Geen idee, maar het ziet er een leuke buurt uit. Dus waar is het?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:48 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
De vragen:
- Welk station (1,5 punt)
- Welk materieel zien we hier (1 punt)
- Welke lijn is dit (1 punt)
- Welke vervoerder zit hier (1,5 punt)
- Rijden hier nog reguliere treinen? (0,5 punt)
Mooie foto!quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:24 schreef Bitlord het volgende:
Iets verderop vertrekt een Sprinter vanuit station Weesp over de beweegbare brug over de Vecht.
[ afbeelding ]
Utrecht-Maastricht-Heerlen-Roermond-Nijmegen-Arnhem-Utrecht.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:32 schreef ikwilgraven het volgende:
Ik wil vandaag een beetje gaan treinen.
Nou wil ik vertrekken vanaf Utrecht CS!
Wat is een leuke route om te doen?
Waar ik ook een paar leuke foto's kan schieten.
Dan hoef je alleen de 3G module te vervangen door een 4G module. Denk alleen niet dat T-mobile een capabel netwerk heeft ter zijne tijdquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
En 3G in de trein. En tegen de tijd dat 5G in de lucht zit, lanceert NS de eerste 4G trein.
Ik blijf het gewoon raar vinden dat ze voor die sloopoperatie niet ergens een sloopterreintje bij een ongebruikt zijspoor inrichten. Lijkt me echt een stuk practischer dan alle bakken stuk voor stuk op een dieplader takelen en over de weg vervoeren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:07 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb er ook al een heleboel op de A28 bij Haren gezien. Op het rangeerterrein van Haren staan een flink aantal plan V of T (ik heb er de ballen verstand van). Waar worden die dingen gesloopt?
De zogenaamde losplaatsen zijn bijna allemaal al gesaneerd. Boven Zwolle heb je alleen Steenwijk nog over. Zwolle zal echter goedkoper zijn, omdat daar al een kraan aanwezig is, terwijl je bij andere losplaatsen telkens eentje zou moeten huren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:30 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik blijf het gewoon raar vinden dat ze voor die sloopoperatie niet ergens een sloopterreintje bij een ongebruikt zijspoor inrichten. Lijkt me echt een stuk practischer dan alle bakken stuk voor stuk op een dieplader takelen en over de weg vervoeren.
Maar ja, mijn logica is natuurlijk geen grote bedrijfslogica.
Ja is die straling mogelijk eventueel schadelijk voor de eetlust van de zandbakhagedis ja?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:51 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Mag nietNatuurgebied, verboden voor gsm-masten
Maar alle gekheid op een stokje, wees blij dat je nog ergens rustig in de trein kunt zitten zonder alle stress van de moderne maatschappij waar je 24/7 online bent!
Tussen Tilburg Universiteit en Reeshof valt zowel met T-Mobile als met Vodafone bij mij ook altijd het bereik weg. Het is maar heel even, maar net lang genoeg om op te vallen (Spotify stopt met spelen, bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:57 schreef Peterselieman het volgende:
Ach, Fles. Er zijn meer trajecten waar je regelmatig geen bereik hebt.
Zou GSM-R daar wel werken?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:57 schreef Peterselieman het volgende:
Ach, Fles. Er zijn meer trajecten waar je regelmatig geen bereik hebt.
Ik denk dat het net moet lukken, maar daarmee heb je dan ook alles gezegd.quote:
De laatste keer dat ik daar reed had ik de hele rit een hier bereik. Pas bij station Leeuwarden in de buurt kakte het in.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:03 schreef Peterselieman het volgende:
Tussen Leeuwarden en Groningen heb ik meestal tot drie keer toe geen bereik
We zijn hier op tijd met afscheid nemen, hij gaat dit weekend uit dienst om verbouwd te gaan worden. Je hebt dus nu echt bijna het laatste ritje te pakkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:08 schreef Jackson5 het volgende:
Las ik hier vorige week nou afscheid van de koploper? Ik zit nu in die oude rag olympische trein 4240. Hoe kan dat dan?
Ik heb meestal last in de buurt van Zuidhorn, tussen Zwaagwesteinde en Buitenpost en nog ergens meende ik. Maar boeit me ook verder niet zo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar reed had ik de hele rit een hier bereik. Pas bij station Leeuwarden in de buurt kakte het in.
Oh jammer ik heb zelfs een foto gemaakt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:09 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
We zijn hier op tijd met afscheid nemen, hij gaat dit weekend uit dienst om verbouwd te gaan worden. Je hebt dus nu echt bijna het laatste ritje te pakken
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:08 schreef Jackson5 het volgende:
Las ik hier vorige week nou afscheid van de koploper? Ik zit nu in die oude rag olympische trein 4240. Hoe kan dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |