Dan zou ik daar gewoon aan werken. Is wel een belangrijke skill natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:25 schreef EpicKnife het volgende:
Maar qua nuken en makkelijk farmen om AP te halen dan? ik zuig in lasthitten
Zijn allebei vrij lastig om te spelen, vooral Malz.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:59 schreef Kijana het volgende:
[..]
Brand lijkt me wel cool net als Malzahar
Daar was ik al bang voor hehe. Maar ik heb continu het idee dat ik voor spek en bonen meedoe. Omdat ik niet veel kills maak enzo. Nou ja nu speel ik wel vaak met Kayle en red ik hier en daar weleens iemand. Maar als ik dan een andere champ probeer die niet support is dan faal ik vaak hard.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zijn allebei vrij lastig om te spelen, vooral Malz.
Welk level ben je?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:17 schreef Kijana het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor hehe. Maar ik heb continu het idee dat ik voor spek en bonen meedoe. Omdat ik niet veel kills maak enzo. Nou ja nu speel ik wel vaak met Kayle en red ik hier en daar weleens iemand. Maar als ik dan een andere champ probeer die niet support is dan faal ik vaak hard.
Toch maar eens guides goed doornemen van andere champs.
Level 11 bijna 12.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Welk level ben je?
Het is op het begin echt trial & error. Probeer een hero die gratis is, is het niets kies je weer een nieuwe, is het een leuke hero ga je er wat mee oefenen en guides lezen. Zo word je vanzelf beter.
Die AP Alistar mag je anders best nuken hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Een goede veigar is lastiger te spelen dan je denkt. Vooral je AP stacks krijgen met lvl1 Q en goed weten te nuken in teamfights. Het is zo verleidelijk om elke hero maar te stunnen , meteor en ulti, maar dan nuke je vaak de tanks hard en de casters amper. Veiger is juist een perfecte antimage.
ohja fuckquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:31 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zoals ik al zei, ik ben lvl10Flash is pas op lvl12
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:35 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ohja fuckDat vergeet ik steeds. Lvl10 houdt voor mij alleen in dat je geen runes etc hebt, maar je mist natuurlijk ook summoner spells.
Daar heb je AP Alistar voor uitgevondenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:00 schreef nyny83 het volgende:
Mjah daarom speel ik nooit mages. Ik wil altijd veel teveel doen in een teamfight terwijl je als mage juist op afstand moet blijven en desnoods de tanks moet nuken als je niet bij de carries kan komen. Ik duik altijd gelijk achter de carries aan en word dan gesloopt.
Hij zegt toch dat je op lvl 10 geen flash hebt? Ik zou ook flash nemen vanaf lvl 12 ja, maar dat zei ik al.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:39 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]Ik neem dan echt wel flash, ga ik meteen 90% minder dood denk ik
Flash en teleport, of flash en clarity prob
Jax is 1 vs 1 wel sterk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:24 schreef EpicKnife het volgende:
Zo potje van 20 minuten achter de rug.Wel gewonnen uiteraard. 16-1-3 met Jax, is dat normaal voor hem of speelde ik gewoon met noobs?
Gegeven gratis paard, bek, etcquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:25 schreef Ame_thyst het volgende:
Server split, way to ruin the game
Opnieuw wordt duidelijk dat de ICT-ers van het Riot netwerk geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Server split is geen oplossing maar bestrijden van symptomen. Ze zouden ook eens kunnen kijken hoe andere bedrijven hun netwerk inrichten....
Speel wel eens met Grieken die ik nu uit het oog zal verliezen. Bij gebrek aan een PM systeem zullen zulke contacten dus over zijn.
Ah ik begrijp dat we hier een expert hebben die precies weet hoe het Riot netwerk in elkaar zit en hoe je het op moet lossen? Nogmaals: de software schaalt niet met een grotere hoeveelheid hardware.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:25 schreef Ame_thyst het volgende:
Opnieuw wordt duidelijk dat de ICT-ers van het Riot netwerk geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Server split is geen oplossing maar bestrijden van symptomen. Ze zouden ook eens kunnen kijken hoe andere bedrijven hun netwerk inrichten....
Krijgen we "het is gratis" argument weer hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Gegeven gratis paard, bek, etc
Je speelt liever met een wachtrij van 2 uur en constante drops? Ze willen dat mensen nu gewoon kunnen spelen, een split is dan gewoon de beste optie.
Geen idee hoe het qua hardware in elkaar zit nee, maar moet de klant daar de dupe van zijn?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ah ik begrijp dat we hier een expert hebben die precies weet hoe het Riot netwerk in elkaar zit en hoe je het op moet lossen? Nogmaals: de software schaalt niet met een grotere hoeveelheid hardware.
Flash is een must voor Galioquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:00 schreef Kijana het volgende:
Galio vind ik alvast een toffe champ, zonet ff een custom game geprobeerd met hem. Eindelijk lvl 12 dus kan ik Flash gebruiken.
Budget en volume. Je kan Riot niet vergelijken met Valve, Blizzard, Google en Microsoft. Dus doe dat ook aub niet, het is sowieso een kansloze discussie en gezeur. Doe maar op Riot forum.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:49 schreef Ame_thyst het volgende:
Waarom werkt Live, Steam, Talk, etc dan wel?
Zo'n vliegend standbeeld die je vroeger in tekenfilms zag op duistere torens. Ik weet niet meer hoe zo'n ding heet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:04 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Budget en volume. Je kan Riot niet vergelijken met Valve, Blizzard, Google en Microsoft. Dus doe dat ook aub niet, het is sowieso een kansloze discussie en gezeur. Doe maar op Riot forum.
En nu weer terug naar mekaars champions bashen
Welke is galio ook alweer?
Gargoyle.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:07 schreef Kijana het volgende:
[..]
Zo'n vliegend standbeeld die je vroeger in tekenfilms zag op duistere torens. Ik weet niet meer hoe zo'n ding heet.
Je speelde met noobs.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:24 schreef EpicKnife het volgende:
Zo potje van 20 minuten achter de rug.Wel gewonnen uiteraard. 16-1-3 met Jax, is dat normaal voor hem of speelde ik gewoon met noobs?
Dan ga ik hem kopen ^^quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:05 schreef MrManuel het volgende:
Veigar is baas!
Speel sinds gister met Alistar.. direct 2 skins gekocht..
Die champ is baas!
Je moet wel tanken en niet uit zijn op kills want als je hem goed krijgt krijg je alleen maar assists..quote:
Nou ja, voor zover ik het begrijp hebben ze gewoon wat limitaties m.b.t. schaalbaarheid. Daar ligt eerder het probleem icm met recentelijke DDoS aanvallen. Je houdt bij een ontwerp / implementatie natuurlijk altijd rekening met schaalbaarheidseisen e.d.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:49 schreef Ame_thyst het volgende:
Het probleem is dat de client gekoppeld is aan gameservers.
Zijn de gameservers vol dan laten ze geen mensen meer toe om in te loggen en dan krijg je queues en ellende. Een gescheiden login en gameserver systeem zou beter werken. Laat wel iedereen inloggen maar vertel, nadat ze zijn ingelogged dat er geen ruimte is voor nieuwe games.
Maar blijkbaar krijgen ze dat niet voor elkaar en delen ze dat op.
Waarom werkt Live, Steam, Talk, etc dan wel?
Hybrid tank..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:18 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Tanken met alistar? Hybrid tank/caster?
Maar ik wil juist killsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:15 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Je moet wel tanken en niet uit zijn op kills want als je hem goed krijgt krijg je alleen maar assists..
Kills wil je? Ga voor brand!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:19 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Maar ik wil juist kills
Of zou ik toch maar voor 6k ip sparen
Malzahar is sterk maar ik zou gaan voor brand als k jou was.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:21 schreef EpicKnife het volgende:
En malzahar? wat is dat voor iets? Brand wil ik wel kopen, maar malzahar kan ik binnenkort ook wel binnenhalen met RP.
Mmh, maar waarom?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:22 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Malzahar is sterk maar ik zou gaan voor brand als k jou was.
? Ze zijn allebei gewoon AP nukers en sterk in teamfights. If anything zou ik brand iets sterker vinden in teamfights en malzahar juist iets meer ganky met z'n ult.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Malzahar is best imba in teamfights. Brand is meer ganky. Maar wel beter skill synergy als je controle goed is.
Ben het hier wel mee eens.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:29 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Brand is pure dmg output. Zn ulti is beter in ganking met 2 man bijv. In teamfights hit die ulti misschien 1x iedereen, voor bijna geen damage. Een AOE slow zoals malzahar is onmisbaar in grote teamfights. Dat betekend 2seconden geen spells en abilities. Dat is zoooo huge.
Casual Ladder -> Brand
Pro Ladder / Teamgames -> Malzahar
Then again, thats just me
Welke aoe slow?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:29 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Brand is pure dmg output. Zn ulti is beter in ganking met 2 man bijv. In teamfights hit die ulti misschien 1x iedereen, voor bijna geen damage. Een AOE slow + silence zoals malzahar is onmisbaar in grote teamfights. Dat betekend 2seconden geen spells en abilities. Dat is zoooo huge.
Casual Ladder -> Brand
Pro Ladder / Teamgames -> Malzahar
Then again, thats just me
Dat is wel 100% zeker. Het is de eerste game van dat bedrijf, wisten zij veel dat een stuk of 10 miljoen mensen het zouden gaan spelen. Ze hadden hun handjes al dichtgeknepen als ze de 1 miljoen haalden, en nu halen ze al bijna het 10-voudige. Tuurlijk is het gebeuren daar niet op geschaald...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, voor zover ik het begrijp hebben ze gewoon wat limitaties m.b.t. schaalbaarheid. Daar ligt eerder het probleem icm met recentelijke DDoS aanvallen. Je houdt bij een ontwerp / implementatie natuurlijk altijd rekening met schaalbaarheidseisen e.d.
Het lijkt erop dat LoL een veel groter succes is geworden, dan oorspronkelijk verwacht.
Precies zoals ik typte. Smartcasten is het gebruiken van je skills zonder te klikken. Dus stel, je speelt ryze. Dan houd je je muis op je tegenstander en kun je q, w en e indrukken en dan gooi je binnen een halve seconde alle 3 je skills naar je tegenstander. Je moet dan wel precies de range van je spells kennen (want je ziet die range circle dus niet meer), maar het is zeker wel 2x zo snel.quote:
Tis wel een risico met ryze, want je Q heeft een grotere range dan je W. Als je dat doet zal hij na je Q op de tegenstander afrennen, en dat is niet altijd wenselijk. Ik vind het vooral voor skillshots nuttig, denk aan Ezrael en Gragas bijv.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:58 schreef Keselo het volgende:
[..]
Precies zoals ik typte. Smartcasten is het gebruiken van je skills zonder te klikken. Dus stel, je speelt ryze. Dan houd je je muis op je tegenstander en kun je q, w en e indrukken en dan gooi je binnen een halve seconde alle 3 je skills naar je tegenstander. Je moet dan wel precies de range van je spells kennen (want je ziet die range circle dus niet meer), maar het is zeker wel 2x zo snel.
Ik smartcast in dat geval altijd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:28 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Smartcasten heeft idd wel zn risicos. Ook omdat een fight niet altijd zo verloopt als je zelf had gedacht
Normaal casten is op q drukken en dan met je linkermuisknop op het poppetje drukken waar je op wilt schieten, of richten waar je naartoe wilt schieten en dan linksklikken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:32 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ik smartcast in dat geval altijd.
Klik nooit op een skill o.O
Eej dat wist ik niet..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:36 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Normaal casten is op q drukken en dan met je linkermuisknop op het poppetje drukken waar je op wilt schieten, of richten waar je naartoe wilt schieten en dan linksklikken.
Smartcasten is met shift ingedrukt op Q drukken zodat je gelijk je skill daarheen schiet waar je cursor op dat moment staat. Beetje vergelijkbaar met de Q van Urgot als je geen lock hebt.
Hoe stel je dat in dan? Of kan dat gewoon standaard met de shift knop?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:00 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Alle directional spells heb je daar veel aan idd, bijv ezreal, al zn skills
Het is standaard met Shift, maar ik heb mijn Q, W, E en R gewoon standaard op smartcast gebind. Er zijn bepaalde champions (Ashe en Gragas bijv.) waarbij het wel handig is om niet gelijk te vuren, dus dan bind ik het vaak even terug.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:05 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Hoe stel je dat in dan? Of kan dat gewoon standaard met de shift knop?
Van mij mag het.. Zolang ze maar geen OP champ free doen..quote:
Volgens mij is er momenteel geen enkele champ echt OP.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:15 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Van mij mag het.. Zolang ze maar geen OP champ free doen..
Of er moeten van die "hard" champs free worden kunnen die noobs toch niks mee.
Galio, <-- Te doenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:06 schreef Kijana het volgende:
Er zijn al nieuwe free to play champs; Galio, Pantheon, Heimerdinger, Zilean, Caitlyn, Blitzcrank, Alistar, Kog'Maw en Mordekaiser. Ik heb tot nu toe alleen maar verloren.
Pantheon, Blitz, Morde en Kogquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:13 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Galio, <-- Te doen
Pantheon, <-- Ow jeej xD
Heimerdinger, <-- Irri turretjes
Zilean, <-- Gewoon haat aan hem
Caitlyn, <-- Ben benieuwd
Blitzcrank, <-- In elk potje en puller? Owjeej!
Alistar, <-- Gvd net gister gekocht op nieuw account.. Nouja maakt ook niks uit..
Kog'Maw <-- Niet feede blijft ie klein xD
Mordekaiser <-- Is wel gewoon sht da die free is
Ja ik heb haar wel een paar keer gemold early game maar ging langzamer dan normaal. Moest erg geduldig zijn voor de eerste 2 kills.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:17 schreef nyny83 het volgende:
Cait heeft na Annie en een lvl 18 tristana de grootste range van het spel. Alleen je w-skill (volley) komt ver genoeg om haar te raken.
En je ultimate.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:17 schreef nyny83 het volgende:
Cait heeft na Annie en een lvl 18 tristana de grootste range van het spel. Alleen je w-skill (volley) komt ver genoeg om haar te raken.
Zilean.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:18 schreef WaywardOne het volgende:
Oh en die clockwork dude, zoals ik hem noem, vind ik een van de meest irritante champs om tegen te spelen. Niet omdat ik hem OP vind, hij is gewoon best wel goed met harrasment vind ik.
Ja heb ik ook eens gehad. Warwick met ze epic lifesteal en ze q skill. Dan Nidalee met heal en die ook nog eens 9 van de 10 keer met clarity rondloopt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:23 schreef ems. het volgende:
Ik zat laatst in een trolllane tegenover warwick/nidalee.
Niet te doen
Z'n bombs zijn early / mid game vrij effectief en late game is het een goede support.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:18 schreef WaywardOne het volgende:
Oh en die clockwork dude, zoals ik hem noem, vind ik een van de meest irritante champs om tegen te spelen. Niet omdat ik hem OP vind, hij is gewoon best wel goed met harrasment vind ik.
Ja die. Met ze fucking zonnewijzertjes en klokjes. Gaat heen en sterf uit.quote:
Nee het is niet effectief maar wel genoeg om je iedere keer een end weg te laten lopen om niet ook je ally er mee te raken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Z'n bombs zijn early / mid game vrij effectief en late game is het een goede support.
Met een fatsoenlijke builds zijn die bombs early / mid game toch echt erg krachtig hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:40 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Nee het is niet effectief maar wel genoeg om je iedere keer een end weg te laten lopen om niet ook je ally er mee te raken.
Oh ik dacht dat ik ''niet effectief'' las en begreep in je eerdere post. My bad!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke builds zijn die bombs early / mid game toch echt erg krachtig hoor.
Geen idee of er een vaste 'idle' tijd is eigenlijk. Volgens mij kan ik soms rustig een uur wegblijven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:42 schreef MrManuel het volgende:
Nogmaals weet iemand de tijd die je idle mag zijn in de game voorda je de mooie error krijgt met de OK knopt?
Zodra ik fatsoenlijk level heb mag iedereen me addenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:13 schreef WaywardOne het volgende:
Misschien straks ff met wat Fok!kers een match doen? Maakt mij niet uit welk level. Just for the lulz.
Gelukkig dan kan k teminste in dat halfuurtje naar huis gaan en spelenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee of er een vaste 'idle' tijd is eigenlijk. Volgens mij kan ik soms rustig een uur wegblijven.
Shift ingedrukt houden en dan op Q klikken? dan cast hij dus al zonder dat je met de linkermuisknop nog iets hoeft te klikken..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:36 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Normaal casten is op q drukken en dan met je linkermuisknop op het poppetje drukken waar je op wilt schieten, of richten waar je naartoe wilt schieten en dan linksklikken.
Smartcasten is met shift ingedrukt op Q drukken zodat je gelijk je skill daarheen schiet waar je cursor op dat moment staat. Beetje vergelijkbaar met de Q van Urgot als je geen lock hebt.
DAT ZEG IK, GAMMA!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:42 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Shift ingedrukt houden en dan op Q klikken? dan cast hij dus al zonder dat je met de linkermuisknop nog iets hoeft te klikken..
Twee clients heb je dan nodig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:11 schreef splendor het volgende:
Hoe kun je eenvoudig switchen tussen EU en US servers? Ik vind het niet erg om een nieuwe account aan te moeten maken, maar ik heb geen zin in vage mods en plugins en alternatieve clients enzo. Is het dan nog wel mogelijk?
Dus dan moet ik de amerikaanse, officiële client downloaden en die opstarten? En dan van daaruit een account aanmaken?quote:
In de eerste 20 minuten ga ik standaard wel 7 keer naar mijn base hoor. Ik ga om de 5 minuutjes ofzo, als ik een nieuwe item moet kopen bv.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:16 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Pantheon, Blitz, Morde en Kog
Caitlyn vind ik vaak ook wel irritant. Speelde eerder vandaag een potje met Ashe. Stond mid tegenover Caitlyn. In de eerste 20 minuten moest ik wel 3 keer terug naar me base >.< Geen een keer dood maar gewoon irritant. Lijkt wel of ze een langere range heeft dan Ashe. End-game heb ik haar wel hard aangepakt
Jep.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:20 schreef splendor het volgende:
[..]
Dus dan moet ik de amerikaanse, officiële client downloaden en die opstarten? En dan van daaruit een account aanmaken?
Even ruimte vrijmaken dan.
Level 6 en 8 zijn makkelijk te doen, dat voordeel is te verwaarlozen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:28 schreef MrManuel het volgende:
Nou eerste game vandaag verloren.
Op onze clan accounts W4-1L now.
Sjonge met 3x level 5 tegen een level 16/6/8
7 keer in 20 minuten vind ik erg veel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:27 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
In de eerste 20 minuten ga ik standaard wel 7 keer naar mijn base hoor. Ik ga om de 5 minuutjes ofzo, als ik een nieuwe item moet kopen bv.
Wtfquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:27 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
In de eerste 20 minuten ga ik standaard wel 7 keer naar mijn base hoor. Ik ga om de 5 minuutjes ofzo, als ik een nieuwe item moet kopen bv.
Ligt er ook een beetje aan wie / wat je speelt natuurlijk. Met Ryze ga ik vaak zsm even snel terug voor een tear of goddess vanwege de mana build up.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wtf?
Ik ga als ik mijn boots kan betalen terug, en dan pas weer rond 13 minuten voor BF.
Dan nog is 7 keer veel te veel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wie / wat je speelt natuurlijk. Met Ryze ga ik vaak zsm even snel terug voor een tear of goddess vanwege de mana build up.
Uiteraard. Met Janna pak ik vaak eerst phil stone en het liefst één of 2 wards mee. Vervolgens is het een beetje situatie afhankelijk.quote:
Maar ehm, in 13 minuten ben ik meestal nog maar lvl 6 ofzo hoor, die tegenstanders jagen mij veel te vaak weg. In 10 minuten heb ik meestal mijn boots pas :pquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wtf?
Ik ga als ik mijn boots kan betalen terug, en dan pas weer rond 13 minuten voor BF.
Je moet proberen zoveel mogelijk minion kills te krijgen in het begin. Focus op farmen en probeer je tegenstander te harassen als als het kan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:47 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Maar ehm, in 13 minuten ben ik meestal nog maar lvl 6 ofzo hoor, die tegenstanders jagen mij veel te vaak weg. In 10 minuten heb ik meestal mijn boots pas :p
Blijf eens weg bij je tegenstander dan en focus je eens wat meer op de minions.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:47 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Maar ehm, in 13 minuten ben ik meestal nog maar lvl 6 ofzo hoor, die tegenstanders jagen mij veel te vaak weg. In 10 minuten heb ik meestal mijn boots pas :p
Reinstall.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:24 schreef znarch het volgende:
Mijn LoL doet vaag. Ik speel altijd windowed en wou "fullscreen" gaan spelen. Sindsdien doet mijn game het niet meer, ik heb wel geluid en ik kan typen en klikken en alles maar geen beeld![]()
Ik kan dus ook niet tijdens een game mijn LoL weer op windowed zetten aangezien ik het menu niet kan zien. Iemand enig idee hoe ik dit fix?
Ik heb dit maar even in mijn config veranderd:quote:
1 | Windowed=1 |
1 | BorderlessWindow=1 |
+ mocht je ietsje low hp, dan moet je alsnog niet teruggaan omdat je zoveel xp verliest..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:03 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Je moet proberen zoveel mogelijk minion kills te krijgen in het begin. Focus op farmen en probeer je tegenstander te harassen als als het kan.
Ligt aan je tegenstanders en je summoner skills.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef Soltd het volgende:
[..]
+ mocht je ietsje low hp, dan moet je alsnog niet teruggaan omdat je zoveel xp verliest..
Ja, weet je waarom zijn ELO gereset is?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:21 schreef Keselo het volgende:
Saintvicious is gereset naar 1 ELo, en is zichzelf nu aan het carrienHad net 25/0 als Xin, daarvoor 33/2 Akali
![]()
Er zijn dus gewoon echt mensen met 1 elo__
Mjah ik zag hem toevallig met een 25/1 Yi, vroeg me al af wat er aan de hand wasquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:21 schreef Keselo het volgende:
Saintvicious is gereset naar 1 ELo, en is zichzelf nu aan het carrienHad net 25/0 als Xin, daarvoor 33/2 Akali
![]()
Er zijn dus gewoon echt mensen met 1 elo__
Heeft dat met die hack te maken?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:48 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Ja, weet je waarom zijn ELO gereset is?
Lategame aces kunnen natuurlijk gewoon het verschil maken. Daarom is een gebalanceerde set up ook belangrijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:23 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Waaaardeloze game gisteravond. Hun team ace, terwijl wij nog 6 turrets hadden en alle inhibitors. Hun niets meer over behalve 5 heros. Ze rushen snel onze nexus maar onze supercreeps hadden hun nexus sneller neer
Maar ik wil niet dood gaan, en de tegenstanders laten me nooit met rust.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef Soltd het volgende:
[..]
+ mocht je ietsje low hp, dan moet je alsnog niet teruggaan omdat je zoveel xp verliest..
Hacker heeft zijn elo naar 1 gereset, om dezelfde reden dat hij Pobelter 9999 rating heeft gegevenquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:48 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Ja, weet je waarom zijn ELO gereset is?
Had ik ook, blijven restarten, was hij opeens 50 secondenquote:
Even opnieuw de queue in? Ik zat er met 30 seconde in..quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:06 schreef Zeroku het volgende:
4 uur queue_______________________________________________!
Om 12 uur op een fucking doordeweekse dag.
Even proberen, slechter kan het toch niet wordenquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:08 schreef Keselo het volgende:
[..]
Even opnieuw de queue in? Ik zat er met 30 seconde in..
Die queue is zon grote faalquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Even proberen, slechter kan het toch niet worden.
Edit: Nu dus maar 3 minuten....
Inderdaad. Zonder fatsoenlijke tank weiger ik nog support te spelen, dan pak ik gewoon Amumu de laatste tijd. Nadeel daarmee is dan vaak weer die debiele carrys die gewoon doodleuk wegrennen of terugporten wanneer je initiate met ult.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:04 schreef nyny83 het volgende:
Support spelen in een premade is best leuk, soloqueue is het fucking frustrerend. Dan gaan je teammates een 1v3 aan en noemen ze jou een noob omdat je ze niet genoeg healt enzo
Welk lvl ben je? Ik zou ook wel wat sparen voor runes.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:05 schreef EpicKnife het volgende:
Hmm, ik heb straks 2k RP. zou ik dan maar malzahar EN brand doen? Of 1 van de 2 en nog een AD'er?
Hij is 13 geloof ik. Vanaf lvl 20 kun je tier 3 runes kopen, e ndat zou ik wel zo snel mogelijk doen ja. Echter, met RP kun je geen runes kopen, dat moet van IP. Van RP kun je dus lekker champs halen, je IP bewaren voor runes.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Welk lvl ben je? Ik zou ook wel wat sparen voor runes.
Taric is een iets ander verhaal, want je kan met taric ook nog stunnen, tanken en een beetje damage doen. Met een Soraka ben je compleet nutteloos als je team dom initieert.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:12 schreef Adames het volgende:
Weinig last van, in solo queues zijn ze me altijd wel dankbaar als ik Taric speel. Gisteren werd dan wel weer een Zilean in mijn team uitgescholden, maar goed die stond dan ook 0/5 in 10 minuten.
Ja dan zou ik zeker wel beginnen met sparen. Ik heb er al wel zo'n 20-25k IP in zitten en ben ook pas lvl 26.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:16 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hij is 13 geloof ik. Vanaf lvl 20 kun je tier 3 runes kopen, e ndat zou ik wel zo snel mogelijk doen ja. Echter, met RP kun je geen runes kopen, dat moet van IP. Van RP kun je dus lekker champs halen, je IP bewaren voor runes.
Ik geloof niet dat zijn eisenpakket in één enkele champ samen te vatten is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:35 schreef nyny83 het volgende:
Wat voor rol wil je het liefst spelen? Ofwel wat voor soort champ zoek je?
Geen van die vier zijn een carry..quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:37 schreef EpicKnife het volgende:
Carry, ik speel graag met Anivia, Annie, Ryze, en nu Jax. (en heel af en toe kennen)
Ooh sorry, een level 12 zei dat Anivia en Ryze carries zijn, ik zal maar gauw mijn mond houden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:45 schreef EpicKnife het volgende:
5*
Ryze is toch echt een carry, en Anivia werd mij ook verteld als een carry..
Probeer naast Malz en Brand misschien TF, Veigar, LeBlanc of Gragas. Of als je het wat moeilijker zoekt kun je Cassiopeia, Orianna of Rumble proberen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:50 schreef EpicKnife het volgende:
Ok, laten we het kort houden. Pure damage wil ik gewoon doen. Het liefst dacht ik namelijk aan Brand of Malzahar (en evt pusher zijn, ik wil namelijk ook fatsoenlijk kunnen winnen, en niet alleen egoïstisch wat mensen killen)
Technisch gezien zijn het wel carries hoor. Carry'en is niet alleen voor pure AD'ers. Dat zijn dan gewoon de "ad carry's"quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:54 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ooh sorry, een level 12 zei dat Anivia en Ryze carries zijn, ik zal maar gauw mijn mond houden.
Koop gewoon zo'n championpack. Die zijn volgens mij veruit het voordeligst.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:04 schreef EpicKnife het volgende:
Hm, van mijn zuur gekregen 10 euro, ga ik toch geen 1350 ip champs kopen?
Nah, daar heb ik de helft al van he, dus dat maakt het al wat minder. Liever 2 GOEDE champs dan 10 mindere champs.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Koop gewoon zo'n championpack. Die zijn volgens mij veruit het voordeligst.
Goeie reactie op zo'n onderbouwde reactie van mijquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:04 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Budget en volume. Je kan Riot niet vergelijken met Valve, Blizzard, Google en Microsoft. Dus doe dat ook aub niet, het is sowieso een kansloze discussie en gezeur. Doe maar op Riot forum.
En nu weer terug naar mekaars champions bashen
Welke is galio ook alweer?
Er zijn 2 of 3 verschillende packs. Lijkt met sterk dat er niet minimaal 2 champs in zitten die je wilt hebben.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:34 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Nah, daar heb ik de helft al van he, dus dat maakt het al wat minder. Liever 2 GOEDE champs dan 10 mindere champs.
Dan moet je junglenquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:50 schreef Keselo het volgende:
Net udyr, ging heerlijk. 8 2 15 en na 35 minuten al een full build.
Ben alleen zo tergend slecht early game
Jij post alleen om te zeiken, en niemand zit daar hier op te wachten of kan er wat mee. Daarbij was het een prima reactie op jouw post, daar kan het ook niet aan liggen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:48 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Goeie reactie op zo'n onderbouwde reactie van mij
Verder, wie ben jij om uit te maken wat ik mag posten op een forum ? Waar haal je de arrogantie vandaan? Prima als je het er niet mee eens bent maar kom niet met een 1 regel reactie om vervolgens bazig te gaan doen.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:54 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ooh sorry, een level 12 zei dat Anivia en Ryze carries zijn, ik zal maar gauw mijn mond houden.
Alles kan carry'en uiteraard, maar anivia en annie zijn er ook echt voor gemaakt en zijn er ook echt goed in. Jax en Ryze zijn niet viable genoeg om high elo teams mee te carry'en en worden vandaar dus ook niet gezien als echte carry's.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Eigenlijk is bijna elke mage die hard farmed en higher lvl is wel een carryMaar annie heeft met tibbers altijd wel een streepje voor das waar.
Als ik zou willen zeiken om het zeiken zou ik geen onderbouwde post schrijven van een paar alinea's. Ik leg uit waarom ik de spilt jammer vind (mensen waar ik mee speel zitten in griekenland) en vervolgens leg ik uit waarom het technisch, volgens mij, beter kan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Jij post alleen om te zeiken, en niemand zit daar hier op te wachten of kan er wat mee. Daarbij was het een prima reactie op jouw post, daar kan het ook niet aan liggen.
Ik haal mijn arrogantie trouwens bij de eikeboom op de hoek, daar zit de koning der eekhoorns, Mr Squiggles. De geheime klop is 'klop-klop-wacht-klop-wacht-klop-klop', niet te verwarren met de 'doe es niet zo aggressief en geirriteerd'-klop : 'klop-klop-wacht-klop'
Ja want nu ga ik weer eens kut met Jax, echt zo'n random kut spel dit soms.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn 2 of 3 verschillende packs. Lijkt met sterk dat er niet minimaal 2 champs in zitten die je wilt hebben.
Bovendien denk jij nog steeds veel te veel 'goede' en 'slechte' champs.
Met de hoeveelheid champs die er zijn heb je in een 5vs5 natuurlijk sowieso enorm veel variatie. Met of tegen wie je speelt maakt al een enorm verschil qua speelstijl. Het is niet zozeer random, maar eerder een kwestie van ervaring. Ik heb nu nog steeds wel champs / lanes waar ik echt niet precies van weet hoe ik die moet aanpakken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:29 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ja want nu ga ik weer eens kut met Jax, echt zo'n random kut spel dit soms.
Ik heb op jouw reactie een prima onderbouwde reactie terug gegeven, maar die sla je voor het gemak even over?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:21 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Als ik zou willen zeiken om het zeiken zou ik geen onderbouwde post schrijven van een paar alinea's. Ik leg uit waarom ik de spilt jammer vind (mensen waar ik mee speel zitten in griekenland) en vervolgens leg ik uit waarom het technisch, volgens mij, beter kan.
Prima als je het er niet mee eens bent maar reageer dan inhoudelijk en speel het al helemaal niet op de persoon zoals je nu al een aantal keren doet.
Ik mag volgens jou daar niet over praten maar jij mag wel bepalen hoe ik ergens over moet praten en waar.
Duidelijk vakantie op FoK!
Ik meen dat ik hetzelfde heb gedaan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik heb op jouw reactie een prima onderbouwde reactie terug gegeven, maar die sla je voor het gemak even over?
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Jij post alleen om te zeiken, en niemand zit daar hier op te wachten of kan er wat mee. Daarbij was het een prima reactie op jouw post, daar kan het ook niet aan liggen.
Ik haal mijn arrogantie trouwens bij de eikeboom op de hoek, daar zit de koning der eekhoorns, Mr Squiggles. De geheime klop is 'klop-klop-wacht-klop-wacht-klop-klop', niet te verwarren met de 'doe es niet zo aggressief en geirriteerd'-klop : 'klop-klop-wacht-klop'
Hoef jij ook niet te snappen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:39 schreef EpicKnife het volgende:
Haha, ik snap niet wat er grappig aan is
Beter lezen. Ik speel niets op de man persé, ik reageer op jouw posts, verbindt daar je conclusies aan wat je wil.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:21 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Als ik zou willen zeiken om het zeiken zou ik geen onderbouwde post schrijven van een paar alinea's. Ik leg uit waarom ik de spilt jammer vind (mensen waar ik mee speel zitten in griekenland) en vervolgens leg ik uit waarom het technisch, volgens mij, beter kan.
Prima als je het er niet mee eens bent maar reageer dan inhoudelijk en speel het al helemaal niet op de persoon zoals je nu al een aantal keren doet.
Ik mag volgens jou daar niet over praten maar jij mag wel bepalen hoe ik ergens over moet praten en waar.
Duidelijk vakantie op FoK!
Denk het niet. Het kwam bij mij gewoon over als een bijdehante post. En ik vond het leuk omschreven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:44 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ha, wil ik ook niet.
moet het een liedje wezen?
Dat zijn er wel heel veel^^ Maar lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 6 juli 2011 15:46 schreef Kijana het volgende:
Is het misschien een idee om alle afkortingen in de OP te plaatsen? Is misschien wel makkelijk voor beginners. zoals ik![]()
Copy paste van het LoL Forum?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:46 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Dat zijn er wel heel veel^^ Maar lijkt me een goed idee
Brand.. en koop gewoon een sin van iests erbij..quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:09 schreef EpicKnife het volgende:
Maar ik hou niet van tanks, en als ik een tank neem, koop ik hem wel voor 1350 ip ofzo.
Brand of Renekton of Malzahar of Nocturne of Karthus?
zeg maar wat, ik kan er 2 kiezen.
Ik wil bij de andere level 12'ers even lekker opscheppen met dure champs snap je?
Zelfde verhaal hier met Tryndamere. Toch maar eens Renekton proberen, wellicht gaat dat beter.quote:
Trynda lijkt ook wel aardig squishy tot ie z'n ult heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier met Tryndamere. Toch maar eens Renekton proberen, wellicht gaat dat beter.
Dat is normaal bij Trynd, hij is al veel te sterk late game.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier met Tryndamere. Toch maar eens Renekton proberen, wellicht gaat dat beter.
QFT!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:07 schreef Zeroku het volgende:
Zit niet zo te janken. Brand doet bijna de meeste damage van heel het spel.
Hahaha, nee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:07 schreef Zeroku het volgende:
Zit niet zo te janken. Brand doet bijna de meeste damage van heel het spel.
Is het niet bij je opgekomen dat je hem gewoon compleet verkeerd speelt?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:15 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Hahaha, nee.Ik heb een vayne die mij met 2 auto attacks dood heeft. Brand is zo sterk!!!
Brand is belachelijk sterk, hoge spammable damage met laga mana cost en een zeer goede AP ratio.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:00 schreef EpicKnife het volgende:
Nu wil ik mijn geld terugKennen met zijn Q doet meer dmg als al mijn ability bij elkaar
Een build =/= hoe je de fucking champion moet spelenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:17 schreef EpicKnife het volgende:
http://www.mobafire.com/l(...)-it-just-brand-77895
is hier iets fouts aan dan?
edit; weer een vayne die mij op mijn base in 2 klappen dood had, ik deed al mijn abilitys en ik stond bij mijn platform.
Ja, wat de neuk moet je met tears of goddess/morello's tomb op Brand. Pak liever catalysm en dan of Rod of Ages of Banshees veil. Tevens bak je er gewoon niks van, want Brand is zeker mid zowat niet te stoppen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:17 schreef EpicKnife het volgende:
http://www.mobafire.com/l(...)-it-just-brand-77895
is hier iets fouts aan dan?
edit; weer een vayne die mij op mijn base in 2 klappen dood had, ik deed al mijn abilitys en ik stond bij mijn platform.
Nee. Solomid is de beste ploeg van US. Verder niets.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:11 schreef EpicKnife het volgende:
Is er ook een goede build voor Malzahar dan? of is deze prima te doen?
http://www.mobafire.com/l(...)n-on-your-face-25035
En is solomid "pro" ofzo?
Na Rabadon eerst een WotA :>quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:30 schreef ems. het volgende:
Brand moet je trouwens gewoon direct Rabadon's rushen (met needless als eerste). Tenzij je schandalig wordt geoutplayed, maar dan moet je maar beter spelen want brand kan niet schandalig geoutplayed worden.
edit: Oh, en standaard mid claimen.
Ring-->boots--->rabadon-->crystal scepter---->(void staff)----->(Banshee)---->Meer AP.
En geen boots of swiftness, alsjeblieft geen boots of swiftness.
Nee man, weggegooid geld. Zodra je je slow hebt komt er toch niemand meer weg.quote:
Sowieso niet standaard, als je als enige AP carry bent is het al gelijk veel minder nuttig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:49 schreef Keselo het volgende:
[..]
Na Rabadon eerst een WotA :>
Goede solo lane champs? Voor top?
Jarvan, Irelia, Teemo, Gragas, Nasus, Cho'Gath, Udyr, Warwick, Renekton
50/30quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:33 schreef Keselo het volgende:
Will of the Ancients.
80 AP (40 self 40 aura) en een 25% spell vamp aura
Ik kan Janna wel redelijk volgens mensen waar ik mee speel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:10 schreef Keselo het volgende:
Sona en Soraka zijn wel het beste.
Janna is ook goed maar bijna niemand kan dat fatsoenlijk
ja die ult is best tricky, je kunt er tegenstanders mee oop pushen, maar ook juist redden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:25 schreef Adames het volgende:
Nadeel van Janna is dat dat een van de weinige champs is waar je daadwerkelijk iets verkeerds kunt doen voor je team. Maar als je even ook maar een beetje verstand hebt is die ulti eigenlijk erg goed. Combineer die met haar tornado skill en je kan champions over een muurtje heenwippen om een 5 vs 5 gevecht een stuk makkelijker te maken.
Sona is wat makkelijker. Soraka is volgens mij een recommend champion, maar vind haar vrij lastig om echt goed te spelen. Tevens heb je gewoon niks aan haar als het team niet naar je aanwezigheid gedraagt, Sona past veel beter in solo queues.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:30 schreef EpicKnife het volgende:
Maar Soraka is beter dan Sona? En kan ze ook shieldjes geven + health? ze is goedkoop dus zou ik haar nemen of Sona? ik wil gewoon een goede support wezen en er mee leren spelen.
Een een tank? Ik heb 2000 ip nu, dus waar zou ik voor gaan? Malphite & Soraka of Sona en ... Garen ofzo? Lekker duur maar goed ;p
Dan alsnog zou ik alleen de hextech revolver misschien halen als ik een HEEL lastige lane op mid heb en pas veel later uitbouwen naar wota. Hartstikke leuk dat mijn team er wat aan heeft maar als main AP carry heb ik wel andere dingen aan mijn hoofd dan aura'squote:Op woensdag 6 juli 2011 21:38 schreef nyny83 het volgende:
Mij lijkt WotA op Brand ook nuttiger... meestal word je in teamfights namelijk zelf ook getarget, wel prettig als je dan met spellvamp wat langer in leven kan blijven.
Alles met een heal/shield/stun wat weinig/geen farm nodig heeft.quote:
Tegen de tijd dat je deathcap af is, is de laning wel voorbij hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan alsnog zou ik alleen de hextech revolver misschien halen als ik een HEEL lastige lane op mid heb en pas veel later uitbouwen naar wota. Hartstikke leuk dat mijn team er wat aan heeft maar als main AP carry heb ik wel andere dingen aan mijn hoofd dan aura's
Maar ik ben ook wat verwend want ik heb voornamelijk support players in mijn friendslist staan dus = meer healz= minder need voor spellvamp.
Op akali neem ik trouwens wel standaard revolver (en bouw ik ook later uit naar wota)
[..]
Alles met een heal/shield/stun wat weinig/geen farm nodig heeft.
je weet wat gewone vamp is? life steal aan de hand van je attack damage. Spell vamp is dus life steal aan de hand van je spell damage.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:30 schreef EpicKnife het volgende:
Maar ik speel genoeg solo, dus dan maar voor Sona gaan? En wat is eigenlijk een goed agressieve tank? ;9
en wat is spell vamp? :L
Als passive geeft hij attack speed bij elke consecutive hit (beetje een soort ingebouwde guinsoo rageblade) en als active geeft hij een zooi magic res (handig, want dat zit niet in je core build)quote:
Voornamelijk de passive is fijn maar mocht jij gefocused worden idd gwoon ulti poppen tegen die magesquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als passive geeft hij attack speed bij elke consecutive hit (beetje een soort ingebouwde guinsoo rageblade) en als active geeft hij een zooi magic res (handig, want dat zit niet in je core build)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |