de Avondetappe wel dan? Dat gaat ook nergens meer overquote:Op maandag 4 juli 2011 21:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wielerfans gaan dit ook echt niet kijken...
Dit met de avondetappe vergelijkenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:10 schreef RedFever007 het volgende:
Net als de Avondetappe overigens. Gisteren had Smeets ook twee idioten aan tafel die net weten dat een band rond is en de Tour in Frankrijk verreden wordt![]()
En maar weer die eeuwige cliche's opbraken ARGGGG![]()
Die voegt inderdaad niets toe, hij zegt amper wat en zit daar maar te zitten. En Paul de Leeuw, leuke vent, maar ook geen wielrenner voorzover ik weet danquote:
Tour du Jour is inhoudelijk sterker (als Johan er niet zit) dan de Avondetappe bijvoorbeeld. Dus ik kijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wielerfans gaan dit ook echt niet kijken...
Ja wordt minder idd. Meer romantici denk ikquote:Op maandag 4 juli 2011 21:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
de Avondetappe wel dan? Dat gaat ook nergens meer over
Voor de leek misschienquote:Op maandag 4 juli 2011 21:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tour du Jour is inhoudelijk sterker (als Johan er niet zit) dan de Avondetappe bijvoorbeeld. Dus ik kijk.
Johquote:Op maandag 4 juli 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Die voegt inderdaad niets toe, hij zegt amper wat en zit daar maar te zitten. En Paul de Leeuw, leuke vent, maar ook geen wielrenner voorzover ik weet dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |