Oost van Tilburg is het niet meer dan wat gespetter geweest hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:01 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hier is het om 20.00 uur gestopt met regenen, viel allemaal nogal mee. In tegenstelling tot de regio Breda/Tilburg. Daar is erg veel wateroverlast en regent het nog steeds erg hard.
Den Bosch heeft weer mazzel vandaag,kijk maar op de buienradar
hebben jullie ook een keer geluk. Iets verder naar het westen is het hopeloos. De brandweer kan uit bljven rukken voor wateroverlast daarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:20 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Oost van Tilburg is het niet meer dan wat gespetter geweest hoor
Die rotzooi blijft lang hangen in het noorden, dat veroorzaakt de ellende straks...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het ziet er allemaal niet veel belovend uit maar laat me graag verrassen
Hmm ik moet het maar zienquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die rotzooi blijft lang hangen in het noorden, dat veroorzaakt de ellende straks...
Hmm , het Zuiden is nu het bokje:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die rotzooi blijft lang hangen in het noorden, dat veroorzaakt de ellende straks...
Ik vrees dat je misschien net TE noord zit jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmm ik moet het maar zienik zal de dans wel weer ontspringen.
En dat zal zeker niet de eerste keer zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vrees dat je misschien net TE noord zit ja
Nou, hier aan de oostkant van Breda is het ook niet veel bijzonders hoor...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:26 schreef kaatje50 het volgende:
hebben jullie ook een keer geluk. Iets verder naar het westen is het hopeloos. De brandweer kan uit bljven rukken voor wateroverlast daar
Jep veel regen daar ( west-brabant ). Nu gaat provincie Utrecht een lading krijgen..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm , het Zuiden is nu het bokje:
http://monitor.livep2000.nl/
Owkeej, wat denk je van Grunn-city dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vrees dat je misschien net TE noord zit ja
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Owkeej, wat denk je van Grunn-city dan?
Het systeem gaan s'nachts wel wat kantelen richting het westen dus wie weet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En dat zal zeker niet de eerste keer zijn
Heb je toch wel dicht geschoven hèquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:06 schreef kahaarin het volgende:
Groningen begint nu net, de schuifpui heeft druppels.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:06 schreef kahaarin het volgende:
Groningen begint nu net, de schuifpui heeft druppels.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |