quote:Op maandag 4 juli 2011 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Chihuahua. Da's geen hond, maar een rat.
Terwijl de jongen waar ik helemaal van smelt zo'n 1,80 is ofzo.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij denkt alleen maar in grote maten he....
Wij hadden vroeger een Malthezer thuis... en dat was een keilief beestquote:
Dan zal er wel iets anders groot zijn...quote:Op maandag 4 juli 2011 22:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Terwijl de jongen waar ik helemaal van smelt zo'n 1,80 is ofzo.
Wat voor een?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wij 'krijgen' in augustus ook een hond.
ja daar kon je ook wel gewoon eens gelijk in hebbenquote:Op maandag 4 juli 2011 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar op een of andere manier plakt het voor mijn gevoel niet goed aan heerlijk.
Flatcoated retriever.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat voor een?
Ik had gister sjans van een herder-mix puppy, keilief![]()
Oh bah die vind ik altijd heel naar om te aaien.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Wij hadden vroeger een Malthezer thuis... en dat was een keilief beest
Hoezo dat nou weerquote:Op maandag 4 juli 2011 22:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh bah die vind ik altijd heel naar om te aaien..
Ooh, nice! Vriendin heeft die ook. Hopelijk hou je van water en lange wandelingenquote:
Al dat chocolade aan je handen... bah...quote:
Jazeker.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ooh, nice! Vriendin heeft die ook. Hopelijk hou je van water en lange wandelingen
Tofquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Al dat chocolade aan je handen... bah...
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
TofMikki kroop steeds bij mij op schoot
Deed ze bij niemand anders... alleen bij mij. En dan is het best groot, zo'n beest
Ik moest lachen.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Al dat chocolade aan je handen... bah...
Z'n ego niet in ieder gevalquote:Op maandag 4 juli 2011 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan zal er wel iets anders groot zijn...
zijn ego of zo
Da's inderdaad een mooi beest... maar dat wist je alquote:
define goed trouwenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:54 schreef Tomasso het volgende:
Trouwen. Ik wil dus echt wel trouwen he. En goed ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |