Gaaf! Jammer van de groothoekfoto's.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:36 schreef V2 het volgende:
Fotoreportage van een Russische locwerkplaats
Ja. GSM-R is een compleet eigen net. Wordt jaarlijks gecontroleerd door de mP Jules.quote:
Utrecht - Woerden ook altijd gekut rond Harmelen aansluiting.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb meestal last in de buurt van Zuidhorn, tussen Zwaagwesteinde en Buitenpost en nog ergens meende ik. Maar boeit me ook verder niet zo.
En er mag wel een BTS voor GSM-R staan, maar niet voor overig GSM-verkeer? Knappe vergunning welquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja. GSM-R is een compleet eigen net. Wordt jaarlijks gecontroleerd door de mP Jules.
Zolang die trein gewoon een dienstregeling rijdt is dat toch helemaal niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dit zag je aankomen gewoon
Iedereen heeft het erover, en een onbekende heeft per toeval WEL het allerlaatste ritje te pakken
Dat is echt supervetquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:06 schreef remcoP het volgende:
Hoera! een glijbaan op station overvecht.
![]()
Nu ben ik wel 5 seconden eerder bij de trein!
[ afbeelding ]
Utrechtquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:50 schreef Stefanovic83 het volgende:
mwah valt mee hoor.. valt nooit helemaal weg. Maartensdijk, die is echt irritant.
En Utrecht Centraal zelf, heb vaak maar 1G
Nee, hoor. Ik vertrok vandaag nog met ICM 4240 om 16.27u uit Enschede. Later dan Jackson5 dus.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit zag je aankomen gewoon
Iedereen heeft het erover, en een onbekende heeft per toeval WEL het allerlaatste ritje te pakken
Vandaag zelfs nog met een maat van me op de nosop3 pagina gestaan met een filmpje!quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:06 schreef remcoP het volgende:
Hoera! een glijbaan op station overvecht.
![]()
Nu ben ik wel 5 seconden eerder bij de trein!
[ afbeelding ]
Vakantie dienstregeling he, terwijl nog niemand vakantie heeft. Wat een faal acte weer va NS. Ze mogen daar een keiharde trap krijenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:05 schreef ikwilgraven het volgende:
Vandaag weer lekker ge-treint alleen het viel me wel op het aantal DD-AR treinen die ik tegen kwam!
Op elk traject waar normaal een VIRM of een Koploper reed zag ik een DD-AR heel bizar!
Mijn vakantie zit er alweer opquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:08 schreef Temlin het volgende:
[..]
Vakantie dienstregeling he, terwijl nog niemand vakantie heeft. Wat een faal acte weer va NS. Ze mogen daar een keiharde trap krijen![]()
Kom dan met een oplossing als je het beter weet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:08 schreef Temlin het volgende:
[..]
Vakantie dienstregeling he, terwijl nog niemand vakantie heeft. Wat een faal acte weer va NS. Ze mogen daar een keiharde trap krijen![]()
Wat dacht je van het hele jaar door gewoon op normale sterkte blijven rijden?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kom dan met een oplossing als je het beter weet.
Of ben je een gesjeesde (ex-)student die meer doet met zijn mond doet dan met instrumenten?
Ik ben helaas een ex-student die genaaid is door alles en iedereen en de mensen wil terugpakken die het hem mogelijk hebben gemaakt...quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je van het hele jaar door gewoon op normale sterkte blijven rijden?![]()
Of ben je een gesjeesde (ex-)student die bijdehand doet tegen iedereen die ergens ontevreden over is?
Ik begrijp er niet veel van, maar het zal welquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben helaas een ex-student die genaaid is door alles en iedereen en de mensen wil terugpakken die het hem mogelijk hebben gemaakt...
Yep.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begrijp er niet veel van, maar het zal wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |