SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!There is a time of cumming and going.
Waar is de dubbele betekenis dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Net als: Ik ben aan het aftrekken hihaho.
Nou ze was eigenlijk de plastic verpakking er vanaf aan het trekkenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waar is de dubbele betekenis dan?
IK HEB HELEMAAL GEEN PIEMOL HIHAHO MAR IK BEN AAN HET REKENEN.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waar is de dubbele betekenis dan?
Ooo, gewoon middelbare? Of niet?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Test en intakegesprek op toekomstige school, ditdat.
Niks.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:52 schreef MultiBanaan het volgende:
Wat gebeurd er met je als je 10000 posts hebt?
Gaat je account door de schrererderrrquote:Op maandag 4 juli 2011 14:52 schreef MultiBanaan het volgende:
Wat gebeurd er met je als je 10000 posts hebt?
Hmm hoort het gewoon te doen..quote:Op maandag 4 juli 2011 14:52 schreef Omdatappel het volgende:
De spoiler in de OP doet het niet of ligt dat aan mijn mobiel?
Dan was jij al 3 keer weg geweestquote:Op maandag 4 juli 2011 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaat je account door de schrererderrr
[..]
Hmm hoort het gewoon te doen..
Neh.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ooo, gewoon middelbare? Of niet?
suksesquote:Op maandag 4 juli 2011 14:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Test en intakegesprek op toekomstige school, ditdat.
quote:Op maandag 4 juli 2011 14:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK HEB HELEMAAL GEEN PIEMOL HIHAHO MAR IK BEN AAN HET REKENEN.
[..]
Ooo, gewoon middelbare? Of niet?
Minder ja, iets van 5k.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:55 schreef MultiBanaan het volgende:
Nondejus klonks, hoe veel posts had jij begin dit jaar? Nog geen 10 K volgens mij
sorry,quote:
Is het zo erg? Wat gaat er allemaal mis dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry,
niet wakker enzo.
vraag me echt af hoe ik vanmorgen levend op mn werk ben gekomen met de auto..
momenteel gaat het weer best redelijkquote:Op maandag 4 juli 2011 15:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is het zo erg? Wat gaat er allemaal mis dan?
Gelukkig.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
momenteel gaat het weer best redelijk
Heb je ook, dus showen die hap.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
Als ik tieten had dan zouden jullie mij nu willen zien.
Ooh,quote:
Noem je mij nu dik?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je ook, dus showen die hap.
[..]
Ooh,Leuk hoor.
show me yours, and i'll show you minequote:Op maandag 4 juli 2011 15:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
Als ik tieten had dan zouden jullie mij nu willen zien.
Same herequote:Op maandag 4 juli 2011 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
show me yours, and i'll show you mine
nee, want geen geluid op de computerquote:Op maandag 4 juli 2011 15:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
Worden jullie hier niet vrolijk van?
Nee, want niet geklikt.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
Worden jullie hier niet vrolijk van?
moet je aan je baas zeggen..quote:
/carequote:Op maandag 4 juli 2011 15:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
als dam² een are is wat is een hectare ? hm² ?
hectare = ha =10 000m2quote:Op maandag 4 juli 2011 15:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
als dam² een are is wat is een hectare ? hm² ?
voor mij heb je niet gewerkt, dus van mij kun je nooit loon krijgen..quote:
Mja, komt vast vanmiddag ofzo.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mij heb je niet gewerkt, dus van mij kun je nooit loon krijgen..
nee, een hectometer is gewoon 100 meter zonder de 2quote:Op maandag 4 juli 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar is dat hetzelfde als hectometer (hm²) of wat? D:
Rekenenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:37 schreef Omdatappel het volgende:
Wat voor opdrachten ben je aan het maken, Klinks?
Oh niet?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, een hectometer is gewoon 100 meter zonder de 2
hm2 bestaat volgens mij niet
Hectometer3quote:Op maandag 4 juli 2011 15:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Rekenen
[..]
Oh niet?Jezus wat een faal.
Klopt.quote:
Toch wel?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:42 schreef HappyBob het volgende:
Hm2 bestaat ook wel..maar wordt over het algemeen benoemd als hectare [ afbeelding ]
Hectare is gewoon hm2..maar we noemen dat dus hectare. Snap je?quote:
Ok ok, bedankt.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hectare is gewoon hm2..maar we noemen dat dus hectare. Snap je?
Maar de benaming is dus hectarequote:Op maandag 4 juli 2011 15:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok ok, bedankt.Ik kraste net die hm2 op mn lijstje weg en verving het met hectare, maar hm² kan dus ook ok ok helemaal duidelijk. Danku.
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar de benaming is dus hectare [ afbeelding ] Dus klopt zo wel.
1 stapje = <-- x10 :10 -->quote:Op maandag 4 juli 2011 15:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tevens een heerlijke geur van Eucalyptus hier.
ik heb serieus nog nooit van een decameter gehoordquote:Op maandag 4 juli 2011 16:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
1 stapje = <-- x10 :10 -->
milimeter - centimeter - decimeter - meter - decameter - hectometer - kilometer
<-- x100 :100 -->
mm² ---------- cm² ---------- dm² --------- m² ------- dam² --------- hm² ----------- km²
<-- x1000 :1000 -->
mm³ ---------- cm³ ---------- dm³ --------- m³--------- dam³ ------- hm³ ----------- km³
Hehe Liefquote:Op maandag 4 juli 2011 16:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
1 stapje = <-- x10 :10 -->
milimeter - centimeter - decimeter - meter - decameter - hectometer - kilometer
<-- x100 :100 -->
mm² ---------- cm² ---------- dm² --------- m² ------- dam² --------- hm² ----------- km²
<-- x1000 :1000 -->
mm³ ---------- cm³ ---------- dm³ --------- m³--------- dam³ ------- hm³ ----------- km³
Pick me, pick me.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:09 schreef wolfrolf het volgende:
Hallo liefjes. Zin om iemand te kielhalen?
Nou, hij bestaat dus welquote:Op maandag 4 juli 2011 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb serieus nog nooit van een decameter gehoord
ga zelf vechten danquote:Op maandag 4 juli 2011 16:07 schreef HappyBob het volgende:
Ben ik even mijn mannelijkheid aan het upgraden door vechtende mannetjes te kijken..zie ik opeens Justin Bieber voorbij komen daar zittend in het publiekWeg mannelijkheid..hello gayness..
Als sport lijkt het me wel leuk..maar op straat tijdens het uitgaan ofzo doe ik al tijden niet meer. Liefde is mijn nieuwe tweede naam. Al had ik afgelopen weekend wel iemand die langzamerhand beetje agressief van mij werdquote:
Ken die man al vele jaren. Mijn mening is niet meer te veranderen.quote:
Ik niet, ik wil meer wetennnn.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ken die man al vele jaren. Mijn mening is niet meer te veranderen.
Dat zag ik ook, bespaart een hoop.quote:
my name is ******, im so very, fly oh my. its a bit scary, boys wanna marry looking at my deri.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
my name is ******, im so very, fly oh my. its a bit scary, boys wanna marry looking at my deri.
Ja je beschrijft het goed ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ook een beetje, daarna keek ik ongeveer zo
Ferry?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
my name is ******, im so very, fly oh my. its a bit scary, boys wanna marry looking at my deri.
Als ik er achter kom hoe ik een schermafbeelding op mn mobiel maak, krijg jij een picquote:Op maandag 4 juli 2011 17:30 schreef HappyBob het volgende:
Ik ben nu ook wel benieuwdIk moet wat vaker buiten ARG7 kijken
[..]
Pics van je nieuwe nummer.
Ik citeer je.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie toen die naam hoorde.
Hier een hint.quote:
quote:
Een 7quote:Op maandag 4 juli 2011 17:30 schreef JApieman het volgende:
Hey, flips, raad eens wat ik op economie had.
Sorry liefste Japiequote:
Rooten, en dan had je er een app voor.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik er achter kom hoe ik een schermafbeelding op mn mobiel maak, krijg jij een pic
Ik weet neit eens wat rooten isquote:Op maandag 4 juli 2011 17:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Rooten, en dan had je er een app voor.
Pak een fototoestel en maak een foto?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik er achter kom hoe ik een schermafbeelding op mn mobiel maak, krijg jij een pic
Ik dacht dat het op 'very' en 'scary' zou rijmenquote:
Het rijmt ook niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pak een fototoestel en maak een foto?
[..]
Ik dacht dat het op 'very' en 'scary' zou rijmen
Ik ben trots op jequote:
En dan moeten inscannenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pak een fototoestel en maak een foto?
[..]
Ik dacht dat het op 'very' en 'scary' zou rijmen
Oooh nou dat doe ik niet, want dat gaat toch niet goed in mijn gevalquote:Op maandag 4 juli 2011 17:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Soort van jailbreaken maar dan voor de droid.
Superoneclick root.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben trots op je
[..]
En dan moeten inscannen
[..]
Oooh nou dat doe ik niet, want dat gaat toch niet goed in mijn geval
5,9 gemiddeld.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben trots op je
[..]
En dan moeten inscannen
[..]
Oooh nou dat doe ik niet, want dat gaat toch niet goed in mijn geval
Zonde..het had zo mooi kunnen zijnquote:
Geen digitaal ding daar liggen?quote:
Nice man. Gefeliciteerdquote:
Bijna hetzelfde.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JAILBREAKEN OKEE. Maar rooten weet ik nou echt niets van
Achja msn nicks sowieso.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zonde..het had zo mooi kunnen zijn
[..]
Geen digitaal ding daar liggen?Anders kom ik wel even een foto nemen [ afbeelding ]
Oh god.quote:
Nice.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nice man. Gefeliciteerd
Ik ben nog in afwachting of ik het allemaal gehaald heb. Als ik tentamens van vandaag en morgen gehaald heb, dan ben ik sowieso ook over.
Ooooh ik dacht dat het van eco afhing excuseeequote:Op maandag 4 juli 2011 17:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nice.Ik ben nog niet sowieso over, ik moet nog AK en Duits terugkrijgen en dan sta ik misschien een 5,95 en ga ik over.
Nee nouja die is nieuw en ik heb geen idee hoe het werktquote:Op maandag 4 juli 2011 17:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zonde..het had zo mooi kunnen zijn
[..]
Geen digitaal ding daar liggen?Anders kom ik wel even een foto nemen [ afbeelding ]
Oquote:
Achja msn sowieso.quote:
Was ook eigenlijk zo, als ik economie onder de 5,5 had was ik sowieso blijven zitten dus ik ben wel opgelucht nu.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ooooh ik dacht dat het van eco afhing excuseee
[..]
Nee nouja die is nieuw en ik heb geen idee hoe het werktDus nouja of ik moet je smsen kun je zelf een foto maken
[..]
O
Gewoon voornaam toch.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde.
[..]
Achja msn nicks sowieso.
[..]
Oh god.
http://www.techlivez.com/2010/07/how-to-root-samsung-galaxy-s/quote:Op maandag 4 juli 2011 17:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ooooh ik dacht dat het van eco afhing excuseee
[..]
Nee nouja die is nieuw en ik heb geen idee hoe het werktDus nouja of ik moet je smsen kun je zelf een foto maken
[..]
O
Die van mij kwam altijd leeg terug.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Achja msn sowieso.Vroeger stuurde wij gewoon liefdesbrieven door middel van een postduif.
Dan kan ik ook gewoon een screenshot op m'n telefoon makenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die van mij kwam terug met de vrouw naar wie ik die liefdesbrief stuurde. Ik gebruikte dan ook geen duif maar een Pterodactylquote:
Ja, het is in ieder geval ietsquote:Op maandag 4 juli 2011 17:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bedankt Sharr.Ik ben er nog niet helemaal, maar wel bijna.
Ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, het is in ieder geval ietsDat je niet sowieso al blijft zitten. Er is nog kans alles ditdat
Ik heb geen examens gedaan. Ik doe de zesde komende twee jaar opnieuw (verdeeld over twee jaar, moet nog even kiezen welke vakken ik doe) i.c.m therapie.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja.Jij zat in de 6e toch?
dan heb je examens gehad, gehaald? Ik ben niet meer zo op de hoogte van jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie alleen maar dit![]()
Begrijpelijk welquote:Op maandag 4 juli 2011 17:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Was ook eigenlijk zo, als ik economie onder de 5,5 had was ik sowieso blijven zitten dus ik ben wel opgelucht nu.
Even leznequote:Op maandag 4 juli 2011 17:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
http://www.techlivez.com/2010/07/how-to-root-samsung-galaxy-s/
[..]
Die van mij kwam altijd leeg terug.
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 4 juli 2011 17:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan kan ik ook gewoon een screenshot op m'n telefoon maken
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:53 schreef sharr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie alleen maar ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Oo.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb geen examens gedaan. Ik doe de zesde komende twee jaar opnieuw (verdeeld over twee jaar, moet nog even kiezen welke vakken ik doe) i.c.m therapie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie dit
Nee sryquote:Op maandag 4 juli 2011 17:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kom morgen maar eens je lolly likkunsten uitproberen.
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dat stukje, ik heb me echt doooodgelachen. Eerst man bijt hond en toen dat HitlerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie dit![]()
Komt allemaal door Pizzalucht he. :Squote:Op maandag 4 juli 2011 17:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gelukkig zielige PI wat kans op mislukken was groot.
Ik kwam ook niet meer bij van het lachenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat stukje, ik heb me echt doooodgelachen. Eerst man bijt hond en toen dat Hitler
1 2 3 4 5 6 7 | Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, web@youtube.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log. |
Als je apen ziet vertel ze dit.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:00 schreef JApieman het volgende:
Nu doet YouTube het niet:
[ code verwijderd ]
Screenshot gemaakt..moet ik 'm nu hier posten? ;$quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mooie humor wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie dit
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Lastigquote:Op maandag 4 juli 2011 18:03 schreef Oceanview het volgende:
Kinderen worden steeds lastiger.
Komen paar kinderen vragen ze of mijn broertje komt buiten spelen en ik zeg van nee, hij is nu niet thuis. JA JE LIEGT IK ZAG HEM NET NOG. Ja hij ging met zijn vader mee.
Waar zijn de tijden dat je gewoon een 'Nee' accepteerde.
Doe ik maar ze geven niet op.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:03 schreef sharr het volgende:
[..]
LastigSla ze. Schreeuw in een prullenbak.
Herkenbaar.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:03 schreef Oceanview het volgende:
Kinderen worden steeds lastiger.
Komen paar kinderen vragen ze of mijn broertje komt buiten spelen en ik zeg van nee, hij is nu niet thuis. JA JE LIEGT IK ZAG HEM NET NOG. Ja hij ging met zijn vader mee.
Waar zijn de tijden dat je gewoon een 'Nee' accepteerde.
Irritante kinderen wil ze 1 voor 1 uitmoorden.quote:
Neequote:Op maandag 4 juli 2011 18:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Screenshot gemaakt..moet ik 'm nu hier posten? ;$
[..]
Mooie humor wel ja [ afbeelding ]
Dan sla ik 'm wel gewoon op voor de nachtelijke sms-seks.quote:
Ah dat is wel een leuk idee.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan sla ik 'm wel gewoon op voor de nachtelijke sms-seks.
BITCHIEEEEEEEEEEEEquote:
Wat is jouw mooiste karaktereigenschap?quote:
* HappyBob wacht nu rustig het smsje afquote:
Oeiquote:Op maandag 4 juli 2011 18:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is jouw mooiste karaktereigenschap?
[..]
* HappyBob wacht nu rustig het smsje af
Oké..wat zijn je slechte eigenschappen?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Oeieven nadenken hoor.
Ehmmm ik schijn altijd wel lief aardig en grappig te zijn.
Als je nou vroeg wat mijn slechte eigenschappen waren, dan wist ik het beter
Appeltje.quote:
Eet smakelijkquote:Op maandag 4 juli 2011 19:08 schreef Omdatappel het volgende:
Oh en Flipsssss.
Nu poging tot eten, kusjes.
Die zet ik maar niet neerquote:Op maandag 4 juli 2011 19:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké..wat zijn je slechte eigenschappen?
Niets, vrees ikquote:
Ik volgende week dinsdagquote:Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK GA OVER DRIE WEKEN AL OP VAKANTIE WTFOMGBBQSAUCE.
Das snellll alquote:Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik volgende week dinsdagen over 3 weken nog een keer
Niet miepen, jij bent al geweest.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:35 schreef HappyBob het volgende:
Ik pas over 3 en een halve weekDIT IS NIET EERLIJK!!
Ik had gelogen, niet 3 weken, 3 weken en een beetje. 1 augustusquote:
Het is niet eerlijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dit, al twee, TWEE, TWEE keer al!
JEZUS HET JAAR VLIEGT VOORBIJ OMG WAT WAT BIJNA AUGUSTUS OOK AL JA.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik had gelogen, niet 3 weken, 3 weken en een beetje. 1 augustus
Ja, eng he?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JEZUS HET JAAR VLIEGT VOORBIJ OMG WAT WAT BIJNA AUGUSTUS OOK AL JA.
Nou enquote:
Hihiquote:Op maandag 4 juli 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dit, al twee, TWEE, TWEE keer al!
Zuipen en neuken de liefde bedrijven dus?quote:
Knokke met vriendinnen en Parijs met Klipsquote:
Preciesquote:Op maandag 4 juli 2011 20:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zuipen en neuken de liefde bedrijven dus? [ afbeelding ] Moet je in je jonge jaren toch hebben gedaan he [ afbeelding ]
Pure romantiekquote:Op maandag 4 juli 2011 20:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Knokke met vriendinnen en Parijs met Klips
Ook nooit geweest, volgens 1 van de vriendinnen was het leuk. En ik zal de Vlaamse vrouwen naar je doorsturenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pure romantiekKnokke kan ik me niet veel bij voorstellen..nooit geweest. Maar Vlaamse vrouwen..
Het is vakantie..dit is je kansquote:Op maandag 4 juli 2011 21:11 schreef Oceanview het volgende:
Nu nog eens op vakantie gaan zonder ouders.
nu nog geld.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:12 schreef HappyBob het volgende:
Was van plan om lijstje hier neer te zetten..maar zag er toch vanaf [ afbeelding ]
[..]
Het is vakantie..dit is je kans [ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:12 schreef HappyBob het volgende:
Was van plan om lijstje hier neer te zetten..maar zag er toch vanaf [ afbeelding ]
Yo Gabba Gabbaquote:
Ouders lief aankijken?quote:
Hihiquote:
Nee dat gaat niet werken nee.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Yo Gabba Gabba
[..]
Ouders lief aankijken? [ afbeelding ]
[..]
Hihi
Dit jaar voor het eerst, nu al spijt.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:11 schreef Oceanview het volgende:
Nu nog eens op vakantie gaan zonder ouders.
En Barcelona ben ik ook nog 1x geweestquote:Op maandag 4 juli 2011 21:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goed, ik doe dan ook maar ff mee met wereldsteden posten waar ik geweest ben:
1x Londen
3x Parijs
1x Berlijn
1x Kopenhagen
1x Napels
1x Rome
Hoezo?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst, nu al spijt.
Dan maar hard werken en sparenquote:
Waarom spijt?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst, nu al spijt.
Barcelonaquote:Op maandag 4 juli 2011 21:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
En Barcelona ben ik ook nog 1x geweest
Ik ben aan het werk, dus moet goed komen.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan maar hard werken en sparen [ afbeelding ]
[..]
Waarom spijt?
[..]
BarcelonaPrachtige stad [ afbeelding ]
En waar gaat de eerste reis heen?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, dus moet goed komen.
Been there, done that.quote:
Nergens dit jaar blijf ik saai hier.quote:
Ooow je ouders gaan op vakantie en jij niet, ik dacht omgekeerd.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Het idee alleen thuiszitten lijkt mij compleet niets.
Pas in augustus ga ik, zonder mn oudersquote:Op maandag 4 juli 2011 21:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ooow je ouders gaan op vakantie en jij niet, ik dacht omgekeerd.
Dat kan verholpen wordenquote:Op maandag 4 juli 2011 21:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Het idee alleen thuiszitten lijkt mij compleet niets.
Oow zo laat.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pas in augustus ga ik, zonder mn ouders
Superman redt me welquote:Op maandag 4 juli 2011 21:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat kan verholpen worden [ afbeelding ]
Jaaaquote:
Handuggg.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Superman redt me wel
[..]
Jaaaik ga op mn verjaardag eerst naar een festival, dag erna vier ik mijn verjaardag en dag daarna op vakantie. Brak dus
Feestwinkel?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar haal ik nou een Superman pak vandaan
http://adwords.fun-en-fee(...)S36KkCFQOIDgod7DPCZgquote:Op maandag 4 juli 2011 21:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar haal ik nou een Superman pak vandaan
quote:
Ik wil picsquote:Op maandag 4 juli 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Keischattig, deze ga ik kopen voor mn broertje.
Heb je zn laatste uitspraak gelezen op facebook?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil picsZet maar op facebook tegen die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |