Ja kut, ik ben dan waarschijnlijk op vakantie.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:33 schreef SP22 het volgende:
Ja.. naar Madrid in Augustus... 19-25 en dan de 27e de meet.
Verjaardagen. Ik heb ze al een paar jaar kunnen vermijden (althans die feestjes bij mij dan) maar ik vrees dat ik er dit jaar toch echt niet onderuit kom...quote:Op maandag 4 juli 2011 10:37 schreef SP22 het volgende:
Bijkomend voordeel is dat ik er nu op mn verjaardag lekker niet ben!
Bankdrukken?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:24 schreef Timmos het volgende:
Ik kan niet quoten vanuit een gesloten topic.. Maar ja, het was een leuk iemand
, dus ik miep niet
.. Fitness ging beter dan normaal, 111 kilo de lucht in gekregen, dat was op het einde dus als ik het aan het begin zou doen zou ik veel meer kunnen..
Telefoon kan overigens om meerdere redenen niet uit..
Bankdrukken iets minder, 111 kilo was op een biceps unitquote:Op maandag 4 juli 2011 12:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bankdrukken?
En ik ben nog steeds een vaatdoek. Nog 3.5 uur en ik kan naar huis. Slapen.
Draag me dan maar liever gelijk wegquote:Op maandag 4 juli 2011 12:34 schreef Timmos het volgende:
[..]
Bankdrukken iets minder, 111 kilo was op een biceps unit
Makkelijk ging het niet hoorquote:
Ik kan nu ook net weer 3 weekjes vollebak trainen na een ontsteking in mn rug, voelt goed weer dat trainenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:12 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ga vanavond weer lekker hardlopen na een paar weekjes rust. Hopen dat mijn spierblessure nu wegblijft.
Ik heb het echt zo gemist!
Dat is ook niet goed voor je spieren. Tenzij je elke dag een andere spiergroep doet ben je eerder katabool dan anabool bezig, maar daar heb ik het geduld echt niet voor...quote:Op maandag 4 juli 2011 14:26 schreef Merlijn het volgende:
Definieer volle bak, elke dag in de sportschool trek ik ECHT niet. Ik vind een dag in de week, soms twee een uurtje of anderhalf los gaan ruim voldoende.
Katawattes? Nee, ik ren een km of 5 en kijk of ik mijn persoonlijk record kan verbeteren, en daarna hang ik wat aan de gewichten.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dat is ook niet goed voor je spieren. Tenzij je elke dag een andere spiergroep doet ben je eerder katabool dan anabool bezig, maar daar heb ik het geduld echt niet voor...
Eén van mijn broeken zit nu gewoon zo strak dat het aan het eind van de dag pijn gaat doen
Katabool is afbraak, anabool is opbouw.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Katawattes? Nee, ik ren een km of 5 en kijk of ik mijn persoonlijk record kan verbeteren, en daarna hang ik wat aan de gewichten.
Te weinig doen is ook afbraak?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:09 schreef Merlijn het volgende:
Ah, weer wat bijgeleerd. Nee, voor afbraak doe ik toch echt te weinig, en gezien de conditiestatus waar ik vandaan kom en waar ik nu na een half jaar sta.... komt dat toch wel goed.
Gaat hard he?!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:13 schreef Timmos het volgende:
[..]
Te weinig doen is ook afbraak?.. Was bij mij echt goed te merken dat ik er 2 maanden uit lag..
Hehe 60 gig. Dan ben je nog wel even bezig jaquote:Op maandag 4 juli 2011 18:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb nog wat te doen..
[ afbeelding ]
Van de week maar eens gaan beginnen met per band een paar leuke foto's te kiezen.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:43 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hehe 60 gig. Dan ben je nog wel even bezig ja
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb nog wat te doen..
[ afbeelding ]
Gewoon op automatisch.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:14 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb al 1 ding geleerd met mijn eerste dag schieten met de 1.2 Op 1.2 is het beter dat de zon niet schijnt omdat er anders snel voorwerpen, achtergronden of anderen dingen overbelicht raken. Normaal gesproken heb ik liever zon maar met die lens is dat erg lastig. Had aardig wat overbelichte foto's.
Het vervelende was ook dat het dan weer bewolkt dan weer zon en dan weer bewolkt was dus je bleef instellen. Was een leerzame dagNog even flink oefenen.
100 is het laagste dat ik weet. En daar schiet ik bijna altijd mee.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon op automatisch.
Maar kan je je iso niet lager zetten dan? Op 50 oid?
Nice! Wat is dat ding haarscherp zeg! Ik denk niet dat mijn body zo scherp is.quote:
Even lekker pompen tijdens de kut-fitness.quote:
Alleen die bovenste rij tanden niet helemaal maar die vielen buiten de scherpte en zijn al diepte terwijl het zo dicht bij elkaar zit. Was ook een moment waarbij ik snel moest schieten want het duurde maar een seconden of 10 en toen hield er al mee op. Echt jammer.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nice! Wat is dat ding haarscherp zeg! Ik denk niet dat mijn body zo scherp is.
ZAG JE HET ZAG JE HET IK HEB EEN TOPIQUE VOOR JE GEMAAKT.quote:
Tnx!quote:
Idemquote:
Ik ga het met spanning afwachten!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:45 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb net een goed idee gekregen.
Doel van deze vakantie: Naast ontspannen, chillen, niets doen en doen waar ik zin in heb ga ik er ook voor om een imo canvaswaardige foto te maken. En die dan daadwerkelijk op canvas oid af te laten drukken.
Same. Beetje ziekjes.quote:
hmm daar heb ik geen tijd voor.quote:
Ik zat vanmorgen wel 10 keer op het toilet. Was er inderdaad lekker koel. Steeds een kotsgevoel, maar eenmaal op moment suprźme liet mijn lichaam mij in de steek. Doet ie anders nooitquote:Op maandag 4 juli 2011 20:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm daar heb ik geen tijd voor.
hoewel, vanmiddag op t werk was ik zo
t was benauwd en warm, had t idee als ik opstond dat ik onderuit ging. Buiten en op t toilet (beide koeler) ging t beter
Ik heb echt geen fucking flauw idee. Ik klooi altijd maar wat aan in Photoshopquote:Op maandag 4 juli 2011 20:39 schreef kanovinnie het volgende:
Kan ik met de magic wand tool makkelijk selecties erbij zetten? Nu rechtermuisknop ik elke keer, maar dat is natuurlijk volkomen kut.
Shift indrukken. Maar het werkt nog niet handig. Eens even die lassotool proberenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb echt geen fucking flauw idee. Ik klooi altijd maar wat aan in Photoshop
Ik heb nog nooit echt een shoot gedaan maar wel straat fotografie van onbekende mensen en soms een portret van iemand die ik ken. Ik vind na die paar foto's toch ook vaak de achtergrond heel belangrijk merk ik wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:50 schreef Pizza_Boom het volgende:
Een vraagje voor de mensen hier:
Ik ga later deze week met iemand wat fototjes buiten maken. Of je het een shoot mag noemen weet ik niet, maar gezellig wordt het wel en ik kloot wel wat aan, maar waar moet je nou op letten? Wat zijn nou do's en wat zijn nou don'ts met een shoot?
@Sp22: Bij een huurauto maken wij altijd van tevoren fotos van alle punten die we kunnen vinden en achteraf nog eens.
Groot diafragma voor scherptediepte en verder geen idee.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:50 schreef Pizza_Boom het volgende:
Een vraagje voor de mensen hier:
Ik ga later deze week met iemand wat fototjes buiten maken. Of je het een shoot mag noemen weet ik niet, maar gezellig wordt het wel en ik kloot wel wat aan, maar waar moet je nou op letten? Wat zijn nou do's en wat zijn nou don'ts met een shoot?
@Sp22: Bij een huurauto maken wij altijd van tevoren fotos van alle punten die we kunnen vinden en achteraf nog eens.
Goed voorbeeld van een goed portret/slechte achtergrond, zie mijn flickrquote:Op maandag 4 juli 2011 20:54 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt een shoot gedaan maar wel straat fotografie van onbekende mensen en soms een portret van iemand die ik ken. Ik vind na die paar foto's toch ook vaak de achtergrond heel belangrijk merk ik wel.
De foto kan goed verziekt worden door de achtergrond al is het portret zelf wel heel goed. Daar heb ik al wel erg van geleerd. En het licht is denk ik ook heel belangrijk. De rest komt denk ik vanzelf wel. Gewoon veel foto's maken, dan zit er altijd wel een leuke blik van je model tussen.
Dat is lekker om weer door te kunnen. Ik had een tijdje geleden bij een rondje in de duinen het onzalige idee om dat opspelende pijntje er wel even uit te lopen.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:03 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik kan nu ook net weer 3 weekjes vollebak trainen na een ontsteking in mn rug, voelt goed weer dat trainen.. Nu hopen dat het me lukt om er in de zomer echt vollebak tegenaan te gaan..
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:54 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb nog nooit echt een shoot gedaan maar wel straat fotografie van onbekende mensen en soms een portret van iemand die ik ken. Ik vind na die paar foto's toch ook vaak de achtergrond heel belangrijk merk ik wel.
De foto kan goed verziekt worden door de achtergrond al is het portret zelf wel heel goed. Daar heb ik al wel erg van geleerd. En het licht is denk ik ook heel belangrijk. De rest komt denk ik vanzelf wel. Gewoon veel foto's maken, dan zit er altijd wel een leuke blik van je model tussen.
Dank!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:56 schreef kanovinnie het volgende:
Groot diafragma voor scherptediepte en verder geen idee.
Doe is link geven?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:56 schreef kanovinnie het volgende:
Goed voorbeeld van een goed portret/slechte achtergrond, zie mijn flickr
http://www.flickr.com/pho(...)83327/in/photostreamquote:Op maandag 4 juli 2011 21:38 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik doe videobewerking, maar in Sony Vegas Pro 9. Maar wat wil je precies? Hoe moet ik me dat timertje voorstellen?
[..]
[..]
Dank!
[..]
Doe is link geven?
Vooral die auto doet het hem op je laatste portret fotoquote:Op maandag 4 juli 2011 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/pho(...)83327/in/photostream
Dat zei ik net al. Alles gaat zo traag als kak.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:47 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik zie weer eens bij de helft rode kruisjes
Lelijkquote:Op maandag 4 juli 2011 21:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Vooral die auto doet het hem op je laatste portret foto
Ik heb er net 1 bewerkt die er al opstond en die wordt nu ook niet meer geladen. Alles is gewoon weer lekker langzaam zoals wel vaker. Jou foto zag ik idd ook niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn laatste foto zie ik ook niet terug, verder nergens last van.
[..]
Lelijk
dat ja..quote:Op maandag 4 juli 2011 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn laatste foto zie ik ook niet terug, verder nergens last van.
Die doedelzakspelers? Die is idd een kruisje nu ja..quote:Op maandag 4 juli 2011 21:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb er net 1 bewerkt die er al opstond en die wordt nu ook niet meer geladen. Alles is gewoon weer lekker langzaam zoals wel vaker. Jou foto zag ik idd ook niet.
Thuis heb ik net niet gehaaldquote:Op maandag 4 juli 2011 18:32 schreef Marc H het volgende:
Groeten vanuit arnhem
Zit hier relaxed op een terrasje,even energie op doen voor de fietstocht naar huis. Heb er nu 73 kilometer op zitten. Als ik onderweg geen trein pak (goed mogelijk :-)), komen er nog eens minimaal 53 kilometer bij.
Ik heb een tweetal filmpjes waar een bevriende buurman en ik op een balk boven het water staan. In beide gevallen duurt dat niet langquote:Op maandag 4 juli 2011 21:38 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik doe videobewerking, maar in Sony Vegas Pro 9. Maar wat wil je precies? Hoe moet ik me dat timertje voorstellen?
Ik kwam aan op het station Amersfoort om 21:50, De zon zou, volgens mijn gps, onder gaan om 22:02 (klopte). In het donker, zonder verlichting over bospaadjes is geen goed planquote:Op maandag 4 juli 2011 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom was je niet naar huis gereden dan?
Wel een mooie afstand! Hoe lang heb je er over gereden?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:11 schreef Marc H het volgende:
[..]
Ik kwam aan op het station Amersfoort om 21:50, De zon zou, volgens mijn gps, onder gaan om 22:02 (klopte). In het donker, zonder verlichting over bospaadjes is geen goed planIk heb er lang over getwijfeld om het te proberen, maar het verstand heeft gezegevierd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |