Dan zou ik daar gewoon aan werken. Is wel een belangrijke skill natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:25 schreef EpicKnife het volgende:
Maar qua nuken en makkelijk farmen om AP te halen dan? ik zuig in lasthitten
Zijn allebei vrij lastig om te spelen, vooral Malz.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:59 schreef Kijana het volgende:
[..]
Brand lijkt me wel cool net als Malzahar
Daar was ik al bang voor hehe. Maar ik heb continu het idee dat ik voor spek en bonen meedoe. Omdat ik niet veel kills maak enzo. Nou ja nu speel ik wel vaak met Kayle en red ik hier en daar weleens iemand. Maar als ik dan een andere champ probeer die niet support is dan faal ik vaak hard.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zijn allebei vrij lastig om te spelen, vooral Malz.
Welk level ben je?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:17 schreef Kijana het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor hehe. Maar ik heb continu het idee dat ik voor spek en bonen meedoe. Omdat ik niet veel kills maak enzo. Nou ja nu speel ik wel vaak met Kayle en red ik hier en daar weleens iemand. Maar als ik dan een andere champ probeer die niet support is dan faal ik vaak hard.
Toch maar eens guides goed doornemen van andere champs.
Level 11 bijna 12.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Welk level ben je?
Het is op het begin echt trial & error. Probeer een hero die gratis is, is het niets kies je weer een nieuwe, is het een leuke hero ga je er wat mee oefenen en guides lezen. Zo word je vanzelf beter.
Die AP Alistar mag je anders best nuken hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:57 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Een goede veigar is lastiger te spelen dan je denkt. Vooral je AP stacks krijgen met lvl1 Q en goed weten te nuken in teamfights. Het is zo verleidelijk om elke hero maar te stunnen , meteor en ulti, maar dan nuke je vaak de tanks hard en de casters amper. Veiger is juist een perfecte antimage.
ohja fuckquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:31 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zoals ik al zei, ik ben lvl10Flash is pas op lvl12
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:35 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ohja fuckDat vergeet ik steeds. Lvl10 houdt voor mij alleen in dat je geen runes etc hebt, maar je mist natuurlijk ook summoner spells.
Daar heb je AP Alistar voor uitgevondenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:00 schreef nyny83 het volgende:
Mjah daarom speel ik nooit mages. Ik wil altijd veel teveel doen in een teamfight terwijl je als mage juist op afstand moet blijven en desnoods de tanks moet nuken als je niet bij de carries kan komen. Ik duik altijd gelijk achter de carries aan en word dan gesloopt.
Hij zegt toch dat je op lvl 10 geen flash hebt? Ik zou ook flash nemen vanaf lvl 12 ja, maar dat zei ik al.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:39 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]Ik neem dan echt wel flash, ga ik meteen 90% minder dood denk ik
Flash en teleport, of flash en clarity prob
Jax is 1 vs 1 wel sterk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:24 schreef EpicKnife het volgende:
Zo potje van 20 minuten achter de rug.Wel gewonnen uiteraard. 16-1-3 met Jax, is dat normaal voor hem of speelde ik gewoon met noobs?
Gegeven gratis paard, bek, etcquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:25 schreef Ame_thyst het volgende:
Server split, way to ruin the game
Opnieuw wordt duidelijk dat de ICT-ers van het Riot netwerk geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Server split is geen oplossing maar bestrijden van symptomen. Ze zouden ook eens kunnen kijken hoe andere bedrijven hun netwerk inrichten....
Speel wel eens met Grieken die ik nu uit het oog zal verliezen. Bij gebrek aan een PM systeem zullen zulke contacten dus over zijn.
Ah ik begrijp dat we hier een expert hebben die precies weet hoe het Riot netwerk in elkaar zit en hoe je het op moet lossen? Nogmaals: de software schaalt niet met een grotere hoeveelheid hardware.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:25 schreef Ame_thyst het volgende:
Opnieuw wordt duidelijk dat de ICT-ers van het Riot netwerk geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Server split is geen oplossing maar bestrijden van symptomen. Ze zouden ook eens kunnen kijken hoe andere bedrijven hun netwerk inrichten....
Krijgen we "het is gratis" argument weer hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Gegeven gratis paard, bek, etc
Je speelt liever met een wachtrij van 2 uur en constante drops? Ze willen dat mensen nu gewoon kunnen spelen, een split is dan gewoon de beste optie.
Geen idee hoe het qua hardware in elkaar zit nee, maar moet de klant daar de dupe van zijn?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ah ik begrijp dat we hier een expert hebben die precies weet hoe het Riot netwerk in elkaar zit en hoe je het op moet lossen? Nogmaals: de software schaalt niet met een grotere hoeveelheid hardware.
Flash is een must voor Galioquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:00 schreef Kijana het volgende:
Galio vind ik alvast een toffe champ, zonet ff een custom game geprobeerd met hem. Eindelijk lvl 12 dus kan ik Flash gebruiken.
Budget en volume. Je kan Riot niet vergelijken met Valve, Blizzard, Google en Microsoft. Dus doe dat ook aub niet, het is sowieso een kansloze discussie en gezeur. Doe maar op Riot forum.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:49 schreef Ame_thyst het volgende:
Waarom werkt Live, Steam, Talk, etc dan wel?
Zo'n vliegend standbeeld die je vroeger in tekenfilms zag op duistere torens. Ik weet niet meer hoe zo'n ding heet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:04 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Budget en volume. Je kan Riot niet vergelijken met Valve, Blizzard, Google en Microsoft. Dus doe dat ook aub niet, het is sowieso een kansloze discussie en gezeur. Doe maar op Riot forum.
En nu weer terug naar mekaars champions bashen
Welke is galio ook alweer?
Gargoyle.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:07 schreef Kijana het volgende:
[..]
Zo'n vliegend standbeeld die je vroeger in tekenfilms zag op duistere torens. Ik weet niet meer hoe zo'n ding heet.
Je speelde met noobs.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:24 schreef EpicKnife het volgende:
Zo potje van 20 minuten achter de rug.Wel gewonnen uiteraard. 16-1-3 met Jax, is dat normaal voor hem of speelde ik gewoon met noobs?
Dan ga ik hem kopen ^^quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:05 schreef MrManuel het volgende:
Veigar is baas!
Speel sinds gister met Alistar.. direct 2 skins gekocht..
Die champ is baas!
Je moet wel tanken en niet uit zijn op kills want als je hem goed krijgt krijg je alleen maar assists..quote:
Nou ja, voor zover ik het begrijp hebben ze gewoon wat limitaties m.b.t. schaalbaarheid. Daar ligt eerder het probleem icm met recentelijke DDoS aanvallen. Je houdt bij een ontwerp / implementatie natuurlijk altijd rekening met schaalbaarheidseisen e.d.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:49 schreef Ame_thyst het volgende:
Het probleem is dat de client gekoppeld is aan gameservers.
Zijn de gameservers vol dan laten ze geen mensen meer toe om in te loggen en dan krijg je queues en ellende. Een gescheiden login en gameserver systeem zou beter werken. Laat wel iedereen inloggen maar vertel, nadat ze zijn ingelogged dat er geen ruimte is voor nieuwe games.
Maar blijkbaar krijgen ze dat niet voor elkaar en delen ze dat op.
Waarom werkt Live, Steam, Talk, etc dan wel?
Hybrid tank..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:18 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Tanken met alistar? Hybrid tank/caster?
Maar ik wil juist killsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:15 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Je moet wel tanken en niet uit zijn op kills want als je hem goed krijgt krijg je alleen maar assists..
Kills wil je? Ga voor brand!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:19 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Maar ik wil juist kills
Of zou ik toch maar voor 6k ip sparen
Malzahar is sterk maar ik zou gaan voor brand als k jou was.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:21 schreef EpicKnife het volgende:
En malzahar? wat is dat voor iets? Brand wil ik wel kopen, maar malzahar kan ik binnenkort ook wel binnenhalen met RP.
Mmh, maar waarom?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:22 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Malzahar is sterk maar ik zou gaan voor brand als k jou was.
? Ze zijn allebei gewoon AP nukers en sterk in teamfights. If anything zou ik brand iets sterker vinden in teamfights en malzahar juist iets meer ganky met z'n ult.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Malzahar is best imba in teamfights. Brand is meer ganky. Maar wel beter skill synergy als je controle goed is.
Ben het hier wel mee eens.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:29 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Brand is pure dmg output. Zn ulti is beter in ganking met 2 man bijv. In teamfights hit die ulti misschien 1x iedereen, voor bijna geen damage. Een AOE slow zoals malzahar is onmisbaar in grote teamfights. Dat betekend 2seconden geen spells en abilities. Dat is zoooo huge.
Casual Ladder -> Brand
Pro Ladder / Teamgames -> Malzahar
Then again, thats just me
Welke aoe slow?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:29 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Brand is pure dmg output. Zn ulti is beter in ganking met 2 man bijv. In teamfights hit die ulti misschien 1x iedereen, voor bijna geen damage. Een AOE slow + silence zoals malzahar is onmisbaar in grote teamfights. Dat betekend 2seconden geen spells en abilities. Dat is zoooo huge.
Casual Ladder -> Brand
Pro Ladder / Teamgames -> Malzahar
Then again, thats just me
Dat is wel 100% zeker. Het is de eerste game van dat bedrijf, wisten zij veel dat een stuk of 10 miljoen mensen het zouden gaan spelen. Ze hadden hun handjes al dichtgeknepen als ze de 1 miljoen haalden, en nu halen ze al bijna het 10-voudige. Tuurlijk is het gebeuren daar niet op geschaald...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, voor zover ik het begrijp hebben ze gewoon wat limitaties m.b.t. schaalbaarheid. Daar ligt eerder het probleem icm met recentelijke DDoS aanvallen. Je houdt bij een ontwerp / implementatie natuurlijk altijd rekening met schaalbaarheidseisen e.d.
Het lijkt erop dat LoL een veel groter succes is geworden, dan oorspronkelijk verwacht.
Precies zoals ik typte. Smartcasten is het gebruiken van je skills zonder te klikken. Dus stel, je speelt ryze. Dan houd je je muis op je tegenstander en kun je q, w en e indrukken en dan gooi je binnen een halve seconde alle 3 je skills naar je tegenstander. Je moet dan wel precies de range van je spells kennen (want je ziet die range circle dus niet meer), maar het is zeker wel 2x zo snel.quote:
Tis wel een risico met ryze, want je Q heeft een grotere range dan je W. Als je dat doet zal hij na je Q op de tegenstander afrennen, en dat is niet altijd wenselijk. Ik vind het vooral voor skillshots nuttig, denk aan Ezrael en Gragas bijv.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:58 schreef Keselo het volgende:
[..]
Precies zoals ik typte. Smartcasten is het gebruiken van je skills zonder te klikken. Dus stel, je speelt ryze. Dan houd je je muis op je tegenstander en kun je q, w en e indrukken en dan gooi je binnen een halve seconde alle 3 je skills naar je tegenstander. Je moet dan wel precies de range van je spells kennen (want je ziet die range circle dus niet meer), maar het is zeker wel 2x zo snel.
Ik smartcast in dat geval altijd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:28 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Smartcasten heeft idd wel zn risicos. Ook omdat een fight niet altijd zo verloopt als je zelf had gedacht
Normaal casten is op q drukken en dan met je linkermuisknop op het poppetje drukken waar je op wilt schieten, of richten waar je naartoe wilt schieten en dan linksklikken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:32 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ik smartcast in dat geval altijd.
Klik nooit op een skill o.O
Eej dat wist ik niet..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:36 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Normaal casten is op q drukken en dan met je linkermuisknop op het poppetje drukken waar je op wilt schieten, of richten waar je naartoe wilt schieten en dan linksklikken.
Smartcasten is met shift ingedrukt op Q drukken zodat je gelijk je skill daarheen schiet waar je cursor op dat moment staat. Beetje vergelijkbaar met de Q van Urgot als je geen lock hebt.
Hoe stel je dat in dan? Of kan dat gewoon standaard met de shift knop?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:00 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Alle directional spells heb je daar veel aan idd, bijv ezreal, al zn skills
Het is standaard met Shift, maar ik heb mijn Q, W, E en R gewoon standaard op smartcast gebind. Er zijn bepaalde champions (Ashe en Gragas bijv.) waarbij het wel handig is om niet gelijk te vuren, dus dan bind ik het vaak even terug.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:05 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Hoe stel je dat in dan? Of kan dat gewoon standaard met de shift knop?
Van mij mag het.. Zolang ze maar geen OP champ free doen..quote:
Volgens mij is er momenteel geen enkele champ echt OP.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:15 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Van mij mag het.. Zolang ze maar geen OP champ free doen..
Of er moeten van die "hard" champs free worden kunnen die noobs toch niks mee.
Galio, <-- Te doenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:06 schreef Kijana het volgende:
Er zijn al nieuwe free to play champs; Galio, Pantheon, Heimerdinger, Zilean, Caitlyn, Blitzcrank, Alistar, Kog'Maw en Mordekaiser. Ik heb tot nu toe alleen maar verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |