Veel plezier tussen alle Interrailpaupers en hun plunjebalen. Maar als Roosendaler ben je wel wat gewend op dat gebiedquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef Ireyon het volgende:
Ik ga morgenochtend lekker in rijke-stinkerd stijl naar Frankfurt
Neuh, 1e klas is altijd wel plek, hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:39 schreef Ireyon het volgende:
Interrailpaupers zie je niet in de HiSpeed/DB Lounges of 1ste klas. En 'k was ook niet van plan om in de wachtruimte op het station te overnachten
.
'k Besef me trouwens net dat het misschien toch wel verstandig was geweest om even te reserveren..
omloop start later vanwege vakanties. Op somda staat er wel meer over.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh? Het viel mij serieus op. Tot voor kort ging V-IRM 's middags twee uur eerder uit Leeuwarden (12.45u).
'k Had op zich wel willen reserveren, maar kan je onderhand bij NsHispeed al een specifieke zitplaats opgeven? De 2x dat ik via NsHispeed heb gereserveerd zat ik:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Neuh, 1e klas is altijd wel plek, hoor.
Nee, dat kan niet. Wel word je als je alleen reist op een `1-zits´ geboekt (indien voorradig). Maar goed, nu kun je lekker zelf een mooi en chill plekje uitkiezen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:47 schreef Ireyon het volgende:
'k Had op zich wel willen reserveren, maar kan je onderhand bij NsHispeed al een specifieke zitplaats opgeven? De 2x dat ik via NsHispeed heb gereserveerd zat ik:
- in de Thalys aan de gangkant, omdat zelfs kiezen tussen gang/raam niet kon.
- in de ICE aan de muurkant, wat eigenlijk raamkant is maar dan net die ene plek zonder raam
Oh dat kan. Het zou inderdaad iets met een wijzigingsblad te maken moeten hebben. Maar ik denk dat er van elke 100.000 treinreizigers ongeveer 3 op de hoogte zijn van het bestaan van het woord "wijzigingsblad". Al te relevant is het dus allemaal nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Wel een interessante mutatie mijns inziens.
Ja, maar durf daar eens een vraagteken te posten. Dat is verboden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
omloop start later vanwege vakanties. Op somda staat er wel meer over.
Daar posten heeft dan ook weinig zin.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar durf daar eens een vraagteken te posten. Dat is verboden.
Haha, liever hier inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, maar durf daar eens een vraagteken te posten. Dat is verboden.
Niet bij HiFail kopen. Lekker naar de Deutsche Bahnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Had op zich wel willen reserveren, maar kan je onderhand bij NsHispeed al een specifieke zitplaats opgeven? De 2x dat ik via NsHispeed heb gereserveerd zat ik:
- in de Thalys aan de gangkant, omdat zelfs kiezen tussen gang/raam niet kon.
- in de ICE aan de muurkant, wat eigenlijk raamkant is maar dan net die ene plek zonder raam
Ik wil eigenlijk zo'n messing schildje bij mijn vaste plaats aan de bar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:55 schreef greavy het volgende:
[..]
Niet bij HiFail kopen. Lekker naar de Deutsche Bahn![]()
Kan je kiezen uit(indien beschikbaar):
Coupétype:
- Onbelangrijk
- Grootvolume
- Grootvolume met tafel
Coupé
- Positie van plaats
- Onbelangrijk
- Raam
Gang (indien mogelijk)
Zone
- Onbelangrijk
- GSM-zone
- Stiltezone
Klinkt wel heel erg fout eigenlijk jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef Socios het volgende:
"Grootvolume"
Zet de taal van bahn.de gewoon op Duits.
Voor extradikke Duitsersquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef Socios het volgende:
"Grootvolume"
Zet de taal van bahn.de gewoon op Duits.
Voor zover mij bekend is, niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:05 schreef TeringHenkie het volgende:
En kan ik die ICE-toeslagkaart op de NS website kopen?
Maar je koopt het e-ticket op dag, niet op tijd. Ik kan nergens aangeven dat ik de toeslag wil betalen, en het kaartje is dus ook niet duurder. Een loophole in het huisreglement van de NS?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
als je een kaartje voor een rit met een ICE op internet kan kopen, dan is dat inclusief toeslag. Anders is het simpelweg niet "een kaartje voor een rit met een ICE"
Euhquote:RECTIFICATIE bericht ‘Ervaar als eerste onze nieuwe abonnementen’
Geachte heer Houtsma,
U heeft vandaag van ons een e-mail ontvangen waarin we u uitnodigen om onze nieuwe abonnementen
te testen.
Helaas is er iets misgegaan met de verzending van deze e-mail, waardoor u ten onrechte benaderd bent.
U kunt de e-mail als niet verzonden beschouwen. Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Erik Beenen
Directeur Consumentenmarkt
Nope. Het systeem kent het onderscheid totaal niet. Als je in de reisplanner de treinrit met het ICE-logo selecteert, kun je op "Koop een ticket" klikken, en alles invullen, maar ICE-toeslag is nergens te bekennen. Het vraagt je vervolgens opnieuw de reisdatum in te vullen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:30 schreef V2 het volgende:
Is het ook duurder dan een normaal e-ticket Utrecht-A'dam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |