Dit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 06:19 schreef Klonk het volgende:
Wat een zalige zomer tot nu toe, niet permanent smeltend warm, gewoon lekker tussen de 20-25 graden, goed genoeg om lekker buiten te zijn en te genieten van de zomerse dingen.

Minder prettig, was van plan een dag op zee te gaan vissen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:10 schreef aloa het volgende:
Voor morgen...
KNMI: Buien, mogelijk met onweer en windstoten tot 60 km/uur.
[ afbeelding ]

Waarschuwingen voor het Westen, dan zal het in ZH dus wel meevallenquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:10 schreef aloa het volgende:
Voor morgen...
KNMI: Buien, mogelijk met onweer en windstoten tot 60 km/uur.
[ afbeelding ]

Tot nu toe mogen we niet klagen nee, een warme periode gehad en een hele droge periode.quote:Op donderdag 7 juli 2011 06:19 schreef Klonk het volgende:
Wat een zalige zomer tot nu toe, niet permanent smeltend warm, gewoon lekker tussen de 20-25 graden, goed genoeg om lekker buiten te zijn en te genieten van de zomerse dingen.

Hier ook op Tholen!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:11 schreef Timmos het volgende:
Ik dacht al, ik ben een topic kwijt in my AT..![]()
Daarnet een prachtige shelfcloud (volgens mij) over Terneuzen heen!

Wauw wat een pracht 1 zeg!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:33 schreef Timmos het volgende:
[ afbeelding ]
Even snelle foto vanuit de camera, nu bezig met de uiteindelijke foto('s)

quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:33 schreef Timmos het volgende:
[ afbeelding ]
Even snelle foto vanuit de camera, nu bezig met de uiteindelijke foto('s)

quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:23 schreef kepler het volgende:
Shelf komt nu ook over Leiden, helaas te donker voor goede foto's

Met een leentoestel toch een aantal redelijke foto's kunnen maken (denk ik). Ik zal ze echter pas volgende week online kan zettenquote:

Zoiets kwam ook op de Kaag voorbij, dus lijkt me sterk dat Delft niks heeft mee gekregen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:49 schreef Schuifpui het volgende:
Wtf, die foto's![]()
Was dat net? Het heeft Delft net gemist, net als vorige week dinsdag.![]()
Er kwam wel een donkere lucht voorbij, maar niet zo als hierboven.

Volgens onweer-online is die ook over Delft heen gegaan..quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:49 schreef Schuifpui het volgende:
Wtf, die foto's![]()
Was dat net? Het heeft Delft net gemist, net als vorige week dinsdag.![]()
Er kwam wel een donkere lucht voorbij, maar niet zo als hierboven.

Ik kan die foto's niet bekijken. Er zat wel wat contrast in die bui, maar niet zo mooit als op de foto's in dit topic. Misschien is het ook wel deels belichting e.d. Het begint nu overigens wel te regenen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:53 schreef Timmos het volgende:
[..]
Volgens onweer-online is die ook over Delft heen gegaan..
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=26539

In welke omgeving?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:55 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ik kan die foto's niet bekijken. Er zat wel wat contrast in die bui, maar niet zo mooit als op de foto's in dit topic. Misschien is het ook wel deels belichting e.d.
Het begint nu overigens wel te regenen.

quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:55 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ik kan die foto's niet bekijken. Er zat wel wat contrast in die bui, maar niet zo mooit als op de foto's in dit topic. Misschien is het ook wel deels belichting e.d. Het begint nu overigens wel te regenen.

Meh, waarschijnlijk dan niet goed opgelet. Heb ook niet zo'n geweldig uitzicht vanuit m'n kamer. Zie net een klein stukje lucht.quote:
Delft dus.quote:

Ik Utrecht dus.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:00 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Meh, waarschijnlijk dan niet goed opgelet. Heb ook niet zo'n geweldig uitzicht vanuit m'n kamer. Zie net een klein stukje lucht.
[..]
Delft dus.

vet, die wind kan je zien op t water jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:11 schreef bianca en michael het volgende:
En nog even van gisteravond vanuit Rotterdam. Op de eerste foto windstil:
[ afbeelding ]
Maar toen de wolk ons eenmaal bereikt had (enkele minuten) begon het hard te waaien:
[ afbeelding ]
In de verte zagen we het wel regenen maar bij ons is niets gevallen.

Hmm, ik denk dat SpeedyGJ nu wel onweer heeft: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksemquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:49 schreef Burnie88 het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar foto's van de huidige buien in het noorden/westen van het land, zien er best heftig uit namelijk.

Echt een gave (en enge) foto!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:44 schreef Fredo55 het volgende:
Nog een foto van gisteravond, met mobiel gemaakt dus kwaliteit is niet zo goed:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |