Zeker zelfde gezichtsuitdrukking als die Etsu had toen hij hoorde dat hij gezakt wasquote:Op maandag 4 juli 2011 20:24 schreef strontboer het volgende:
Jullie hadden die koppen moeten zien van de mensen die voor de zoveelste keer gezakt waren
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zeker zelfde gezichtsuitdrukking als die Etsu had toen hij hoorde dat hij gezakt was
Klopt..quote:Op maandag 4 juli 2011 20:26 schreef strontboer het volgende:
[..]
![]()
Maar voor 33,50 heb je een her en dat is bij het examen niet. Was het maar zo
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zeker zelfde gezichtsuitdrukking als die Etsu had toen hij hoorde dat hij gezakt was
Nee hoor, Etsu dacht;quote:Op maandag 4 juli 2011 20:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hier 22-fucking-juliquote:Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JONGONSS EN MEISJONS IK GA OVER DRIE WEKON AL OP VAKANTIE. JEETJEEEE MINA.
Beetje.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee hoor, Etsu dacht;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf, waarom niet?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK TWEE DAGEN NA JOU.
IK WIHIIIIIL NIET.
Moffenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:36 schreef Etsu het volgende:
Op vakantie gaan
Ik ga naar Sittard, en daarbij gaat de trein door Duitsland (volgens google maps), dus ik ga naar Duitsland op vakantie.
Duitslandquote:Op maandag 4 juli 2011 20:36 schreef Etsu het volgende:
Op vakantie gaan
Ik ga naar Sittard, en daarbij gaat de trein door Duitsland (volgens google maps), dus ik ga naar Duitsland op vakantie.
Sleur Jan mee.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat 5 weken naar familie in de hitte ramadan shit alles GEEN ZIN ik wil bij JAN zijn.
Ik weet niet, ik weet niet of lezen voldoende is.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb iets van veertig bladzijdes gelezen. Dat is goed toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |