quote:
Je weet mijn PM box te vinden.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
14 volgens faye maar ik heb haar net toegevoegd op heifs kijken of ze nog meer foto's heeft
Anders zou je peners op de grond hangenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope, mijn penis zit nog in mijn broek ( En ja, mijn broek heb ik nog aan)
dat zou ik eigenlijk wel baas vindenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:13 schreef Viro het volgende:
DJ Danny op het rooster
Gaat Danny draaien op Radio 49?
Leeftijdquote:Op maandag 4 juli 2011 21:14 schreef Zokunen het volgende:
Ik werd afgelopen week bijna gehosseld door een buurvrouw, gelukkig had ik de hint niet door
Die pedofiele trekjes van nou zijn eng.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
14 volgens faye maar ik heb haar net toegevoegd op heifs kijken of ze nog meer foto's heeft
Knuffel mij, ik ben misselijkquote:
Moet je nu langs gaan bij dr en een kwartje voor haar neus laten vallen. Roep daarna heel blij dat je de hint nu snaptquote:Op maandag 4 juli 2011 21:14 schreef Zokunen het volgende:
Ik werd afgelopen week bijna gehosseld door een buurvrouw, gelukkig had ik de hint niet door
Ik geniet in stilte en lul over andere dingen omdat vriendjelief te druk is, bovendien ben ik ook nog druk met mijn mond houden over iets enzo en ik wil per se winnen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
U mag best commentaar leveren op wat er op de radio gedraaid wordt.
Dat boeit niet wat wel boeit is wanneer Faye haar zus richting Hoofddorp stuurt.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:14 schreef naatje_1 het volgende:
U mag best commentaar leveren op wat er op de radio gedraaid wordt.
Ik ben niet eens 18 dus ik kan niet pedo zijnquote:Op maandag 4 juli 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die pedofiele trekjes van nou zijn eng.
[..]
Knuffel mij, ik ben misselijkEen beetje.
ik was dus aan het reageren op je post, maar solitude is blissquote:Op maandag 4 juli 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat boeit niet wat wel boeit is wanneer Faye haar zus richting Hoofddorp stuurt.
Ahwquote:Op maandag 4 juli 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die pedofiele trekjes van nou zijn eng.
[..]
Knuffel mij, ik ben misselijkEen beetje.
Hallo ik was hier de knuffelneger.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Ahwkom maar bij Viro, die knuffelt je wel
This is my chance to get laid![]()
Ik ben veel leuker in bed als ik gewoon nuchter benquote:Op maandag 4 juli 2011 21:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Ahwkom maar bij Viro, die knuffelt je wel
This is my chance to get laid![]()
Ah dus wanneer komt ze langs?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik was dus aan het reageren op je post, maar solitude is bliss
maargoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |