Hmm da's wel heel negatief.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kortom we hebben de zomer grotendeels achter de rug in NL
Wist ik niet, hoe gaat dat dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 11:41 schreef Schuifpui het volgende:
Aloa, je kan beter de reeksknop gebruiken, dan krijg je automatisch een koppeling naar het vorige deel en staat het bij iedereen in de AT. Het is ook nog eens makkelijk, want je hoeft niet handmatig de OP te kopiëren.
Haha ja zo gaat het toch al jaren in NL. Voorjaar is droog en warm en juli/augustus vallen vervolgens tegen!quote:
IPV open nieuw topic open nieuw deel aanklikken.quote:
Ja maar resultaten behaald in het verleden.... We hebben het over het weer he.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja zo gaat het toch al jaren in NL. Voorjaar is droog en warm en juli/augustus vallen vervolgens tegen!
Knopje 'open nieuw deel' in een dicht topic.quote:
Oke, dan weet ik dat voor de volgende keer.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:49 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Knopje 'open nieuw deel' in een dicht topic.
Dan neemt hij automatisch de OP over, hoogt het TT-nummer op en krijg je voor de TT een driehoekje die terug linkt naar het vorige deel en zit het gekoppeld aan de reeks. Iedereen heeft hem dan ook automatisch in zijn AT die in het vorige deel gepost heeft, of op 'volg topic' heeft geklikt.
Hey maar TS was niet eens lapo dus lijkt het me dat de intentie goed was, niet iedereen opent vaak vervolg topics toch?quote:Op maandag 4 juli 2011 11:50 schreef Saekerhett het volgende:
Komop mensen, leer dat nou eens, het staat verdomme in koeienletters aangegeven
Dus bij deze weer een ouderwetse TVP.
Dat inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2011 11:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey maar TS was niet eens lapo dus lijkt het me dat de intentie goed was, niet iedereen opent vaak vervolg topics toch?
quote:Wel laat het Amerikaans weermodel een aardige Jet zien in onze omgeving die donderdag de snelheid bereikt van 78kt (144 kilometer per uur). Dit zou eventueel forcering kunnen betekenen.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 09:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat heb ik al eens eerder uigelegt, even in het kort:
1: Teken zooi
2: De bomen houden veel licht tegen, vooral merbaar als er een W7bft+ staat kun je af en toe merken dat er een hoop licht door komt.
3: Geeft vooral in de herfst een hoop troep waar je niet goed van wordt, ook de dakgoten kun je om de week wel weer schoon maken omdat je anders al het water ook nog een van het dak naar beneden krijgt, en het water is al zo slecht afvoerbaar hier.
Iets minder belangrijke dingen:
4: De bomen houden ook veel wind tegen, dat is niet zo goed voor mijn metingen, en vooral in de lente en zomer bij nw/n/no verlang je naar een lekker briesje.
5: Deze bomen verpesten mijn uitzicht, als alles weg gaat zou je in de winter de dijk goed kunnen zienen heb ik wat beter zicht met de cam
ook voor onweer boven de wadden zou ik gewoon op dak kunnen zitten
dus hoef ik niet apart nog eens de deur uit, of ik de pier ook te zien krijg is nog maar de vraag, ben bang deze namelijk net in de nw richting zit.
Teken zijn er indd in overvloed, het is nog een wonder dat ik nog geen tekenbeet heb gehad met al die bomen en bosjes hierquote:Op maandag 4 juli 2011 09:25 schreef MaLo het volgende:
Hou op over teken, ben dit jaar al twee keer gebeten door een teek. Hier in Twente zijn er heel veel.
Is er op de lange termijn al zicht op echt zomerweer? Ik ben het zo zat om in lange broeken te lopen.
Ik vind dat weer van vanmiddag en morgen anders best prima zomerweer. Dat hete van vorige week maandag en dinsdag is niet iets voor mijquote:Op maandag 4 juli 2011 11:39 schreef aloa het volgende:
GFS ziet er niet hoopvol uit tot de 20e juli.
Ik hoop dat de 2e helft van juli de zomer echt gaat beginnen.
Vanmiddag was perfect. Morgen wordt het nog iets warmer.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik vind dat weer van vanmiddag en morgen anders best prima zomerweer. Dat hete van vorige week maandag en dinsdag is niet iets voor mij
Hmm ik vind anders aardig wat teken in de achtertuin, en er is geen grasspriet te vinden hier, vreemd?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:36 schreef richie29 het volgende:
Ik dacht dat recente studies hadden uitgevonden dat teken eigenlijk niet / nauwelijks in bomen zitten, maar voornamelijk in gras en op (lange) grassprieten?
Mooie dag?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:48 schreef aloa het volgende:
Toch nog een mooie dag geworden vandaag. Vanmorgen viel het tegen, maar vanmiddag werd het een stuk warmer.
Nou ben benieuwdquote:Op maandag 4 juli 2011 19:56 schreef aloa het volgende:
GFS (12z) komt nu wel weer op woensdag en donderdag met cape en een aardige hoeveelheid neerslag. Ook de straalstroom ligt die dagen pal boven Nederland. Ben benieuwd of dit nog onweer op gaat leveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |