de Avondetappe wel dan? Dat gaat ook nergens meer overquote:Op maandag 4 juli 2011 21:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wielerfans gaan dit ook echt niet kijken...
Dit met de avondetappe vergelijkenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:10 schreef RedFever007 het volgende:
Net als de Avondetappe overigens. Gisteren had Smeets ook twee idioten aan tafel die net weten dat een band rond is en de Tour in Frankrijk verreden wordt![]()
En maar weer die eeuwige cliche's opbraken ARGGGG![]()
Die voegt inderdaad niets toe, hij zegt amper wat en zit daar maar te zitten. En Paul de Leeuw, leuke vent, maar ook geen wielrenner voorzover ik weet danquote:
Tour du Jour is inhoudelijk sterker (als Johan er niet zit) dan de Avondetappe bijvoorbeeld. Dus ik kijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wielerfans gaan dit ook echt niet kijken...
Ja wordt minder idd. Meer romantici denk ikquote:Op maandag 4 juli 2011 21:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
de Avondetappe wel dan? Dat gaat ook nergens meer over
Voor de leek misschienquote:Op maandag 4 juli 2011 21:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tour du Jour is inhoudelijk sterker (als Johan er niet zit) dan de Avondetappe bijvoorbeeld. Dus ik kijk.
Johquote:Op maandag 4 juli 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Die voegt inderdaad niets toe, hij zegt amper wat en zit daar maar te zitten. En Paul de Leeuw, leuke vent, maar ook geen wielrenner voorzover ik weet dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |