quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh hi!Ik bedoel de schuifdeuren naar onze tuin, niks persoonlijks hoor.
Weet niet hoe ver je er vanaf zit, maar de buien zijn nogal plaatselijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
Weerstation 't dichtst bij mij zegt nu
[ afbeelding ]
Maar hier in zeeburg valt echt wel wat meer dan lichte regen, en de windstoten zijn ook niet mis.
volgens wunderground
Kilometer of 5 hemelsbreedquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Weet niet hoe ver je er vanaf zit, maar de buien zijn nogal plaatselijkDe wind zal wel een momentopname dus het is allemaal niet echt goed te volgen op zo'n soort sites.
Staar je niet blind op deze metingen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
Weerstation 't dichtst bij mij zegt nu
[ afbeelding ]
Maar hier in zeeburg valt echt wel wat meer dan lichte regen, en de windstoten zijn ook niet mis.
volgens wunderground
Hoe warm is het nu bij jou binnen dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:26 schreef DemonRage het volgende:
De temperatuur is buiten wel lekker gedaald. Nu binnen nog...
bij mij was het net 24 graden, heb de arico nog maar even aangezetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:32 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Hoe warm is het nu bij jou binnen dan?
stedelijk gebied hè, dus besef dat daardoor de windmetingen ook niet helemaal betrouwbaar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Staar je niet blind op deze metingen.
Qua neerslag kan het behoorlijk verschillen, de windmetingen hangt van de positie van de windmeter af, deze zal wel niet ideaal zijn.
Net als hier, 6/7bft maar kom niet verder dan 3bft.
Waren de bomen hier nu maar weg, dan zat ik nu een stuk beter met de metingenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
stedelijk gebied hè, dus besef dat daardoor de windmetingen ook niet helemaal betrouwbaar kunnen zijn.
Idd veel regen hier ( Zeist)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:14 schreef Drassss het volgende:
Zeist/Amersfoort krijgen nu de volle laag zo te zien. Zal maar die felle buien 45 minuten over je heen krijgen als lijnvorm... pfoe.
Houd je hem goed vast?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waren de bomen hier nu maar weg, dan zat ik nu een stuk beter met de metingen![]()
Zo hondje maar even doen, eens kijken hoeveel wind er langs de rand staat
Ja hoor komt goed, en anders vangt iemand anders mijn doggy wel opquote:
Letterlijk? Het waait he....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja hoor komt goed, en anders vangt iemand anders mijn doggy wel op
Correct, nadeel is wel dat het hele complex s'nachts gaat draaien van oost naar west en morgenmiddag/avond komt vanuit Duitsland als het goed is alles weer over het noord-Nederland te liggen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:43 schreef INViCTuS het volgende:
Zo gek veel meer komt er toch helemaal niet aan of wel? die buien die in Frankrijk zitten trekken vrij noordoost...
Ja, Whooptidoo, we hebben nog niet genoeg gehad...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:48 schreef INViCTuS het volgende:
Dan komt het vanuit het noorden nog een keer naar beneden zetten. Mischien zit er in die buien wel iets leuks dan...hebben ze leuk geboekt; rondje europa
Jep de veroorzaker is het lage drukgebied wat in Noord-Duitsland ligt. Alles zal flink gaan draaien en een soort pad krijgen: Groningen-Friesland-Noord/Zuid-Holland-Brabantquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:48 schreef INViCTuS het volgende:
Dan komt het vanuit het noorden nog een keer naar beneden zetten. Mischien zit er in die buien wel iets leuks dan...hebben ze leuk geboekt; rondje europa
dus morgen nog meer regenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep de veroorzaker is het lage drukgebied wat in Noord-Duitsland ligt. Alles zal flink gaan draaien en een soort pad krijgen: Groningen-Friesland-Noord/Zuid-Holland-Brabant
Hmm, ja, maar goed, het is niet anders.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus morgen nog meer regen... zijn andere gebieden die 't harder nodig hebben dan een stad als Amsterdam hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |