Het kan best.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
I bet you look good on the dancefloor, maar dan door Editors
Ehm bij nader inzien, schattig meisje hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom is mijn zusje zo'n zaadvragende hyves sloerie?
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik het niet zo erg vinden. En ik kijk op foto's niet alsof ik keihard in mijn kut genomen wil worden
het zou grappig klinken.quote:
Stief, geen bloedbandquote:Op maandag 4 juli 2011 20:27 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ehm bij nader inzien, schattig meisje hoor.
pics van je zusjequote:Op maandag 4 juli 2011 20:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom is mijn zusje zo'n zaadvragende hyves sloerie?
Ja, ze is mooi, maar de manier waarop ze kijkt... mijn hemel. Ik kijk alleen zo zaadvragend als ik in zo'n situatie zit en dan maak ik er geen foto van. Ze had er net zo goed bij kunnen zetten dat ze (en ik quote nogmaals) keihard in der kut genomen wil wordenquote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ze is mooi, maar de manier waarop ze kijkt... mijn hemel. Ik kijk alleen zo zaadvragend als ik in zo'n situatie zit en dan maak ik er geen foto van. Ze had er net zo goed bij kunnen zetten dat ze (en ik quote nogmaals) keihard in der kut genomen wil worden
zusjes, leukquote:Op maandag 4 juli 2011 20:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, ze is mooi, maar de manier waarop ze kijkt... mijn hemel. Ik kijk alleen zo zaadvragend als ik in zo'n situatie zit en dan maak ik er geen foto van. Ze had er net zo goed bij kunnen zetten dat ze (en ik quote nogmaals) keihard in der kut genomen wil worden
Nou... Broertjes kunnen ook te stoer worden, te 'mooiboy'. Te 'ik wil jou keihard in je kut nemen'.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:32 schreef Viro het volgende:
[..]
zusjes, leuk![]()
probleem heb je niet met broers of broertjes
Ik ga deze quote erin houden lief, ik vond em zo grappigquote:Op maandag 4 juli 2011 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou... Broertjes kunnen ook te stoer worden, te 'mooiboy'. Te 'ik wil jou keihard in je kut nemen'.
Dan richt jij je broertje niet goed af, mijn broertje weet wanneer hij moet kappenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou... Broertjes kunnen ook te stoer worden, te 'mooiboy'. Te 'ik wil jou keihard in je kut nemen'.
Ik heb geen broertje.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan richt jij je broertje niet goed af, mijn broertje weet wanneer hij moet kappen
Hiij heeft alleen een zusje, en die zal nooit zoals de mijne worden. Thank God.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan richt jij je broertje niet goed af, mijn broertje weet wanneer hij moet kappen
gelukkig maarquote:Op maandag 4 juli 2011 20:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hiij heeft alleen een zusje, en die zal nooit zoals de mijne worden. Thank God.
ben ik nu 10 dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:36 schreef Zokunen het volgende:
In het jaar 2046, drie jaar voor het schijn jubileum van radio 49, kwam er een vrouw naar me toe.
Ze was 46 jaar oud, hoe verzin je het.
Haar naam was Faye, niet een naam die ik te vaak gehoord had.
Maar ergens, diep in mijn geheugen begraven kon ik mij een Faye herinneren, dat was rond het jaar 2010, lang geleden.
Ik was echt van slag, maar ook blij, dit was een mooie periode geweest.....
<maak af>
Begonnen we in het jaar 2000?quote:
eyquote:
alsof ik terugleesquote:Op maandag 4 juli 2011 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kijk eens onder de spoiler paar posts omhoog..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |