Waren ze zo eng?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb inderdaad wel eens gehad dat ik na een meet niemand meer online sprak van de groep daar.
Nouja, da's dan ook wel weer goed...quote:Op maandag 4 juli 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb inderdaad wel eens gehad dat ik na een meet niemand meer online sprak van de groep daar.
Nee hoor, gewoon klaar meequote:
En scheidingenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Maarja, er ontstaan zelfs huwelijken uit die virtuele dates
Zelfs in dit topicquote:Op maandag 4 juli 2011 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Maarja, er ontstaan zelfs huwelijken uit die virtuele dates
Dan is er zoeen huwelijk en dat is dan de mooiste dag van je leven, dat hoort het dan te zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:54 schreef Tomasso het volgende:
Trouwen. Ik wil dus echt wel trouwen he. En goed ook.
Tsja, maarja paps en mams hebben zo hun eigen idee hoe het moet zijn en als de huwelijksaankondiging een feit is, wordt het aanstaand paar helemaal gekneed hoe het moet worden. moeder en schoonmoeder bemoeien zich - geheel belangeloos overigens - met de entourage enzo....quote:Op maandag 4 juli 2011 21:56 schreef Peter het volgende:
Maak er dan ook je eigen dag van en niet 'zoals men vindt dat het hoort te zijn'Tis je eigen dag toch?
wedding crasherquote:Op maandag 4 juli 2011 22:02 schreef gebrokenglas het volgende:
hoewel, wat heb ik daar te zoeken? Ik ken je niet eens.
Nee, maar sommige mensen leven wel in een wereld vol met gevoelens en dromen en romantische dingen. Zeg maar, alles waar jij niet in leeftquote:Op maandag 4 juli 2011 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alleen leven w eniet in sprookjes dus daar loopt het al mis
Of ik doe me voor als fotograaf, even 3 telelenzen om me nek slingeren, mooi pak aan en ik kan gratis naar binnen. Geen mens die durft te vragen waar ik 'ze van ken'.quote:
Uhm, nee? Het is toch mijn en zijn dag, waarom zou ik dat kut laten zijnquote:Op maandag 4 juli 2011 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is er zoeen huwelijk en dat is dan de mooiste dag van je leven, dat hoort het dan te zijn.
Maar als je al dat krampachtige gedoe ziet en de bruid en bruidegom maar vrolijk ziet doen en zijn en lachen om al die grappige sketches die de familieleden over die twee uitstorten 's avonds na het dure diner....
nou, nee.
Heel goed, gewoon het heft in eigen hand houden.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Uhm, nee? Het is toch mijn en zijn dag, waarom zou ik dat kut laten zijn?!
Leuk voor pap en mam, maar daar hebben ze op dat moment niets over te zeggen. Daar heb ik een ceremoniemeester voor, en mezelf uiteraard.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, maarja paps en mams hebben zo hun eigen idee hoe het moet zijn en als de huwelijksaankondiging een feit is, wordt het aanstaand paar helemaal gekneed hoe het moet worden. moeder en schoonmoeder bemoeien zich - geheel belangeloos overigens - met de entourage enzo....
Ik heb mijn liefde voor jou nooit opgegeven, maar nu ik dit zo hoor...quote:
Vandaar je naam?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja. Ik heb nu aardig wat huwelijken meegemaakt en 't is niet mijn ding, laat ik het zo zeggen.
Maarja als je echt verliefd bent en de ware hebt gevonden, blijkbaar denk je er dan anders over.
Hernieuwd wil niet zeggen dat het oude voorbij is. Als mensen hun geloftes gaan hernieuwen dan gaan ze ook niet eerst scheiden.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb mijn liefde voor jou nooit opgegeven, maar nu ik dit zo hoor....
ik droom genoeg alleen niet van huisje boompje beestjequote:Op maandag 4 juli 2011 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar sommige mensen leven wel in een wereld vol met gevoelens en dromen en romantische dingen. Zeg maar, alles waar jij niet in leeft.
Is dat niet bij een Grieks huwelijk heel gebruikelijk?quote:
Nee, dat kwam doordat ik mijn vingers openhaalde aan de splinters van een colaglas dat brak bij het wassen van de vaat, een half uur voordat ik mij hiero registreerde.quote:
Mijn zus belde toenstraks al onder andere om te zeggen dat Fort Boyard erop kwam.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:59 schreef Andyvie het volgende:
Leuk, Fort Boyard op TV5 monde. Met Nederlandse ondertitels
Zou ik wel doen. Ik bedoel, als je het doet, doe het dan goed.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hernieuwd wil niet zeggen dat het oude voorbij is. Als mensen hun geloftes gaan hernieuwen dan gaan ze ook niet eerst scheiden.
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Mijn zus belde toenstraks al onder andere om te zeggen dat Fort Boyard erop kwam..
Dit seizoen wat ze nu uitzenden vind ik alleen niet leuk, met die 2 teams...het seizoen wat nu in Frankrijk wordt uitgezonden is gewoon weer ouderwets met 1 team.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Mijn zus belde toenstraks al onder andere om te zeggen dat Fort Boyard erop kwam..
Joods toch?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat niet bij een Grieks huwelijk heel gebruikelijk?
Ik weet het niet. Zou kunnen.quote:
Wat altijd gezegd wordt is nog niet meteen goed.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan prima. Ik zeg het ook altijd.
Zeggen is wat anders dan het zwart op wit neerkalken (en ook gezegd geeft het me kromme tenen).quote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan prima. Ik zeg het ook altijd.
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeggen is wat anders dan het zwart op wit neerkalken (en ook gezegd geeft het me kromme tenen).
Kei heerlijkquote:
Ik zou eerder keilekker dan keiheerlijk zeggen.quote:
onwijs lekker?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou eerder keilekker dan keiheerlijk zeggen.
joh ik zeg ook maar watquote:Op maandag 4 juli 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou eerder keilekker dan keiheerlijk zeggen.
Sowieso chihuahua's... kunnen alleen bij Barbie's en Paris'enquote:Op maandag 4 juli 2011 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben vandaag bij mij in de straat al 3 keer een homo tegengekomen die zijn chihuahua aan het uitlaten is... dat ziet er dus echt niet uit
Ja, maar op een of andere manier plakt het voor mijn gevoel niet goed aan heerlijkquote:Op maandag 4 juli 2011 22:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
joh ik zeg ook maar wat
Het is toch heul Brabants om "kei" te zeggen?
kleine hondenquote:Op maandag 4 juli 2011 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben vandaag bij mij in de straat al 3 keer een homo tegengekomen die zijn chihuahua aan het uitlaten is... dat ziet er dus echt niet uit
Dikke mik is ook gewoon Brabants dialect en dan betekent het inderdaad zoiets als "pleur op, ammehoela of bekijk het maar"quote:Op maandag 4 juli 2011 22:25 schreef wonderer het volgende:
Iemand die ik kende zei altijd "dikke mik" als ze "ammehoela" bedoelde. Na drie keer uitleggen dat dikke mik een hechte vriendschap betekent, heb ik het maar opgegeven
Maar zij was Veensequote:Op maandag 4 juli 2011 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dikke mik is ook gewoon Brabants dialect en dan betekent het inderdaad zoiets als "pleur op, ammehoela of bekijk het maar"
Jij denkt alleen maar in grote maten he....quote:Op maandag 4 juli 2011 22:33 schreef Tomasso het volgende:
Mensen die denken dat ze hond hebben als dat mormel minder dan 15-20 kilo weegt.
QFT.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Chihuahua. Da's geen hond, maar een rat.
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Chihuahua. Da's geen hond, maar een rat.
Terwijl de jongen waar ik helemaal van smelt zo'n 1,80 is ofzo.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij denkt alleen maar in grote maten he....
Wij hadden vroeger een Malthezer thuis... en dat was een keilief beestquote:
Dan zal er wel iets anders groot zijn...quote:Op maandag 4 juli 2011 22:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Terwijl de jongen waar ik helemaal van smelt zo'n 1,80 is ofzo.
Wat voor een?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wij 'krijgen' in augustus ook een hond.
ja daar kon je ook wel gewoon eens gelijk in hebbenquote:Op maandag 4 juli 2011 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar op een of andere manier plakt het voor mijn gevoel niet goed aan heerlijk.
Flatcoated retriever.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat voor een?
Ik had gister sjans van een herder-mix puppy, keilief![]()
Oh bah die vind ik altijd heel naar om te aaien.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Wij hadden vroeger een Malthezer thuis... en dat was een keilief beest
Hoezo dat nou weerquote:Op maandag 4 juli 2011 22:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh bah die vind ik altijd heel naar om te aaien..
Ooh, nice! Vriendin heeft die ook. Hopelijk hou je van water en lange wandelingenquote:
Al dat chocolade aan je handen... bah...quote:
Jazeker.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ooh, nice! Vriendin heeft die ook. Hopelijk hou je van water en lange wandelingen
Tofquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Al dat chocolade aan je handen... bah...
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
TofMikki kroop steeds bij mij op schoot
Deed ze bij niemand anders... alleen bij mij. En dan is het best groot, zo'n beest
Ik moest lachen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Al dat chocolade aan je handen... bah...
Z'n ego niet in ieder gevalquote:Op maandag 4 juli 2011 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan zal er wel iets anders groot zijn...
zijn ego of zo
Da's inderdaad een mooi beest... maar dat wist je alquote:
define goed trouwenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:54 schreef Tomasso het volgende:
Trouwen. Ik wil dus echt wel trouwen he. En goed ook.
Is het al officieel 'aan' eigenlijk?quote:
Goed feestquote:
Neequote:Op maandag 4 juli 2011 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is het al officieel 'aan' eigenlijk?
Ga hem eens gauw om verkering vragen dan!quote:
met een briefje of via een vriend(in)?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga hem eens gauw om verkering vragen dan!
Met een contract, bij de notaris.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
met een briefje of via een vriend(in)?
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Met een contract, bij de notaris.
Dat mag ie zelf weten natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
met een briefje of via een vriend(in)?
ja dat is dus niet mijn "soort" hondquote:
het gaat in eerste instantie toch niet om het feest?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Goed feest. Ik wil niet ergens op moeten bezuinigen.
Het trouwen an sich is toch een feest? Althans, voor mij welquote:Op maandag 4 juli 2011 22:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het gaat in eerste instantie toch niet om het feest?
Ja, ik hoop dat het mij ook ooit nog zal overkomenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het trouwen an sich is toch een feest? Althans, voor mij wel.
Wat een energie.quote:
Als je er helemaal niet meer op rekent, echt wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat het mij ook ooit nog zal overkomen
echt wel?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je er helemaal niet meer op rekent, echt wel.
Nou dan.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
echt wel?
nou ik heb gisteren de bevestiging gekregen dat het zelfs voor mij nog mogelijk is om in amoreuze verwikkelingen verwikkeld te raken
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:47 schreef Ang3l het volgende:
Jeuj! Vriendje is in it's way!
En ik ben dik van onbeperkt sushi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]SPOILERTAG!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Zo beter? :quote:
ik begrijp deze reactie nietquote:Op maandag 4 juli 2011 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je er helemaal niet meer op rekent, echt wel.
Hetero heet hetero omdat bijnaam hier, zo kennen we hem en veel hier kennen zijn naam ook nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:56 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Is de "Hetero" al je vriendje?geen hetero meer dan?!
![]()
Piemel ze!![]()
![]()
ah vandaarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hetero heet hetero omdat bijnaam hier, zo kennen we hem en veel hier kennen zijn naam ook niet
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kunt het nu nog 8 uur op kantoorthuis doen.
Zeg?! Het het thuiswerken, geen thuisslapen.quote:
Na 10 uur slaap hoeft het ook even niet meerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zeg?! Het het thuiswerken, geen thuisslapen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:30 schreef Ang3l het volgende:
Oeh! Zo klimmend met zijn stoere brede grote monteurshanden?
Maar ik schoot dus best wel een beetje in de lach toen ie zo kwam aanrennen vanaf de deur met een brede prodentwitte smileHet zag er gewoon zo puppy-achtig uit!
"Nou, ik heb je gewoon gemist hoor!"
Goed ding.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:52 schreef Aneurysma het volgende:
Hee jongens, niet schrikken maar ik ben even weg. Alleen maar even naar school hoor. Groetjes.
Ja nou, G_E zei toch dat ie 't jammer vond dat de drama nu over wasquote:
Net zoals op Fok bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:32 schreef Vlarp het volgende:
Ja, want iedereen vindt Ang3l dan geweldig...
Even doorzetten totdat de kalverliefdheid voorbij is, en dan heb je 2 mensen die voor je zorgen laterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ondertussen zie ik wel mijn oudedagsvoorziening/invulling in rook op gaan.
Wie kijkt er dan nog naar me om, nu Ang3l zich steeds meer verbindt.
Ik vind je hebt ook nog zoiets als morele verplichting.
Ik vind dat hij er uit peïteit met mij er een punt achter moet zetten.
Wie vroeg er om drama, I deliver.
Oh ja natuurlijk ik trek bij ze in, als butler, kok en poets!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Even doorzetten totdat de kalverliefdheid voorbij is, en dan heb je 2 mensen die voor je zorgen later
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:06 schreef Great.Expectations het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)gebuurt-kan-wel-uit/
Alsof dit zo blijft!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou waar blijft de drama dan, want dit zoetsappige gedoe trek ik niet als pessimist!
Wat schattigquote:
O heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell no!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk ik trek bij ze in, als butler, kok en poets!
er zijn genoeg gezinnen waar de schoonmoeder bij intrekt...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell no!
Geef mij maar Cup-of-Soup danquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben de almoeder, de moeder van jullie allemaal
geboren uit de oersoep, de oermoeder
ik ben....
Theatermama
Sure.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben de almoeder, de moeder van jullie allemaal
geboren uit de oersoep, de oermoeder
ik ben....
Theatermama
quote:
Die site moet ik vanavond gewoon even bekijkenquote:
Ge-ni-ale site!quote:
Het is de moeite waard!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die site moet ik vanavond gewoon even bekijken
Het is mij nog steeds niet gelukt om me aan te melden bij Google+.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:35 schreef Vlarp het volgende:
Oke Google+ met Google Hangouts is echt briljant!
Cammen, en ouwehoeren en YouTube filmpjes delen in de "chat"
Als je je gmail even stuurt dan voeg ik je toe, krijg je ergens in de komende uren een invite als het goed is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:43 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het is mij nog steeds niet gelukt om me aan te melden bij Google+.
ik heb gmail, maar weet niet waar ik me dan kan aanmelden voor google+ ik heb geen invitequote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:43 schreef Ang3l het volgende:
Mij ook niet, maar dat is omdat ik te lui ben een gmail account aan te maken
Iemand heeft wel iets gestuurd naar mij (niet van hier) en kan ik er niet wijs uit worden, terwijl ik toch redelijk nerd benquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb gmail, maar weet niet waar ik me dan kan aanmelden voor google+ ik heb geen invite
Ach, dit ziet er zo niet wetenschappelijk uit. Een kleinschalig onderzoek, en veelvuldig gebruik van termen als klein en relatief.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:01 schreef Great.Expectations het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)lengte-vingers-.html
.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Zal ik dan maar gewoon eisen dat ie uit de kast komt of zo?
Da's denk ik wel drama! ... Of dat ik die beste vriend zelf aanspreek en het voor hem vertel!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:01 schreef Great.Expectations het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)lengte-vingers-.html
Ik heb die vriend nog nooit gezienquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:52 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
.
Geef hem in bijzijn van die vriend een ketting met een steen(zie van god los)
Die je zelf ook hebt, zijn jullie toch verbonden als hij in frankrijk zit
Precies, het belangrijkste is dat jullie samen gewoon de dingen kunnen doen die belangrijk voor jullie zijn... de rest is bijzaak!quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Het zijn meer anderen die vragen of ik dat niet heel erg vind dan dat ik er zelf een probleem van maak
We hebben het er wel vaak over, maar da's logisch.
Neen. Hamburgers met kortingquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Laat me raden, het onderwerp van vandaag is de hetero?
Dat is dan weer ander vleesch.quote:
Nee bij jongens heb ik hele andere eisen aan het lichaam.quote:
Ervan uitgaande dat je een jongen bent.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee bij jongens heb ik hele andere eisen aan het lichaam.
Wou je even controlerenquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat je een jongen bent.
Eva Jinek stylequote:Op woensdag 6 juli 2011 12:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je gaat je tieten laten zien?
Misschien sla je dan ook meteen een rijke vent aan de haak.quote:
Zo rijk ben jij toch niet?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien sla je dan ook meteen een rijke vent aan de haak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |