SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
Jeh. Speelt lekker weg maar ik ga dat niet in mn uppie spelen. Nu deathspank eens proberenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:51 schreef Mday het volgende:
@torchlight en superfruituitje
ja maar ook de soundtrack van de eerste kerker is geleuf ik lijkend op D2's eerste area. een paar samples ervan wel, die eeehmm... rare synth samples.
ja die is fijn. maar beetje rare speelmanier van die game. ik vind m tof. vooral die orphan in de grot is hilarischquote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Jeh. Speelt lekker weg maar ik ga dat niet in mn uppie spelen. Nu deathspank eens proberen
ik las the prodigyquote:
Joris is best tof inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2011 21:57 schreef Poit het volgende:
Pff, ben nog aan het bijkomen van een dagje Efteling..
Zo maar naar bed
Oeh, die nieuwe houten achtbaan is best tof
Joris en de draak?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:57 schreef Poit het volgende:
Pff, ben nog aan het bijkomen van een dagje Efteling..
Zo maar naar bed
Oeh, die nieuwe houten achtbaan is best tof
Ravelijn was mwah.quote:
Slaap lekker! Niet jezelf over de kop werken he!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:12 schreef Kuukske het volgende:
Zo, dat was me de werkdag wel weer. Trusten!
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Joris en de draak?
Die is zeker tof! Hoewel vooral mijn gezelschap het de vorige keer erg leuk maakte.
Puur html & cssquote:Op maandag 4 juli 2011 20:54 schreef Mday het volgende:
ikb9000, in wat voor taal heb je je pf gemaakt?
oh dus er is nog hoop.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Puur html & css
Enige javascript is de google +1 button en het google analytics ding
Het is vandaag woensdag?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:10 schreef Fallen het volgende:
Hey GAM-crew, waar is de Fok!-UBI-maandag-prijsvraag?!
FOK! Ubi-maandagquote:Op maandag 4 juli 2011 23:10 schreef Fallen het volgende:
Hey GAM-crew, waar is de Fok!-UBI-maandag-prijsvraag?!
Ik keek echt even naar de dag... Damn you wisselend schema en nachtdiensten. En jou Wessiej met je garpje...quote:
Duidelijk...quote:
Uhm, dat was TV5 Monde en een herhaling van vorig jaarquote:Op maandag 4 juli 2011 22:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]!
Over Fort Boyard gesproken. Ik wist dat de Franse tv nog nieuwe uitzendingen had. Zappede net toevalling langs France 2. Wat denk je, Fort Boyard
Ahja, TV Monde jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm, dat was TV5 Monde en een herhaling van vorig jaar. (zelf ook gekeken namelijk
)
France 2 is afgelopen zaterdag met een nieuw seizoen begonnen
Haha ja dat zei ie iddquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ahja, TV Monde jaIk dacht al whuh France 2?! omdat die gast dat op het laatst zei (mijn frans is ook niet meer wat het geweest is -_-'')
M'n site is behoorlijk simpel geschreven jaquote:
Nee, die leg ik in de la van m'n nachtkastje natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:58 schreef Pheno het volgende:
Als je mijn foto's daarin maar niet gaat lekken!
Pheno.rar ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:58 schreef Pheno het volgende:
Als je mijn foto's daarin maar niet gaat lekken!
quote:
Ik zei toch, niet unrarren!quote:
and the heavens shall tremble.....quote:
Je weet toch hoe eigenwijs ik ben.quote:
Over een maand moet ik die weer spelenquote:
Ik ben vanwege alle posts over Diablo, Torchlight en Titan Quest gisteren opnieuw begonnen met Torchlight. Leuk, maar speelt gewoon niet fijn genoeg vergeleken met Diablo (I & II).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over een maand moet ik die weer spelen
Moet zeg ik je!
quote:
Geeft niks... ik snap jou ook niet altijd. Maar dat neemt niet weg datquote:
Kijk!quote:
Valt me van je tegen broertje...quote:
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Geeft niks... ik snap jou ook niet altijd. Maar dat neemt niet weg dat.
Torch is ook anders dan Diabloquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik ben vanwege alle posts over Diablo, Torchlight en Titan Quest gisteren opnieuw begonnen met Torchlight. Leuk, maar speelt gewoon niet fijn genoeg vergeleken met Diablo (I & II).
Ik speel niet veel MP games, maar de avonden Diablo II waren super! Een ice-sorcerres samen met een barb... ow, so much fun! Fun! FUN! FUN! (friday...)
Ik ben dus ook erg benieuwd naar D3 en die gaat er zo definitief day-one komen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Djoed!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:23 schreef Fallen het volgende:
MIJN PS3 IS TERUG EN DOET HET WEER!
Zo, genoeg... anders gaan jullie straks nog andere dingen wensen....
Diablo jou wel?quote:
Multimediapoint, reball en teruggestuurd a ¤ 89,-quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Djoed!
Waar had je hem heen gestuurd en wat hebben ze er mee gedaan?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:23 schreef Fallen het volgende:
Zo, genoeg... anders gaan jullie straks nog andere dingen wensen....
Naaaais!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:25 schreef Fallen het volgende:
[..]
Multimediapoint, reball en teruggestuurd a ¤ 89,-
Misschien, maar heb momenteel geen centjes meer en een backlog van hier tot euh.... somewhere back in time. Dus als je andere gegadigden hebt...quote:
Hij is wel lekker stil nu (en ja, hij staat aan....)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Naaaais!!
Dat hebben ze bij die van mij ook gedaan en hij werkt nog steeds als een malle!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Misschien, maar heb momenteel geen centjes meer en een backlog van hier tot euh.... somewhere back in time. Dus als je andere gegadigden hebt...
Goeie vraag. Geen idee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat is nou precies de bedoeling van de meet? Hoe laat en waar? Want nu weet ik nog steeds niet of ik wel of niet kan.
Of er staat iemand op als partyplanner en maakt die shit concreet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goeie vraag. Geen idee.
Het is in ieder geval 23 juli.
Misschien moeten we er een apart topic aan wijden?
Ok, prima.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:24 schreef Nebo het volgende:
[..]
Of er staat iemand op als partyplanner en maakt die shit concreet.
Vragen aan de mensen van campzone?quote:
jep, organisatie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vragen aan de mensen van campzone?
wtf is het nu weer in DB?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ok, prima.
Wanneer: zaterdag 23 juli in Den Bosch
Hoelaat: tussen 15.00u en 15.30u verzamelen op Den Bosch CS
Eindigt: geen idee hoelaat.
Alleen moet er nog even een lokatie worden bedacht voor het nuttigen van een of ander. Dat wel.
Zoiets?
Ja dat het nu weer in Den Bosch zou zijn ipv Utrecht...quote:
Anders stond er : Wtf is er nu weer in DBquote:
dat dus..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja dat het nu weer in Den Bosch zou zijn ipv Utrecht...
good job!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:41 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, dan is er in ieder geval een dag en tijdstip.
Klaar. Finished. Af. Punt. #Twexit. Zoiets.
NOM!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:45 schreef SuperFruitig het volgende:
RECEPT
Ingredienten:
=============
pancetta bacon (AH excellent product, ligt bij het snijvlees)
rode ui
verse tijm
rode port (euroshopper merk is prima)
mascarpone
kogelbiefstuk
verse pasta : paperdelle (in koeling AH)
parmezaanse kaas (geraspt in een soort vlokken in een bakje bij de AH)
Bereidingswijze: (in niet-chronologische volgerde)
==================================================
Snij de bacon in kleine reepjes en de rode ui in ringen, haal van de verse tijm de blaadjes af.
(voor 2 personen zou ik niet de gehele bacon erin doen, smaak is anders te overheersend)
(1 kleine rode ui per persoon rekenen ongeveer)
(hoeveelheid tijm op gevoel, maar niet te zuinig)
Verhit wat olie in een pan en gooi bovenstaande drie ingredienten erin, laat deze een aantal minuten
fruiten, goed blijven omscheppen. Schenk vervolgens een flinke scheut port in de pan, voldoende om een
saus mee te maken. Verhit de port een paar minuten mee en voeg daarna mascarpone toe totdat je een
mooi sausje hebt.
De paperdelle gewoon klaarmaken volgens de verpakking (100 gram pp ongeveer)
EÈn kogelbiefstuk de man rekenen, in kleine stukjes snijden, peper en zout toevoegen en
allemaal even kort aan 2 kanten bakken in een pan. (omdat ze zo klein zijn, zijn ze echt
al heel snel gaar, wel zorgen dat de stukjes iig aan de buitenkant helemaal zijn
dichtgeschroeid)
Als de paperdelle klaar is doe je deze (nadat ze uit het water gehaald zijn natuurlijk) bij
saus en meng je het goedje door elkaar.
Serveer dit goedje op het bord, verdeel dan de stukjes bief over de borden en voeg als laatste
de geraspte parmezaanse kaas toe.
Is allemaal best makkelijk, moeilijke is alleen het timen. De pasta, de saus en de biefstuk moeten
allemaal ongeveer op hetzelfde moment klaar zijn. Tip voor de biefstuk, je kan niet alle stukjes tegelijk
in de pan kwijt waarschijnljk, dat moet in 2 of 3 keer. De stukjes die al gaar zijn kun je op een bord
leggen met aluminiumfolie erover heen.
Heel erg NOM!!!quote:
Ja maar ik moet nog een jaar...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:58 schreef Kuukske het volgende:
120 studiepunten? Je moet er toch 180 hebben aan het eind van je Bachelorfase? Of doe je iets na een AD?
MORGEN! HOPPA!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Heel erg NOM!!!
Fruit wanneer maak je dat weer eens voor mij?
Ooohh. Ik dacht al.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja maar ik moet nog een jaar...
Maar dat is een jaar met alleen maar stagelopen en afstuderen.
Bij ons is jaar 1 niveau 1, rond je dit af krijg je 60 studiepunten (en je P)quote:
Volgens mij zit m'n nieuwe buurman ook in de organisatie! Die probeert me ook al om te lullenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:34 schreef Mday het volgende:
[..]
jep, organisatie.
zin om mee te gaan spanks?
ja want ik zit nog verlegen om een maatje - wij van F!g hebben nl twee kaarten, maar er zijn maar weinig mensen die (met mij) meewillen. misschien kun je voor ol' times sake weer aantikken? (mits GCC/de rest van FOK dat niet erg vind)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij zit m'n nieuwe buurman ook in de organisatie! Die probeert me ook al om te lullen
NNOOOOO!!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:26 schreef Mday het volgende:
[..]
ja want ik zit nog verlegen om een maatje - wij van F!g hebben nl twee kaarten, maar er zijn maar weinig mensen die (met mij) meewillen. misschien kun je voor ol' times sake weer aantikken? (mits GCC/de rest van FOK dat niet erg vind)
Succes dan zometeen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:23 schreef Rossdale het volgende:
Zit op mijn beurt te wachten voor mijn motorexamen.. ikwil niet meer
Oeh, succes kerel!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:23 schreef Rossdale het volgende:
succes!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:23 schreef Rossdale het volgende:
Gaat je wel lukken. Succesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:23 schreef Rossdale het volgende:
ja man, wel echt spijtig..!quote:
Succes kerel. Gaat lukken!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:23 schreef Rossdale het volgende:
succes man! komt allemaal goed schatje !quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:23 schreef Rossdale het volgende:
Goed bezig kerelquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:46 schreef Fallen het volgende:
Onverwacht vrij vandaag, PS3 weer thuis en vrienden die ook vrij zijn en voorstellen om lekker terras te pakken vandaag. Wooh, wat een mooie dag zo!
yes it isquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
succes man! komt allemaal goed schatje !
btw mday is campzone niet in oirschot ofzo?
ben van 30 juli tot en met 7 augustus weg, en 8 augustus moet ik werken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:47 schreef Tain het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Pffffttt die zijn inderdaad kut, zeker wat later als die wagens continu omkeren als jij denkt een mooie deuk te rijden. Wat ik doe is er gewoon achteraan gaan, spike strips gebruik ik zelf eigenlijk niet want dan rij je ervoor en keert ie gewoon om. Rijden, scheuren, en beuken. Het mooist is als je hem in de zijkant kan raken als ie net keert, dat is fantastisch!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:07 schreef AQuila360 het volgende:
Spankert hoe doe jij die politiemissies dat je 1 wagen moet wrecken die zijn super lastig
Die tijden van hem zijn een natte krant! Maar ik ga nu steeds maar 1 tijd neerzetten of tenminste tot ik gewoon goud heb en dan is het wel goed want heb het nu wel beetje gehadquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Pffffttt die zijn inderdaad kut, zeker wat later als die wagens continu omkeren als jij denkt een mooie deuk te rijden. Wat ik doe is er gewoon achteraan gaan, spike strips gebruik ik zelf eigenlijk niet want dan rij je ervoor en keert ie gewoon om. Rijden, scheuren, en beuken. Het mooist is als je hem in de zijkant kan raken als ie net keert, dat is fantastisch!
En highscores negeren, want geemfriek heeft een soort bovennatuurlijke gave om enorm scherpe tijden te zetten bij die dingen
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:24 schreef Rossdale het volgende:
Bedankt voor de steun lieverdjes! Het heeft geholpen want ik ben geslaagd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sexy! Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:24 schreef Rossdale het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:24 schreef Rossdale het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De raggende rotzak!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Shit, dan moeten we n nieuwe nickname voor Flosje bedenken!
Please, god noquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Snel Flosje?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Nice Rosbergquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:24 schreef Rossdale het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo gingen de kinderen op scouting ooit water opzetten om hamburgers te bakkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:48 schreef Pheno het volgende:
Ik ben in de war: ik doe een eitje in de pan maar vergeet er water in te doen om te koken. fail
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:24 schreef Rossdale het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik ben vandaag even wezen kijken bij de eindexamenexpositie van mijn school, en het is nog steeds niet te geloven hoe goed mijn buurman is, deze clip heeft ie o.a. gemaakt:
http://www.walkerpachler.com/what-happened/
ik heb een gruwelijke hekel aan gangsta rap, maar deze clip is wel frakkin awesome. ook die geintjes met het beeld en de cinematografie zijn top-notch (alleen de laatste kerel komt beetje fake over, maar dat ligt aan hemquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik ben vandaag even wezen kijken bij de eindexamenexpositie van mijn school, en het is nog steeds niet te geloven hoe goed mijn buurman is, deze clip heeft ie o.a. gemaakt:
http://www.walkerpachler.com/what-happened/
Ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:16 schreef Mday het volgende:
[..]
ik heb een gruwelijke hekel aan gangsta rap, maar deze clip is wel frakkin awesome. ook die geintjes met het beeld en de cinematografie zijn top-notch (alleen de laatste kerel komt beetje fake over, maar dat ligt aan hem)
heel vet
Als ik niet weg ben, kom ik wel ff kijkenquote:
van mij part mag je ook een weekend blijven hehequote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ik niet weg ben, kom ik wel ff kijken
http://www.walkerpachler.com/skits-vicious/quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Die Hip-Hop
Die 2e gast is echt insane
bizarre artquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
http://www.walkerpachler.com/skits-vicious/
an-der-half uur! wtf!quote:
gefeliciteerd manquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:24 schreef Rossdale het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, nja dat moet ik ff bekijken dan, woon er een 10 minuten vanaf ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:40 schreef Mday het volgende:
[..]
van mij part mag je ook een weekend blijven hehe
nouja, kijk maar. laat tzt maar weten waar je uithangtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha, nja dat moet ik ff bekijken dan, woon er een 10 minuten vanaf ofzo
Ja zal voornamelijk twijfel zijn of ik pc ofzo mee neem, nja als ik dat ding mee neem moet ik wel ruimte hebben en slaapplekjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:21 schreef Mday het volgende:
[..]
nouja, kijk maar. laat tzt maar weten waar je uithangt
je kan het officieel maken en bij mij in de tent gaan chillen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja zal voornamelijk twijfel zijn of ik pc ofzo mee neem, nja als ik dat ding mee neem moet ik wel ruimte hebben en slaapplekje
En anders kom ik gewoon op de fiets ff langs
Ganz geile klasse!quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:48 schreef Mday het volgende:
yep, spanks is het officieel compleet verloren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Held!quote:
Bij spank is het altijd beter een voorzorgskurk te regelen voordat die meneer los gaat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:48 schreef Mday het volgende:
yep, spanks is het officieel compleet verloren.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]Geer en Goor
GETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KILLED
zeldzame beelden van spanky tijdens het concert van geer n goorquote:
quote:
Valium door de papquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:55 schreef wc-eend het volgende:
Blergh... ik ben kapot... ik heb twee weken vrij en de kinderen zijn er... maar mijn zoon is dus al om half vijf wakker... en dan komt hij bij mij liggen en dan slaapt hij nog wel tot half zes, zes uur... maar daarna zijn hij en zijn zus klaarwakker
Het erge isAls ik hem laat naar bed breng... staat hij even laat op
"Hier is de controller, daar ligt GTA4, Dead Space ligt ook nog wel ergens in de buurt, Papa is vanaf een uurtje of 8, 9 weer beschikbaar! Ohja, red bull staat in de koelkast, hier is 20 euro voor wat broodjes döner."quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:55 schreef wc-eend het volgende:
Blergh... ik ben kapot... ik heb twee weken vrij en de kinderen zijn er... maar mijn zoon is dus al om half vijf wakker... en dan komt hij bij mij liggen en dan slaapt hij nog wel tot half zes, zes uur... maar daarna zijn hij en zijn zus klaarwakker
Ook een middagdutje inplannen dusquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:55 schreef wc-eend het volgende:
PAPA!quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
"Hier is de controller, daar ligt GTA4, Dead Space ligt ook nog wel ergens in de buurt, Papa is vanaf een uurtje of 8, 9 weer beschikbaar! Ohja, red bull staat in de koelkast, hier is 20 euro voor wat broodjes döner."
Als je te laat komt moet je het wel goed doenquote:
Ik .. nouja. Lama.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Als je te laat komt moet je het wel goed doen5 min te laat is geen verslapen
Thanksquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:35 schreef Fallen het volgende:
Je hebt jezelf gisteren al een mooi cadeau gegeven, maar gefeliciteerd natuurlijk met allebei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Thanks
Ik heb vandaag van mijn vriendin een motor gekregen voor mijn verjaardag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sweeeeeeeet!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Verwisseld die wasknijper maar voor een gasmaskerquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:13 schreef Kuukske het volgende:
[me=Kuukske] zet wasknijper op neus.
[/me]
Dude.
Ja dahag, moet ik in m'n eigen geur gaan zitten zeker.quote:
Hij doet zeldzaam een middagdutje en zijn zus, bijna vijf al helemaal nietquote:
Farteur?quote:
Si senor Duckiequote:Op woensdag 6 juli 2011 12:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Hij doet zeldzaam een middagdutje en zijn zus, bijna vijf al helemaal nietHet komt wel goed, moet gewoon mijn eigen ritme wat aanpassen...
Ben je vandaag jarig Rossi?
In apparaatbeheer rechtsklikken en inschakelen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:38 schreef Wessiej het volgende:
Nerds, i've got a problem. Ik zie dit staan in ccc:
[ afbeelding ]
Er zitten 2 videokaarten in, in crossfire. Maar CCC zegt dat er 1 uit staat.....hoe dit te fixen?
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:38 schreef SuperFruitig het volgende:
ik ben aan het trollen, negeer mij.
Kusjes fruit
Heb je wel n crossfire bridge tussen de kaarten?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:38 schreef Wessiej het volgende:
Nerds, i've got a problem. Ik zie dit staan in ccc:
[ afbeelding ]
Er zitten 2 videokaarten in, in crossfire. Maar CCC zegt dat er 1 uit staat.....hoe dit te fixen?
Nee joh, dan is binnen 2 sec je topic gesloten omdat je het boekje niet hebt gelezenquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heb je wel n crossfire bridge tussen de kaarten?
Probeer anders in tweakers, daar heb je binnen 5 seconden het juiste antwoord
Ja dat heb ik en beide kaarten deden het altijd....maar nu.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heb je wel n crossfire bridge tussen de kaarten?
Probeer anders in tweakers, daar heb je binnen 5 seconden het juiste antwoord
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee joh, dan is binnen 2 sec je topic gesloten omdat je het boekje en de faq en de manual en de wiki en de google en het halve internet niet hebt gelezen
Duh.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja dahag, moet ik in m'n eigen geur gaan zitten zeker.
In CCC heb je geen optie om Crossfire te enablen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja dat heb ik en beide kaarten deden het altijd....maar nu.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:52 schreef Tain het volgende:
[..]
In CCC heb je geen optie om Crossfire te enablen?
[ afbeelding ]
Laatste drivers? Onlangs drivers geupdate? Staan allebei de kaarten ingeschakeld in systeem eigenschappen?quote:
Rechtermuisknop op Computer, Properties, en dan links Device Manager en kijken of daar allebei je videokaarten aanstaanquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:21 schreef Wessiej het volgende:
Waar kan ik dat zien of ze zijn ingeschakeld? Vind dat bepaalde bestand niet...
JEWAIT!quote:
Buitje maar toch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:30 schreef Poit het volgende:
[..]
JEWAIT!
En nu door de stromende regen naar een klant om een workshop te geven
Tja, vaagjes... ik zie op teh interwebz dat meer mensen soortgelijke problemen hebben maar niemand die n echte oplossing heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:28 schreef Wessiej het volgende:
O daar, ja daar staan ze beide in en beiden werken correct....
[ afbeelding ]
Ik heb alle drivers geuninstalled en reinstalled, nu kan ik Crossfire selecteren...kijken of het ook echt werkt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tja, vaagjes... ik zie op teh interwebz dat meer mensen soortgelijke problemen hebben maar niemand die n echte oplossing heeft.
Wat ik zou doen is je secundaire kaart eruit halen, booten, desnoods drivers updaten (11.6), uitzetten, kaart er opnieuw bij en kijken of ie hem dan wel weer pakt.
sweetquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb alle drivers geuninstalled en reinstalled, nu kan ik Crossfire selecteren...kijken of het ook echt werkt.
Klopt, volgende keer koop ik gewoon 1 dikke kaart. Nu nog steeds wel raar, ik vink hem aan, druk op toepassen en dan is die weer uitgevinkt. naja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
sweet
heb zelf ook een tijdje crossfire gedraaid maar uiteindelijk toch maar mee gestopt, zaten toch nog wel wat haken en ogen aan en het duurde altijd voor een nieuwe game geoptimaliseerd was zodat je de dikke performance had.
Nu alsnog nat door de pareltjes zweet die over m'n rug dwarrelen.quote:
HET WAS JE MOEDER?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Speelde wat muziek af via m'n 360, maar had het ff op pauze gezet omdat ik moest bellen. Half uur later, allang niet meer aan de telefoon natuurlijk en ineens BAM RATATATATATATATATATA en zie ik een oranje ondeugend boefje bovenop m'n controller liggen
Yeah, ze had iets teveel lopen spraytannen, daaromw as ze oranjequote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Speelde wat muziek af via m'n 360, maar had het ff op pauze gezet omdat ik moest bellen. Half uur later, allang niet meer aan de telefoon natuurlijk en ineens BAM RATATATATATATATATATA en zie ik een oranje ondeugend boefje bovenop m'n controller liggen
uhmquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:43 schreef wc-eend het volgende:
YAY!!!! Alles staat weer op Comic Sans, lang leve cheatcodes op FOK!forum
VLC is een Enterprise Information Management specialist.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:13 schreef Mday het volgende:
http://www.vlc.nl/
right now als 'consultant', maar wat mij daadwerkelijke takenpakket zal zijn is nog een beetje vaagjes. ik ga wel een maand of twee in opleiding daar. begin vanaf 1 september, dus tegen die tijd heb ik alles van Fok!Games wel af
ohja, en ik krijg een leasebak.
Ditquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:24 schreef wc-eend het volgende:
[..]
VLC is een Enterprise Information Management specialist.
Hier waren ze me al kwijt
Hey, daar werkt Paxliequote:Op woensdag 6 juli 2011 18:13 schreef Mday het volgende:
http://www.vlc.nl/
right now als 'consultant', maar wat mij daadwerkelijke takenpakket zal zijn is nog een beetje vaagjes. ik ga wel een maand of twee in opleiding daar. begin vanaf 1 september, dus tegen die tijd heb ik alles van Fok!Games wel af
ohja, en ik krijg een leasebak.
de grap is eigenlijk, ik ook! maar goed, het is vooral CMS-implementaties, van vormgeving tot logica en ontwerp. Ik ga kijken wat ik in de academy allemaal tegenkomquote:
Met drie boeken en vier games moeten ze wel even vooruit kunnen lijkt me..quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:57 schreef wc-eend het volgende:
Ik moet van me ouders een verlanglijstje maken voor me verjaardag
Het erge is, het moet ook want anders krijg ik echt de meest nutteloze dingen
Ze doen ook iets met video!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Lekker Mday, gefeliciteerd!
Vind VLC alleen wel een stomme naam voor een bedrijf, je zou bijna denken dat ze iets met video doen...
Op waardig hoor !quote:
Gefeliciteerd!!quote:
Ja toen ik het hoorde inderdaad. 'is dat met .264 extensie?'quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Lekker Mday, gefeliciteerd!
Vind VLC alleen wel een stomme naam voor een bedrijf, je zou bijna denken dat ze iets met video doen...
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:20 schreef Mday het volgende:
Oh, en feest! als het goed gaat, heb ik vóór 25 oktober een monsterpc staan voor Battlefield 3! mijn pret kan niet op!
Ik hoop dat mijn 6970 BF3 een beetje draaitquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:20 schreef Mday het volgende:
Oh, en feest! als het goed gaat, heb ik vóór 25 oktober een monsterpc staan voor Battlefield 3! mijn pret kan niet op!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn 6970 BF3 een beetje draait
XfX 8000GT alpha dog edition van mij, pissed over je 6970quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn 6970 BF3 een beetje draait
oh wauw die heb ik ook gehad, 2 jaar terug ofzoquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
[..]
XfX 8000GT alpha dog edition van mij, pissed over je 6970
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:54 schreef Mday het volgende:
[..]
oh wauw die heb ik ook gehad, 2 jaar terug ofzo
6970's zijn nice.
Zal ik eerst een nieuwe PC nodig hebben omdat deze een beetje kapot gaat, iets mis met de cpu ofzoquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:54 schreef Mday het volgende:
[..]
oh wauw die heb ik ook gehad, 2 jaar terug ofzo
6970's zijn nice.
oh, Eeeeeven belangrijk: iemand was batman kwijt oid? nu op Steam (pc dus, duh) voor 7,50! ZEVEN VIJFTIG! dat is echt niks voor dit pareltje
http://store.steampowered.com/app/35140/
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zal ik eerst een nieuwe PC nodig hebben omdat deze een beetje kapot gaat, iets mis met de cpu ofzo
Asrock extreme 4 mobo met een amd t1090 erop, en de rest zoek jezelf bij elkaarquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zal ik eerst een nieuwe PC nodig hebben omdat deze een beetje kapot gaat, iets mis met de cpu ofzo
Ik zie door de bomen het bos niet meer, te lang uit de hardware game geweest (heb altijd m'n vaders oude PC's overgenomen, dit wordt m'n eerste nieuwe pc sinds 2005, en dat was een laptop).quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:01 schreef badboynova het volgende:
[..]
[..]
Asrock extreme 4 mobo met een amd t1090 erop, en de rest zoek jezelf bij elkaar![]()
![]()
ik had ze ook in SLIquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
Heb ze wel in sli staan, heb wel eerst eneco gebeld als ik dat veroorloven.
In feite was een 9800 gewoon een 8800 die minimaal was verbeterdquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:20 schreef Mday het volgende:
[..]
ik had ze ook in SLI![]()
toen kreeg ik een 9800GTX Black en die blies ze keihard weg. beide ja. En toen de 4895 Toxic... tja.![]()
vond ze wel grappigquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:38 schreef Mday het volgende:
[..]
oh wat slecht
@SF
kijk nou dat masterchef filmpje flappie vind je mooi
Had ik al gezien maar is lichtelijk irritantquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:38 schreef Mday het volgende:
[..]
oh wat slecht
@SF
kijk nou dat masterchef filmpje flappie vind je mooi
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Had ik al gezien maar is lichtelijk irritant
THIS IS THE TAALLLEEEEEE!!!!111
[ afbeelding ]
DAT VIND JE WEL LEKKER HE M!quote:
JAA DAT VIND IK WEL LEKKER JA MET VAN DIE KLEINE MEISJES EN HUN MOOIE LAAG MAKEUP EN DIE PLASTICKE GLIMLACH EN DIE MOOIE NEPPE TIARASquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
DAT VIND JE WEL LEKKER HE M!
THIS IS THE TAILLLLLLLL (ik blijf de hele tijd TAIL schrijven IPV TALE) OOFF CAPTAIN JACK SPARROWOWWWWWWWWWWW!!!
ben mijn cv/linkedin aan het bijwerken maar heb geen zin en zit ben aan het woggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:55 schreef Mday het volgende:
[..]
JAA DAT VIND IK WEL LEKKER JA MET VAN DIE KLEINE MEISJES EN HUN MOOIE LAAG MAKEUP EN DIE PLASTICKE GLIMLACH EN DIE MOOIE NEPPE TIARAS
martijn.org bestaat om een redenBeweheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is je vergeven
THIS IS THE TAAAILLLLLLL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |