 wijken per dag. Gelukkig, anders zit je ook maar thuis.
Het probleem is dat ik niet stil kan zitten. En zo verdien ik ook nog een lekker zakcentje bijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:04 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Pff ja, straks zou je nog van je vakantie genieten
Voor het geld dat ze die bezorgers betalen bleef ik liever thuis. Werk je 5 dagen maak je ook nog eens maar een uurtje of 10-15.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:05 schreef Little-Pea het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik niet stil kan zitten. En zo verdien ik ook nog een lekker zakcentje bij.
Net zoals optivo een groot succes is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:03 schreef pussywillow het volgende:
Dat wordt vast en zeker een groot succesDan mogen ze er wel voor gaan zorgen dat de wijken foutloos uit de rode bakken komen, want iemand die tientallen kilometers verderop jouw wijk zit voor te bereiden weet natuurlijk totaal niet hoe die wijk in elkaar zit.
Optivo is een beetje een anticlimaxquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net zoals optivo een groot succes is.
Ik mag niet meer van mijn stoel af !quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:12 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Optivo is een beetje een anticlimaxHoop gezeik, er zou dit gebeuren, er zou dat gebeuren, er zouden lijntjes komen waar je niet buiten mocht komen, niks zou meer mogen, de wereld zou vergaan... en nu is het er en er is werkelijk niks veranderd, behalve dat je tassen met post nu op een karretje staan (wat eigenlijk best handig is!) en de tijden voor de voorbereiding krapper zijn geworden
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag niet meer van mijn stoel af !
Dan word ik getackled door de TC.quote:
Als je als volwassen persoon serieus gaat zeuren omdat je medewerkers opstaan en lopen ben je toch ook getikt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan word ik getackled door de TC.
Het is jammer dat ik het niet heb opgenomen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:16 schreef lbeew het volgende:
[..]
Als je als volwassen persoon serieus gaat zeuren omdat je medewerkers opstaan en lopen ben je toch ook getikt.
Ja, TNT heeft een fijne neus om dit soort leuke brieven tijdens of vlak voor de zomervakantie te versturen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:04 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Pff ja, straks zou je nog van je vakantie genieten
Dat komt omdat niemand zich houdt aan Optivo. Veel TC's vinden het ook onzin, met die lijnen en zo. Alleen als er een audit is moeten we even een toneelstukje opvoeren. Want officieel mogen bij Optivo de teamcoaches zich ook niet de hele dag in hun kantoortje verschansen, en moeten ze elke dag tenminste tot 10.30 in het DVG, dus echt op de werkvloer, aanwezig zijn. En dat doen ze ook liever niet, want daar hebben ze geen tijd voor/zin in, en dan worden ze ook geconfronteerd met wat er mis gaat. Mijn team heeft al een half jaar geen postverdeler meer, want die vond het zulk klotewerk dat hij na een paar weken het bijltje er bij neergooide.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:12 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Optivo is een beetje een anticlimaxHoop gezeik, er zou dit gebeuren, er zou dat gebeuren, er zouden lijntjes komen waar je niet buiten mocht komen, niks zou meer mogen, de wereld zou vergaan... en nu is het er en er is werkelijk niks veranderd, behalve dat je tassen met post nu op een karretje staan (wat eigenlijk best handig is!) en de tijden voor de voorbereiding krapper zijn geworden
Als postverdeler moeten ze er voor zorgen dat je zelf geen voorbereiding hoeft te doen, want dat combineert gewoon niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat komt omdat niemand zich houdt aan Optivo. Veel TC's vinden het ook onzin, met die lijnen en zo. Alleen als er een audit is moeten we even een toneelstukje opvoeren. Want officieel mogen bij Optivo de teamcoaches zich ook niet de hele dag in hun kantoortje verschansen, en moeten ze elke dag tenminste tot 10.30 in het DVG, dus echt op de werkvloer, aanwezig zijn. En dat doen ze ook liever niet, want daar hebben ze geen tijd voor/zin in, en dan worden ze ook geconfronteerd met wat er mis gaat. Mijn team heeft al een half jaar geen postverdeler meer, want die vond het zulk klotewerk dat hij na een paar weken het bijltje er bij neergooide.
Volgens mij verschilt dat per postverdeler (we hebben trouwens geen vaste postverdeler, verschilt bij ons per dag). Bij ons zijn er postverdelers die ook nog makkelijk 1 of 2 wijken kunnen voorbereiden tussendoor, terwijl er andere zijn die echt puur postverdeler zijn en waarbij je alsnog bijna struikelt over de lege bakken en volle tassen die in het pad blijven liggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:13 schreef lbeew het volgende:
[..]
Als postverdeler moeten ze er voor zorgen dat je zelf geen voorbereiding hoeft te doen, want dat combineert gewoon niet.
Natuurlijk afhankelijk van hoe groot het carré is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:17 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Volgens mij verschilt dat per postverdeler (we hebben trouwens geen vaste postverdeler, verschilt bij ons per dag). Bij ons zijn er postverdelers die ook nog makkelijk 1 of 2 wijken kunnen voorbereiden tussendoor, terwijl er andere zijn die echt puur postverdeler zijn en waarbij je alsnog bijna struikelt over de lege bakken en volle tassen die in het pad blijven liggen.
Bij ons is er een met nog drie voorbereidingen erbijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:13 schreef lbeew het volgende:
[..]
Als postverdeler moeten ze er voor zorgen dat je zelf geen voorbereiding hoeft te doen, want dat combineert gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |