Joods toch?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat niet bij een Grieks huwelijk heel gebruikelijk?
Dat kan prima. Ik zeg het ook altijd.quote:
Ik weet het niet. Zou kunnen.quote:
Wat altijd gezegd wordt is nog niet meteen goed.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan prima. Ik zeg het ook altijd.
Zeggen is wat anders dan het zwart op wit neerkalken (en ook gezegd geeft het me kromme tenen).quote:Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan prima. Ik zeg het ook altijd.
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeggen is wat anders dan het zwart op wit neerkalken (en ook gezegd geeft het me kromme tenen).
Kei heerlijkquote:
Ik zou eerder keilekker dan keiheerlijk zeggen.quote:
onwijs lekker?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou eerder keilekker dan keiheerlijk zeggen.
joh ik zeg ook maar watquote:Op maandag 4 juli 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou eerder keilekker dan keiheerlijk zeggen.
Sowieso chihuahua's... kunnen alleen bij Barbie's en Paris'enquote:Op maandag 4 juli 2011 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben vandaag bij mij in de straat al 3 keer een homo tegengekomen die zijn chihuahua aan het uitlaten is... dat ziet er dus echt niet uit
Ja, maar op een of andere manier plakt het voor mijn gevoel niet goed aan heerlijkquote:Op maandag 4 juli 2011 22:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
joh ik zeg ook maar wat
Het is toch heul Brabants om "kei" te zeggen?
kleine hondenquote:Op maandag 4 juli 2011 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben vandaag bij mij in de straat al 3 keer een homo tegengekomen die zijn chihuahua aan het uitlaten is... dat ziet er dus echt niet uit
Dikke mik is ook gewoon Brabants dialect en dan betekent het inderdaad zoiets als "pleur op, ammehoela of bekijk het maar"quote:Op maandag 4 juli 2011 22:25 schreef wonderer het volgende:
Iemand die ik kende zei altijd "dikke mik" als ze "ammehoela" bedoelde. Na drie keer uitleggen dat dikke mik een hechte vriendschap betekent, heb ik het maar opgegeven
Maar zij was Veensequote:Op maandag 4 juli 2011 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dikke mik is ook gewoon Brabants dialect en dan betekent het inderdaad zoiets als "pleur op, ammehoela of bekijk het maar"
Jij denkt alleen maar in grote maten he....quote:Op maandag 4 juli 2011 22:33 schreef Tomasso het volgende:
Mensen die denken dat ze hond hebben als dat mormel minder dan 15-20 kilo weegt.
QFT.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Chihuahua. Da's geen hond, maar een rat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |