quote:
quote:
Niet iedereen kan Grieksquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:43 schreef Ireyon het volgende:
Lekker makkelijk ook al je het antwoord in de vraag laat staan
Ik heb ooit in de OP gezet dat woorden in onbekende alfabetten altijd verwijderd moeten worden, je weet nooit wat anderen kunnen lezen. Ik kom bijvoorbeeld een heel eind met latijn, grieks, cyrillisch en hebreeuws. Een ander kent arabisch of misschien wel chinees.quote:
Très bienquote:
Huh? Dan is dat voor die persoon dus kennis. Ik stel net een vraag over synthesizers, dan zal iemand die met muziek bezig is ook een voordeel hebben. Dat hoort bij een trivia kennisquiz.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:56 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik heb ooit in de OP gezet dat woorden in onbekende alfabetten altijd verwijderd moeten worden, je weet nooit wat anderen kunnen lezen. Ik kom bijvoorbeeld een heel eind met latijn, grieks, cyrillisch en hebreeuws. Een ander kent arabisch of misschien wel chinees.
Wat mij betreft kan dat weer terug in de OP.
AKQ OP Discussie topic 3quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Huh? Dan is dat voor die persoon dus kennis. Ik stel net een vraag over synthesizers, dan zal iemand die met muziek bezig is ook een voordeel hebben. Dat hoort bij een trivia kennisquiz.
Ja, het is kennis van het alfabet, maar de vraag gaat daar dan niet over. Het is alsof je in je vraag al een hint. Kan hoor, maar dan moet het wel een bewuste keuze zijn. Ik vind dat flauw.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Huh? Dan is dat voor die persoon dus kennis. Ik stel net een vraag over synthesizers, dan zal iemand die met muziek bezig is ook een voordeel hebben. Dat hoort bij een trivia kennisquiz.
Ik niet. Dat is de verantwoordelijkheid van de vraagsteller.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:01 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ja, het is kennis van het alfabet, maar de vraag gaat daar dan niet over. Het is alsof je in je vraag al een hint. Kan hoor, maar dan moet het wel een bewuste keuze zijn. Ik vind dat flauw.
Check!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |