Fair enough.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:41 schreef dekatophetspek het volgende:
Zombie Holocaust
Zombie Apocalypse
Zombie Undead
Zombi 2
Zoltan
Zoolander
the Zombie Diaties
Zombie Strippers
* Sub hoopt dat Patch niet in de buurt is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:51 schreef dekatophetspek het volgende:
Op onderstaande foto zien we een bekende acteur uit 1982. Deze acteur zou in 2006 wederom erg bekend worden in een tv-serie. De vraag is
Wie is de acteur ?
In welke populaire serie speelde hij in 82 en in welke serie uit 2006?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:53 schreef DragonFodder het volgende:
Maarreh, dit is film trivia, niet serie trivia
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:53 schreef DragonFodder het volgende:
Maarreh, dit is film trivia, niet serie trivia
Zolang het geen serie is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:57 schreef Robby87 het volgende:
'Mogen' docu's eigenlijk ook gevraagd worden, aangezien ik daar zo weinig van zie?
Bedankt Gil.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Okée tof, binnenkort dus lekker veel docuvragen van mijn kant, eerst wat punten binnenhalen
Gil maakte maar een geintje.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Okée tof, binnenkort dus lekker veel docuvragen van mijn kant, eerst wat punten binnenhalen
Beetje variatie kan geen kwaad, toch?quote:
Laatste keer dat ik er een vroeg heb ik volgens mij uit wanhoop de vraag opgegevenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:04 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Beetje variatie kan geen kwaad, toch?
Zo veel docu's komen er niet langs hier.
Dat heb ik bij alle vragen van Sandsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er een vroeg heb ik volgens mij uit wanhoop de vraag opgegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |