quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:02 schreef Nizno het volgende:
[me=Nizno] heeft een wii gekocht
[/me]
toch maar eens op een nette manier bezig met mn conditie en eens kijken of mn BMI wat omlaag kan
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:02 schreef Nizno het volgende:
[/me]
toch maar eens op een nette manier bezig met mn conditie en eens kijken of mn BMI wat omlaag kan
doe je gordijnen wel dicht voor de buren , anders liggen die weer plat van lachen als ze jou bezig zienquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:02 schreef Nizno het volgende:
[/me]
Spiegeleieren kun je gewoon eten hoor, als je niks heel speciaals hebt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:45 schreef Nirak het volgende:
Een ei moet zacht zijn, hard is niks aan..
Ik mis ook spiegeleieren, en filet american, en... Nja, nog even volhouden
dank voor de tipquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:10 schreef kinkyboy het volgende:
[..]
[..]
doe je gordijnen wel dicht voor de buren , anders liggen die weer plat van lachen als ze jou bezig zien
verdorrie je hebt me doorquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:09 schreef Blue-eyes het volgende:
Je probeert ons om de tuin te leiden met je nep UI's maar stiekem ben je gewoon Xena.
Dat berichtje over die KO's heb je per ongeluk hier gepost maar was natuurlijk een mailtje naar Gabrielle
En dan met een rotsmoes komen over een Wii![]()
seizoen 1 aanwezig op dvd hierquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:16 schreef lezzer het volgende:
Gabrielle![]()
[ afbeelding ]
*dvd box opzoeken gaat
QFT.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunnen volwassenen nog wel wat van leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch een prima reden om niet te gaan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:43 schreef lezzer het volgende:
Ik wil verdorie m'n vrouw ook wel eens zien
-oh ik ben echt in een depressie geschoten -
Ik ben die verplichte bezoekjes zo ontzettend schijtbeu.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:48 schreef Nirak het volgende:
Kun je er dan geen kort bezoekje van maken zodat je meer tijd voor elkaar hebt?
Je verwart lesbo's met biseksuelen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:59 schreef amenth het volgende:
hoe gaat het dames vhebben jullie nou nooit ergens verlangen naar een man of hoe zit dat want ik denk dat alle lesbisch dit maar voor 60% zijn ofzo entoch andere kant van mannen houden maar dit negeren :p
Ah, toch nog een stukje entertainment vanavondquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je verwart lesbo's met biseksuelen.
Ik verlang sinds een tijdje inderdaad enorm naar een man in huis, nog 3,5 maand wachten en dan komt er een man bij ons wonenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:59 schreef amenth het volgende:
hoe gaat het dames vhebben jullie nou nooit ergens verlangen naar een man of hoe zit dat want ik denk dat alle lesbisch dit maar voor 60% zijn ofzo entoch andere kant van mannen houden maar dit negeren :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |