ja tuurlijk krijg je betaald!quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:38 schreef MervinMinky het volgende:
Zelf ook een vraag, misschien wel een domme maargoedkrijg je tijdens vakantieverlof doorbetaald als zaterdagbezorger? Heb laatste 2 zaterdagen en eerste zaterdag van augustus vrijgenomen dus eigenlijk 3 dagen x contracturen.
Ja, wij dus ookquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, das al snel.. wij zouden rond 2012 dicht gaan.
Ik geloof dat wij in november al dicht gaanquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:15 schreef gekkewiebel het volgende:
Zo, vandaag kwam het hoge woord eruit. De vestiging gaat dicht, half januari, terwijl altijd gezegd werd dat we een van de laatste zouden zijn.Nu zijn we juist (een van?) de eersten.
Onvermijdelijk misschien, maar het blijft raar nieuws. Stiekem heb ik nog een beetje hoop gevestigd op de rechtzaak, maar we zullen vast wel aan het kortste eind trekken
Oepsss.. nou dan ben ik benieuwd wanneer dat bericht komt.quote:
de tijd voor dinsdag lijkt me wel ja!quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:32 schreef JochemP het volgende:
Ik heb vandaag de post van dinsdag gelopen voor een wijk die toen is blijven staan, dus inclusief HAH. Heb ik nu het recht om het loon voor dinsdag te eisen ipv het loon voor donderdag?
Daarom altijd je uren checkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:05 schreef Little-Pea het volgende:
Ik schrijf altijd wel mijn uren op, maar ik heb er een hard hoofd in of die uren ook daadwerkelijk worden verwerkt.
Ik hou mijn uren ook bij. maar er word stelselmatig te weinig extra uren uitbetaald. Dit is trouwens alleen als ik doordeweeks ook werk. Als ik alleen op de zaterdagen werk worden mijn extra uren wel volledig uitbetaald.quote:
Als ze goed in de computer staan worden ze ook uitbetaaldquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:30 schreef Little-Pea het volgende:
[..]
Ik hou mijn uren ook bij. maar er word stelselmatig te weinig extra uren uitbetaald. Dit is trouwens alleen als ik doordeweeks ook werk. Als ik alleen op de zaterdagen werk worden mijn extra uren wel volledig uitbetaald.
Sterker nog, bij sommigen heb ik zelfs om éxtra tijd gevraagd, dat je juist langer bezig was met z'n tweeën dan alleenquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:50 schreef Little-Pea het volgende:
Ik heb nog een vraag, Ik moet volgende week iemand inwerken. Maar hoe zit het met de uitbetaling van de wijken die ik samen met de nieuwe bezorger weg breng?. Krijg ik dan de helft van de gewerkte tijd uitbetaald of gewoon de volledige tijd?
Dat zal denk ik bij mij niet het geval zijn. Volgende week is er de hele week geen HAH en héél weinig postquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:56 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Sterker nog, bij sommigen heb ik zelfs om éxtra tijd gevraagd, dat je juist langer bezig was met z'n tweeën dan alleen
Ik zou er voor tekenenquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:46 schreef lololo het volgende:
Ik vraag me ook af hoe de communicatie met het uitzendbureau verloopt. Wat wij nodig hebben zijn laten we zeggen 2 krachten die een rijbewijs hebben, niet bang zijn om erg vroeg te beginnen en de komende 2 maanden tussen de 20 en 40 uur willen werken. Aangevuld met een stuk of 3 á 4 mensen die worden opgeleid om wijken weg te brengen. Zijn die nou écht niet te vinden?
Nou, dat bedoel ik dus. Ik kan me gewoon ook niet voorstellen dat er geen studenten zijn die dat willen. Maar wij zien ze niet komen.quote:
Pay peanuts get monkeys. En monkeys hebben we nu veel, heel veel. De niet-monkeys praten vooral over de mooie tijd, vroeger...quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:46 schreef lololo het volgende:
Het gaat weer lekker bij ons. De ene na de andere (semi)fulltimer valt uit met langdurige aandoeningen en THK's zien we nauwelijks komen. Van de paar die er wel komen is zo'n beetje iedereen van het gebruikelijke kneusjes of lamballen-niveau. Op je 2e werkdag jezelf al een uur verslapen, terwijl je pas om 8 uur hoeft te beginnen, 2 keer ziek melden en een keer verslapen in 2 weken tijd en eentje die fysiek niet in orde is en geen wijken weg kan brengen ivm belasting van zijn armen. Vandaag een nieuwe begonnen dus ben benieuwd...
Ik vraag me ook af hoe de communicatie met het uitzendbureau verloopt. Wat wij nodig hebben zijn laten we zeggen 2 krachten die een rijbewijs hebben, niet bang zijn om erg vroeg te beginnen en de komende 2 maanden tussen de 20 en 40 uur willen werken. Aangevuld met een stuk of 3 á 4 mensen die worden opgeleid om wijken weg te brengen. Zijn die nou écht niet te vinden?
Mja, ik wilde vakantiewerk doen, nooit zo'n formulier gekregen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:24 schreef lololo het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik dus. Ik kan me gewoon ook niet voorstellen dat er geen studenten zijn die dat willen. Maar wij zien ze niet komen.![]()
eea wordt ook wel veroorzaakt doordat we gewoon nauwelijks meer zaterdagwerkers hebben. In het verleden vulden die vaak die rol in. Al zou het me met de communicatieskills van de gemiddelde TC niet verbazen dat het gewoon nooit aan de zaterdagwerkers die er nu zitten gevráágd is.
Ik vraag me eigenlijk af of ze dat niet allemaal expres doen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:25 schreef carboni het volgende:
Dus de niet monkeys die ze nu nog hebben gaan ook snel weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |