abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99045775

League of Legends

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waar twee teams het tegen elkaar op nemen om zo elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

Nee.

Je moet een weg naar je vijand vrij maken, om zo bij de basis te kunnen komen en zo de Nexus te vernietigen, lees een stukje verder.

Het draait om twee teams, elk bestaande uit 5 Champions die elkaars Nexus moeten zien te vernietigen.
Dit is kan alleen gebeuren als er één van de drie Lanes vrij is gemaakt van de Turrets en de Inhibitor die het verdedigen tegen Minions en vijandelijke Champions.

Nu vraag je je misschien af wat is een Nexus, een Inhibitor en een Minion?

Champion = Een Champion is een held die je kiest om mee te strijden, er zijn verschillende varianten en types, denk aan een Tank, een Damage Dealer, een Support
Minion/Creep = Een hersenloze strijder die tot de dood de Lane aanvalt met de Turrets en de Champions die het verdedigen totdat de vijandelijke Inhibitor is vernietigt.
Turret = Kanon dat de Lane verdedigt tegen Champions en Minions.
Nexus = Een groot crystal in het midden van het kasteel, hier spawnen de minions uit, deze wil je dus verdedigen en die van de vijand vernietigen.
Inhibitor = Een crystal dat de Nexus beschermd, deze word weer beschermd door de Turrets.
Jungle/Forrest = Gebied tussen de Lanes waar monsters zitten die exp, gold en een tijdelijke kracht bonus geven.
Map/Arena = Veld waar je in strijdt.

Nou, hoe gaat dit te werk dan?
Als volgt;

Je hebt een Map/Arena;

Summoners Rift een 5v5 map.

Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.

Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.

De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.

Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.

Er zijn er op het moment (24-01-2011) 68 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

uitleg over turrents

Nasus gameplay

Een vid van ReginalD die verteld hoe hij zn Shaco in Jungle speelt

Community site links

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site, met handige info, tournaments etc

Ingame name van FOK!kers

FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -

FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -

FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo

FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless

FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba

FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)

FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino

FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ( :') )

FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe

FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh

FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)

FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:

FOK!ker: omNOMNOMNOMNOM
Naam ingame EU: ihasaKAROT
Naam Ingame US:

FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)

FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan

FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq

FOK!ker: Kijana
Naam Ingame EU: Vannozza

FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt

FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz

Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;

FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 4 juli 2011 @ 23:23:03 #2
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99045790
En weer present B-).
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_99045826
Vanzelfsprekend. Beste caster bestaat neit, anders zou iedereen die picken. Je moet iets kiezen wat het beste bij je past.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_99045960
Maar qua nuken en makkelijk farmen om AP te halen dan? ik zuig in lasthitten :')
pi_99046013
annie..
pi_99046065
Heb ik al ^^ tussen fiddle & veigar eh.
pi_99046127
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:25 schreef EpicKnife het volgende:
Maar qua nuken en makkelijk farmen om AP te halen dan? ik zuig in lasthitten :')
Dan zou ik daar gewoon aan werken. Is wel een belangrijke skill natuurlijk.
pi_99046208
Aah, en qua carry'en verder nog en tegelijkertijd kunnen pushen en een goede teamplayer zijn? ik gok dat veigar dan een betere keus is?
  maandag 4 juli 2011 @ 23:30:57 #9
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99046261
Veigar ja.
pi_99046302
Dan neem ik hem wel :@
pi_99047246
Veigar is saai, spaar voor brand :P
Conscience do cost.
pi_99047695
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:50 schreef ems. het volgende:
Veigar is saai, spaar voor brand :P
Brand lijkt me wel cool net als Malzahar
  dinsdag 5 juli 2011 @ 00:11:39 #13
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99048212
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:59 schreef Kijana het volgende:

[..]

Brand lijkt me wel cool net als Malzahar
Zijn allebei vrij lastig om te spelen, vooral Malz.
pi_99048514
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:11 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Zijn allebei vrij lastig om te spelen, vooral Malz.
Daar was ik al bang voor hehe. Maar ik heb continu het idee dat ik voor spek en bonen meedoe. Omdat ik niet veel kills maak enzo. Nou ja nu speel ik wel vaak met Kayle en red ik hier en daar weleens iemand. Maar als ik dan een andere champ probeer die niet support is dan faal ik vaak hard.
Toch maar eens guides goed doornemen van andere champs.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 00:26:01 #15
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99048833
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:17 schreef Kijana het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor hehe. Maar ik heb continu het idee dat ik voor spek en bonen meedoe. Omdat ik niet veel kills maak enzo. Nou ja nu speel ik wel vaak met Kayle en red ik hier en daar weleens iemand. Maar als ik dan een andere champ probeer die niet support is dan faal ik vaak hard.
Toch maar eens guides goed doornemen van andere champs.
Welk level ben je?
Het is op het begin echt trial & error. Probeer een hero die gratis is, is het niets kies je weer een nieuwe, is het een leuke hero ga je er wat mee oefenen en guides lezen. Zo word je vanzelf beter :).
pi_99049345
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:26 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Welk level ben je?
Het is op het begin echt trial & error. Probeer een hero die gratis is, is het niets kies je weer een nieuwe, is het een leuke hero ga je er wat mee oefenen en guides lezen. Zo word je vanzelf beter :).
Level 11 bijna 12.
Ik heb nu Annie gekocht, Master Yi, Kayle, Soraka, Ryze en Tristana was gratis. Verder heb ik wat IP punten besteed aan runes.

Morgen (of eigenlijk vandaag) komt er toch weer een nieuwe rotatie van Free to Play? :)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 00:46:11 #17
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99049634
Als het goed is wel ja.
Tristana kun je overigens gratis, met Facebook, krijgen.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 00:50:07 #18
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99049785
Maar goed, Annie is wel een sterke hero.
Op www.solomid.net , www.mobafire.com en www.leaguecraft.com kun je allemaal guides vinden. Ik raad je aan op het begin nog min of meer de guide compleet te volgen, maar als je eenmaal wat meer feeling met je hero krijgt dat je zelf items gaat uitzoeken, volgordes veranderen, talents aanpassen etc.
pi_99050295
US Servers zijn gehackt _O-

http://www.leagueoflegends.com/ladders/solo-5x5

Een of andere Riot empoyee heeft op een phishing link geklikt, en nu krijgt:
-Iedereen die first pick is een ban van 200 jaar
-Iedereen die op een bepaalde officiële Riot link (van de gehackte riot gast) klikt, een keylogger. Die gast krijgt de informatie, banned ze en geeft ze een gratis namechange.

Pobelter heeft nu 9999 ELO _O-
  dinsdag 5 juli 2011 @ 01:03:48 #20
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99050343
Wtf.
pi_99051754
Begin nu eindelijk Tryndamere door te krijgen. Speelt vrij lekker met z'n ulti i.c.m. passive. Alleen een Teemo bijvoorbeeld is irritant met damage over time.
pi_99053855
Teemo blijft denk ik wel mijn favoriet om mee te spelen :)
Gisteren een potje gedaan met Shen. Moet zeggen dat dat ook wel een grappige champion is om mee te spelen.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_99054139
Een goede veigar is lastiger te spelen dan je denkt. Vooral je AP stacks krijgen met lvl1 Q en goed weten te nuken in teamfights. Het is zo verleidelijk om elke hero maar te stunnen , meteor en ulti, maar dan nuke je vaak de tanks hard en de casters amper. Veiger is juist een perfecte antimage.
pi_99054279
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 08:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Een goede veigar is lastiger te spelen dan je denkt. Vooral je AP stacks krijgen met lvl1 Q en goed weten te nuken in teamfights. Het is zo verleidelijk om elke hero maar te stunnen , meteor en ulti, maar dan nuke je vaak de tanks hard en de casters amper. Veiger is juist een perfecte antimage.
Die AP Alistar mag je anders best nuken hoor :+
pi_99055096
Naja als een alistar (of chogath) een hybrid gaat heb je minder effect, maar dan ist ook geen pure mag meer :) Zelfs een 'gewone' alistar kan je nog redelijk nuken zo. En dan ben je als het goed is nog steeds nooit alleen :)

Truuk met veigar is levend blijven in teamfights. Die 2e stun is altijd 1 of meer kills waard.
pi_99055310
Mjah daarom speel ik nooit mages. Ik wil altijd veel teveel doen in een teamfight terwijl je als mage juist op afstand moet blijven en desnoods de tanks moet nuken als je niet bij de carries kan komen. Ik duik altijd gelijk achter de carries aan en word dan gesloopt.
pi_99055396
:D ja zo was ik ook enthousiast begonnen, kwam erachter dat veigar toch niet zo goed kan tanken en diven ;)

Ach ben pas lvl10 , nu veigar met teleport + clearvoyance. Erg fijne combo in een goed team.
pi_99055997
Dat zou ik niet adviseren... Je hebt een escape uit een fight nodig naast je stun. Ik zou echt pleiten voor teleport + flash. Laat de support maar lekker CV nemen en anders gewoon geen CV. Met wards kom je ook een heel eind.
pi_99056070
Zoals ik al zei, ik ben lvl10 :) Flash is pas op lvl12 :)
daarbij is er nog niet echt support op mijn lvl , heb nog geen taric of sona gezien bijv, iedereen kiest dps, tankdps of mage :)
pi_99056195
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:31 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zoals ik al zei, ik ben lvl10 :) Flash is pas op lvl12 :)
ohja fuck :') Dat vergeet ik steeds. Lvl10 houdt voor mij alleen in dat je geen runes etc hebt, maar je mist natuurlijk ook summoner spells.
pi_99056311
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:35 schreef nyny83 het volgende:

[..]

ohja fuck :') Dat vergeet ik steeds. Lvl10 houdt voor mij alleen in dat je geen runes etc hebt, maar je mist natuurlijk ook summoner spells.
:) Ik neem dan echt wel flash, ga ik meteen 90% minder dood denk ik :) Flash en teleport, of flash en clarity prob
pi_99056394
Pff, 6300ip poppetjes koop ik wel met RP :D
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:46:35 #33
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_99056502
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:00 schreef nyny83 het volgende:
Mjah daarom speel ik nooit mages. Ik wil altijd veel teveel doen in een teamfight terwijl je als mage juist op afstand moet blijven en desnoods de tanks moet nuken als je niet bij de carries kan komen. Ik duik altijd gelijk achter de carries aan en word dan gesloopt.
Daar heb je AP Alistar voor uitgevonden :P. Als je de headbutt + pulverize combo eenmaal onder de knie hebt is het echt genieten geblazen. Na die combo zijn squishies vaak al de helft van hun leven kwijt. Vervolgens pop je je ulti en kan je nog lekker tanken ook.
(Eer)gisteren tegen een Gangplank(!) gespeeld die steeds zat te zeuren dat ik macros/exploits gebruikte en dat mijn hero OP was, zo grappig.
pi_99056573
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:39 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

:) Ik neem dan echt wel flash, ga ik meteen 90% minder dood denk ik :) Flash en teleport, of flash en clarity prob
Hij zegt toch dat je op lvl 10 geen flash hebt? Ik zou ook flash nemen vanaf lvl 12 ja, maar dat zei ik al.

En over je laatste post: ik had het over mages zoals veigar. Daarmee wil ik ook altijd achter de carries aan (is nu eenmaal mn speelstijl omdat ik vaak bruisers en tanks speel). Alistar heb ik wel een paar keer gespeeld en daar kan ik aardig mee overweg.
pi_99057287
Ik reageerde op mezelf :) Beter lezen ;) Op lvl12 neem ik dus wel echt flash, nu nog even met clearvoyance / teleport en clarity af.

Speel nu best een lekkere veigar, altijd wel een goed onderdeel van een team, vooral als je die 2e stun nog kunt landen. Dat maakt echt een teamfight, vooral omdat iedereen dan vaak bovenop mekaar zit. De rand van EH erop en hoppa :)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:21:11 #36
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99057743
Zo, potje van 70 minuten achter de rug :'). Wel gewonnen uiteraard.
pi_99057895
Zo potje van 20 minuten achter de rug. :') Wel gewonnen uiteraard. 16-1-3 met Jax, is dat normaal voor hem of speelde ik gewoon met noobs?
pi_99057938
Server split, way to ruin the game :')

Opnieuw wordt duidelijk dat de ICT-ers van het Riot netwerk geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Server split is geen oplossing maar bestrijden van symptomen. Ze zouden ook eens kunnen kijken hoe andere bedrijven hun netwerk inrichten....

Speel wel eens met Grieken die ik nu uit het oog zal verliezen. Bij gebrek aan een PM systeem zullen zulke contacten dus over zijn.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:29:05 #39
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99058110
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:24 schreef EpicKnife het volgende:
Zo potje van 20 minuten achter de rug. :') Wel gewonnen uiteraard. 16-1-3 met Jax, is dat normaal voor hem of speelde ik gewoon met noobs?
Jax is 1 vs 1 wel sterk.
pi_99058174
Ik won 1vs2 nog zelfs. :') de hele tijd door, Nasus & Renekton 0-10-0 geëindigd allebei.
pi_99058228
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:25 schreef Ame_thyst het volgende:
Server split, way to ruin the game :')

Opnieuw wordt duidelijk dat de ICT-ers van het Riot netwerk geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Server split is geen oplossing maar bestrijden van symptomen. Ze zouden ook eens kunnen kijken hoe andere bedrijven hun netwerk inrichten....

Speel wel eens met Grieken die ik nu uit het oog zal verliezen. Bij gebrek aan een PM systeem zullen zulke contacten dus over zijn.
Gegeven gratis paard, bek, etc :)

Je speelt liever met een wachtrij van 2 uur en constante drops? Ze willen dat mensen nu gewoon kunnen spelen, een split is dan gewoon de beste optie.
pi_99058256
Wel jammer, want ik heb wat vrienden uit Scandinavië :+
pi_99058301
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:25 schreef Ame_thyst het volgende:

Ah ik begrijp dat we hier een expert hebben die precies weet hoe het Riot netwerk in elkaar zit en hoe je het op moet lossen? Nogmaals: de software schaalt niet met een grotere hoeveelheid hardware.
pi_99058590
Toch goed te zien dat we hier blijkbaar enorme kennis hebben op het forum ;)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:42:53 #45
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_99058727
27-7-7 met Ashe en dan nog verliezen dankzij teammates :{
I feel you in the wind, you guide me constantly.
pi_99059012
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Gegeven gratis paard, bek, etc :)

Je speelt liever met een wachtrij van 2 uur en constante drops? Ze willen dat mensen nu gewoon kunnen spelen, een split is dan gewoon de beste optie.
Krijgen we "het is gratis" argument weer hoor.
Hotmail en Gmail zijn ook gratis producten en juist zo populair omdat de kwaliteit zo hoog ligt. Als deze diensten 8 uur per dag offline zouden zijn zou het snel afgelopen zijn.

Daarbij komt er genoeg mensen zoals ik wel geld steken in LoL en met hetzelfde gezeik zitten als free users. Genoeg mensen die dat ook als argument gebruiken om de service van Riot te becommentariëren. Ik zal dat niet als argument gebruiken omdat het een eigen keus is die je maakt als speler.

Op korte termijn zal het ook wel de beste oplossing zijn, hoop alleen dat het in de toekomst terug gedraaid zal worden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:34 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ah ik begrijp dat we hier een expert hebben die precies weet hoe het Riot netwerk in elkaar zit en hoe je het op moet lossen? Nogmaals: de software schaalt niet met een grotere hoeveelheid hardware.
Geen idee hoe het qua hardware in elkaar zit nee, maar moet de klant daar de dupe van zijn?
Zijn genoeg vergelijkbare systemen die foutloos werken en met dezelfde elementen en "load" te maken hebben als LoL.

Het probleem is dat de client gekoppeld is aan gameservers.
Zijn de gameservers vol dan laten ze geen mensen meer toe om in te loggen en dan krijg je queues en ellende. Een gescheiden login en gameserver systeem zou beter werken. Laat wel iedereen inloggen maar vertel, nadat ze zijn ingelogged dat er geen ruimte is voor nieuwe games.
Maar blijkbaar krijgen ze dat niet voor elkaar en delen ze dat op.

Waarom werkt Live, Steam, Talk, etc dan wel?
pi_99059494
Galio vind ik alvast een toffe champ, zonet ff een custom game geprobeerd met hem. Eindelijk lvl 12 dus kan ik Flash gebruiken. :)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:00:55 #48
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99059526
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:00 schreef Kijana het volgende:
Galio vind ik alvast een toffe champ, zonet ff een custom game geprobeerd met hem. Eindelijk lvl 12 dus kan ik Flash gebruiken. :)
Flash is een must voor Galio :Y. Flash > Ult > iedere enemy zit in je ult.
pi_99059558
Ik ken iemand die totaal niet zo goed kan spelen met Galio, hij wil altijd kills, en koopt hij dus een tank/support? :)
pi_99059636
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:49 schreef Ame_thyst het volgende:
Budget en volume. Je kan Riot niet vergelijken met Valve, Blizzard, Google en Microsoft. Dus doe dat ook aub niet, het is sowieso een kansloze discussie en gezeur. Doe maar op Riot forum.

En nu weer terug naar mekaars champions bashen ;)

Welke is galio ook alweer?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 juli 2011 @ 12:05:07 #51
300347 MrManuel
pi_99059673
Veigar is baas!

Speel sinds gister met Alistar.. direct 2 skins gekocht..
Die champ is baas! _O_
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_99059781
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:04 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Budget en volume. Je kan Riot niet vergelijken met Valve, Blizzard, Google en Microsoft. Dus doe dat ook aub niet, het is sowieso een kansloze discussie en gezeur. Doe maar op Riot forum.

Zo'n vliegend standbeeld die je vroeger in tekenfilms zag op duistere torens. Ik weet niet meer hoe zo'n ding heet. :')
pi_99059825
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:07 schreef Kijana het volgende:

[..]

Zo'n vliegend standbeeld die je vroeger in tekenfilms zag op duistere torens. Ik weet niet meer hoe zo'n ding heet. :')
Gargoyle.
pi_99059948
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:24 schreef EpicKnife het volgende:
Je speelde met noobs.
Conscience do cost.
pi_99059952
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:05 schreef MrManuel het volgende:
Veigar is baas!

Speel sinds gister met Alistar.. direct 2 skins gekocht..
Die champ is baas! _O_
Dan ga ik hem kopen ^^
pi_99060010
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Gargoyle.
_O_
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 juli 2011 @ 12:15:38 #57
300347 MrManuel
pi_99060088
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:12 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Dan ga ik hem kopen ^^
Je moet wel tanken en niet uit zijn op kills want als je hem goed krijgt krijg je alleen maar assists.. ^O^
pi_99060199
Tanken met alistar? Hybrid tank/caster?
pi_99060214
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:49 schreef Ame_thyst het volgende:
Het probleem is dat de client gekoppeld is aan gameservers.
Zijn de gameservers vol dan laten ze geen mensen meer toe om in te loggen en dan krijg je queues en ellende. Een gescheiden login en gameserver systeem zou beter werken. Laat wel iedereen inloggen maar vertel, nadat ze zijn ingelogged dat er geen ruimte is voor nieuwe games.
Maar blijkbaar krijgen ze dat niet voor elkaar en delen ze dat op.

Nou ja, voor zover ik het begrijp hebben ze gewoon wat limitaties m.b.t. schaalbaarheid. Daar ligt eerder het probleem icm met recentelijke DDoS aanvallen. Je houdt bij een ontwerp / implementatie natuurlijk altijd rekening met schaalbaarheidseisen e.d.
Het lijkt erop dat LoL een veel groter succes is geworden, dan oorspronkelijk verwacht.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 juli 2011 @ 12:19:20 #60
300347 MrManuel
pi_99060234
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:18 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Tanken met alistar? Hybrid tank/caster?
Hybrid tank..
Mana/HP Regen stacken en loos!
pi_99060242
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:15 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Je moet wel tanken en niet uit zijn op kills want als je hem goed krijgt krijg je alleen maar assists.. ^O^
Maar ik wil juist kills :(
Of zou ik toch maar voor 6k ip sparen :+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 juli 2011 @ 12:20:10 #62
300347 MrManuel
pi_99060263
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:19 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Maar ik wil juist kills :(
Of zou ik toch maar voor 6k ip sparen :+
Kills wil je? Ga voor brand!
pi_99060302
En malzahar? wat is dat voor iets? Brand wil ik wel kopen, maar malzahar kan ik binnenkort ook wel binnenhalen met RP.
pi_99060349
Malzahar is best imba in teamfights. Brand is meer ganky. Maar wel beter skill synergy als je controle goed is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 juli 2011 @ 12:22:53 #65
300347 MrManuel
pi_99060365
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:21 schreef EpicKnife het volgende:
En malzahar? wat is dat voor iets? Brand wil ik wel kopen, maar malzahar kan ik binnenkort ook wel binnenhalen met RP.
Malzahar is sterk maar ik zou gaan voor brand als k jou was.
pi_99060399
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:22 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Malzahar is sterk maar ik zou gaan voor brand als k jou was.
Mmh, maar waarom? :o
pi_99060560
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Malzahar is best imba in teamfights. Brand is meer ganky. Maar wel beter skill synergy als je controle goed is.
? Ze zijn allebei gewoon AP nukers en sterk in teamfights. If anything zou ik brand iets sterker vinden in teamfights en malzahar juist iets meer ganky met z'n ult.

Maar ik denk dat ze mits goed gespeeld ongeveer even sterk zijn. Tot noch toe heb ik als Brand alleen geen moeite gehad met malzahar mid. Ik denk dat brand de sterkere vroege laner is.
Conscience do cost.
pi_99060620
Nouja ik had als Ryze ook al een keer Malz de hele tijd zitten killen. Hij was er niet zo goed mee in elk geval.
pi_99060629
Brand is pure dmg output. Zn ulti is beter in ganking met 2 man bijv. In teamfights hit die ulti misschien 1x iedereen, voor bijna geen damage. Een AOE slow + silence zoals malzahar is onmisbaar in grote teamfights. Dat betekend 2seconden geen spells en abilities. Dat is zoooo huge.

Casual Ladder -> Brand
Pro Ladder / Teamgames -> Malzahar

Then again, thats just me :)
pi_99060663
Met casual bedoel je juist geen ranked games mee?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 juli 2011 @ 12:31:00 #71
300347 MrManuel
pi_99060688
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:29 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Brand is pure dmg output. Zn ulti is beter in ganking met 2 man bijv. In teamfights hit die ulti misschien 1x iedereen, voor bijna geen damage. Een AOE slow zoals malzahar is onmisbaar in grote teamfights. Dat betekend 2seconden geen spells en abilities. Dat is zoooo huge.

Casual Ladder -> Brand

Ben het hier wel mee eens.
Heb het idee dat brand meer dmg doet. Maar de ulti van Malz is gewoon ownage.
pi_99060770
Miste nog de silence , daar ging ik eigenlijk voor :)
pi_99060848
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:29 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Brand is pure dmg output. Zn ulti is beter in ganking met 2 man bijv. In teamfights hit die ulti misschien 1x iedereen, voor bijna geen damage. Een AOE slow + silence zoals malzahar is onmisbaar in grote teamfights. Dat betekend 2seconden geen spells en abilities. Dat is zoooo huge.

Casual Ladder -> Brand

Welke aoe slow? :o

Pro ladder heeft brand trouwens ook al een tijdje ontdekt :P
Conscience do cost.
pi_99060854
Ik denk dat je met Malzahar beter uit bent als je er ECHT goed mee wilt worden. Als je met smartcasting werkt (je skills gebruiken zonder nog een extra te klikken), kun je bijna niet anders dan fed raken mid.
pi_99061058
hoe bedoel je dat vanaf smartcasten?
pi_99061129
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, voor zover ik het begrijp hebben ze gewoon wat limitaties m.b.t. schaalbaarheid. Daar ligt eerder het probleem icm met recentelijke DDoS aanvallen. Je houdt bij een ontwerp / implementatie natuurlijk altijd rekening met schaalbaarheidseisen e.d.
Het lijkt erop dat LoL een veel groter succes is geworden, dan oorspronkelijk verwacht.
Dat is wel 100% zeker. Het is de eerste game van dat bedrijf, wisten zij veel dat een stuk of 10 miljoen mensen het zouden gaan spelen. Ze hadden hun handjes al dichtgeknepen als ze de 1 miljoen haalden, en nu halen ze al bijna het 10-voudige. Tuurlijk is het gebeuren daar niet op geschaald...

OVer die user hiervoor: denk je dat Hotmail vanaf het begin zonder problemen draaide? Ik heb best vaak zonder mail gezeten vroegah hoor...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 juli 2011 @ 12:45:20 #77
300347 MrManuel
pi_99061227
Is er ondertussen al een queue?
Ik hoop namelijk na me werk wel direct in te kunnen loggen!
pi_99061715
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:40 schreef EpicKnife het volgende:
hoe bedoel je dat vanaf smartcasten?
Precies zoals ik typte. Smartcasten is het gebruiken van je skills zonder te klikken. Dus stel, je speelt ryze. Dan houd je je muis op je tegenstander en kun je q, w en e indrukken en dan gooi je binnen een halve seconde alle 3 je skills naar je tegenstander. Je moet dan wel precies de range van je spells kennen (want je ziet die range circle dus niet meer), maar het is zeker wel 2x zo snel.
pi_99062060
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:58 schreef Keselo het volgende:

[..]

Precies zoals ik typte. Smartcasten is het gebruiken van je skills zonder te klikken. Dus stel, je speelt ryze. Dan houd je je muis op je tegenstander en kun je q, w en e indrukken en dan gooi je binnen een halve seconde alle 3 je skills naar je tegenstander. Je moet dan wel precies de range van je spells kennen (want je ziet die range circle dus niet meer), maar het is zeker wel 2x zo snel.
Tis wel een risico met ryze, want je Q heeft een grotere range dan je W. Als je dat doet zal hij na je Q op de tegenstander afrennen, en dat is niet altijd wenselijk. Ik vind het vooral voor skillshots nuttig, denk aan Ezrael en Gragas bijv.
pi_99062761
Smartcasten heeft idd wel zn risicos. Ook omdat een fight niet altijd zo verloopt als je zelf had gedacht :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 juli 2011 @ 13:32:02 #81
300347 MrManuel
pi_99062895
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:28 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Smartcasten heeft idd wel zn risicos. Ook omdat een fight niet altijd zo verloopt als je zelf had gedacht :)
Ik smartcast in dat geval altijd.
Klik nooit op een skill o.O
pi_99062979
Smartcasten is niet het klikken op de knop van de skill (dus de qwer knoppen onderaan je scherm), maar het niet-klikken waar de spell gecast zal worden.
pi_99063060
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:32 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Ik smartcast in dat geval altijd.
Klik nooit op een skill o.O
Normaal casten is op q drukken en dan met je linkermuisknop op het poppetje drukken waar je op wilt schieten, of richten waar je naartoe wilt schieten en dan linksklikken.

Smartcasten is met shift ingedrukt op Q drukken zodat je gelijk je skill daarheen schiet waar je cursor op dat moment staat. Beetje vergelijkbaar met de Q van Urgot als je geen lock hebt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 juli 2011 @ 13:59:17 #84
300347 MrManuel
pi_99064035
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:36 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Normaal casten is op q drukken en dan met je linkermuisknop op het poppetje drukken waar je op wilt schieten, of richten waar je naartoe wilt schieten en dan linksklikken.

Smartcasten is met shift ingedrukt op Q drukken zodat je gelijk je skill daarheen schiet waar je cursor op dat moment staat. Beetje vergelijkbaar met de Q van Urgot als je geen lock hebt.
Eej dat wist ik niet..
Super handig dus! :D

Eigenlijk dus je muis als richten als je BV de Q van Brand wil schieten
En dan Shift+Q om die direct te vuren? :D

Vanaf nu ga k dus dit vaaaak gebruiken!
pi_99064087
Alle directional spells heb je daar veel aan idd, bijv ezreal, al zn skills :)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:05:45 #86
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_99064324
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:00 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Alle directional spells heb je daar veel aan idd, bijv ezreal, al zn skills :)
Hoe stel je dat in dan? Of kan dat gewoon standaard met de shift knop?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 juli 2011 @ 14:09:43 #87
300347 MrManuel
pi_99064506
Ja handige tip!
Zijn er nog meer dingen zoals dit die me skill rotation nog sneller kunnen maken? :)
Is namelijk ook wel handig met Alistar's W en Rumbles E xD
pi_99065248
Niet doodgaan, intel > communicatie > skills
pi_99066472
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:05 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Hoe stel je dat in dan? Of kan dat gewoon standaard met de shift knop?
Het is standaard met Shift, maar ik heb mijn Q, W, E en R gewoon standaard op smartcast gebind. Er zijn bepaalde champions (Ashe en Gragas bijv.) waarbij het wel handig is om niet gelijk te vuren, dus dan bind ik het vaak even terug.

Tevens heb ik op Shift + Q/W/E/R het levelen van mijn skills staan. Staat standaard op ctrl maar dat is minder handig imo.
pi_99066983
Vanavond weer nieuwe champs free?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 juli 2011 @ 15:15:34 #91
300347 MrManuel
pi_99067072
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vanavond weer nieuwe champs free?
Van mij mag het.. Zolang ze maar geen OP champ free doen.. :)
Of er moeten van die "hard" champs free worden kunnen die noobs toch niks mee.
pi_99067133
Ach ik heb veigar gewoon gekocht dus ik vermaakt me altijd wel ;)

speedpick toch het snelste ;)
pi_99067956
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:15 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Van mij mag het.. Zolang ze maar geen OP champ free doen.. :)
Of er moeten van die "hard" champs free worden kunnen die noobs toch niks mee.
Volgens mij is er momenteel geen enkele champ echt OP.
pi_99068013
Fiddlesticks komt in de buurt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 juli 2011 @ 15:44:04 #95
300347 MrManuel
pi_99068195
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:39 schreef Xa1pt het volgende:
Fiddlesticks komt in de buurt.
Fiddle is generfed man
pi_99068269
fiddlesticks is nog steeds belachelijk slecht :').
pi_99068602
Ach elke champ heeft wel zn nut ergens. Dr is niet 1 allround beste in alle situaties, gelukkig niet zeg
pi_99069090
Er zijn al nieuwe free to play champs; Galio, Pantheon, Heimerdinger, Zilean, Caitlyn, Blitzcrank, Alistar, Kog'Maw en Mordekaiser. Ik heb tot nu toe alleen maar verloren. :')
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:13:00 #99
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_99069390
Misschien straks ff met wat Fok!kers een match doen? Maakt mij niet uit welk level. Just for the lulz.
:Y
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 juli 2011 @ 16:13:41 #100
300347 MrManuel
pi_99069417
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:06 schreef Kijana het volgende:
Er zijn al nieuwe free to play champs; Galio, Pantheon, Heimerdinger, Zilean, Caitlyn, Blitzcrank, Alistar, Kog'Maw en Mordekaiser. Ik heb tot nu toe alleen maar verloren. :')
Galio, <-- Te doen
Pantheon, <-- Ow jeej xD
Heimerdinger, <-- Irri turretjes
Zilean, <-- Gewoon haat aan hem
Caitlyn, <-- Ben benieuwd
Blitzcrank, <-- In elk potje en puller? Owjeej!
Alistar, <-- Gvd net gister gekocht op nieuw account.. Nouja maakt ook niks uit..
Kog'Maw <-- Niet feede blijft ie klein xD
Mordekaiser <-- Is wel gewoon sht da die free is :D
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:16:27 #101
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_99069532
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:13 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Galio, <-- Te doen
Pantheon, <-- Ow jeej xD
Heimerdinger, <-- Irri turretjes
Zilean, <-- Gewoon haat aan hem
Caitlyn, <-- Ben benieuwd
Blitzcrank, <-- In elk potje en puller? Owjeej!
Alistar, <-- Gvd net gister gekocht op nieuw account.. Nouja maakt ook niks uit..
Kog'Maw <-- Niet feede blijft ie klein xD
Mordekaiser <-- Is wel gewoon sht da die free is :D
Pantheon, Blitz, Morde en Kog :(
Caitlyn vind ik vaak ook wel irritant. Speelde eerder vandaag een potje met Ashe. Stond mid tegenover Caitlyn. In de eerste 20 minuten moest ik wel 3 keer terug naar me base >.< Geen een keer dood maar gewoon irritant. Lijkt wel of ze een langere range heeft dan Ashe. End-game heb ik haar wel hard aangepakt :P
pi_99069581
Cait heeft na Annie en een lvl 18 tristana de grootste range van het spel. Alleen je w-skill (volley) komt ver genoeg om haar te raken.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:18:01 #103
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_99069588
Oh en die clockwork dude, zoals ik hem noem, vind ik een van de meest irritante champs om tegen te spelen. Niet omdat ik hem OP vind, hij is gewoon best wel goed met harrasment vind ik.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:18:58 #104
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_99069630
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:17 schreef nyny83 het volgende:
Cait heeft na Annie en een lvl 18 tristana de grootste range van het spel. Alleen je w-skill (volley) komt ver genoeg om haar te raken.
Ja ik heb haar wel een paar keer gemold early game maar ging langzamer dan normaal. Moest erg geduldig zijn voor de eerste 2 kills.
pi_99069823
Ik zat laatst in een trolllane tegenover warwick/nidalee.

Niet te doen :')
Conscience do cost.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:32:00 #106
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99070163
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:17 schreef nyny83 het volgende:
En je ultimate.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 juli 2011 @ 16:32:07 #107
300347 MrManuel
pi_99070172
Hoelang duurt het voorda je automatisch word uitgelogd nadat je idle bent?
Want sta 20 min in de que en vertrek over 30 min vanaf me werk :p
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:32:23 #108
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99070180
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:18 schreef WaywardOne het volgende:
Oh en die clockwork dude, zoals ik hem noem, vind ik een van de meest irritante champs om tegen te spelen. Niet omdat ik hem OP vind, hij is gewoon best wel goed met harrasment vind ik.
Zilean.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:37:37 #109
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_99070394
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:23 schreef ems. het volgende:
Ik zat laatst in een trolllane tegenover warwick/nidalee.

Niet te doen :')
Ja heb ik ook eens gehad. Warwick met ze epic lifesteal en ze q skill. Dan Nidalee met heal en die ook nog eens 9 van de 10 keer met clarity rondloopt. :N
pi_99070447
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:18 schreef WaywardOne het volgende:
Z'n bombs zijn early / mid game vrij effectief en late game is het een goede support.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:39:14 #111
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_99070462
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:32 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Zilean.
Ja die. Met ze fucking zonnewijzertjes en klokjes. Gaat heen en sterf uit. :'(
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:40:01 #112
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_99070489
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Z'n bombs zijn early / mid game vrij effectief en late game is het een goede support.
Nee het is niet effectief maar wel genoeg om je iedere keer een end weg te laten lopen om niet ook je ally er mee te raken.
pi_99070544
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:40 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Nee het is niet effectief maar wel genoeg om je iedere keer een end weg te laten lopen om niet ook je ally er mee te raken.
Met een fatsoenlijke builds zijn die bombs early / mid game toch echt erg krachtig hoor.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 juli 2011 @ 16:42:31 #114
300347 MrManuel
pi_99070601
Nogmaals weet iemand de tijd die je idle mag zijn in de game voorda je de mooie error krijgt met de OK knopt?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:44:15 #115
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_99070667
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Met een fatsoenlijke builds zijn die bombs early / mid game toch echt erg krachtig hoor.
Oh ik dacht dat ik ''niet effectief'' las en begreep in je eerdere post. My bad!
pi_99070847
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:42 schreef MrManuel het volgende:
Nogmaals weet iemand de tijd die je idle mag zijn in de game voorda je de mooie error krijgt met de OK knopt?
Geen idee of er een vaste 'idle' tijd is eigenlijk. Volgens mij kan ik soms rustig een uur wegblijven.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:49:23 #117
148823 znarch
ondertitel
pi_99070904
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:13 schreef WaywardOne het volgende:
Misschien straks ff met wat Fok!kers een match doen? Maakt mij niet uit welk level. Just for the lulz.
:Y
Zodra ik fatsoenlijk level heb mag iedereen me adden :P
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 juli 2011 @ 16:55:13 #118
300347 MrManuel
pi_99071181
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Geen idee of er een vaste 'idle' tijd is eigenlijk. Volgens mij kan ik soms rustig een uur wegblijven.
Gelukkig dan kan k teminste in dat halfuurtje naar huis gaan en spelen :9~
pi_99071304
Vriend van me speelt altijd zilean. (ja, altijd). Dus ik heb iig altijd een fijne babysitter als ik niet mid kan met akali <3
Conscience do cost.
pi_99073686
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:36 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Shift ingedrukt houden en dan op Q klikken? dan cast hij dus al zonder dat je met de linkermuisknop nog iets hoeft te klikken.. :)
pi_99073984
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:42 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Shift ingedrukt houden en dan op Q klikken? dan cast hij dus al zonder dat je met de linkermuisknop nog iets hoeft te klikken.. :)
DAT ZEG IK, GAMMA!
pi_99074034
Lijkt me erg kut om dat te kunnen, een zware omweg om iemand te raken.
pi_99074962
Hoe kun je eenvoudig switchen tussen EU en US servers? Ik vind het niet erg om een nieuwe account aan te moeten maken, maar ik heb geen zin in vage mods en plugins en alternatieve clients enzo. Is het dan nog wel mogelijk?
-
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:13:56 #124
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99075062
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:11 schreef splendor het volgende:
Hoe kun je eenvoudig switchen tussen EU en US servers? Ik vind het niet erg om een nieuwe account aan te moeten maken, maar ik heb geen zin in vage mods en plugins en alternatieve clients enzo. Is het dan nog wel mogelijk?
Twee clients heb je dan nodig.
pi_99075320
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:13 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Twee clients heb je dan nodig.
Dus dan moet ik de amerikaanse, officiële client downloaden en die opstarten? En dan van daaruit een account aanmaken?
Even ruimte vrijmaken dan. :P
-
pi_99075635
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:16 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Pantheon, Blitz, Morde en Kog :(
Caitlyn vind ik vaak ook wel irritant. Speelde eerder vandaag een potje met Ashe. Stond mid tegenover Caitlyn. In de eerste 20 minuten moest ik wel 3 keer terug naar me base >.< Geen een keer dood maar gewoon irritant. Lijkt wel of ze een langere range heeft dan Ashe. End-game heb ik haar wel hard aangepakt :P
In de eerste 20 minuten ga ik standaard wel 7 keer naar mijn base hoor. Ik ga om de 5 minuutjes ofzo, als ik een nieuwe item moet kopen bv. :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 juli 2011 @ 18:28:56 #127
300347 MrManuel
pi_99075675
Nou eerste game vandaag verloren.

Op onze clan accounts W4-1L now.
Sjonge met 3x level 5 tegen een level 16/6/8
pi_99075859
Speelt iedereen nu US ofzo?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:35:24 #129
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99075900
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:20 schreef splendor het volgende:

[..]

Dus dan moet ik de amerikaanse, officiële client downloaden en die opstarten? En dan van daaruit een account aanmaken?
Even ruimte vrijmaken dan. :P
Jep.

quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:28 schreef MrManuel het volgende:
Nou eerste game vandaag verloren.

Op onze clan accounts W4-1L now.
Sjonge met 3x level 5 tegen een level 16/6/8
Level 6 en 8 zijn makkelijk te doen, dat voordeel is te verwaarlozen.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:36:47 #130
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_99075948
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:27 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

In de eerste 20 minuten ga ik standaard wel 7 keer naar mijn base hoor. Ik ga om de 5 minuutjes ofzo, als ik een nieuwe item moet kopen bv. :)
7 keer in 20 minuten vind ik erg veel.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:38:33 #131
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99076029
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:27 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Wtf :')?
Ik ga als ik mijn boots kan betalen terug, en dan pas weer rond 13 minuten voor BF.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:41:02 #132
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99076131
Af en toe kan dat ook in een keer zelfs.
pi_99076517
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:35 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Jep.
Ok. Tnx. :)
-
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:51:37 #134
148823 znarch
ondertitel
pi_99076548
16/5/13, dat waren mij kills ;(
pi_99076560
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:38 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Ik ga als ik mijn boots kan betalen terug, en dan pas weer rond 13 minuten voor BF.
Ligt er ook een beetje aan wie / wat je speelt natuurlijk. Met Ryze ga ik vaak zsm even snel terug voor een tear of goddess vanwege de mana build up.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:52:50 #136
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99076600
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ligt er ook een beetje aan wie / wat je speelt natuurlijk. Met Ryze ga ik vaak zsm even snel terug voor een tear of goddess vanwege de mana build up.
Dan nog is 7 keer veel te veel.
pi_99076698
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:52 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Dan nog is 7 keer veel te veel.
Uiteraard. Met Janna pak ik vaak eerst phil stone en het liefst één of 2 wards mee. Vervolgens is het een beetje situatie afhankelijk.

Ik kies toch bij veel champions teleport als summoner skill, dus dan ga ik vaak in het begin even snel bij elke keer dat de cooldown weg is en ik genoeg gold heb om iets boeiends te kopen
pi_99076800
7 keer vind ik ook wat veel, al heb ik zelf ook regelmatig 5 keer in de eerste 20 minuten. Ik heb vrijwel altijd teleport bij me, dus om de 5 minuten kan ik met erg weinig tijdverlies even opladen en items kopen
pi_99078346
3/0/19 had ik zonet met Galio hehe. Eindelijk weer eens een potje gewonnen. :P
pi_99078805
32/12/16 gespeeld met jax net :9
pi_99078859
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:38 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Maar ehm, in 13 minuten ben ik meestal nog maar lvl 6 ofzo hoor, die tegenstanders jagen mij veel te vaak weg. In 10 minuten heb ik meestal mijn boots pas :p
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:03:04 #142
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_99079486
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:47 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Maar ehm, in 13 minuten ben ik meestal nog maar lvl 6 ofzo hoor, die tegenstanders jagen mij veel te vaak weg. In 10 minuten heb ik meestal mijn boots pas :p
Je moet proberen zoveel mogelijk minion kills te krijgen in het begin. Focus op farmen en probeer je tegenstander te harassen als als het kan.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:06:27 #143
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99079651
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:47 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Blijf eens weg bij je tegenstander dan en focus je eens wat meer op de minions.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:24:16 #144
148823 znarch
ondertitel
pi_99080427
Mijn LoL doet vaag. Ik speel altijd windowed en wou "fullscreen" gaan spelen. Sindsdien doet mijn game het niet meer, ik heb wel geluid en ik kan typen en klikken en alles maar geen beeld :'(

Ik kan dus ook niet tijdens een game mijn LoL weer op windowed zetten aangezien ik het menu niet kan zien. Iemand enig idee hoe ik dit fix? :'(
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:43:04 #145
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_99081319
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:24 schreef znarch het volgende:
Mijn LoL doet vaag. Ik speel altijd windowed en wou "fullscreen" gaan spelen. Sindsdien doet mijn game het niet meer, ik heb wel geluid en ik kan typen en klikken en alles maar geen beeld :'(

Ik kan dus ook niet tijdens een game mijn LoL weer op windowed zetten aangezien ik het menu niet kan zien. Iemand enig idee hoe ik dit fix? :'(
Reinstall.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:51:05 #146
148823 znarch
ondertitel
pi_99081786
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:43 schreef Nystiq het volgende:

[..]

Reinstall.
Ik heb dit maar even in mijn config veranderd:
1Windowed=1
En dit toegevoegd:
1BorderlessWindow=1
Misschien helpt het, moest alleen client restarten dus kan wel even duren voordat ik dat weet :'(
pi_99090867
Oeh ik kan eindelijk spelen.
I'm awesome, and I fuck dolphins.
pi_99093562
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:03 schreef Nystiq het volgende:

[..]

Je moet proberen zoveel mogelijk minion kills te krijgen in het begin. Focus op farmen en probeer je tegenstander te harassen als als het kan.
+ mocht je ietsje low hp, dan moet je alsnog niet teruggaan omdat je zoveel xp verliest..
pi_99093726
Maar dat is ook een kwestie van de risico's kennen van de lineup waar je tegen speelt. Hebben ze al summoners gebruikt? Hebben ze nog mana voor hun combo's? Doen die combo's genoeg damage om mij nu om te leggen?

Maar dat is ervaring. Op een gegeven moment (en met wat hulp van wat wards) weet je wel ongeveer in te schatten wanneer je veilig bent. En dan is het inderdaad zaak dat je daar optimaal gebruik van maakt.
Conscience do cost.
pi_99094518
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef Soltd het volgende:

[..]

+ mocht je ietsje low hp, dan moet je alsnog niet teruggaan omdat je zoveel xp verliest..
Ligt aan je tegenstanders en je summoner skills.
pi_99096863
Saintvicious is gereset naar 1 ELo, en is zichzelf nu aan het carrien :') Had net 25/0 als Xin, daarvoor 33/2 Akali :')

Er zijn dus gewoon echt mensen met 1 elo :')__
  woensdag 6 juli 2011 @ 01:48:30 #152
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_99097609
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 01:21 schreef Keselo het volgende:
Saintvicious is gereset naar 1 ELo, en is zichzelf nu aan het carrien :') Had net 25/0 als Xin, daarvoor 33/2 Akali :')

Ja, weet je waarom zijn ELO gereset is?
pi_99099610
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 01:21 schreef Keselo het volgende:

Mjah ik zag hem toevallig met een 25/1 Yi, vroeg me al af wat er aan de hand was :')
pi_99099663
Trouwens die bigfatlp is ook lekker bezig. Met zijn smurfs erbij bezet hij nu plaatsen 1, 2 en 13 op de US ladder.
pi_99099806
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 01:48 schreef Nystiq het volgende:

[..]

Heeft dat met die hack te maken?
pi_99100002
Waaaardeloze game gisteravond. Hun team ace, terwijl wij nog 6 turrets hadden en alle inhibitors. Hun niets meer over behalve 5 heros. Ze rushen snel onze nexus maar onze supercreeps hadden hun nexus sneller neer :)
pi_99100337
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 08:23 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Waaaardeloze game gisteravond. Hun team ace, terwijl wij nog 6 turrets hadden en alle inhibitors. Hun niets meer over behalve 5 heros. Ze rushen snel onze nexus maar onze supercreeps hadden hun nexus sneller neer :)
Lategame aces kunnen natuurlijk gewoon het verschil maken. Daarom is een gebalanceerde set up ook belangrijk.
pi_99100444
Wij waren (uit mn hoofd)

Veigar (ik)
Alistar (vriend van me op skype)
Fiddle
Xin
Catelynn

Hun

Akali
Catelynn
Blitzkrank
Lux
Shako

We waren in 'gewone' teamfights zeker de betere partij. Akali was dik farmed maar ging superveel AP, dus mijn ulti erop = gg. Helaas ging fiddle steeds in zn uppie lopen junglen en lanen lategame, gank op hem, 1 voor 1 proberen we hem te redden en steeds 3 of 4 dood van ons :s Vond de setup verder wel lekker , al had ik voor Fiddle liever een Sona of Malza gezien.

Veiger + Alistar is btw imba in early-midgame :)
pi_99102234
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef Soltd het volgende:

[..]

Maar ik wil niet dood gaan, en de tegenstanders laten me nooit met rust. :+
pi_99102852
Ligt er ook maar net aan welke lane en tegen en met welke combo je staat. Als ik mid met veigar speel ik sowieso superdefensive, alleen Q lvl1 op creeps, rest bemoei ik me niet met enemy tot lvl5 minimaal. Als ze wel komen herassen, stun, meteor en zijn ze meer kwijt dan ikzelf.
pi_99103172
Ik vind support spelen de laatste tijd wel prettig, gister met soraka 0-0-28 gespeeld en de pot erna 2-2-34, beide vermakelijke games van een uur, vind ik leuker dan potjes van 20-30 minuten om eerlijk te zijn.
pi_99103264
Helemaal mee eens :) Maar support zal ik eigenlijk nooit spelen, blijf toch dmg willen doen ^^
pi_99103322
Jah in het begin had ik ook nog wel die neiging daarnaar, speelde altijd gp, ww, ashe of mf.
Maar ik speel altijd met vrienden van mij en dan is het toch beter als ik support ga, de andere die support speelt is een beetje traag en staat daarom altijd of verkeerd opgesteld of let niet op in het gevecht waardoor hij altijd dood is voor er een fight is geweest om het maar zo te zeggen.
pi_99103375
Support spelen in een premade is best leuk, soloqueue is het fucking frustrerend. Dan gaan je teammates een 1v3 aan en noemen ze jou een noob omdat je ze niet genoeg healt enzo :')
pi_99103496
Ja dat is idd zwaar frustrerend, soms al we maar met 4 zijn en ik mag dan bij de random lanen.
Ik geef in het begin al aan dat ik pas op lvl 2 heal heb en niet op lvl 1 en dan gewoon nog op lvl 1 het gevecht op zoeken en zeggen "HEAL OMGOMG NOOB".
Eerst irriteerde mij dat, nu kan ik er wel om lachen :)
pi_99103624
Weinig last van, in solo queues zijn ze me altijd wel dankbaar als ik Taric speel. Gisteren werd dan wel weer een Zilean in mijn team uitgescholden, maar goed die stond dan ook 0/5 in 10 minuten.
pi_99103730
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 01:48 schreef Nystiq het volgende:

[..]

Hacker heeft zijn elo naar 1 gereset, om dezelfde reden dat hij Pobelter 9999 rating heeft gegeven :') Om te fucken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 juli 2011 @ 11:17:17 #168
300347 MrManuel
pi_99103779
Gister Nasus en Alistar weer gespeeld..
Nu hebben we op onze Group accounts 8 wins 5 loses.
We worden echt met 3 lvl 5's tegen level 15's geplaats :p
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:39:30 #169
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99104554
Fijn joh, fucking queue van 1 uur om half 12.
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:42:50 #170
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99104669
Nu calculating :') echt, tyf toch op.
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:49:25 #171
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_99104887
Rating van 1300 behaald, op naar 1400 :p
pi_99104933
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:42 schreef Zeroku het volgende:
echte nerds slapen nog om half 12, gewone nerdcheck
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:04:47 #173
148823 znarch
ondertitel
pi_99105491
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:42 schreef Zeroku het volgende:
Had ik ook, blijven restarten, was hij opeens 50 seconden :'(
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:06:15 #174
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99105549
4 uur queue :')_______________________________________________!
Om 12 uur op een fucking doordeweekse dag.
pi_99105629
quote:
13s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:06 schreef Zeroku het volgende:
4 uur queue :')_______________________________________________!
Om 12 uur op een fucking doordeweekse dag.
Even opnieuw de queue in? Ik zat er met 30 seconde in..
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:09:11 #176
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99105665
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:08 schreef Keselo het volgende:

[..]

Even opnieuw de queue in? Ik zat er met 30 seconde in..
Even proberen, slechter kan het toch niet worden :').
Edit: Nu dus maar 3 minuten :')....
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:16:36 #177
148823 znarch
ondertitel
pi_99105928
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:09 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Even proberen, slechter kan het toch niet worden :').
Edit: Nu dus maar 3 minuten :')....
Die queue is zon grote faal :D
pi_99107498
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:04 schreef nyny83 het volgende:
Support spelen in een premade is best leuk, soloqueue is het fucking frustrerend. Dan gaan je teammates een 1v3 aan en noemen ze jou een noob omdat je ze niet genoeg healt enzo :')
Inderdaad. Zonder fatsoenlijke tank weiger ik nog support te spelen, dan pak ik gewoon Amumu de laatste tijd. Nadeel daarmee is dan vaak weer die debiele carrys die gewoon doodleuk wegrennen of terugporten wanneer je initiate met ult. :')
Laatst nog wel een heerlijk potje met een Sona. Amu initiate met ult --> 2 seconden wachte --> Sona ult --> Einde teamfight. :P
pi_99107530
Hmm, ik heb straks 2k RP. zou ik dan maar malzahar EN brand doen? Of 1 van de 2 en nog een AD'er? :)
pi_99107812
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:05 schreef EpicKnife het volgende:
Hmm, ik heb straks 2k RP. zou ik dan maar malzahar EN brand doen? Of 1 van de 2 en nog een AD'er? :)
Welk lvl ben je? Ik zou ook wel wat sparen voor runes.
pi_99107907
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Welk lvl ben je? Ik zou ook wel wat sparen voor runes.
Hij is 13 geloof ik. Vanaf lvl 20 kun je tier 3 runes kopen, e ndat zou ik wel zo snel mogelijk doen ja. Echter, met RP kun je geen runes kopen, dat moet van IP. Van RP kun je dus lekker champs halen, je IP bewaren voor runes.
pi_99107942
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:12 schreef Adames het volgende:
Weinig last van, in solo queues zijn ze me altijd wel dankbaar als ik Taric speel. Gisteren werd dan wel weer een Zilean in mijn team uitgescholden, maar goed die stond dan ook 0/5 in 10 minuten.
Taric is een iets ander verhaal, want je kan met taric ook nog stunnen, tanken en een beetje damage doen. Met een Soraka ben je compleet nutteloos als je team dom initieert.
pi_99108054
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:16 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Hij is 13 geloof ik. Vanaf lvl 20 kun je tier 3 runes kopen, e ndat zou ik wel zo snel mogelijk doen ja. Echter, met RP kun je geen runes kopen, dat moet van IP. Van RP kun je dus lekker champs halen, je IP bewaren voor runes.
Ja dan zou ik zeker wel beginnen met sparen. Ik heb er al wel zo'n 20-25k IP in zitten en ben ook pas lvl 26.
pi_99108333
spend nu nog alles as I go, net wel tier2 runes gekocht tot mn IP op was :) meteen een stuk meer own :)
pi_99108473
Ik heb gelukkig nooit runes gekocht voor level 20. Weggegooide IP.
Conscience do cost.
pi_99108527
Nee ok, maar ik koop dure champs gewoon met RP, en goedkope met IP. en ik spaar alvast voor runes btw. maar ik ben toe aan wat dure champs die erg leuk te spelen zijn, niemand verder nog suggesties?
pi_99108606
Wat voor rol wil je het liefst spelen? Ofwel wat voor soort champ zoek je?
pi_99108681
Carry, ik speel graag met Anivia, Annie, Ryze, en nu Jax. (en heel af en toe kennen)
pi_99108691
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:35 schreef nyny83 het volgende:
Wat voor rol wil je het liefst spelen? Ofwel wat voor soort champ zoek je?
Ik geloof niet dat zijn eisenpakket in één enkele champ samen te vatten is. :P
pi_99108705
^

Jawel hoor :)
pi_99108937
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:37 schreef EpicKnife het volgende:
Carry, ik speel graag met Anivia, Annie, Ryze, en nu Jax. (en heel af en toe kennen)
Geen van die vier zijn een carry..
pi_99109020
5*

Ryze is toch echt een carry, en Anivia werd mij ook verteld als een carry..
pi_99109187
Ok, laten we het kort houden. Pure damage wil ik gewoon doen. Het liefst dacht ik namelijk aan Brand of Malzahar (en evt pusher zijn, ik wil namelijk ook fatsoenlijk kunnen winnen, en niet alleen egoïstisch wat mensen killen)
pi_99109364
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:45 schreef EpicKnife het volgende:
5*

Ryze is toch echt een carry, en Anivia werd mij ook verteld als een carry..
Ooh sorry, een level 12 zei dat Anivia en Ryze carries zijn, ik zal maar gauw mijn mond houden.

:')
pi_99109448
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:50 schreef EpicKnife het volgende:
Ok, laten we het kort houden. Pure damage wil ik gewoon doen. Het liefst dacht ik namelijk aan Brand of Malzahar (en evt pusher zijn, ik wil namelijk ook fatsoenlijk kunnen winnen, en niet alleen egoïstisch wat mensen killen)
Probeer naast Malz en Brand misschien TF, Veigar, LeBlanc of Gragas. Of als je het wat moeilijker zoekt kun je Cassiopeia, Orianna of Rumble proberen.
pi_99109693
Tf?
pi_99109717
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:54 schreef Keselo het volgende:

[..]

Ooh sorry, een level 12 zei dat Anivia en Ryze carries zijn, ik zal maar gauw mijn mond houden.

Technisch gezien zijn het wel carries hoor. Carry'en is niet alleen voor pure AD'ers. Dat zijn dan gewoon de "ad carry's"
Conscience do cost.
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:03:57 #198
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_99109755
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:02 schreef EpicKnife het volgende:
Tf?
Twisted Fate.
pi_99109783
Hm, van mijn zuur gekregen 10 euro, ga ik toch geen 1350 ip champs kopen? :+
pi_99109835
Nee :)

gewoon lekker spelen, sowieso spelen wat je leuk vind, je zit toch vaak aan meedere heros.

Pak zeg maar 1 tank, 2 casters, 2 ad en 1 support waar je je het meest op gaat focussen. Mocht er een tank nodig zijn, pak je die, caster een van de casters etc.
pi_99109977
Sowieso is het beter om het wat rustiger aan te doen met carries totdat je normaal kan lasthitten.
Conscience do cost.
pi_99109985
Maar ik hou niet van tanks, en als ik een tank neem, koop ik hem wel voor 1350 ip ofzo.
Brand of Renekton of Malzahar of Nocturne of Karthus?

zeg maar wat, ik kan er 2 kiezen.
Ik wil bij de andere level 12'ers even lekker opscheppen met dure champs snap je? :')
pi_99110066
Veigar! ^^
pi_99110086
zou ik die dan maar kopen van mijn ip? ^^
pi_99110168
Nah doe ook maar niet, Veigar is my bitch :D

alterego ;)
pi_99110202
dan ga ik alvast lekker sparen voor tier 3 runes.
pi_99110464
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:04 schreef EpicKnife het volgende:
Hm, van mijn zuur gekregen 10 euro, ga ik toch geen 1350 ip champs kopen? :+
Koop gewoon zo'n championpack. Die zijn volgens mij veruit het voordeligst.
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:26:06 #208
148823 znarch
ondertitel
pi_99110629
Ik begin Nocturne steeds leuker te vinden O+ :@
pi_99110943
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Koop gewoon zo'n championpack. Die zijn volgens mij veruit het voordeligst.
Nah, daar heb ik de helft al van he, dus dat maakt het al wat minder. Liever 2 GOEDE champs dan 10 mindere champs.
pi_99111064
Koop je shako of gangplank :D
pi_99111106
Heb net malzahar gekocht, twijfel alleen tussen Brand & Renekton, renekton blijkt één van de leukste champs te zijn?
pi_99111453
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:04 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Goeie reactie op zo'n onderbouwde reactie van mij :')

Verder, wie ben jij om uit te maken wat ik mag posten op een forum ? Waar haal je de arrogantie vandaan? Prima als je het er niet mee eens bent maar kom niet met een 1 regel reactie om vervolgens bazig te gaan doen.
pi_99111461
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:34 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Nah, daar heb ik de helft al van he, dus dat maakt het al wat minder. Liever 2 GOEDE champs dan 10 mindere champs.
Er zijn 2 of 3 verschillende packs. Lijkt met sterk dat er niet minimaal 2 champs in zitten die je wilt hebben.
Bovendien denk jij nog steeds veel te veel 'goede' en 'slechte' champs.
pi_99111566
Net udyr, ging heerlijk. 8 2 15 en na 35 minuten al een full build.

Ben alleen zo tergend slecht early game ;(
pi_99111650
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:50 schreef Keselo het volgende:
Net udyr, ging heerlijk. 8 2 15 en na 35 minuten al een full build.

Dan moet je junglen :)
pi_99111654
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:48 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Goeie reactie op zo'n onderbouwde reactie van mij :')

Verder, wie ben jij om uit te maken wat ik mag posten op een forum ? Waar haal je de arrogantie vandaan? Prima als je het er niet mee eens bent maar kom niet met een 1 regel reactie om vervolgens bazig te gaan doen.
Jij post alleen om te zeiken, en niemand zit daar hier op te wachten of kan er wat mee. Daarbij was het een prima reactie op jouw post, daar kan het ook niet aan liggen.

Ik haal mijn arrogantie trouwens bij de eikeboom op de hoek, daar zit de koning der eekhoorns, Mr Squiggles. De geheime klop is 'klop-klop-wacht-klop-wacht-klop-klop', niet te verwarren met de 'doe es niet zo aggressief en geirriteerd'-klop : 'klop-klop-wacht-klop'
pi_99112358
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:54 schreef Keselo het volgende:

[..]

:'), dan zegt een level 30 het wel voor je. Anivia en annie zijn hard carry's. Ryze en jax zijn twijfelgevallen.
pi_99112484
Eigenlijk is bijna elke mage die hard farmed en higher lvl is wel een carry :) Maar annie heeft met tibbers altijd wel een streepje voor das waar.
pi_99112596
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Eigenlijk is bijna elke mage die hard farmed en higher lvl is wel een carry :) Maar annie heeft met tibbers altijd wel een streepje voor das waar.
Alles kan carry'en uiteraard, maar anivia en annie zijn er ook echt voor gemaakt en zijn er ook echt goed in. Jax en Ryze zijn niet viable genoeg om high elo teams mee te carry'en en worden vandaar dus ook niet gezien als echte carry's.
pi_99112778
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Jij post alleen om te zeiken, en niemand zit daar hier op te wachten of kan er wat mee. Daarbij was het een prima reactie op jouw post, daar kan het ook niet aan liggen.

Ik haal mijn arrogantie trouwens bij de eikeboom op de hoek, daar zit de koning der eekhoorns, Mr Squiggles. De geheime klop is 'klop-klop-wacht-klop-wacht-klop-klop', niet te verwarren met de 'doe es niet zo aggressief en geirriteerd'-klop : 'klop-klop-wacht-klop'
Als ik zou willen zeiken om het zeiken zou ik geen onderbouwde post schrijven van een paar alinea's. Ik leg uit waarom ik de spilt jammer vind (mensen waar ik mee speel zitten in griekenland) en vervolgens leg ik uit waarom het technisch, volgens mij, beter kan.
Prima als je het er niet mee eens bent maar reageer dan inhoudelijk en speel het al helemaal niet op de persoon zoals je nu al een aantal keren doet.

Ik mag volgens jou daar niet over praten maar jij mag wel bepalen hoe ik ergens over moet praten en waar.

Duidelijk vakantie op FoK! :'(
pi_99113130
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er zijn 2 of 3 verschillende packs. Lijkt met sterk dat er niet minimaal 2 champs in zitten die je wilt hebben.
Bovendien denk jij nog steeds veel te veel 'goede' en 'slechte' champs.
Ja want nu ga ik weer eens kut met Jax, echt zo'n random kut spel dit soms.
pi_99113314
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:29 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Ja want nu ga ik weer eens kut met Jax, echt zo'n random kut spel dit soms.
Met de hoeveelheid champs die er zijn heb je in een 5vs5 natuurlijk sowieso enorm veel variatie. Met of tegen wie je speelt maakt al een enorm verschil qua speelstijl. Het is niet zozeer random, maar eerder een kwestie van ervaring. Ik heb nu nog steeds wel champs / lanes waar ik echt niet precies van weet hoe ik die moet aanpakken.
pi_99113424
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:21 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Als ik zou willen zeiken om het zeiken zou ik geen onderbouwde post schrijven van een paar alinea's. Ik leg uit waarom ik de spilt jammer vind (mensen waar ik mee speel zitten in griekenland) en vervolgens leg ik uit waarom het technisch, volgens mij, beter kan.
Prima als je het er niet mee eens bent maar reageer dan inhoudelijk en speel het al helemaal niet op de persoon zoals je nu al een aantal keren doet.

Ik mag volgens jou daar niet over praten maar jij mag wel bepalen hoe ik ergens over moet praten en waar.

Ik heb op jouw reactie een prima onderbouwde reactie terug gegeven, maar die sla je voor het gemak even over?
pi_99113507
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:34 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik heb op jouw reactie een prima onderbouwde reactie terug gegeven, maar die sla je voor het gemak even over?
Ik meen dat ik hetzelfde heb gedaan.
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:37:15 #225
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_99113555
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Ik moest hardop lachen :D
pi_99113684
Haha, ik snap niet wat er grappig aan is :{w
pi_99113775
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:52 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Dan moet je junglen :)
Doe ik toch ook jungs
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:42:57 #228
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_99113856
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:39 schreef EpicKnife het volgende:
Haha, ik snap niet wat er grappig aan is :{w
Hoef jij ook niet te snappen.
pi_99113873
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:21 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Beter lezen. Ik speel niets op de man persé, ik reageer op jouw posts, verbindt daar je conclusies aan wat je wil.

Ik reageer 'even met 1 zinnetje' omdat 'je bent appels met peren aan het vergelijken' nou eenmaal niet langer is.

Ik vind het jammer dat het een gewone LoL-discussie hier is en dat er mensen doorheen lopen te miepen uit het niets dat alles maar klote en slecht is.

Maar inderdaad, er waren meer reacties op je post, reageer je daar nog ook nog even op? We willen niet dat je het op de man speelt natuurlijk, dat doen we hier blijkbaar niet.

Je mag van me overal over praten, ga je gang. Nog geneukt? Doe iig niet zo verschikkelijk op je teentjes getrapt. Cheer up
pi_99113928
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:42 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Hoef jij ook niet te snappen.
Ha, wil ik ook niet. :+
moet het een liedje wezen?
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:45:03 #231
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_99113964
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:44 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Ha, wil ik ook niet. :+
moet het een liedje wezen?
Denk het niet. Het kwam bij mij gewoon over als een bijdehante post. En ik vond het leuk omschreven.
pi_99113992
Is het misschien een idee om alle afkortingen in de OP te plaatsen? Is misschien wel makkelijk voor beginners. zoals ik :@
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:46:39 #233
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_99114019
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:46 schreef Kijana het volgende:
Is het misschien een idee om alle afkortingen in de OP te plaatsen? Is misschien wel makkelijk voor beginners. zoals ik :@
Dat zijn er wel heel veel^^ Maar lijkt me een goed idee :)
pi_99114459
Hier heb je wel een guide met uitleg van termen / afkortingen: http://hubpages.com/hub/L(...)Phrases-and-Acronyms
pi_99114517
Nou , tot zover dat idee :)
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:16:42 #236
148823 znarch
ondertitel
pi_99115278
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:46 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Dat zijn er wel heel veel^^ Maar lijkt me een goed idee :)
Copy paste van het LoL Forum? :P
pi_99116679
15/3/8, eerste potje met Malzahar.
Mooie champ. _O_
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 juli 2011 @ 17:45:47 #238
300347 MrManuel
pi_99118731
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:09 schreef EpicKnife het volgende:
Maar ik hou niet van tanks, en als ik een tank neem, koop ik hem wel voor 1350 ip ofzo.
Brand of Renekton of Malzahar of Nocturne of Karthus?

zeg maar wat, ik kan er 2 kiezen.
Ik wil bij de andere level 12'ers even lekker opscheppen met dure champs snap je? :')
Brand.. en koop gewoon een sin van iests erbij..
Veel vetter..
pi_99119747
Heb brand en malz aangeschaft
pi_99119885
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:50 schreef Keselo het volgende:

Zelfde verhaal hier met Tryndamere. Toch maar eens Renekton proberen, wellicht gaat dat beter.
pi_99119910
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zelfde verhaal hier met Tryndamere. Toch maar eens Renekton proberen, wellicht gaat dat beter.
Trynda lijkt ook wel aardig squishy tot ie z'n ult heeft.
pi_99120103
Ja, daarna gaat het wel. Minions farmen is daardoor early game ook nauwelijks te doen. Late game is Tryndamere wel leuk spelen, maar overall valt-ie hard tegen.
pi_99120275
Tryndamere moet je sowieso niet spelen als je niet full crit chance runepage hebt.
Conscience do cost.
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:39:02 #244
148823 znarch
ondertitel
pi_99120348
Iemand btw tips mbt lasthitten met Nocturne? Om er nou mijn q voor te gebruiken (kost me mijn mana en dan kan ik niet taunten). En om dat melee te doen is ook niet altijd handig.
pi_99120862
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is normaal bij Trynd, hij is al veel te sterk late game.
pi_99120913
Jezus, wat is brand slecht, ik hou het wel bij malzahar. :{
Mijn ulti doet net zoveel damage als xin met zijn auto attack.
pi_99121178
Nu wil ik mijn geld terug :( Kennen met zijn Q doet meer dmg als al mijn ability bij elkaar
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:07:16 #248
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99121420
Zit niet zo te janken. Brand doet bijna de meeste damage van heel het spel.
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:14:33 #249
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_99121711
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:07 schreef Zeroku het volgende:
QFT!
pi_99121746
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:07 schreef Zeroku het volgende:
Hahaha, nee. :') Ik heb een vayne die mij met 2 auto attacks dood heeft. Brand is zo sterk!!! :+
pi_99121807
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:15 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Hahaha, nee. :') Ik heb een vayne die mij met 2 auto attacks dood heeft. Brand is zo sterk!!! :+
Is het niet bij je opgekomen dat je hem gewoon compleet verkeerd speelt?
pi_99121825
http://www.mobafire.com/l(...)-it-just-brand-77895

is hier iets fouts aan dan? :9

edit; weer een vayne die mij op mijn base in 2 klappen dood had, ik deed al mijn abilitys en ik stond bij mijn platform.
pi_99122063
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:00 schreef EpicKnife het volgende:
Nu wil ik mijn geld terug :( Kennen met zijn Q doet meer dmg als al mijn ability bij elkaar
Brand is belachelijk sterk, hoge spammable damage met laga mana cost en een zeer goede AP ratio.
pi_99122210
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:17 schreef EpicKnife het volgende:

edit; weer een vayne die mij op mijn base in 2 klappen dood had, ik deed al mijn abilitys en ik stond bij mijn platform.
Een build =/= hoe je de fucking champion moet spelen

Verder is het ook niet bepaald een goede build.
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:33:59 #255
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_99122378
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 19:17 schreef EpicKnife het volgende:

Ja, wat de neuk moet je met tears of goddess/morello's tomb op Brand. Pak liever catalysm en dan of Rod of Ages of Banshees veil. Tevens bak je er gewoon niks van, want Brand is zeker mid zowat niet te stoppen.

Gebruik liever deze guide van Solomid: http://solomid.net/guides.php?g=2110. Want bij mobafire kan iedereen een guide maken en upvoten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Thormodo op 06-07-2011 20:18:36 ]
pi_99123708
Is er ook een goede build voor Malzahar dan? of is deze prima te doen?
http://www.mobafire.com/l(...)n-on-your-face-25035

En is solomid "pro" ofzo?
pi_99123792
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:11 schreef EpicKnife het volgende:
Is er ook een goede build voor Malzahar dan? of is deze prima te doen?
http://www.mobafire.com/l(...)n-on-your-face-25035

En is solomid "pro" ofzo?
Nee. Solomid is de beste ploeg van US. Verder niets.

Meen je deze? Wat een kutbuild :')__
Mejai :')
Tear of the Goddess :')

Ga naar www.leaguecraft.com of solomid.net voor guides mien jong, mobafire is pure poep.
pi_99124316
Mobafire heeft als je de top guides pakt wel aardige guides. Bij leaguecraft zit er ook veel troep tussen, bij solomid is bijna elke dag wel goed.
pi_99124396
Tear op malzahar :')
Conscience do cost.
pi_99124436
Brand moet je trouwens gewoon direct Rabadon's rushen (met needless als eerste). Tenzij je schandalig wordt geoutplayed, maar dan moet je maar beter spelen want brand kan niet schandalig geoutplayed worden.

edit: Oh, en standaard mid claimen.

Ring-->boots--->rabadon-->crystal scepter---->(void staff)----->(Banshee)---->Meer AP.

En geen boots of swiftness, alsjeblieft geen boots of swiftness.
Conscience do cost.
pi_99124656
Wat zijn trouwens een beetje fatsoenlijke solo lane champs?
pi_99125444
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:30 schreef ems. het volgende:
Brand moet je trouwens gewoon direct Rabadon's rushen (met needless als eerste). Tenzij je schandalig wordt geoutplayed, maar dan moet je maar beter spelen want brand kan niet schandalig geoutplayed worden.

edit: Oh, en standaard mid claimen.

Ring-->boots--->rabadon-->crystal scepter---->(void staff)----->(Banshee)---->Meer AP.

En geen boots of swiftness, alsjeblieft geen boots of swiftness.
Na Rabadon eerst een WotA :>

Goede solo lane champs? Voor top?
Jarvan, Irelia, Teemo, Gragas, Nasus, Cho'Gath, Udyr, Warwick, Renekton
pi_99125449
Zou ik wel op solomid kijken ^^
maar godverdomme wat heb ik een hekel aan smurf accounts.
pi_99125524
Epic, wat is je ingame naam? Gaan we duo queue

edit: laat maar, queue van 2 uur :')
pi_99125614
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:49 schreef Keselo het volgende:

[..]

Nee man, weggegooid geld. Zodra je je slow hebt komt er toch niemand meer weg.
Conscience do cost.
pi_99125649
Volgens mij heb ik je al in friendlist
pi_99125662
Mijn ingame name is: Nld x TangoDown
pi_99126207
Server er helemaal uit. :')
pi_99127656
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:49 schreef Keselo het volgende:

[..]

Goede solo lane champs? Voor top?
Jarvan, Irelia, Teemo, Gragas, Nasus, Cho'Gath, Udyr, Warwick, Renekton
Sowieso niet standaard, als je als enige AP carry bent is het al gelijk veel minder nuttig.
pi_99127752
Wat is WotA dan ;p
pi_99127773
Will of the Ancients.

80 AP (40 self 40 aura) en een 25% spell vamp aura
pi_99127852
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:33 schreef Keselo het volgende:
Will of the Ancients.

80 AP (40 self 40 aura) en een 25% spell vamp aura
50/30
pi_99127956
Wat is spell vamp dan? Dat is toch iets voor vladimir meer ofzo?
pi_99127973
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:35 schreef Adames het volgende:

[..]

50/30
Excuus
pi_99127980
Mij lijkt WotA op Brand ook nuttiger... meestal word je in teamfights namelijk zelf ook getarget, wel prettig als je dan met spellvamp wat langer in leven kan blijven. En je teammates hebben er nog wat aan :)
pi_99128031
Brand kan dan pro zijn, maar moeilijker te spelen als Malz, die smartcasting is soms nog wel eens handig met Brand, maar ik had ook zwaar overpowerede tegenstanders tegen me. :/

Edit; wat is één van de betere supports in het spel? Qua healen en schildjes geven? Sona ofzo?

[ Bericht 11% gewijzigd door EpicKnife op 06-07-2011 22:00:36 ]
pi_99129856
Sona en Soraka zijn wel het beste.

Janna is ook goed maar bijna niemand kan dat fatsoenlijk
pi_99130568
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:10 schreef Keselo het volgende:
Sona en Soraka zijn wel het beste.

Janna is ook goed maar bijna niemand kan dat fatsoenlijk
Ik kan Janna wel redelijk volgens mensen waar ik mee speel. :P
pi_99130789
Nadeel van Janna is dat dat een van de weinige champs is waar je daadwerkelijk iets verkeerds kunt doen voor je team. Maar als je even ook maar een beetje verstand hebt is die ulti eigenlijk erg goed. Combineer die met haar tornado skill en je kan champions over een muurtje heenwippen om een 5 vs 5 gevecht een stuk makkelijker te maken.
pi_99131061
Maar Soraka is beter dan Sona? En kan ze ook shieldjes geven + health? ze is goedkoop dus zou ik haar nemen of Sona? ik wil gewoon een goede support wezen en er mee leren spelen.
Een een tank? Ik heb 2000 ip nu, dus waar zou ik voor gaan? Malphite & Soraka of Sona en ... Garen ofzo? Lekker duur maar goed ;p
pi_99131070
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:25 schreef Adames het volgende:
Nadeel van Janna is dat dat een van de weinige champs is waar je daadwerkelijk iets verkeerds kunt doen voor je team. Maar als je even ook maar een beetje verstand hebt is die ulti eigenlijk erg goed. Combineer die met haar tornado skill en je kan champions over een muurtje heenwippen om een 5 vs 5 gevecht een stuk makkelijker te maken.
ja die ult is best tricky, je kunt er tegenstanders mee oop pushen, maar ook juist redden.
pi_99131165
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:30 schreef EpicKnife het volgende:
Maar Soraka is beter dan Sona? En kan ze ook shieldjes geven + health? ze is goedkoop dus zou ik haar nemen of Sona? ik wil gewoon een goede support wezen en er mee leren spelen.
Een een tank? Ik heb 2000 ip nu, dus waar zou ik voor gaan? Malphite & Soraka of Sona en ... Garen ofzo? Lekker duur maar goed ;p
Sona is wat makkelijker. Soraka is volgens mij een recommend champion, maar vind haar vrij lastig om echt goed te spelen. Tevens heb je gewoon niks aan haar als het team niet naar je aanwezigheid gedraagt, Sona past veel beter in solo queues.

Malphite vind ik trouwens wel een held, maar sowieso speel ik het liefst een agressieve tank
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:39:19 #284
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_99131662
Low Land Lions is op het moment een ander team (Competo) aan het inmaken op de Riot Stream :):
http://eu.leagueoflegends.com/news/riot-games-live-stream
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:41:35 #285
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_99131823
Soraka is kut solo queue.
pi_99132434
Met welke champion kan Ashe goed lanen?
pi_99132684
Soraka vooral. Ze word ge-outlaned door de meeste andere ad carry's dus heal + mana voor volley is dan erg fijn.
pi_99133288
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 21:38 schreef nyny83 het volgende:
Mij lijkt WotA op Brand ook nuttiger... meestal word je in teamfights namelijk zelf ook getarget, wel prettig als je dan met spellvamp wat langer in leven kan blijven.
Dan alsnog zou ik alleen de hextech revolver misschien halen als ik een HEEL lastige lane op mid heb en pas veel later uitbouwen naar wota. Hartstikke leuk dat mijn team er wat aan heeft maar als main AP carry heb ik wel andere dingen aan mijn hoofd dan aura's :P

Maar ik ben ook wat verwend want ik heb voornamelijk support players in mijn friendslist staan dus = meer healz= minder need voor spellvamp.

Op akali neem ik trouwens wel standaard revolver (en bouw ik ook later uit naar wota)
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:51 schreef Xa1pt het volgende:
Met welke champion kan Ashe goed lanen?
Alles met een heal/shield/stun wat weinig/geen farm nodig heeft.
Conscience do cost.
pi_99133637
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:03 schreef ems. het volgende:

[..]

Dan alsnog zou ik alleen de hextech revolver misschien halen als ik een HEEL lastige lane op mid heb en pas veel later uitbouwen naar wota. Hartstikke leuk dat mijn team er wat aan heeft maar als main AP carry heb ik wel andere dingen aan mijn hoofd dan aura's :P

Maar ik ben ook wat verwend want ik heb voornamelijk support players in mijn friendslist staan dus = meer healz= minder need voor spellvamp.

Op akali neem ik trouwens wel standaard revolver (en bouw ik ook later uit naar wota)

[..]

Alles met een heal/shield/stun wat weinig/geen farm nodig heeft.
Tegen de tijd dat je deathcap af is, is de laning wel voorbij hoor :P En die aura voor je team is puur een bonus, het is meer dat hij ook dikke AP geeft en spellvamp :)
pi_99133832
Juist na de laning heb ik dus totaal geen behoefte meer aan spellvamp en help ik mijn team liever met het permaslowen van vluchtelingen (want die zie je veel op brand als je een vroege deathcap hebt) :P
Conscience do cost.
pi_99134879
Maar ik speel genoeg solo, dus dan maar voor Sona gaan? En wat is eigenlijk een goed agressieve tank? ;9

en wat is spell vamp? :L
pi_99135349
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:30 schreef EpicKnife het volgende:
Maar ik speel genoeg solo, dus dan maar voor Sona gaan? En wat is eigenlijk een goed agressieve tank? ;9

en wat is spell vamp? :L
je weet wat gewone vamp is? life steal aan de hand van je attack damage. Spell vamp is dus life steal aan de hand van je spell damage.
pi_99135459
Oh haha, ik dacht dat life steal niet belangrijk was voor mages. :P
pi_99135819
Is het ook niet, maar spell vamp kan handig zijn ;)
Conscience do cost.
pi_99136026
Ja want Jax ofzo kan zoiets, met zijn R. (als het Jax was)
Ik dacht, wat is zijn R nou weer voor iets onzin's dan. :')
pi_99137736
Jax z'n R is een hoop dingen maar onzin is het niet.
Conscience do cost.
pi_99141597
Wat is jax zn ulti ook alweer?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 7 juli 2011 @ 08:52:08 #298
300347 MrManuel
pi_99141630
Ik vond sona persoonlijk zeer leuk om te spelen!

Zowel DPS als Full Support! ^O^
pi_99141660
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wat is jax zn ulti ook alweer?
Als passive geeft hij attack speed bij elke consecutive hit (beetje een soort ingebouwde guinsoo rageblade) en als active geeft hij een zooi magic res (handig, want dat zit niet in je core build)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 7 juli 2011 @ 08:55:30 #300
300347 MrManuel
pi_99141674
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 08:54 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Als passive geeft hij attack speed bij elke consecutive hit (beetje een soort ingebouwde guinsoo rageblade) en als active geeft hij een zooi magic res (handig, want dat zit niet in je core build)
Voornamelijk de passive is fijn maar mocht jij gefocused worden idd gwoon ulti poppen tegen die mages :D
pi_99141681
De enige jaxxen waartegen ik heb gespeeld waren barslecht, nog niet echt gezien wat hij nou kan op late levels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')