Dat heb ik bij alle vragen van Sandsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er een vroeg heb ik volgens mij uit wanhoop de vraag opgegeven
Werd ie dat maar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands gaat altijd stug door, die wordt nooit wanhopig van zijn eigen vragen
Volgens mij is ie er juist trots op als zijn vragen de zaak compleet lamleggen.quote:
Zou zomaar kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Volgens mij is ie er juist trots op als zijn vragen de zaak compleet lamleggen.
Ga ik ook voortaan doen, gewoon mega obscure vragen stellen. Ik ken er nog genoegquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Volgens mij is ie er juist trots op als zijn vragen de zaak compleet lamleggen.
We waren nog erg protopatch, wat dat betreftquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:14 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen inderdaad.
Hebben we DKOHS nu weggejaagd? Zo onvriendelijk waren we toch niet.
Als je dan ook lang genoeg blijft rondhangen om mensen er doorheen te helpen: wat mij betreft geen probleem.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:22 schreef Asap het volgende:
[..]
Ga ik ook voortaan doen, gewoon mega obscure vragen stellen. Ik ken er nog genoeg
Ah ja idd, DKOHS op de zwarte lijstquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
We waren nog erg protopatch, wat dat betreft
Dat is meestal het probleem idd, dan duurt het te lang. En ik heb weinig geduld...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:23 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als je dan ook lang genoeg blijft rondhangen om mensen er doorheen te helpen: wat mij betreft geen probleem.
Maar je vroeg over series:Pquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:39 schreef dekatophetspek het volgende:
De acteur heeft ook in films gespeeld hoor
Ik ook, maar in de filmquiz is dat niet van belangquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:42 schreef dekatophetspek het volgende:
Tja ik verwacht dat een filmkijker wel wat meer kennis heeft dan alleen films
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:48 schreef lamers het volgende:
Is dat die film met Jason Bateman dat ze een plan bedenken om hun bazen te killen?
Heel smoothquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:18 schreef DragonFodder het volgende:
De vreseljke bazen in deze film worden gespeeld door Jennifer Aniston, Kevin Spacey, en Colin Farell
quote:
Close, but no sigar.quote:
quote:
Gillingham +1quote:
Ah zo. Nee, het gaat hier om de acteur JD.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:44 schreef Baszh het volgende:
Zo heet hoofdpersonage van Scrubs.. John Dorian - JD
Die ja.quote:
Gil vroeg om een film, en niet een serie zoals jij deed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:51 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik dacht dat we GEEN tv series deden ????
Ik sprong een gat in de lucht toen ik dit las. Vervolgens zag ik dit:quote:
kut.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:57 schreef dekatophetspek het volgende:
Wat is jouw vraag dan ? De film of de acteur ?
quote:
quote:
Moet 'm nog zien, ben wel benieuwd op zich.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
jammer dat zo'n aardige film van de man dan zo slecht wordt herkend
Netjes! Dacht dat ik nog wel een paar plaatjes moest posten.quote:
quote:
STAND Juli 2011:quote:
De Tour aan 't volgen, gill?quote:
Joah!quote:
That'll do.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:39 schreef DragonFodder het volgende:
Molly ringwald
16 candles
Breakfast club
Ehm..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |