life sucks,quote:Op maandag 4 juli 2011 23:13 schreef strontboer het volgende:
Ik was net bezig om een nieuwe TT te bedenken, krijgen we dit![]()
Ik had een awesome TT.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:13 schreef strontboer het volgende:
Ik was net bezig om een nieuwe TT te bedenken, krijgen we dit![]()
Verkleurd door de zonquote:Op maandag 4 juli 2011 23:12 schreef emzor1994 het volgende:
Maar die foto van je msn is echt vet vaagJe lijkt er blond op, maar dat blijk je dus helemaal niet te zijn...
DM mij maarquote:
Ja msn faalt voortaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:15 schreef strontboer het volgende:
[..]
DM mij maar![]()
Volgens mij moet je voor die nieuwe faalmsn beide contactpersonen toevoegen is het niet?
Jawel.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:17 schreef strontboer het volgende:
Maar mijn foto op msn is niet bepaald duidelijk, dus niet haten als het tegenvalt
Ze willen dat we weer overgaan op postduiven, brieven etcquote:Op maandag 4 juli 2011 23:17 schreef emzor1994 het volgende:
Ik dacht dat het aan mij lag, maar msn in het algemeen faalt dus nu gewoon
Ik weet het.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:19 schreef strontboer het volgende:
[..]
En ik heb dus, zoals je weet, geen alternatief voor handen
Neen.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:20 schreef strontboer het volgende:
Keuringsdienst van waarden![]()
Heb je al invite?
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:22 schreef luukieboy2 het volgende:
Tieten, schaamlippen, kutten, schaamheuvels, blondjes, zuigers, stoephoeren, schaamvocht.
Welke past niet in dit rijtje?
Schaamvocht want dat bevat geen "e"quote:Op maandag 4 juli 2011 23:22 schreef luukieboy2 het volgende:
Tieten, schaamlippen, kutten, schaamheuvels, blondjes, zuigers, stoephoeren, schaamvocht.
Welke past niet in dit rijtje?
stoer. doei.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:08 schreef Gideon_92 het volgende:
ik ga pitten mensen, heb vandaag van 12-22 gewerkt en maar een halfuurtje pauze gehad
Vaste kost bij mij, niet huilen. Ik werk wel eens 12 uur op een dag.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:08 schreef Gideon_92 het volgende:
ik ga pitten mensen, heb vandaag van 12-22 gewerkt en maar een halfuurtje pauze gehad
ja bij mij ook, mag ik dan ook niet eens een keertje een beetje moe zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vaste kost bij mij, niet huilen. Ik werk wel eens 12 uur op een dag.
Van mij mag je best moe zijn, maar ik heb soms nog niet eens pauze.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:12 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
ja bij mij ook, mag ik dan ook niet eens een keertje een beetje moe zijn.
en ik heb ook wel een 17 uur op een dag moeten werken.
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:24 schreef yosander het volgende:
Ben weer thuis.
WAT WAS DAT LEKKER OMNOMNOM NIET TE GELOVEN![]()
![]()
Kikkor! Alles goedquote:
Getraind, wat doe je dan voor sportquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Jaheur, vanavond nog even lekker getraind
Met jou verder?
Fitness ...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Getraind, wat doe je dan voor sport?
Hoeveel druk je en wat is je %?quote:
Dat zeggen die bodybuilders altijd. Gewichthef shizzle en je percentage vet ofzoquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat zeggen die bodybuilders altijd. Gewichthef shizzle en je percentage vet ofzo.
Ja moest ook wel, morgenochtend rijles dit datquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:04 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Geen ideeik ben geen bodybuilder
Props trouwens, want je was nu wel op tijd thuis
Ohja, hoe laat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja moest ook wel, morgenochtend rijles dit dat.
Half elf tot twaalf. Volgende week examenquote:
Okequote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Half elf tot twaalf. Volgende week examen.
Ga voor de zeven uur. Moet prima te doen zijn. Al kan ik wel wat slaap gebruiken na vandaagquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
OkeDan kun je nu nog hoogstens 8 uur slapen
Ik ookquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Ga voor de zeven uur. Moet prima te doen zijn. Al kan ik wel wat slaap gebruiken na vandaag.
Veel te vroegquote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ook
En morgen nog bij een vriend afgesproken dus ik moet ook 10.30 op
Hoe kan dat perongeluk gaan dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:19 schreef Ezell het volgende:
Ik ben dom. Zojuist per ongeluk een TR gedaan. Excuus aan de mods... Nu ga ik slapen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:19 schreef Ezell het volgende:
Ik ben dom. Zojuist per ongeluk een TR gedaan. Excuus aan de mods... Nu ga ik slapen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:19 schreef Ezell het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |