Opwachten van de spelersbus, uitschelden van de selectie etc zijn wel zaken die er erg inhakken bij de jonkies I think.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ook inderdaad, maar het is wel veelzeggend dat er veel supporters roepen voor een groots afscheid. voor eigenlijk maar een matige voetballer, heeft toch wel iets moois.
[..]
Talenten hebben toch gewoon altijd het vertrouwen gekregen van het Legioen ?
Want? Hij laat de club, waar hij de voetballer is geworden die hij op dit moment is een mooi bedrag na voor de jeugdopleiding.quote:
Hoe hoog is dat bedrag dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want? Hij laat de club, waar hij de voetballer is geworden die hij op dit moment is een mooi bedrag na voor de jeugdopleiding.
Ga eens op zoek naar andere spelers die dit wel eens gedaan hebben?
De opmerking van Caland raakt ook kant noch wal mbt "het witte voetje halen". Hij hoeft dit niet te doen, maar doet het toch.
Dat getuigt van klasse, simpel.
Doe je wel. Met je "vol" .quote:Op maandag 4 juli 2011 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lapohunten?
Ik zit niet als een kansloze te f5en ofzo, ik kom net uit mn werk, josti
Ik stiekem ook wel en zie het nog niet eens zo droevig tegemoet.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:02 schreef voice-over het volgende:
Ik heb er weer zin in om onze sterrenploeg te zien schitteren in dit seizoen.
Who fucking cares om het bedrag, het gaat mij veel meer om de intentie. Zoek eens na hoeveel mensen hun oude club geld toestoppen. Ik vind het getuigen van grote klasse.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe hoog is dat bedrag dan?
Gewoon bang voor Het Legioen die vuige verrader,
Nou geweldig hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Who fucking cares om het bedrag, het gaat mij veel meer om de intentie. Zoek eens na hoeveel mensen hun oude club geld toestoppen. Ik vind het getuigen van grote klasse.
Gewoon van niets uitgaan, valt het altijd mee.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel en zie het nog niet eens zo droevig tegemoet.
Heb je weleens van 'een schuldgevoel afkopen' gehoord?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Who fucking cares om het bedrag, het gaat mij veel meer om de intentie. Zoek eens na hoeveel mensen hun oude club geld toestoppen. Ik vind het getuigen van grote klasse.
Het had getuige van grote klasse als hij had bijgetekend en daarna voor de hoofdprijs naar het buitenland was gegaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:06 schreef Cara het volgende:
Wat een kanker TT.
Kan ie niet aangepast worden
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Serieus, het enige wat jullie kunnen is reageren vanuit emotie
Verdediging is prima, middenveld mist wel wat ervaring, en in de aanval zit echt vreselijk veel snelheid. Kan goed gaan uitpakken met goede passers als Mokotjo en Clasie, stel je voor dat je dan op 10 ook nog eens Schone zou hebben.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:05 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gewoon van niets uitgaan, valt het altijd mee.
Al dacht ik dat vorig seizoen ook, zelfs toen verbaasden die helden me nog, in negatieve zin.
Alsof jullie niet gaan kankeren als ik een PSV topic maak met de titel 'zonder gemeente kansloos failliet'quote:
Dat jij je nou graag laat besodemieteren door wat mooie woordjes van een overloper.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
TS is toch voor Feyenoord?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Alsof jullie niet gaan kankeren als ik een PSV topic maak met de titel 'zonder gemeente kansloos failliet'
Ik trap niet wéér in zo'n schijnheilige actie van Wijnaldumpje om sympathie te wekken.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Have another look on my signature.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Alsof jullie niet gaan kankeren als ik een PSV topic maak met de titel 'zonder gemeente kansloos failliet'
Het ergste is dat hij zogenaamd zelf ook voor Feyenoord is.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:08 schreef Cara het volgende:
[..]
In dat geval ben je gewoon een kneus.quote:
Waaruit maak jij op dat ik "zogenaamd" voor Feyenoord ben? Omdat ik een andere mening ben toegedaan dan jij?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het ergste is dat hij zogenaamd zelf ook voor Feyenoord is.
Ik hou het graag simpel en duidelijkquote:Op maandag 4 juli 2011 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor je constructieve bijdrage
Jankverhaal, nota bene op Feyenoord.nlquote:'Ik begrijp dat deze stap supporters pijn doet'
Georginio Wijnaldum is maandag gepresenteerd bij zijn nieuwe club PSV. De Rotterdammer beseft dat zijn overstap naar een andere Nederlandse club bij veel Feyenoord-supporters pijn doet. ‘Ik heb het er zelf ook moeilijk mee gehad.’, zegt hij. ‘Ik heb heel lang nagedacht over wat voor mijn carrière de beste stap zou zijn. Uiteindelijk stond voor mij vast dat na viereneenhalf seizoen in het eerste van Feyenoord het moment gekomen was om een stap te zetten, om me verder te kunnen ontwikkelen.’
Wijnaldum vertelt dat het besluit om Feyenoord te verlaten hem zwaar gevallen is. ‘Het was óók altijd mijn droom om pas bij Feyenoord weg te gaan als we een grote prijs hadden kunnen vieren met de supporters, en dan het liefst naar een grote buitenlandse competitie. We hebben echter een paar hele moeilijke seizoenen achter de rug en als ik heel reëel ben, zie ik het er ook volgend seizoen niet van komen dat Feyenoord meedoet om de prijzen. Weet je, toen er interesse kwam van PSV, wilde ik er in eerste instantie niet eens over nadenken. Ik heb lang gewikt en gewogen en er over gesproken met de mensen die daarin belangrijk voor me zijn. Dat de supporters ons steeds maar weer vroegen om toch vooral bij te tekenen, heb ik ook gehoord en dat deed me ook veel. Ik heb altijd eerlijk willen zijn en nooit valse beloftes gedaan. Het is een emotionele tijd geweest en nog steeds. Uiteindelijk zei mijn gevoel me dat het voor mijn loopbaan het beste is om nu een stap te maken en om in Nederland te blijven. En ik volg altijd mijn gevoel. Maar andersom begrijp ik dat dat voor supporters in dit geval heel vervelend is.’
Wijnaldum hoopt dat zijn vertrek Feyenoord uiteindelijk ook iets oplevert. ‘Ik begrijp dat deze stap bij veel mensen niet in goede aarde zal vallen. Maar door nu weg te gaan, lever ik Feyenoord nog een heel groot bedrag op, iets wat de club hard nodig heeft. Ik wilde absoluut niet transfervrij de deur uitlopen, zeker niet gezien de situatie waarin Feyenoord zich bevindt. Deze club heeft mij heel veel gegeven en betekent ook heel veel voor mij. Daarom heb ik ook besloten om een gebaar naar Feyenoord te maken. Ik wil daarmee iets terugdoen voor de club, voor de jeugdopleiding en voor de geweldige tijd die ik bij Feyenoord heb gehad. Men zal het nu misschien niet willen geloven, maar Feyenoord zit in mijn hart en dat blijft zo. Ik zou het liefst op een goede manier in De Kuip afscheid willen nemen van Feyenoord en van al die tienduizenden supporters, maar misschien ligt dat bij velen te gevoelig. Ik begrijp dat natuurlijk en kan alleen maar hopen dat de tijd die wond zal helen.’
Ook als deze actie uniek is, betekent het niet dat je blij moet zijn met zijn keuzes. Of ze zelfs niet kunt verafschuwen.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Zoek eens uit welke andere speler dat voor zijn vorige club heeft gedaan terwijl de inkt op het contract van zijn nieuwe club nog nat is?
Geeft niet knul.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik hou het graag simpel en duidelijk ongefundeerd.
Als hij zoveel met de jeugdopleiding heeft, waarom weigerde hij als één van de weinige spelers dan eerder dit jaar te doneren?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Zoek eens uit welke andere speler dat voor zijn vorige club heeft gedaan terwijl de inkt op het contract van zijn nieuwe club nog nat is?
Dan nog winnen we gewoon weer ruim in dat kantoorgebouw van jullie.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:15 schreef Tha_Duck het volgende:
Die Wijnaldum is zo gek als een deur. Ik had die hele bende laten afzinken. Een beetje uitgemaakt worden voor NSB'er door alle 'supporters'. Daar ga je toch geen eurocent naartoe sturen meer?
En Bahia nu ook weg. Fer zal ook nog wel gaan. Staat niet veel meer uit de basis van vorig jaar. Dit wordt wederom geen leuk jaar voor jullie als ik het zo aanvoel.
Blij hoef je er inderdaad niet mee te zijn, maar het is wel een genereus gebaar. Maar om hem nou af te schilderen als een Judas of een NSB'er gaat mij ook weer wat verquote:Op maandag 4 juli 2011 19:14 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ook als deze actie uniek is, betekent het niet dat je blij moet zijn met zijn keuzes. Of ze zelfs niet kunt verafschuwen.
Daar durf je vast een kratje of 2 op te zetten.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan nog winnen we gewoon weer ruim in dat kantoorgebouw van jullie.
Als dat het belangrijkste van het seizoen is.. Wij hebben ook van die mensen, als 020 maar gewonnen wordt. Nou, dat hebben we gedaan het laatste seizoen. 2x zelfs. En wat hebben we? Geen roggel. Dus nogmaals, als je dat belangrijk vind prima, mij heb je er echt niet meequote:Op maandag 4 juli 2011 19:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan nog winnen we gewoon weer ruim in dat kantoorgebouw van jullie.
Obelix heeft geen pc.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:17 schreef Caland het volgende:
Ah, tuurlijk. Wat is een trolltopic waard zonder tha_duck (die we ook wel kennen als obelix).
[ afbeelding ]
Okidoki.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als dat het belangrijkste van het seizoen is.. Wij hebben ook van die mensen, als 020 maar gewonnen wordt. Nou, dat hebben we gedaan het laatste seizoen. 2x zelfs. En wat hebben we? Geen roggel. Dus nogmaals, als je dat belangrijk vind prima, mij heb je er echt niet mee
Tis Tha_Duck. En Obelix is duidelijk iemand andersquote:Op maandag 4 juli 2011 19:17 schreef Caland het volgende:
Ah, tuurlijk. Wat is een trolltopic waard zonder tha_duck (die we ook wel kennen als obelix).
[ afbeelding ]
Zulke mensen in het uitvak plagen wij altijd in vak EE gheghe..quote:Op maandag 4 juli 2011 19:17 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zat vorig seizoen toevallig naast het uitvak met Utrecht - Feyenoord.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zulke mensen in het uitvak plagen wij altijd in vak EE gheghe..
90 minuten lang 'he bolle' roepen.. een voor een..
Na 10 minuten beginnen zijn maten dan ook wel te lachen
Zo toevallig is dat niet. Daar zit hij altijd.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zat vorig seizoen toevallig naast het uitvak met Utrecht - Feyenoord.![]()
'Altijd alleen olé olé'
Dat was alleen van toepassing geweest als Wijnaldum voor de roebels ging.quote:
Beter luisteren de volgende keer, hij heeft ongetwijfeld ook: "JALALALALALALALA KHALID SINOUH" gezongen. Dat weet ik gewoon zeker.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zat vorig seizoen toevallig naast het uitvak met Utrecht - Feyenoord.![]()
'Altijd alleen olé olé'
Ik vind persoonlijk Vlaar vergelijkbaar met Drenthe. Met dat verschil dat Vlaar zo slim is om zich en beetje koest te houden en te trachten het meeste eruit te halen.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat was alleen van toepassing geweest als Wijnaldum voor de roebels ging.
Royston Drenthe is pas een premiejager. Was niet eens opvallend in Nederland, maar verhuisde 's anderendaags naar Real Madrid. Om vervolgens niets te presteren.
Wijnaldum vermijdt deze fout door zijn carrière geleidelijk op te bouwen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is geen enkele voetballer van het kaliber Drenthe op de wereld die met z'n volle verstand een aanbieding van Real Madrid afwijst.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Royston Drenthe is pas een premiejager. Was niet eens opvallend in Nederland, maar verhuisde 's anderendaags naar Real Madrid. Om vervolgens niets te presteren.
Wat een slechte troll dit.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk Vlaar vergelijkbaar met Drenthe. Met dat verschil dat Vlaar zo slim is om zich en beetje koest te houden en te trachten het meeste eruit te halen.
Die Drenthe is een lachertje, alhoewel hij natuurlijk een bak geld naar binnen heeft getrokken neemt niemand hem meer serieus.
je voegt werkelijk geen ene sodemieter hier toe. meningen die niet kloppen.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk Vlaar vergelijkbaar met Drenthe. Met dat verschil dat Vlaar zo slim is om zich en beetje koest te houden en te trachten het meeste eruit te halen.
Die Drenthe is een lachertje, alhoewel hij natuurlijk een bak geld naar binnen heeft getrokken neemt niemand hem meer serieus.
Omdat het belachelijk is dat van spelers verwacht wordt dat ze geld gaan teruggeven aan Feyenoord voor het wanbeleid van het bestuur in de afgelopen jaren.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij zoveel met de jeugdopleiding heeft, waarom weigerde hij als één van de weinige spelers dan eerder dit jaar te doneren?
Ja en?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat ik "zogenaamd" voor Feyenoord ben? Omdat ik een andere mening ben toegedaan dan jij?
Je reacties komen enkel voort uit blinde woede vs een jongen die ook aan zijn eigen carriere denkt. Is that a crime sir?
We hebben 5 miljoen voor hem gevangen en hij doneert wat aan de jeugdopleiding. Nogmaals mijn uitdaging voor jou :
Waarom doet hij het dan later wel? Erg standvastig is 'ie niet dan, maar dat wisten we al.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het belachelijk is dat van spelers verwacht wordt dat ze geld gaan teruggeven aan Feyenoord voor het wanbeleid van het bestuur in de afgelopen jaren.
Nee, jij voegt wat toequote:Op maandag 4 juli 2011 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je voegt werkelijk geen ene sodemieter hier toe. meningen die niet kloppen.
Tis geen troll.quote:
Een mening klopt altijd. Je komt een beetje dom over.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je voegt werkelijk geen ene sodemieter hier toe. meningen die niet kloppen.
feiten dan.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, jij voegt wat toe
Sinds wanneer kunnen meningen kloppen ?!
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Tis geen troll.
Of wou je met droge ogen beweren dat Vlaar de topper van jullie is?Het is een middelmatige verdediger die het leuk zou doen bij Ado of Heracles. Maar daar heb je alles mee gehad.
quote:
Schrijnend.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Tis geen troll.
Of wou je met droge ogen beweren dat Vlaar de topper van jullie is?Het is een middelmatige verdediger die het leuk zou doen bij Ado of Heracles. Maar daar heb je alles mee gehad.
Geen idee.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom doet hij het dan later wel? Erg standvastig is 'ie niet dan, maar dat wisten we al.
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Tis geen troll.
quote:
Als iets begint met "Ik vind" dan hang ik er doorgaans niet het predikaat "feit" aanquote:Op maandag 4 juli 2011 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
feiten dan.
Over Georginio: Het is onsymphatiek die weg. Maar je hebt 5 MILJOEN
quote:Beste André,
André, je was nooit een groot voetballer. Technisch niet bijzonder, een beetje een lullige uitstraling en een rare motoriek. Als aanvaller zou je haast zonder denken je voorbij rennen. Tot ze daadwerkelijk tegenover je stonden. Dan was je een beer. Dan kwam je verborgen kracht te voor schijn. Dan pakte hij je aan. Bescheiden waar mogelijk en keihard waar nodig. Want zo lost een goede verdediger dat op; hard doch effectief.
Je kwam in 2005 en was één van de aankopen van het duo Gullit-Wotte. Je was in dat jaar de zoveelste versterking. Net als spelers als Ivan Bandalovski, Bruno Bastos en Alexander Östlund. Feyenoord-onwaardige spelers die er werkelijk geen fuck van konden maar volgens Gullit heel aardig konden ballen. Dat Rudi Dill na zijn Feyenoord-tijd nooit meer bij een geloofwaardige club heeft gewerkt spreek boekdelen over zijn kunde wat betreft het beoordelen van spelers.
Maar jij was anders, André. In eerste instantie voor een halfjaar gehuurd, maar uiteindelijk tekende je een vast contract. Want je knokte in dat halve jaar, André. Je speelde niet veel maar deed je stinkende best. En scoorde, af-en-toe. Vaak op een ietwat slungelige manier. Kopballen, maar dan zonder de verve die Gullit dan weer wel had. Maar toch, doelpunten zijn doelpunten en als jij ze maakte vond ik dat wel grappig.
Gullit vertrok en Erwin Koeman kwam. Jewerd een onbesproken basisspeler en, niet geheel onbelangrijk, een lieveling van Het Legioen. Terecht, vind ik. Voetballend matig maar man, je werkte hard. En dat willen we zien. Bloed. Zweet. Tranen. Onverbiddelijke strijd. Tot je erbij neervalt. En dat deed jij, André. En dus werd jij een held en al die andere aankopen van Gullit-Wotte niet.
Aan alle goeden dingen komt een eind. Dus ook aan jouw verblijf bij Feyenoord. Gast, je was geweldig. Gekscherend zeiden we wel eens op de tribune ‘de slechtste van het veld, maar wel onze held’. Dan hadden we het over jou. Want je was geen topvoetballer. Je had geen uitstraling à la John de Wolf en de hak-techniek van Henk Fräser. Maar je vocht. Je werkte als een gek. Je klaagde nooit. Ook niet als je uit de basiself verdween, zoals vorig seizoen. Geen onvertogen woord in de media. Je laatste woorden voordat je naar Turkije vertrekt zijn tekenend: ‘Ik had bij wijze van spreken tot de pensioengerechtigde leeftijd bij Feyenoord willen blijven’.
Van mij had dat gemogen, André.
Bedankt voor die mooie jaren gozer. Op het veld was het kut met peren, dat weet jij ook. Maar toch, we zijn van je gaan houden. Van je rare motoriek, van je afro-kapsel dat je ooit eens had, van je slungelige doelpunten maar vooral van je harde werken.
Andŕe, je bent een held. Ik ga je gekke kop en vooral je harde werken missen. Jongens als Fer en Wijnaldum zouden van je kunnen leren. Succes daar in Turkije en hopelijk tot ooit.
Rood-witte groet,
Tuinman.
Hoe zullen we het dan noemen?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als iets begint met "Ik vind" dan hang ik er doorgaans niet het predikaat "feit" aan
Dat ben ik met je eens. Samen met Fernandez denk ik. Maar daar haal je het linker rijtje niet meequote:Op maandag 4 juli 2011 19:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Schrijnend.
En ja, Vlaar is onze topper. Met afstand de belangrijkste speler in dit elftal.
Heeft iemand hier zo'n kermis-hengeltje om dit verdwaalde eendje in de goede vijver terug te zetten?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Tis geen troll.
Fernandez? Dan is de Vrij nog eerder een topspelenquote:Op maandag 4 juli 2011 19:29 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Samen met Fernandez denk ik. Maar daar haal je het linker rijtje niet mee![]()
quote:
Word!quote:
Dus als jij zegt dat je van mening bent dat meningen niet altijd kloppen, kloppen meningen nog steeds altijd?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:28 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Een mening klopt altijd. Je komt een beetje dom over.
Ik vind is een mening. Waarom denk je dat ik dat zo schrijf? Omdat het geen feit is, maar een mening.quote:
quote:me·ning de; v -en manier waarop men over een bep. zaak denkt
De bal is rond.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:29 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Samen met Fernandez denk ik. Maar daar haal je het linker rijtje niet mee
Maar je mening ben ik met mee oneensquote:Op maandag 4 juli 2011 19:31 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik vind is een mening. Waarom denk je dat ik dat zo schrijf? Omdat het geen feit is, maar een mening.
De dikke van dale zegt:
[..]
Heeft het goed gedaan vorig jaar bij Excelsior. En gaat het bij feyenoord ook goed doen. Denk ik.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fernandez? Dan is de Vrij nog eerder een topspelen![]()
6 is zelfs een uitzonderlijke prestatie vind ik. Het niveau was werkelijk dit jaar om te janken muv van de heldenwedstrijdenquote:Op maandag 4 juli 2011 19:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De bal is rond.
Zie Ado, zie Roda. Kan zomaar gaan draaien.
Normaliter is dit Feyenoord (er van uitgaande dat er niets bijkomt) inderdaad niet veel meer dan middenmoot-materiaal.
Plaats 6-13 zijn de realistische plaatsen voor komend seizoen. Alles daar onder is slecht, alles daarboven een uitzonderlijke prestatie.
Hij dacht dat jij die eeuwig geblesseerde verdediger bedoelde.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:33 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Heeft het goed gedaan vorig jaar bij Excelsior. En gaat het bij feyenoord ook goed doen. Denk ik.
De Vrij slecht vinden.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fernandez? Dan is de Vrij nog eerder een topspelen![]()
[..]
En dat is absoluut een waarheid. Maar je moet ook realistisch blijven, er is echt veel kwaliteit de deur uit nu. Zonder aankopen wordt het echt heel lastig. Je moet niet vergeten dat jonge jongens ook wat oudere jongens nodig hebben (zie reclame van Tempo Team). Bij Ado en Roda hadden ze het geluk dat de mix wel aardig was. Die mix is compleet weggetrokken bij jullie nu.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De bal is rond.
Zie Ado, zie Roda. Kan zomaar gaan draaien.
Normaliter is dit Feyenoord (er van uitgaande dat er niets bijkomt) inderdaad niet veel meer dan middenmoot-materiaal.
Plaats 6-13 zijn de realistische plaatsen voor komend seizoen. Alles daar onder is slecht, alles daarboven een uitzonderlijke prestatie.
Zou die echt zo dom zijn?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:33 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hij dacht dat jij die eeuwig geblesseerde verdediger bedoelde.
Exelsior speelde grootste gedeelte vorig seizoen gewoon beter dan Feyenoord hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
Feyenoord vergelijken met excelsior
![]()
![]()
![]()
@theduck
De prestaties van feyenoord was te wijten aan gewoonweg wijnig inzet. daar zie je hem al. door wijnaldum onderanderequote:Op maandag 4 juli 2011 19:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Exelsior speelde grootste gedeelte vorig seizoen gewoon beter dan Feyenoord hoor.
Ze hebben/hadden alleen minder individueel kwaliteit waardoor ze lager eindigden.
Ligt met name aan een trainer die niet in staat is een ze in een fatsoenlijk systeem te laten spelen.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De prestaties van feyenoord was te wijten aan gewoonweg wijnig inzet. daar zie je hem al. door wijnaldum onderandere
Ervaring ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:35 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En dat is absoluut een waarheid. Maar je moet ook realistisch blijven, er is echt veel kwaliteit de deur uit nu. Zonder aankopen wordt het echt heel lastig. Je moet niet vergeten dat jonge jongens ook wat oudere jongens nodig hebben (zie reclame van Tempo Team). Bij Ado en Roda hadden ze het geluk dat de mix wel aardig was. Die mix is compleet weggetrokken bij jullie nu.
Maar dat kan met 1 of 2 aankopen/aanwinsten opeens een stuk draaien.
Nicky Hofs zoekt nog een club, maar of dat iets is... Ik ben niet zo kapot van hem, maar aan de andere kant is het wel een ervaren kracht die altijd gaat voor de winst.
Ik heb het al vele maanden terug geroepen, Been moet snel wegwezen. Daarmee gaat het echt niet beter worden.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ligt met name aan een trainer die niet in staat is een ze in een fatsoenlijk systeem te laten spelen.
Ook de kwantiteit en kwaliteit van de trainingen staan inmiddels flink ter discussie.
Oh no he didn't.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ervaring ja.
Daarom hadden ze Meeuwis met al zijn beperkingen nooit mogen laten lopen.
Al zijn daar de meningen nogal verdeeld over.
Marcel liet zelf ook nog weleens een mannetje lopen.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:41 schreef Stokstaart het volgende:
Daarom hadden ze Meeuwis met al zijn beperkingen nooit mogen laten lopen.
quote:
Omdat Mario hem vaak op de verkeerde zette in mijn ogen.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:44 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Marcel liet zelf ook nog weleens een mannetje lopen.
In wie zie jij de perfecte opvolger?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:48 schreef Caland het volgende:
Er gaan trouwens hele vage geruchten dat Been is benaderd door Saudi-Arabië als assistent van Rijkaard. Lijkt me een broodje aap, maar alsjeblieft laat het waar zijn.
O ongetwijfeld.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:44 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Marcel liet zelf ook nog weleens een mannetje lopen.
Van Gastel/Vlemmings met Van Hanegem erbij als een soort mental coach zou ik wel een optie vinden.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In wie zie jij de perfecte opvolger?
Wtf.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gastel/Vlemmings met Van Hanegem erbij als een soort mental coach zou ik wel een optie vinden.
De rest verliest liever.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:35 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En dat is absoluut een waarheid. Maar je moet ook realistisch blijven, er is echt veel kwaliteit de deur uit nu. Zonder aankopen wordt het echt heel lastig. Je moet niet vergeten dat jonge jongens ook wat oudere jongens nodig hebben (zie reclame van Tempo Team). Bij Ado en Roda hadden ze het geluk dat de mix wel aardig was. Die mix is compleet weggetrokken bij jullie nu.
Maar dat kan met 1 of 2 aankopen/aanwinsten opeens een stuk draaien.
Nicky Hofs zoekt nog een club, maar of dat iets is... Ik ben niet zo kapot van hem, maar aan de andere kant is het wel een ervaren kracht die altijd gaat voor de winst.
Ik weet dat je hem niet hoog hebt zitten, maar met humor en als persoonlijkheid kan hij een hoop voor elkaar krijgen.quote:
Het ging mij meer om dat 'mental coach'. Maar als man tussen de spelers en de trainert kan hij best van waarde zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik weet dat je hem niet hoog hebt zitten, maar met humor en als persoonlijkheid kan hij een hoop voor elkaar krijgen.
Bovendien begrijpt hij de Rotterdamse mentaliteit en Het Legioen als geen ander.
Waar Mario jonge gasten nog wel eens laat verzuipen kan Willem die echt perfect begeleiden.
Dat is eigenlijk ook wat ik bedoel. Maargoed, allemaal slap gelul op dit moment in feite.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:57 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het ging mij meer om dat 'mental coach'. Maar als man tussen de spelers en de trainert kan hij best van waarde zijn.
• Met de harde hand, discipline hoog in het vaandel, maar dan wel het type trainer waarbij spelers dat pikken en natuurlijk met technische stafleden die op andere fronten weer goed scoren, zo'n assistent als Schreuder is bij Twente, ideale man om erbij te hebben.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik je lijstje zo zie heeft VVV onze ideale kandidaat aangesteld.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:58 schreef Lastpost het volgende:
[..]
• Met de harde hand, discipline hoog in het vaandel, maar dan wel het type trainer waarbij spelers dat pikken en natuurlijk met technische stafleden die op andere fronten weer goed scoren, zo'n assistent als Schreuder is bij Twente, ideale man om erbij te hebben.
• Veelvuldig en gevarieerd trainen, het kan niet zo zijn dat een groots betaaldvoetbalclub soms maar enkele uren in de week op het veld staat, minstens twee keer in de week gewoon 2 keer op een dag trainen.
• Iemand die out of the box durf te denken/werken en niet zo krampachtig vast blijft houden aan trainingsmethoden en 'standaarden' die al sinds 1980 bij het voetbal gelden, dus iemand die gerust met voedingspatronen, psychologen of weet ik het wat aan komt om spelers op ieder vlak beter te krijgen (fysiek, mentaal, druk, geluk) zodat de resultaten ook beter worden.
• Iemand die jonge gasten daadwerkelijk beter maakt en de route tussen Varkenoord en het eerste elftal goed laat functioneren.
• Natuurlijk gezag.
• Duidelijke visie qua voetbal en spelbeleving, wat je ook nog eens terugziet in wedstrijden.
• Bij voorkeur iemand zonder Feyenoord-achtergrond, krediet hoor je te krijgen door hetgeen je presteert, niet doordat je Feyenoorder bent.
Dan maakt het mij weinig uit of dat nou een groots trainer is die zijn sporen al flink heeft verdiend of dat het een trainer is van kleiner statuut.
Is zo'n vaag gerucht van een of ander lokaal krantje in Tukkerland.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Fer wil een arbitragezaak aanspannen om naar twente te kunnen
Er zijn er genoeg die hier gewoon een mooie uitdaging in zien, er loopt nog genoeg talent rond en veel fout kun je na afgelopen jaar niet doen.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:00 schreef Caland het volgende:
Denk sowieso dat er maar weinig trainers zijn die op dit moment zouden instappen, de selectie die je nu hebt word je echt hooguit 13e mee.
Ik heb het gevoel dat het zo waar kan zijnquote:Op maandag 4 juli 2011 20:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is zo'n vaag gerucht van een of ander lokaal krantje in Tukkerland.
Zou kunnen, moet hij vooral doen.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het zo waar kan zijn
Dat vind ik te gemakkelijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:02 schreef Absurditeit het volgende:
Het wordt tijd voor een terugkeer van Peter Bosz in De Kuip. Als trainer dan.
Ja, dat hoor ik wel vaker, 'het kan niet slechter.'quote:Op maandag 4 juli 2011 20:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die hier gewoon een mooie uitdaging in zien, er loopt nog genoeg talent rond en veel fout kun je na afgelopen jaar niet doen.
Hij doet maar.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Fer wil een arbitragezaak aanspannen om naar twente te kunnen
Weet je, De pareltjes gaan nu constateren dat dit feyenoord echt geen prijzen gaat pakken dit moment. Ze denken dan: Sjeeminee nu kan ik niet beter worden. Dus dan willen ze weg. En Wijnaldum hapte toe naar het aas van PSVquote:
Maar vorig seizoen was wel een bizar seizoen in alle opzichten, allerlei clubmensen overlijden, veel pech in wedstrijden, grootste nederlaag ooit etc. etc.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik wel vaker, 'het kan niet slechter.'
Volgens mij kan het dus echt wel slechter.
Ik verwacht toch ergens in oktober/november wel weer een crisis waarbij Mario uiteindelijk het veld moet ruimen.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar vorig seizoen was wel een bizar seizoen in alle opzichten, allerlei clubmensen overlijden, veel pech in wedstrijden, grootste nederlaag ooit etc. etc.
Ik denk dat het aankomend seizoen wel wat rustiger gaat worden.
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar vorig seizoen was wel een bizar seizoen in alle opzichten, allerlei clubmensen overlijden, veel pech in wedstrijden, grootste nederlaag ooit etc. etc.
Ik denk dat het aankomend seizoen wel wat rustiger gaat worden.
En dan komt er een grote baas als trainer.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik verwacht toch ergens in oktober/november wel weer een crisis waarbij Mario uiteindelijk het veld moet ruimen.
Er is gewoon nu al teveel onrust rond zijn persoon.
Pastoor is een baas. Hij is jong, maar heeft gewoon echt een eigen visie en kan dat goed verwoorden.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik zag in Pastoor de opvolger van Been. Echt zulk wanbeleid om hem te laten lopen.
Nieuwe trainer is moeilijk ja, maar ik vind ook dat er eens van die namen afgestapt moet worden. Het is altijd hetzelfde, Koeman, Gullit, etc. etc., altijd dezelfde namen. Er zijn heus nog wel wat andere trainers te vinden.
Over die arbitragezaak, dat is natuurlijk gewoon pure onzin
Rationeel gezien denk ik dat afgelopen seizoen niets was in vergelijking met wat ons nog te wachten staat ..quote:
En ik denk nu dat er jongens gaan opstaan die er het afgelopen seizoen niet waren (Cissé, Fernandez) of die geen eerlijke kans kregen (Mokotjo).quote:Op maandag 4 juli 2011 20:12 schreef PIETR het volgende:
[..]
Rationeel gezien denk ik dat afgelopen seizoen niets was in vergelijking met wat ons nog te wachten staat ..
Ja, daar word ik me ook steeds meer bewust van. Na het afgelopen seizoen, waarin het na de winterstop veel beter ging, we wat nieuwe spelers hadden, schulden wegwerkten etc. hoopte ik toch dat de gifbeker leeg was. Ondanks dat Castaignos vertrok. Vlaar en De Vrij tekenen bij, en het ziet er goed uit. Maar ja, zonder Miyaichi, Bruins, De Cler, Meeuwis, Wijnaldum, Fer en De Vrij, lijkt het erop dat volgend seizoen alleen maar slechter wordt. En we kunnen niets anders doen dan lijdzaam toezien. Straks zijn onze drie grootste talenten van de afgelopen jaren weg voor amper 10 miljoen, waarvan een deel naar investeerders gaat, en een deel naar het afbetalen van schulden (dat is maar goed ook).quote:Op maandag 4 juli 2011 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik wel vaker, 'het kan niet slechter.'
Volgens mij kan het dus echt wel slechter.
Ja dat wel, alleen had je deze in principe al binnenboord. Nu moet je gaan zoeken zonder geld. En Van Gastel wilde eerst nog rijpen bij het 2e, dus die wilt denk ook niet inspringen.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:13 schreef Stokstaart het volgende:
Er zijn heus nog wel meer opties behalve Pastoor.
Wat is V Gastel eigenlijk aan het doen?
Jup. Weer een staaltje A+ wanbeleid. Al mede hierdoor vind ik dat de mensen van VG gewoon gelijk hebben. De directie faalt, faalt en blijft falen.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:17 schreef heiden6 het volgende:
Pastoor is gewoon een megatalent in zijn vak. Ik zou het geweldig vinden als hij hier trainer wordt, maar hij is net naar NEC.
Gaat echt nog wel iets gebeuren. Moet zeker nog een 10 bij, en eigenlijk ook een spits.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:17 schreef Paul-89 het volgende:
Ik hoop nog wel altijd dat de investeerders iets gaan doen voor Feyenoord want we hebben nu eigenlijk gewoon geen nummer 10.
Moeten we eerst maar eens wat te horen krijgen van de KNVB.. Zal wel weer eind augustus worden.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gaat echt nog wel iets gebeuren. Moet zeker nog een 10 bij, en eigenlijk ook een spits.
Moesten we wat horen toen we Fernandez en Cisse 'aantrokken'?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Moeten we eerst maar eens wat te horen krijgen van de KNVB.. Zal wel weer eind augustus worden.
Klopt.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Moesten we wat horen toen we Fernandez en Cisse 'aantrokken'?
Geloof van niet en toen zat Feyenoord toch ook al in die rampen categorie?
M.a.w, wanneer die investeerders zelfstandig de transfersom en het salaris ophoesten (vast via creatieve omwegen) kan de club volgens mij gewoon spelers aantrekken.
Nouja als je het realistisch bekijkt moet er wel wat gebeuren anders is het zometeen over.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt.
De vraag is echter of er nog investeerders zijn die hier trek in hebben.
Ze zijn in ieder geval gecharmeerd van Van Geel, dat is mooi meegenomen.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
De vraag is echter of er nog investeerders zijn die hier trek in hebben.
Hoe zeer ik die mening ook deel kan je met deze selectie, met alle respect, echt niet aankomen als Feijenoord-zijnde in de eredivisie.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:32 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval gecharmeerd van Van Geel, dat is mooi meegenomen.![]()
Ik vind persoonlijk dat we geen transfersommen moeten betalen de komende 3 jaar, laten we eerst maar eens echt (!) gezond worden als club en transfervrije jongens aan ons binden want ook in die vijver (en de jongens die zonder vergoeding weg mogen) zijn er genoeg spelers te vinden die een regelrechte versterking zijn voor ons elftal.
Ik hoop dat ze niet weer de fout in gaan en miljoenen neerleggen voor 1 enkele speler, laten we maar gewoon even een gepaste houding aannemen en bescheiden blijven op transfergebied en het houden bij jongens die gratis kunnen verkassen.
Keeper heeft dus echt geen prio. Met Mulder, Darley en Lamprou heb je degelijke keepers. Een spits en een 10, die hebben we nodig.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Weet iemand of er een keeper in de pijpleiding zit? Dit kan toch niet nog een seizoen zo.
Mulder deed het de tweede seizoenshelft niet onaardig.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Weet iemand of er een keeper in de pijpleiding zit? Dit kan toch niet nog een seizoen zo.
Zonder een doelpunt te scoren zullen we ook niet gauw winnenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:49 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Wow daar sta ik toch wel van te kijken dat jullie de keepers positie geen prioriteit vinden. Je hebt keepers die punten voor je pakken, Julio Cesar, solide keepers die je om een boodschap kunt sturen, Abbiati/ Vorm etc, en keepers die je gewoon glashard punten kosten met hun gegrabbel, Erwin Mulder. Maar oke wie weet maakt die Darley de belofte eindelijk eens waar.
Ja daarom maak ik me ook ernstig zorgen. Weinig scorend vermogen en creativiteit is 1 ding maar als je ook nog eens een onzekere havo scholier op doel hebt staan dan weet ik niet met welke specifieke kwaliteiten je wedstrijden denkt te zullen gaan winnen.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zonder een doelpunt te scoren zullen we ook niet gauw winnen.
Het schijnt dat Dudek zijn eerste seizoen ook echt kut wasquote:
De grote winst zal 'm wel in het salaris zitten. Zal Bahia niet boven de 5 ton hebben gezeten?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:48 schreef Caland het volgende:
Van de twitter die het eigenlijk al de hele tijd goed heeft, iemand enig idee wie hier achter zitten?
[ afbeelding ]
Voor Bahia zouden we nog een kwart miljoen hebben gevangen.
terwijl de investeerders Velthuizen kunnen halen voor 5 ton.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef Gert het volgende:
Mulder is zó slecht buiten de vijfmeter.![]()
Wmb krijgt Darley een kans. Maar dat gaat niet gebeuren.
Been stelt ook zo Swerts weer op want die werkt zo hard.![]()
Hopelijk niet als keeper.
Piet gaf al aan flink in te willen leveren.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:49 schreef Stokstaart het volgende:
Piet zal na zijn buitenlandse avontuurtje ook best behoorlijke salariseisen hebben.
Als je al 2 aardige keepers hebt lijkt me niet zinvol hem erbij te halen.
Dan nog blijft het vrij nutteloze aankoop in onze situatie.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Piet gaf al aan flink in te willen leveren.
Jep.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan nog blijft het vrij nutteloze aankoop in onze situatie.
Mits ie ooit de kans krijgt van Been ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:31 schreef Schooiboy het volgende:
ik verwacht wel wat van Darley komend seizoen
quote:
Ik mag toch eens zijn met de tt? Ben jij dat dan niet?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom? Waarom doe je dat nou toch steeds? Hoe oud ben je?
Dan kan ik beter mijn verwachtingen bijstellen,dat wordt hem nietquote:Op maandag 4 juli 2011 23:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mits ie ooit de kans krijgt van Been ja.
Het is nu wel genoeg geweest. We weten dat je voor PSV bent, gefeliciteerd. PSV is de beste club van Eindhoven, hiep hiep hoera, nu weer terug naar je eigen topic.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik mag toch eens zijn met de tt? Ben jij dat dan niet?
Ik ben het totaal eens met wat je zegt. Maar daar ben ik niet eens over begonnen.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is nu wel genoeg geweest. We weten dat je voor PSV bent, gefeliciteerd. PSV is de beste club van Eindhoven, hiep hiep hoera, nu weer terug naar je eigen topic.
Het grote PSV topic #478: Met een Verheven en strenge stem van Philip
ik kliktequote:Op maandag 4 juli 2011 23:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is nu wel genoeg geweest. We weten dat je voor PSV bent, gefeliciteerd. PSV is de beste club van Eindhoven, hiep hiep hoera, nu weer terug naar je eigen topic.
Het grote PSV topic #478: Met een Verheven en strenge stem van Philip
Keeper die niet onder druk kan presteren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
Babos mogelijk naar onze Amsterdamse vrienden.
Het scheelt dat hij in A'dam als 2e keeper maar een keer of 3 hoeft op te draven. En scherp wordt gehouden door Verhoeven uiteraard.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Keeper die niet onder druk kan presteren.
En jij van de redactie van Teletekst.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:56 schreef JedimindhaX het volgende:
Hey jullie moeten de groeten hebben
van Wijnaldum
Is goed hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:03 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
En jij van de redactie van Teletekst.
Nee:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:32 schreef Absurditeit het volgende:
Hij gaat daar ook met de naam 'Georginio' op z'n rug spelen?
En wat zou dan een reden zijn om bij Feyenoord te blijven?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 04:32 schreef voice-over het volgende:
Ik wil niks meer over Wijnaldum horen, zien of lezen. Deze hypocriet bestaat niet meer voor mij.
Hij wilde toch naar een ploeg die hem beter maakte? Nou, dat hebben we kunnen zien met Afellay, die jongen is pas goed gaan spelen toen hij PSV verliet naar Barca.
Wat een lachwekkend ventje is het toch. Eerst met 10-0 verliezen van PSV omdat hij voetbalde als een jochie van 10 en dan toch naar PSV verkassen. Die jongen heeft totaal geen eergevoel.
Daar gaat het niet om. Het gaat om zijn huichelarij ... .en hoepel nou maar weer op. Onze tijd komt nog wel. Volgend jaar is Feyenoord helemaal uit de schulden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 06:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En wat zou dan een reden zijn om bij Feyenoord te blijven?
Hofland?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat ik "zogenaamd" voor Feyenoord ben? Omdat ik een andere mening ben toegedaan dan jij?
Je reacties komen enkel voort uit blinde woede vs een jongen die ook aan zijn eigen carriere denkt. Is that a crime sir?
We hebben 5 miljoen voor hem gevangen en hij doneert wat aan de jeugdopleiding. Nogmaals mijn uitdaging voor jou :
Die premiejager heeft dan ook een voltallige Surinaamse familie die hij ondersteunt.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hehe ze bestaan nog: realistische Feijenoord-supporters!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 06:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En wat zou dan een reden zijn om bij Feyenoord te blijven?
Maakt dat uit? Een Arabische afkoopsom zou al lekker zijnquote:Op maandag 4 juli 2011 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vind het maar een vervelend mannetje.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik zag in Pastoor de opvolger van Been. Echt zulk wanbeleid om hem te laten lopen.
Julio Cesar, verprutste hij het niet in de CL voor Inter?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:49 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Wow daar sta ik toch wel van te kijken dat jullie de keepers positie geen prioriteit vinden. Je hebt keepers die punten voor je pakken, Julio Cesar, solide keepers die je om een boodschap kunt sturen, Abbiati/ Vorm etc, en keepers die je gewoon glashard punten kosten met hun gegrabbel, Erwin Mulder. Maar oke wie weet maakt die Darley de belofte eindelijk eens waar.
Wijnaldum was 1 van de spelers waarbij je altijd als eerste het gevoel had dat'ie maar wat liep aan te kuttenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 06:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En het is helemaal triest om dergelijke spelers dan ook ineens van alles toe te wensen, spelers die zich tijdens hun contractperiode 100% hebben ingezet voor de club en zeker Wijnaldum heeft toch aardig wat punten voor Feyenoord gepakt dit seizoen, anders waren jullie zo mogelijk nog lager geëindigd.
Als een blind paard met zijn kop naar beneden liep hij maar wat naar voren. Geen enkel idee in zijn akties. Ik heb nooit begrepen waarom hij als 'groot talent' werd gezien.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wijnaldum was 1 van de spelers waarbij je altijd als eerste het gevoel had dat'ie maar wat liep aan te kutten
quote:Van Geel: voorlopig zullen er geen nieuwe spelers komen
5 juli 2011
In het Algemeen Dagblad was technisch directeur Martin van Geel nog maar eens heel duidelijk. 'Er is budget, maar wij mogen helemaal niets doen', aldus Van Geel. 'En de KNVB zal pas binnen enkele weken beslissen of wij die ruimte wel krijgen. Voorlopig zullen er geen nieuwe spelers bij ons het het trainingsveld verschijnen.'
Feyenoord mag nu al transfervrije spelers halen, omdat er salarisbudget is. In die categorie ziet Van Geel echter geen versterkingen.
Dusquote:
Ik ben het er ook mee eens dat deze selectie zo instabiel als de pest is en kwaliteit ontbeert, maar dat wil nog niet zeggen dat ik vind dat er geen spelers te vinden zijn die transfervrij zijn en kwaliteiten bezitten die dit Feyenoord mist.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe zeer ik die mening ook deel kan je met deze selectie, met alle respect, echt niet aankomen als Feijenoord-zijnde in de eredivisie.
Er zullen toch 2 gerichte versterkingen bij moeten, die ook nog eens niet veel kosten en met restwaarde. Schone en Vormer dus als je het mij vraagt.
Ben je hooguit 2,5-3 miljoen kwijt.
Dus in een 'gunstig' geval waarbij er 5 bijtekenen die een aflopend contract hebben hou je een selectie over van 16 spelers waarbij er 3 zitten die amper tot nooit speelminuten hebben gemaakt in het eerste (als het goed is), namelijk Isoufi, Schenkeveld en Ramsteijn.quote:* = Mijn verwachting qua contractverlengingen, overige spelers acht ik in ieder geval niet goed genoeg of hebben te weinig potentie.
Keepers:
Mulder
Verdedigers:
Vlaar (2014)
De Vrij (2014)
Martins Indi (2013)
Nelom (2013)
* Schenkeveld (nieuw contract, aflopend)
* Ramsteijn (nieuw contract, aflopend)
* Dani Fernandez (nieuw contract, aflopend)
Middenveld:
Leerdam (2013)
Clasie (2014)
* Mokotjo (nieuw contract, aflopend)
Aanval:
Cabral (2013)
Isoufi (2013)
Fernandez (2014)
Cisse (2014)
* Biseswar (nieuw contract, aflopend)
En er enkel wat Excelsior en eigen jeugd voor in de plaats is gekomen, snap ook niet waarom er niet nog wat jongens uit de hoogste jeugdelftallen bij wordt gehaald, haken ze aan qua niveau is dat alleen maar mooi meegenomen en anders hebben ze alvast de juiste prikkel gekregen en een belevenis erbij.quote:Castaignos
Van Dijk
Tomasson
Simon
Larsen
Miyaichi
Meeuwis
De Cler
Bruins
Wijnaldum
Bahia
* Fer
* El Ahmadi
* Waarschijnlijk
En Lumb, maar al die jongens hebben het einde van de competitie niet eens gehaald als speler van onze club en vond ik het noemen niet waard.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:55 schreef Chase_Utley het volgende:
Je vergeet Smolov en Van Beukering nog.
Blij dat er eindelijk een daadkrachtig iemand is binnen Feyenoord die gewoon eerlijk en direct durft te zijn en zegt dat dit het is waar we het mee moeten doen. En niet dat vage gedoe van heel mischien versterking zus of zo..quote:
Klopt, gewoon zeggen hoe het zit en niet spelers halen om het halen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:18 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Blij dat er eindelijk een daadkrachtig iemand is binnen Feyenoord die gewoon eerlijk en direct durft te zijn en zegt dat dit het is waar we het mee moeten doen. En niet dat vage gedoe van heel mischien versterking zus of zo..
Iedereen weet nu tenminste waar je aan toe bent.
Welk licht? Aankomend seizoen wordt 2010-2011 2.0quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:20 schreef voice-over het volgende:
Als supporter zijn we zwaar vernederd. Met dank aan de lange rij van voormalige en huidige bestuurders. Maar er is licht aan het einde van de tunnel.
Heul niet. Dan worden we kampioenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Welk licht? Aankomend seizoen wordt 2010-2011 2.0
Aankomend seizoen is gewoon overleven en daarna begint het feest.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit moet de kar gaan trekken.quote:Clasie
Mokotjo
El Ahmadi
Fer
Wijnaldum
Bruins
Meeuwis
Tomasson
Leerdam
Auassar
Van Haaren
Ja, dat hoor ik al 5 jaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:28 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Aankomend seizoen is gewoon overleven en daarna begint het feest.
Klopt, het is nog 1 seizoen afzien en vernederd worden door de neuzen, lichtjes en Duitsers maar daarna is het zoals iemand hier treffend zei feest.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt nog geluk dat je in de eredivisie speelt, waar clubs als RKC, De Graafschap, Excelsior en VVV in principe nóg zwakkere selecties hebben.
Vier jaar geleden zouden we nog kampioen gaan worden, met al die vedettes.quote:
Wij hebben niks te zeuren, we mogen transfervrije spelers zo vastleggen zonder inmenging van de KNVB en als de investeerders de knip trekken kunnen we zelfs spelers met een transfersom vastleggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:32 schreef Gert het volgende:
Dat ''binnen enkele weken'' gedoe is toch te zot voor woorden. Het is NU transferperiode, en in een middag hebben een paar accountants de hele boel echt wel op een rijtje. Vooral omdat Feyenoord tóch al onder curatele stond. Maar er is blijkbaar iemand op vakantie bij de knvb, zoiets achterlijks zal het wel zijn.
Je pakt de selectie van vorig seizoen, je behoudt de trainer, je neemt afscheid van zo'n 10 spelers en vult het aan met wat gemankeerde jeugd- en Excelsior spelers en tadaa. Plek 14 is in zicht.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:28 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zie het voor aankomend seizoen echt niet zo donker in
Maar ik ben in de voorbereiding altijd positief.
Ik zie het toch anders. Maar dat is teveel type werk met mijn mobiel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Je pakt de selectie van vorig seizoen, je behoudt de trainer, je neemt afscheid van zo'n 10 spelers en vult het aan met wat gemankeerde jeugd- en Excelsior spelers en tadaa. Plek 14 is in zicht.
Als je vieze bedorven tomatensoep van 2 weken geleden uit de koelkast haalt wordt het er ook niet lekkerder op als je er een scheut water bij gooit en weer op het vuur zet.
Was ik maar zo'n optimistisch, blij en opgeruimd persoon als jij.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:40 schreef Lastpost het volgende:
Ach we zijn ondertussen vleugellam met het vertrek van Ryo, we hebben praktisch onze heel doelpuntenproductie verkocht, staan met een middenveld van 1.65 meter met allerlei jongens die amper tot niet voor de club hebben gespeeld en foutjes zullen maken gezien hun jonge leeftijd en dan hebben ze allemaal ook nog eens de drang naar voren toe (Mokotjo, Van Haaren, Leerdam en Clasie) en we missen slechts 7 basisspelers en hebben er 3 voor de basis teruggehaald.
Ik denk ook plek 5.![]()
Cisse gaat vlammen, Clasie wordt de nieuwe leider, Fernandez wordt de nieuwe Emerton, Mulder pakt alles, ons verdedigingsduo houdt natuurlijk standaard de 0, Leerdam wordt ons wapen bij de corners, Van Haaren scoort alle vrije trappen en Nelom doet Gio zo vergeten.
En Swerts wordt de verrassing, dat wordt onze nieuwe nummer 10.
Niets? Dus als de knvb zegt dat ze over een paar máánden wel een beslissing hebben genomen dan moet je daar ook niet over zeiken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wij hebben niks te zeuren, we mogen transfervrije spelers zo vastleggen zonder inmenging van de KNVB en als de investeerders de knip trekken kunnen we zelfs spelers met een transfersom vastleggen.
Alleen wil Feyenoord nu zelf haar eigen geld uit uitgaande transfers investeren in spelers terwijl ze onder curatele staan en dat kan onder normale omstandigheden niet, heb je ook niets te zeuren op de KNVB natuurlijk.
Als dat volgens de reglementen de procedure is heb je inderdaad niets te zeiken nee, als je klachten hebt moet je bij die geweldige bestuurders in het maasgebouw zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Niets? Dus als de knvb zegt dat ze over een paar máánden wel een beslissing hebben genomen dan moet je daar ook niet over zeiken?
Je kunt niet alles hebben he.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:43 schreef voice-over het volgende:
[..]
Was ik maar zo'n optimistisch, blij en opgeruimd persoon als jij.
Er zal vast geen reglement zijn waarin staat dat het minimaal enkele weken moet duren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Als dat volgens de reglementen de procedure is heb je inderdaad niets te zeiken nee, als je klachten hebt moet je bij die geweldige bestuurders in het maasgebouw zijn.
Nee, dat wordt Isoufi. De man die vorig jaar veel te licht werd bevonden voor Excelsior en nu wél potten gaan breken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:40 schreef Lastpost het volgende:
Nogmaals, ik heb geen flauw idee wat de geldende procedures in een dergelijke situatie zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zal vast geen reglement zijn waarin staat dat het minimaal enkele weken moet duren.
Het is simpelweg een kwestie van wat goodwill tonen.
Nou ok, dan kijk jij er procedureler tegenaan dan ik. Dit zijn geen verzoeken waar de knvb elk seizoen meerdere keren mee te maken krijgt en waarbij elke club dan wekenlang moet wachten en Feyenoord het zo nodig sneller moet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:53 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb geen flauw idee wat de geldende procedures in een dergelijke situatie zijn.
Mocht het zo zijn dat menig ander club in een dag uitsluitsel krijgt en wij na enkele weken pas zou ik vinden dat je gelijk hebt, maar voor zover ik weet is Feyenoord de eerste die dit wenst te doen.
Het is vervelend voor de club dat het zo lang duurt, maar eigenlijk zou een club die in categorie 1 zit sowieso geen transfersom moeten kunnen betalen voor een nieuwe speler, hoe 'geweldig' de sanering dan ook gaat.
Ik vond het eerst nog wel wat naar realistisch neigen en ook mogelijk totdat ik de zin over Swerts las en het gewoon pure waanzin is:')quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:40 schreef Lastpost het volgende:
Ach we zijn ondertussen vleugellam met het vertrek van Ryo, we hebben praktisch onze heel doelpuntenproductie verkocht, staan met een middenveld van 1.65 meter met allerlei jongens die amper tot niet voor de club hebben gespeeld en foutjes zullen maken gezien hun jonge leeftijd en dan hebben ze allemaal ook nog eens de drang naar voren toe (Mokotjo, Van Haaren, Leerdam en Clasie) en we missen slechts 7 basisspelers en hebben er 3 voor de basis teruggehaald.
Ik denk ook plek 5.![]()
Cisse gaat vlammen, Clasie wordt de nieuwe leider, Fernandez wordt de nieuwe Emerton, Mulder pakt alles, ons verdedigingsduo houdt natuurlijk standaard de 0, Leerdam wordt ons wapen bij de corners, Van Haaren scoort alle vrije trappen en Nelom doet Gio zo vergeten.
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)at-op-internet.dhtmlquote:Ik had met Wijnaldum te doen, al die haat op internet
Het kan aan mij liggen, maar ik moest niet direct aan een NSB'er denken toen ik de foto van Georginio Wijnaldum zag met zijn nieuwe PSV-shirt, lief glimlachend naast zijn oma. Nationaalsocialisten namen hun oma sowieso zelden mee naar officiële gelegenheden, heb ik wel eens ergens gelezen. Dat vonden ze maar gedoe.
Desalniettemin was '#wijnaldumnsb' afgelopen week een zogenoemd 'trending topic' op Twitter. Dat wil zeggen dat betrekkelijk veel mensen Georginio Wijnaldum een 'vuile NSB'er' vinden, omdat hij Feyenoord verruilde voor PSV (u begrijpt de beeldspraak in deze, vermoed ik - en anders verwijs ik u graag door naar Wikipedia).
Supporterssentiment, het is heel ingewikkeld en heel eenvoudig tegelijk. Wat Wijnaldum in Rotterdam vooral wordt verweten, begreep ik, is dat hij pas nog het logo van Feyenoord liep te kussen, als een verliefde puber. En juist hij had al zo vaak gezegd dat Feyenoord hem lief was. Maar bijtekenen: ho maar.
Ik begrijp best dat je daar als supporter verdrietig van wordt, of boos. Zeker als je al zo oneindig veel teleurstellingen te slikken hebt gekregen, zoals die arme jongens op de tribune bij Feyenoord. Bovendien is er weinig zo hypocriet als een profvoetballer die in deze tijden een logo kust. Je wordt belazerd waar je bijstaat, als supporter.
Het zijn nooit de Sander Boschkers of de Rob Pendersen die het embleem van hun club aflebberen, maar altijd de voetballers van wie je weet dat ze straks weer gevlogen zijn. Het is een goedkoop, doorzichtig gebaar, verzonnen door Luis Figo-achtige types, bedoeld om bij de fans in het gevlei te komen.
Toch had ik te doen met Wijnaldum, de laatste dagen. Al die haat, al die scheldpartijen op internet. Je zal maar 20 jaar zijn en hevig twijfelen over je toekomst. Je zal maar een toptalent zijn dat al dik drie jaar stilstaat. De ene trainer na de andere. Geldgebrek. Gekonkel. Opstand. Chaos. Steeds iets mindere spelers om je heen. Nauwelijks uitzicht op verbetering.
Je kunt naar het buitenland, voor heel veel geld, maar boven alles wil je beter worden. Je moet er nog niet aan denken bovendien, aan een leven ver weg, zonder je oma. Je wilt in Nederland eerst volwassen worden, als mens en als voetballer.
En dan belt er een club waar bijna alles beter is. De spelers, de faciliteiten, het perspectief, het geld, de rust om je heen. In plaats van wéér een jaar vol gedoe en gehannes, lonkt eindelijk het kampioenschap.
Wijnaldum naar PSV: voor wie in staat is het sentiment los te laten, heel even maar, is het zo ongeveer de meest logische beslissing denkbaar. Voor wie dat niet kan, zal hij wel altijd een vuile NSB'er blijven.
Zo gaan die dingen tegenwoordig. (Sjoerd Mossou)
quote:Wijnaldum naar PSV: voor wie in staat is het sentiment los te laten, heel even maar, is het zo ongeveer de meest logische beslissing denkbaar. Voor wie dat niet kan, zal hij wel altijd een vuile NSB'er blijven.
Goed stuk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)at-op-internet.dhtml
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Moet toch een verlenging uit te slepen zijn.
Maar, toen waren het nog amateurs. Als ik me niet vergis..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De vorige keer tegen Agovv in de beker scoorde Van Persie 5x.
Klopt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar, toen waren het nog amateurs. Als ik me niet vergis..
Mwah ik heb ook geen haat tegen hem maar we moeten toch even laten zien wat hij verlaten heeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:55 schreef WethouderHekking het volgende:
Goed stuk van Sjoerd in het AD, maar met Wijnaldum hoef je echt geen medelijden te hebben.
Er zijn mensen op deze aarde die het minder hebben.
Hopelijk zijn de gemoederen op 4 december wat bedaard, wat zoveel haat verdiend hij niet.
Alleen wel jammer dat het half 1 is, en dat het uitvak zoals altijd weer matig gevuld zal zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:58 schreef WethouderHekking het volgende:
Daar ben ik het helemaal mee eens, het een heksenketel moet en zal het worden.
laat de kerk een keer zitten, zeg dat je ziek bentquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:03 schreef WethouderHekking het volgende:
De idioten die dat tijdstip hebben bedacht![]()
Nu moet ik vanuit de kerk gelijk door naar de Kuip
Het was maar een grapje hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
laat de kerk een keer zitten, zeg dat je ziek bent
Laat ons nou maar de bekerweg afleggen die Ajax twee jaar geleden ook aflegde (wedstrijden tegen clubs waarvan NAC (NAC!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
AGOVV maakte het Ajax heel lastig dus dat kan tegen Feyenoord ook.
Geintje. Dit moet gewoon met 2 vingers in de neus. Dus ik hoop 3e ronde Fey - PSV. Eerdere confrontatie met Gini en de stadion is uitverkocht
Wanneer heeft hij dat laatste aangegeven?quote:FC Twente geeft strijd om Leroy Fer nog niet op
FC Twente geeft de strijd om Leroy Fer nog niet op. De tukkers gaan de transfer van de middenvelder en viceaanvoerder van Feyenoord echter niet met grote spoed forceren en willen in de komende weken kijken of Feyenoord bereid is de transfersom van vijf miljoen euro te laten zakken.
De Rotterdamse club is dat niet van plan, ook omdat de noodzaak niet zo groot meer is om een speler te verkopen. Met de vijf miljoen van PSV voor Georginio Wijnaldum, de eerdere transfer van Luc Castaignos naar Internazionale voor meer dan twee miljoen en gisteren de verhuizing van André Bahia naar het Turkse Samsunspor voor enkele tonnen, is er in totaal een aardig bedrag binnengekomen in De Kuip.
Omdat Fer zelf heeft aangegeven dat hij de nieuwste aanbieding van Feyenoord niet wil inkijken en om sportieve redenen wil vertrekken, dreigt een conflictsituatie.
Weet ik niet. Maar Twente moet ook in de Jeugdopleiding kijken, waar zijn de jeugdkoningen van Twente.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij dat laatste aangegeven?
van Twente naar Tottenham ofzo voor 15 mil. 20% ervan is 3 miljoen dus daar moet je voor tekenenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:42 schreef voice-over het volgende:
Laat Fer nou maar gaan voor 4 mln. plus 20% van eventuele doorverkoop.
Jopie gaat daar natuurlijk nooit mee akkoord.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:42 schreef voice-over het volgende:
Eens, Feyenoord kan zich beter richten op de jongens die dit seizoen voor Feyenoord door het vuur willen. Ik ben wel benieuwd hoe bijvoorbeeld een Mokotjo zich kan ontwikkelen als Fer en Wijnaldum plaats maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:43 schreef Stokstaart het volgende:
Doe Fer dan gewoon laten oppleuren. Niemand zit nog te wachten op Fer, en Fer zit niet meer te wachten op Feyenoord.
Heeft echt geen meerwaarde als je hem tegen zijn zin in gaat houden.
Band met Het Legioen is ook al zwaar verziekt inmiddels.
jammer dan , ik zeg 8 miljoen vasthouden en dan uiteindelijk voor 6 miljoen verkopenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jopie gaat daar natuurlijk nooit mee akkoord.
Wat dat betreft zakelijk net zo gewiekst als V Geel.
Afgelopen weekend. Hij zei toch iets van dat het contract hem niet boeide maar dat hij versterking op het veld wil zien ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij dat laatste aangegeven?
Misschien hangt één en ander wel samen met het besluit van Wijnaldum? Wellicht heeft dat voor hem de knoop doen doorhakken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:52 schreef Calciumdude het volgende:
Fer had gewoon zelf eerder moeten zeggen dat ie weg wilde , in plaats van die valse onzekerheid.
en als ie dan niet bijtekent richting bank of excelsior..![]()
Dan gaat Fer volgend jaar lekker naar Tottenham ....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als hij onverhoopt bijtekent, moet hij 6 maanden lang een straftraining ondergaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:52 schreef Calciumdude het volgende:
Fer had gewoon zelf eerder moeten zeggen dat ie weg wilde , in plaats van die valse onzekerheid.
en als ie dan niet bijtekent richting bank of excelsior..![]()
Een onmogelijke voorwaarde gezien de huidige situatie van de club ..... en hij weet dat verdomd goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Afgelopen weekend. Hij zei toch iets van dat het contract hem niet boeide maar dat hij versterking op het veld wil zien ?
Prachtig bekerjaar was dat!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Laat ons nou maar de bekerweg afleggen die Ajax twee jaar geleden ook aflegde (wedstrijden tegen clubs waarvan NAC (NAC!!!![]()
) het hoogtepunt was. Je weet wel, het seizoen dat wij zonder enige moeite AZ, Twente en PSV van de mat veegden.
En dan in de finale tegen RKC ofso, spelen we toch nog Europees.
totdat de club de beker , die we verdiende, weggaf door toe te geven aan de wensen van de knvb.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Prachtig bekerjaar was dat!
Staat nog op m'n netvlies gebrand, de wedstrijd tegen PSV en Twente, vooral PSVGIO!
Fer en Jopie hebben natuurlijk allang een mondeling overeenkomst.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:59 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dan gaat Fer volgend jaar lekker naar Tottenham ....
En Jopie wordt zenuwachtig want binnenkort spelen ze in de voorrondes van de CL.
Van Geel is nog geen fractie zo gekwiekst als Jopie, hij krijgt enorm veel lof momenteel maar dat krijgt iedereen die net begint bij Feyenoord, beoordeel die man na minimaal één seizoen en niet na één transferquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik beoordeel Van Geel op zijn algehele staat van dienst, niet op een transferquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Geel is nog geen fractie zo gekwiekst als Jopie, hij krijgt enorm veel lof op het ogenblijk maar dat krijgt iedereen die net begint bij Feyenoord, beoordeel die man na minimaal één seizoen en niet na één transfer
Ja, met die instelling had je nu een miljoen gevangen voor Wijnaldum. Dan maar belazerd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:35 schreef Stokstaart het volgende:
Dan die 2,5 pakken. Ben je wel belazerd, maar beter dan niks.
Ik ben benieuwd wie aan het langste eind trekt. Je weet gewoon dat Fer allang met Twente gesproken heeft, dus dat verhaal van "dan volgend jaar naar Tottenham, Twente pech" geloof ik geen reet van.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, met die instelling had je nu een miljoen gevangen voor Wijnaldum. Dan maar belazerd.
2,5 miljoen, die Munsterman denkt echt dat we gek zijn ofzo. Dat we weinig geld hebben betekent nog niet dat het uitverkoop is. Zal uiteindelijk wel op 4 en een leuk doorverkooppercentage uitkomen lijkt me.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie aan het langste eind trekt. Je weet gewoon dat Fer allang met Twente gesproken heeft, dus dat verhaal van "dan volgend jaar naar Tottenham, Twente pech" geloof ik geen reet van.
2,5 is eerlijk gezegd ook meer marktconform dan 5 miljoen is voor een speler die nog 1 jaar onder contract ligt.
Ik hoop natuurlijk net als jullie dat het alsnog rondkomt voor 5 of zo, maar ben bang van niet.
Nogmaals na de alsmaar zuchtende Leo zal het een verademing zijn deze man, maar met al zijn ervaring als TD zie ik toch weinig successen in het verleden, daarom wil ik het nog wel zien hoe er over hem gedacht wordt na 1 of 2 jaarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik beoordeel Van Geel op zijn algehele staat van dienst, niet op een transfer.
Maar het kan ook nadelig uitpakken die starre houding, bedoel wat heeft Roda aan Janssen overgehouden? Juistem.
Dan die 2,5 pakken. Ben je wel belazerd, maar beter dan niks.
Zijn verkoopbeleid is altijd uitstekend geweest, aankoopbeleid lang niet altijd. Afwachten inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nogmaals na de alsmaar zuchtende Leo zal het een verademing zijn deze man, maar met al zijn ervaring als TD zie ik toch weinig successen in het verleden, daarom wil ik het nog wel zien hoe er over hem gedacht wordt na 1 of 2 jaar
Fer gaat niet naar transfervrij naar Twente want:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:39 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ben benieuwd wie aan het langste eind trekt. Je weet gewoon dat Fer allang met Twente gesproken heeft, dus dat verhaal van "dan volgend jaar naar Tottenham, Twente pech" geloof ik geen reet van.
En dat beseft Van Geel ook wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:01 schreef Caland het volgende:
Inderdaad, het is geen Willempje Janssen ofzo. Fer staat al minimaal een half decennium in alle scoutingboekjes van de grote clubs. Als die transfervrij weg kan staan ze in het buitenland in de rij en gaat hij echt niet meer naar Enschede.
en natuurlijk heeft Beenhakker gratis spelers gehaalt maar moest wel de salarissen betalen,terwijl de meesten niks toegevoegd hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:39 schreef TheGreatHooD het volgende:
Juist. Juist in deze tijden moet je gewoon hard tegen hard spelen. MvG is hier de juiste man voor. Beenhakker heeft ons nog verder de put in geholpen m.b.t. Castaignos. Achteraf gezien is de stap Been - Beenhakker een hele slechte geweest.
Ik vond het alleen jammer van Babovic, ik vond hem wel wat toevoegen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:04 schreef Schooiboy het volgende:
[..]
en natuurlijk heeft Beenhakker gratis spelers gehaalt maar moest wel de salarissen betalen,terwijl de meesten niks toegevoegd hebben
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:13 schreef Gert het volgende:
.... maar één ding levert het sowieso op: een beetje waardigheid als club. Flikker maar op met je fooi.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:42 schreef voice-over het volgende:
Weet je voor welk bedrag hij Babel (die van die moeder ja) destijds verkocht heeft?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nogmaals na de alsmaar zuchtende Leo zal het een verademing zijn deze man, maar met al zijn ervaring als TD zie ik toch weinig successen in het verleden, daarom wil ik het nog wel zien hoe er over hem gedacht wordt na 1 of 2 jaar
Ik vind het overdreven, hij hoeft echt niet te verkassen hoor. Zodra deze man bijtekent is het net als bij Vlaar, dat hij gewoon weer in de armen wordt gesloten. Alleen hopelijk heeft Fer het niet gehad met die eencelligen. Echt belachelijk dat spelers zo uitgefoeterd worden, dit draagt zeker niet bij het tekenproces, wat the heck willen ze er sowieso mee bereiken...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:47 schreef Lastpost het volgende:
Dat Fer moet verkassen deze transferperiode lijkt me wel duidelijk, maar niet tegen elk bod natuurlijk.
Voor je vice-aanvoerder, potentieel Nederlands elftal-speler en belangrijkste jeugdproduct mag je best een goed bedrag vragen, als er dan alleen maar beledigende tegenboden worden gedaan hou je hem maar aan je contract.
Zoals er al werd vermeld, je hebt je waardigheid als club en laat je niet schofferen door een club als Twente.
Overigens vind ik 2,5 miljoen euro als openingsbod voor een speler met een jaarcontract niet beledigend, maar dat er een verschil tussen vraag en aanbod zit moge duidelijk zijn.
Tsja in goede tijden is het makkelijker werken als bij ons. Nu komen de echt goede bovendrijven. Tevens is het bij Ajax niet zo moeilijk om mensen zoveel te verkopen op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weet je voor welk bedrag hij Babel (die van die moeder ja) destijds verkocht heeft?
Die jongen gaat echt niet bijtekenen, dat moge nu wel duidelijk zijn en vanuit dat oogpunt zeg ik dus dat hij echt moet vertrekken deze periode aangezien de club niet in de luxe situatie zit om spelers transfervrij te laten vertrekken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:50 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik vind het overdreven, hij hoeft echt niet te verkassen hoor. Zodra deze man bijtekent is het net als bij Vlaar, dat hij gewoon weer in de armen wordt gesloten. Alleen hopelijk heeft Fer het niet gehad met die eencelligen. Echt belachelijk dat spelers zo uitgefoeterd worden, dit draagt zeker niet bij het tekenproces, wat the heck willen ze er sowieso mee bereiken...
Gewoon vasthouden aan die 6 (?) miljoen, anders gewoon bijtekenen, V. Geel weet echt wel of hij wat kan doen, indien ook met investeerders, lijkt mij nl. wel gewoon zaak om een 10 te halen want die hebben we simpelweg niet. Een spits is eigenlijk ook wel noodzaak, maar het jammere is dat we geen scouting hebben om goedkoop te kopen, nu moeten we het met 'gevestigde' namen doen.
Tegen de tijd dat wij weer om het kampioenschap mee doen (dat doen die 'concurrenten' namelijk) zitten die jongens allang in het buitenland joh.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:57 schreef inZanity het volgende:
Ik vind het prima als Fer voor een leuk bedrag verkocht word. Maar niet aan Twente, één concurrent versterken lijkt me wel eventjes genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |