KB is een turkquote:Op maandag 4 juli 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat 5 weken naar familie in de hitte ramadan shit alles GEEN ZIN ik wil bij JAN zijn.
Nee, vast niet. Je moet toch ergens beginnen.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik weet niet of lezen voldoende is.
Krijg de tering, mongool.quote:
Ja, dat is wel zo.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, vast niet. Je moet toch ergens beginnen.
Saudi -Araab.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Krijg de tering, mongool.
Was ik maar een turk, die zijn vrijer en nee ik ben ook geen Marokkaan
kope kope kope?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:40 schreef Etsu het volgende:
IEDEREEN VAN SCHOOL HEEFT EEN DIPLOMA, OVERAL FOTO'S OP FACEBOOK EN TWEETS OP TWITTER DIT DAT
ik wil ookkkkkkk.
Knutsel er 1 in elkaar.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:40 schreef Etsu het volgende:
IEDEREEN VAN SCHOOL HEEFT EEN DIPLOMA, OVERAL FOTO'S OP FACEBOOK EN TWEETS OP TWITTER DIT DAT
ik wil ookkkkkkk.
dude dat zijn de profielen waar je het meeste mee kunt laterquote:Op maandag 4 juli 2011 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
faal profielen. ik koop wel van iemand anders.
Tada!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon mijn havo diploma kopieren en 'havo' veranderen naar 'atheneum'.
Maar het minste mee verdientquote:Op maandag 4 juli 2011 20:43 schreef strontboer het volgende:
[..]
dude dat zijn de profielen waar je het meeste mee kunt later
ja weet ik, maar ik hoef het niet aangezien ik die kant toch niet op gaquote:Op maandag 4 juli 2011 20:43 schreef strontboer het volgende:
[..]
dude dat zijn de profielen waar je het meeste mee kunt later
C&M is E&M zonder economie.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:44 schreef strontboer het volgende:
Njaaa... zolang je geen C&M hebt vind ik het best
Ziekenhuisbaantjes ookquote:Op maandag 4 juli 2011 20:44 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Met EM studies krijg je meestal de best betaalde banen.
C&M + E&M hier.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:44 schreef strontboer het volgende:
Njaaa... zolang je geen C&M hebt vind ik het best
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |