Hoezo ga ik hem inkoppen?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
have fun
Sands kopt hem vast wel binnen in het volgende topic.
Weet het nu anders nog nietquote:Op maandag 4 juli 2011 23:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Omdat je het antwoord weet / hoort te weten
quote:
Het is geen acteur of iets dergelijks maar hij was een van de beroemdste SFX makers van heel Hollywood met 4 gewonnen oscarsquote:Op maandag 4 juli 2011 23:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm ik denk de hele tijd aan Stan Lee ipv Winston ... Tijd om het voor gezien te houden voor vandaag dus
Eentje danPumpkinhead
Btw Pumpkinhead was wel goedquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik weet wie het is, maar het helpt weinig als me brein met stan lee films komt
Nee ik had alleen niet verwacht dat je met een director werk zou komen ipv de veel makkelijkere special effects werkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Tss en dan ook nog denken dat ik foute antwoorden zou geven
quote:
quote:
Een-twee-drie!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
en Mission Impossible heeft volgens mij een Max
Dat is een betere pogingquote:
Acteur die hoog op mijn irritatiemeter uitslaat. Kon hem niet harden in Evolution.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Acteur die hoog op mijn irritatiemeter uitslaat. Kon hem niet harden in Evolution.
Niet te harden. Als in hij stinkt.quote:
quote:
quote:
Fair enough.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:41 schreef dekatophetspek het volgende:
Zombie Holocaust
Zombie Apocalypse
Zombie Undead
Zombi 2
Zoltan
Zoolander
the Zombie Diaties
Zombie Strippers
* Sub hoopt dat Patch niet in de buurt is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:51 schreef dekatophetspek het volgende:
Op onderstaande foto zien we een bekende acteur uit 1982. Deze acteur zou in 2006 wederom erg bekend worden in een tv-serie. De vraag is
Wie is de acteur ?
In welke populaire serie speelde hij in 82 en in welke serie uit 2006?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:53 schreef DragonFodder het volgende:
Maarreh, dit is film trivia, niet serie trivia
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:53 schreef DragonFodder het volgende:
Maarreh, dit is film trivia, niet serie trivia
Zolang het geen serie is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:57 schreef Robby87 het volgende:
'Mogen' docu's eigenlijk ook gevraagd worden, aangezien ik daar zo weinig van zie?
Bedankt Gil.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Okée tof, binnenkort dus lekker veel docuvragen van mijn kant, eerst wat punten binnenhalen
Gil maakte maar een geintje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Okée tof, binnenkort dus lekker veel docuvragen van mijn kant, eerst wat punten binnenhalen
Beetje variatie kan geen kwaad, toch?quote:
Laatste keer dat ik er een vroeg heb ik volgens mij uit wanhoop de vraag opgegevenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:04 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Beetje variatie kan geen kwaad, toch?
Zo veel docu's komen er niet langs hier.
Dat heb ik bij alle vragen van Sandsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er een vroeg heb ik volgens mij uit wanhoop de vraag opgegeven
Werd ie dat maar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands gaat altijd stug door, die wordt nooit wanhopig van zijn eigen vragen
Volgens mij is ie er juist trots op als zijn vragen de zaak compleet lamleggen.quote:
Zou zomaar kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Volgens mij is ie er juist trots op als zijn vragen de zaak compleet lamleggen.
Ga ik ook voortaan doen, gewoon mega obscure vragen stellen. Ik ken er nog genoegquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Volgens mij is ie er juist trots op als zijn vragen de zaak compleet lamleggen.
We waren nog erg protopatch, wat dat betreftquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:14 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen inderdaad.
Hebben we DKOHS nu weggejaagd? Zo onvriendelijk waren we toch niet.
Als je dan ook lang genoeg blijft rondhangen om mensen er doorheen te helpen: wat mij betreft geen probleem.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:22 schreef Asap het volgende:
[..]
Ga ik ook voortaan doen, gewoon mega obscure vragen stellen. Ik ken er nog genoeg
Ah ja idd, DKOHS op de zwarte lijstquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
We waren nog erg protopatch, wat dat betreft
Dat is meestal het probleem idd, dan duurt het te lang. En ik heb weinig geduld...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als je dan ook lang genoeg blijft rondhangen om mensen er doorheen te helpen: wat mij betreft geen probleem.
Maar je vroeg over series:Pquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:39 schreef dekatophetspek het volgende:
De acteur heeft ook in films gespeeld hoor
Ik ook, maar in de filmquiz is dat niet van belangquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:42 schreef dekatophetspek het volgende:
Tja ik verwacht dat een filmkijker wel wat meer kennis heeft dan alleen films
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:48 schreef lamers het volgende:
Is dat die film met Jason Bateman dat ze een plan bedenken om hun bazen te killen?
Heel smoothquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:18 schreef DragonFodder het volgende:
De vreseljke bazen in deze film worden gespeeld door Jennifer Aniston, Kevin Spacey, en Colin Farell
quote:
Close, but no sigar.quote:
quote:
Gillingham +1quote:
Ah zo. Nee, het gaat hier om de acteur JD.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:44 schreef Baszh het volgende:
Zo heet hoofdpersonage van Scrubs.. John Dorian - JD
Die ja.quote:
Gil vroeg om een film, en niet een serie zoals jij deed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:51 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik dacht dat we GEEN tv series deden ????
Ik sprong een gat in de lucht toen ik dit las. Vervolgens zag ik dit:quote:
kut.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:57 schreef dekatophetspek het volgende:
Wat is jouw vraag dan ? De film of de acteur ?
quote:
quote:
Moet 'm nog zien, ben wel benieuwd op zich.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
jammer dat zo'n aardige film van de man dan zo slecht wordt herkend
Netjes! Dacht dat ik nog wel een paar plaatjes moest posten.quote:
quote:
STAND Juli 2011:quote:
De Tour aan 't volgen, gill?quote:
Joah!quote:
That'll do.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:39 schreef DragonFodder het volgende:
Molly ringwald
16 candles
Breakfast club
Ehm..
quote:
Nog 1 naam.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:21 schreef wyccie het volgende:
Argh, vergeten hoe de kerel rechts heet. Zag 'm laatst nog in een film.
Links is Claire Danes.
Luke wilsonquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:23 schreef lamers het volgende:
[..]
[..]
Nog 1 naam.
Denk aan 2 broers (1 blond, 1 bruin) die allebei acteren.
Het is de nieuwe Final Destination ja, maar dit hebben ze niet zelf bedacht.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:50 schreef lamers het volgende:
Ooglaserbehandeling in de nieuwe Final Destination?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:53 schreef Baszh het volgende:
Burgess zal daar wel een eigen naam aan gegeven hebben
Oh zo, omdat ik zei dat aversie klopt. Sorry, dit was niet duidelijk van mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat Aversion in de naam zat, vandaar de gok.
Timing inderdaad...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:28 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
50 minuten geen antwoord en net als ik er ben komt iemand met het antwoord
Hèhè. Kan ik eindelijk mijn tanden poetsen en in bed kruipen.quote:
Dat heb ik altijd als ik topics teruglees. Ik verbaas me er dan over dat jullie zo lang doen over een antwoord dat zelfs ik na 1 hint al weet. Als ik wel tijd heb om te F5'en zijn het onmogelijke vragen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:28 schreef Michelangelo2 het volgende:
50 minuten geen antwoord en net als ik er ben komt iemand met het antwoord
quote:
Arme jij... De volgende is voor jou!quote:
1quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:49 schreef Gillingham het volgende:
Nicole Kidman en Tom Cruise in Eyes Wide Shut en Thunder nog wat...
Leonarde Di Caprio en Kate Winslet in Titanic en Revolutionary Road
2quote:
Al dat typwerk voor niks geweest.quote:
in ipv at, maar soitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:52 schreef lamers het volgende:
Tom Hanks + Meg Ryan: You've Got Mail, Sleepless at Seatle
Ja!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:53 schreef Gillingham het volgende:
Liv Ullman en Max von Sydow in En Passion en Skammen
Wat, ik zag heel die post van hem niet, pas na ctr-F5quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:57 schreef Gillingham het volgende:
Zo te zien niet, ze hebben andere achternamen in Jersey Girl, of...?
In Jersey Girl zijn ze in het begin een paar, maar zij overlijdt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:57 schreef Gillingham het volgende:
Zo te zien niet, ze hebben andere achternamen in Jersey Girl, of...?
Nee, ik had de derde. Lamers heeft het punt volgens mij.quote:
Ja, ik zag/verbeterde het netquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, ik had de derde. Lamers heeft het punt volgens mij.
Reigndear? Dat vond ik een mooie.quote:
Reindear Games ofzoiets?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Reigndear? Dat vond ik een mooie.
Ik ben gewoon even kwijt hoe je dat beest wel moet schrijven.
En een beetje logica. Hij maakt ongeveer 40 jaar lang 1 film per jaar.quote:
2de gok meteen goedquote:
Hij heeft een aantal hele leuke komedies gemaakt, zoals Annie Hall en Manhattan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:14 schreef Robby87 het volgende:
Naam zegt me natuurlijk wel wat, maar ik ben niet bekend met zijn werk, is het wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |