Bedankt, als het goed is kom ik later dit jaar terug.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah ja, dat kan heAl kun je je dan afvragen hoe handig het is om je op een forum als Fok te begeven, waar mensen nogal eens lompe dingen zeggen die dan onbedoeld verkeerd aankomen
![]()
Magoe, sterkte ermee iig
Zondequote:
Kon je niet eerder zeggen dat je op Deventer stond? Ik was om 16:20 al op Deventer... Eerst de 4240 nog bij de ingraving bij Assel op de foto gezet, en bij de overweg thv Amersfoort Vlasakkers. Foto's komen nog.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:55 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
ICM 4240 vertrekt als trein IC 1760 uit Deventer om 17.15u.
Mijn allerallerlaatste blik op een Koploper als deze langs `de tuintjes´ en via de bocht verderop Deventer verlaat.
Ja, maar m'n vakantie was het waardquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:59 schreef Temlin het volgende:
[..]
Zonde, alhoewel ik heb helemaal geen vakantie dit jaar
Ik ben vanochtend halsoverkop vertrokken toen ik in de OD de planning van de 4240 zag staan. Relatief in de buurt en wilde toch al `die kant op´ vandaag. Ik heb van Amersfoort naar Enschede (vertrek 14.07u) en van Enschede naar Deventer (vertrek 16.27u) met de 4240 gereisd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:38 schreef greavy het volgende:
Kon je niet eerder zeggen dat je op Deventer stond? Ik was om 16:20 al op Deventer... Eerst de 4240 nog bij de ingraving bij Assel op de foto gezet, en bij de overweg thv Amersfoort Vlasakkers. Foto's komen nog.
Ik ben btw met de 4240 naar Den Haag gereisd.
Eindelijk is je huisje klaar?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga in mijn "vakantie" leukleuk papierrollen tegen de muur plakken en zo
Ja, vertel mij wat, een WEEK in Freiburg. Tuurlijk ga je dan naar Basel, daar ontkom je gewoon niet aanquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:52 schreef bork het volgende:
Als tussendoortje gaan we bijna zeker naar Basel en de rest zien we wel
Ga je in de buurt van het station wonen? Ik ben vandaag voor het eerst het station van Deventer `echt´ uitgelopen. Het centrum was best leuk.quote:
Oh had ik dat nog niet verteld?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Ga je in de buurt van het station wonen?
Gast, echtquote:
Ik wist wel dat je in Deventer ging wonen, maar niet waar ongeveer. Nu nog niet dus.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Gast, echtIk heb dat wel driehonderd keer gezegd of zo
Mezelf kennende
Dichter bij het station dan jij in Lwquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je in Deventer ging wonen, maar niet waar ongeveer. Nu nog niet dus.Maar je hoeft het niet te vertellen, hoor.
Ja toen was Socios ook lekker uitgeslapen inderdaadquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:03 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt in de pimpel tijdens de meet zelfs nog aangewezen waar je zou gaan wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |