Dan moet je dat, gewoon voor de lol, eens 1x echt doen. Maar dan ook echt alle details, en dan zien of hij het nog eens vraagtquote:Op maandag 4 juli 2011 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word zelf ook helemaal moe van mensen die menen dat het normaal is dat er naar de intiemste details gevraagd wordt. En eigenlijk zijn heteromannen daar bij mij ook zo ontzettend goed in. Zoals mijn huisgenoot. Die wil het liefst echt het naadje van de kous weten. En verwacht dat ik dat allemaal ga vertellen.
Moet je dan adopteren?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoe jullie het doen? Of wie het mannetje is ofzo?
Vond ik nou ook.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gisteren Transamerica gezien. Wat een lieve film.
Oh, dat.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Moet je dan adopteren?
Heb je dan een donor/ hoe kom je daaraan?
Is er contact tussen kind en 'vader'?
Hoe is het voor de niet-biologische moeder dat het kind niet echt van haar is?
Dat soort.
Hystorectomy snap ik, vraag me af hoe pijnlijk dat eigenlijk is. Lees net ook nog dat je verschillende manieren en uitvoeringen hebt (met en zonder baarmoedermond enzo)quote:Op maandag 4 juli 2011 18:52 schreef wonderer het volgende:
Bij jullie vragen ze tenminste niet naar wat er in je broek zit
@Nirak, de huidige techniek is niet naar mijn zin dus voorlopig laat ik het zo. Enige wat er waarschijnlijk wel aan zit te komen is een hysterectomy en misschien gooi ik daar een colpectomy achteraan, maar dat is voorlopig nog niet aan de orde (want niet vergoed en een stuk duurder dan borstoperatie).
De "voering" wordt verwijderd en de resulterende binnenwand wordt tegen elkaar "geplakt" en heelt dan. En de opening wordt afgesloten. Je houdt dus niks over.quote:
Nee, maar ik heb geen kinderen, dus ik weet er niks vanquote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef Vanyel het volgende:
Liefje, dat soort vragen hoeven ze aan een heteromoeder niet te stellen hoor.
G-spot bedoel je? Daar heb ik al ruim een jaar niks mee gedaan en dat ga ik ook niet missen. Ik hou sowieso niet van penetratie.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:15 schreef Nirak het volgende:
Jamaar.... Ben je dan ook je plezierplekje kwijt? Das toch niet fijn lijkt me? Want die heb je ooit nog nodig lijkt me..?
Nu vraag ik ondertussen gewoon ongenuanceerd wat er in je broek zit
Er is niet echt een medische reden, dus inderdaad voornamelijk emotioneel.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:36 schreef Vanyel het volgende:
Maar W, wil je dat wegens de emotionele waarde of om een medische reden?
Nogo is geen land, maar een dorp. http://en.wikipedia.org/wiki/Nogo,_Missouriquote:Op maandag 4 juli 2011 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor mij is het allemaal gewoon het land Nogo.
Mrs. komt vaak mensen tegen die hun portemonnee in hun bh bewaren. Ik moet er elke keer weer om lachenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:52 schreef Bakfiets. het volgende:
Precies. En waar moet ik anders mijn portemonnee bewaren?
Ik ken d'r ook zo een.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mrs. komt vaak mensen tegen die hun portemonnee in hun bh bewaren. Ik moet er elke keer weer om lachen
Nee, want ik heb andere hormonen. Mijn lichaam maakt al minstens een half jaar, zo niet langer, geen vrouwelijke hormonen meer aan, dus eigenlijk BEN ik al in de overgang. Alleen door de testosteron merk ik daar niks van.quote:
Geheel onbewust ga ik tegenwoordig ook met mijn benen over elkaar zetten als iemand op tv een knietje krijgt. Best grappig.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:49 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou dat dus echt niet bedenken. Voelt denk ik een beetje zoals een jongen zich voelt als je t over een eikelpiercing of knietje hebt.
Schuift dat er niet onderuit dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken ook dames die hun telefoon onder hun BH-bandje steken als ze geen zakken hebben en op stap gaan. Wel zo dat het niet te zien is door de kleding heen.
Geen flauw idee. Misschien heeft ze wel een holle tiet waar ze 'm in legtquote:
Handig!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Misschien heeft ze wel een holle tiet waar ze 'm in legt.
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Misschien heeft ze wel een holle tiet waar ze 'm in legt.
"de nieuwe"? Ik loop achter geloof ik... de laatste die ik gelezen heb, was eh... die met die losse lichaamsdelen in het water...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:47 schreef Nirak het volgende:
Met een beetje fatsoenlijke bh gaat dat nergens heen
Ik heb net 2 uur in bad gelegen... Het boek was spannend
Nu is het boek uit, ik vind het altijd jammer als een boek uit is
Morgen maar weer snel in de nieuwe van Mo Hayder beginnen
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht dat het om een ander plezierplekje ging. Zeg maar, het vrouwelijke plezierplekje. (Don't make me say it
!!!!)
Hoe doen ze het?quote:
Heus niet, het zijnquote:
Hier in NL komen ze wat later uit, dus kan nu "Diep" gaan lezen terwijl er waarschijnlijk alweer een nieuwere is..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
"de nieuwe"? Ik loop achter geloof ik... de laatste die ik gelezen heb, was eh... die met die losse lichaamsdelen in het water...
Ja, Ritual, dat was de laatste, dus ik loop drie boeken achter*op mass market paperback wacht*
Ik was drukquote:
van harte gegund!!quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een boekje met sprookjes van G. Bomansquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:25 schreef lezzer het volgende:
Mooi.
Nou, hoe doen jullie het nou?
NietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Heb je nog een huisgenote nodig? Dan mag je me elke avond voorlezenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een boekje met sprookjes van G. Bomans. Wel allemaal best triest, aangezien ze voornamelijk in dood eindigen.
Jaar geleden dit opgenomen. Geluid is niet synchroon en nou ja... het is een beetje stomquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Heb je nog een huisgenote nodig? Dan mag je me elke avond voorlezen
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaar geleden dit opgenomen. Geluid is niet synchroon en nou ja... het is een beetje stom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Bij ons is het een zeer serieuze aangelegenheid.quote:
In mijn gedachten wel, maar die blijken niet zo overeen te komen met de waarheidquote:
http://www.gay-cruise.nl ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:08 schreef Nirak het volgende:
Maar je weet: alleen echte mannen met baarden die varen mee
!quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:12 schreef lezzer het volgende:
aaaaarghhh, ik moet van alles doen en ik wil niet
In de openingsweek op dinsdag 5 juli om 22:00 uur en daarna elke maandag om 22:00 uur.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:08 schreef lezzer het volgende:
Ik lees dat Lip Service uitgezonden wordt op TLC, vanaf vanavond.
http://www.tlc.nl/tv-shows/lip-service
Dit ik schrok echt toen ik achter het salaris van mijn vader kwam. Ik wist dat de goede man een slecht betalend beroep uitoefende, maar dat het zo ridicuul weinig was had ik niet durven denken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:23 schreef Donsveertje het volgende:
Ik weet inmiddels ook wat mijn vader verdiende; niet genoeg
Naja, in het geval van mijn vader was het meer dat ie niet met geld kon omgaan; jarenlang een bruut inkomen gehad en ik doe nu met veel minder veel meer. Maar dat kwam meer vanwege het feit dat er nooit geld was voor bijvoorbeeld kleding (Maar wel elke dag biefstuk bij wijze van spreken.)quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit ik schrok echt toen ik achter het salaris van mijn vader kwam. Ik wist dat de goede man een slecht betalend beroep uitoefende, maar dat het zo ridicuul weinig was had ik niet durven denken.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:27 schreef Nizno het volgende:
SPIERPIJN!
Vanmorgen 3 mensen KO gemept.... en nu doen mn armen best wel een beetje auw... grijnz
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:56 schreef Blue-eyes het volgende:
Nizno is stiekem Xena Warrior Princess
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:02 schreef Nizno het volgende:
[me=Nizno] heeft een wii gekocht
[/me]
toch maar eens op een nette manier bezig met mn conditie en eens kijken of mn BMI wat omlaag kan
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:02 schreef Nizno het volgende:
[/me]
toch maar eens op een nette manier bezig met mn conditie en eens kijken of mn BMI wat omlaag kan
doe je gordijnen wel dicht voor de buren , anders liggen die weer plat van lachen als ze jou bezig zienquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:02 schreef Nizno het volgende:
[/me]
Spiegeleieren kun je gewoon eten hoor, als je niks heel speciaals hebt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:45 schreef Nirak het volgende:
Een ei moet zacht zijn, hard is niks aan..
Ik mis ook spiegeleieren, en filet american, en... Nja, nog even volhouden
dank voor de tipquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:10 schreef kinkyboy het volgende:
[..]
[..]
doe je gordijnen wel dicht voor de buren , anders liggen die weer plat van lachen als ze jou bezig zien
verdorrie je hebt me doorquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:09 schreef Blue-eyes het volgende:
Je probeert ons om de tuin te leiden met je nep UI's maar stiekem ben je gewoon Xena.
Dat berichtje over die KO's heb je per ongeluk hier gepost maar was natuurlijk een mailtje naar Gabrielle
En dan met een rotsmoes komen over een Wii![]()
seizoen 1 aanwezig op dvd hierquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:16 schreef lezzer het volgende:
Gabrielle![]()
[ afbeelding ]
*dvd box opzoeken gaat
QFT.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunnen volwassenen nog wel wat van leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch een prima reden om niet te gaan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:43 schreef lezzer het volgende:
Ik wil verdorie m'n vrouw ook wel eens zien
-oh ik ben echt in een depressie geschoten -
Ik ben die verplichte bezoekjes zo ontzettend schijtbeu.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:48 schreef Nirak het volgende:
Kun je er dan geen kort bezoekje van maken zodat je meer tijd voor elkaar hebt?
Je verwart lesbo's met biseksuelen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:59 schreef amenth het volgende:
hoe gaat het dames vhebben jullie nou nooit ergens verlangen naar een man of hoe zit dat want ik denk dat alle lesbisch dit maar voor 60% zijn ofzo entoch andere kant van mannen houden maar dit negeren :p
Ah, toch nog een stukje entertainment vanavondquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je verwart lesbo's met biseksuelen.
Ik verlang sinds een tijdje inderdaad enorm naar een man in huis, nog 3,5 maand wachten en dan komt er een man bij ons wonenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:59 schreef amenth het volgende:
hoe gaat het dames vhebben jullie nou nooit ergens verlangen naar een man of hoe zit dat want ik denk dat alle lesbisch dit maar voor 60% zijn ofzo entoch andere kant van mannen houden maar dit negeren :p
Zeg eens eerlijk: zijn het die bezoekjes die je vervelend vindt of het feit dat je vrouw er geen nee tegen kan/wil zeggen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ben die verplichte bezoekjes zo ontzettend schijtbeu.
Ik zit gewoon chocolade ( die van de mrs) te stouwen nu. En dat is omdat er geen chips waren.
Allebei.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:19 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: zijn het die bezoekjes die je vervelend vindt of het feit dat je vrouw er geen nee tegen kan/wil zeggen?
Eh... okéquote:
De Eiffel, heerlijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:31 schreef Nirak het volgende:
Ik niet, lekker luie vakantie
Morgen weekendje eiffel, of eifel, weet niet eens hoe je t schrijft
En dan dinsdag weer werken, bah
Lief dat je het dan toch doetquote:
Heb jij ook al een kutweek??quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:32 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik heb een kutweek, dus verwacht van mij niet veel
Jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
Heb jij ook al een kutweek??
Ben je ook zo zielig? ~>
Care to share? Of beter van niet?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:41 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ja![]()
Bij mij is er deze week ook een kilo chocola ingegaan, denk ik
Ja, maar ik dacht dus echt dat ik dat niet had.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:46 schreef Vanyel het volgende:
Ja stel je voor, dezelfde kwaal als de halve mensheid..
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:52 schreef Blue-eyes het volgende:
Vanavond lekker een grote kapsalon bij de shoarmaboer besteld. Man, wat knap je daar van op![]()
Fijn he, als alles tegelijk komtquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:52 schreef Blue-eyes het volgende:
Ach, het zijn gewoon een hoop kleine dingen. Het ergste was toch wel het overlijden van het hondje van een vriendin waar ik helemaal gek op was. En verder nog gezeik op m'n werk vanwege vakantie van collega's (kutwerk dat je over moet nemen) en software update waardoor er een hoop dingen niet meer goed werken en die ik dan weer moet oplossen terwijl ik er de ballen verstand van heb dus steeds aan de telefoon zit met de leverancier. En ik haat telefoneren.
Verder nog gezeik met de KPN vanwege overstap op ander abonnement (zit je opeens zonder internet, joepie), gezeik met IT afdeling van werk dat er geen bal van snapt (probeer nu eens dat stekkertje in die modempoort...), ongesteld, autoreparatie van 850 euro, kortsluiting magnetron waardoor er 2 stoppen doorslaan en een laptop stuk is.
Gewoon een kutweek
Vanavond lekker een grote kapsalon bij de shoarmaboer besteld. Man, wat knap je daar van op![]()
Ik? Leugenaar? Nooit!quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef NanKing het volgende:
Liegenaar ^^
Ok slapen, morgen (of straks) om 5.30 op.
quote:I once again notify you as my earlier letter were returned undelivered that late Engr. Jurger Krugger made you a beneficiary to his WILL. He left the sum of Thirty Million, One Hundred Thousand Dollars USD$30,100.000.00 to you in the Codicil and last testament to his WILL.This may sound strange and unbelievable to you, but it is real and true.
Please if I reach you as I am hopeful, endeavor to get back to me as soon as possible to enable me conclude my job. I hope to hear from you in no distant time.
Note: You are advise to contact me with my personal details
Email: Barrthomaschamber1@hotmail.com
I await your prompt response.
Yours in Service,
Barrister Thomas Thompson Esq
Is het nep dan? Want ik m'n jacht al besteldquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:25 schreef wonderer het volgende:
Ik kan gewoon NIET geloven dat mensen daar in trappen...
Staat er toch gewoon in.quote:This may sound strange and unbelievable to you, but it is real and true.
Inderdaad! En het is verstuurd door een advocaat dus dan zit het natuurlijk wel goed.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Natuurlijk is het echt:
[..]
Staat er toch gewoon in.
Technisch gezien heethet een travel portfolio en het is precies groot genoeg voor mijn e-reader en mijn visitekaartjes, dus deze ga ik nu altijd meeslepen, heb ik altijd wat te lezenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:18 schreef Nirak het volgende:
Als Erik zegt dat t waar is dan geloof ik het
Enne... W... Een nieuwe handtas... En opnieuw inrichten?..... Je hebt of de verkeerde keuze gemaakt of bent een ontzettende homo....
om 22uquote:
ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
wie jij? of V?
En wow, dat rapporteerknopje zit heeeel dicht bij het quoteknopje 13.gif
de heule familie?????quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:20 schreef Jufoli het volgende:
Ik ga dit weekend naar keulen. Met de hele familie van Nanking
Nou weet ik weer wie jij bentquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:20 schreef Jufoli het volgende:
Ik ga dit weekend naar keulen. Met de hele familie van Nanking
Dat is lief, maar gelukkig zijn de problemen met de KPN opgelost. Telefonisch werd er tegenstrijdige informatie gegeven, maar er is een monteur langsgekomen die het heeft opgelost. Lang leve KPN monteursquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:18 schreef Nizno het volgende:
He BE.. Is probleem met KPN al opgelost? Of moet ik vanmiddag ff wat voor je uitzoeken op t werk?
Dus ze ziet ook wel in dat die verplichte familiebezoekjes jullie relatie geen goed doet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:16 schreef lezzer het volgende:
Ik ga ook niks doen
Oh nee, Mrs "was het zat met de zooi"...
Ben benieuwd
yeahquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:30 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Dat is lief, maar gelukkig zijn de problemen met de KPN opgelost. Telefonisch werd er tegenstrijdige informatie gegeven, maar er is een monteur langsgekomen die het heeft opgelost. Lang leve KPN monteurs
Nee, letterlijk zooi. Dus rommel in huisquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:31 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Dus ze ziet ook wel in dat die verplichte familiebezoekjes jullie relatie geen goed doet?
de hint dat ik op mn werk t zou oplossen was niet duidelijk genoeg?quote:
dan heel veel plezier dit weekend!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:57 schreef Nirak het volgende:
Ik heb geen KPN diensten waar ik Nizno mee lastig kan vallen...
Maar ik ben wel wakkeren we gaan weer een weekendje weg! Laatste keer voordat Sjovannie bij ons komt wonen
quote:
Daarna mag het ook nog!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:57 schreef Nirak het volgende:
Ik heb geen KPN diensten waar ik Nizno mee lastig kan vallen...
Maar ik ben wel wakkeren we gaan weer een weekendje weg! Laatste keer voordat Sjovannie bij ons komt wonen
quote:
Nou nee, want KPN besteedt een hoop diensten uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
de hint dat ik op mn werk t zou oplossen was niet duidelijk genoeg?
klopt. Oke ik zit binnen KPN zelfquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:31 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Nou nee, want KPN besteedt een hoop diensten uit.
vanwege feit; studentjes die graaaaaaaaag geld willen verdienen met verkoop en niet met informatie geven.quote:Maar dan ben ik toch benieuwd waarom de kennis van de mensen op jullie verkoopafdeling zo slecht is. Drie mensen gesproken en ze zeiden allemaal iets anders![]()
zo dan! Das wel heul ernstig.. Ik adviseer mensen ook altijd als ze info willen dat ze beter de technische helpdesk kunnen bellen. Die zijn niet verkoopgericht en weten waarover ze praten, want als zij iets fout doen in de info krijgen ze de klant ook terug.quote:Een persoon wist mij zelfs te vertellen dat ik een bepaald snoertje van de thuiscentrale (ik heb ISDN) gewoon kon doorknippen want het zou geen functie hebben. De monteur kon later hierover alleen maar zijn hoofd schudden.
klachtenbrief sturen! Geld terugvragen voor telefoonkosten en ook zeker namen noteren als je ze nog weet.quote:En dan krijg je wel een enquete over het functioneren van de monteur, maar over het functioneren van het kantoor niet. Ik heb bijvoorbeeld alleen al 3 kwartier aan de lijn gehangen om een monteur te bespreken![]()
Dat scheelt idd welquote:Maar goed, als het werkt werkt het
Gniffel?quote:
je had toch gedonder op t werk? of vergis ik me nu?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:46 schreef Vanyel het volgende:
Kom ik over alsof ik the job from hell heb?
Ik was niet eens op zoek, dit kwam heel toevallig onder mijn aandacht..
dan heb ik niets gezegd....quote:
Nee, maar volgens mij moet je wat anders doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:46 schreef Vanyel het volgende:
Kom ik over alsof ik the job from hell heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |