Het is juist Johan die de dynamiek aan tafel verstoort, met anekdotes die ik al tien keer gehoord heb.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:06 schreef Micson het volgende:
[..]
Omdat de tafelgasten nietszeggende, saaie en oninteressante mensen zijn. Verder hebben ze geen chemie met Wilfred of met elkaar en is een humoristische noot ver te zoeken.
Alleen Johan houdt de eer hoog vandaag
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:06 schreef Micson het volgende:
[..]
Omdat de tafelgasten nietszeggende, saaie en oninteressante mensen zijn. Verder hebben ze geen chemie met Wilfred of met elkaar en is een humoristische noot ver te zoeken.
Alleen Johan houdt de eer hoog vandaag
echt gebeurd? een zombiefilm?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef Daanus het volgende:
Dead Snow is baas. Echt gebeurd ook nog eens!
Jij hoeft dat uiteraard niet te vinden, maar ik denk wel dat dit onder meer de reden is dat dit programma niet gaat scorenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij tekent voor humor bij het journaal, schepper en co aan tafel enz![]()
Kom op. Alsof elk programma in belang van de humor is
Johan voegt inderdaad helemaal niets toe.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is juist Johan die de dynamiek aan tafel verstoort, met anekdotes die ik al tien keer gehoord heb.
Voetbalquote:Op maandag 4 juli 2011 21:03 schreef marcodej het volgende:
Al die voetbalfans die ineens in dit topic verschijnen vanwege Johan... Gelijk een agressieve relsfeer hier.
Oh het is niet grappig bedoeld wat Johan zegt?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij tekent voor humor bij het journaal, schepper en co aan tafel enz![]()
Kom op. Alsof elk programma in belang van de humor is
Wielerfans gaan dit ook echt niet kijken...quote:Op maandag 4 juli 2011 21:10 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij hoeft dat uiteraard niet te vinden, maar ik denk wel dat dit onder meer de reden is dat dit programma niet gaat scoren
Die mensen zullen best verstand van zaken hebben, maar ze hebben geen lekkere babbel, charisma of humor. Dan houdt het voor mij snel op ja.
Gertje heeft zat humor.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:10 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij hoeft dat uiteraard niet te vinden, maar ik denk wel dat dit onder meer de reden is dat dit programma niet gaat scoren
Die mensen zullen best verstand van zaken hebben, maar ze hebben geen lekkere babbel, charisma of humor. Dan houdt het voor mij snel op ja.
Ronald Waterreusquote:Op maandag 4 juli 2011 21:10 schreef RedFever007 het volgende:
Net als de Avondetappe overigens. Gisteren had Smeets ook twee idioten aan tafel die net weten dat een band rond is en de Tour in Frankrijk verreden wordt![]()
En maar weer die eeuwige cliche's opbraken ARGGGG![]()
Heb je de Mart fapper weerquote:Op maandag 4 juli 2011 21:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wielerfans gaan dit ook echt niet kijken...
Ik wil van een felle discussiewel zien dien 4.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:10 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij snapt´m nietquote:Op maandag 4 juli 2011 21:10 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Oh het is niet grappig bedoeld wat Johan zegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |