Gecondoleerdquote:Wat is Q-koorts?
Q-koorts is een infectieziekte die van dieren kan overgaan op mensen. In Nederland zijn besmette melkgeiten en melkschapen de bron van de ziekte bij mensen. De meeste mensen lopen Q-koorts op door het inademen van lucht waar de bacterie inzit, tijdens de lammerperiode (februari tot en met mei) van geiten en schapen. Dat betekent dat mensen besmet kunnen worden door dieren die de bacterie bij zich hebben. Q-koorts bij mensen komt vooral in het zuiden van Nederland regelmatig voor.
Dankjewelquote:
Lijkt me niet...quote:Op maandag 4 juli 2011 09:15 schreef koimaster het volgende:
[..]
Dankjewel
Mijn oom heeft met radioactief afval gewerkt in zijn werk. Kan het daaraan liggen?
Echt een grote ellende. Ik heb de crematie en begrafenis niet bezocht. Ik herdenk op mijn eigen manier.
Hoe vervelend het ook voor je is, Wetenschap en Technologie lijkt me niet bepaald de goede plek.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:19 schreef koimaster het volgende:
Maar goed. Ik geloof niet in de dood gelukkig. Ik geloof in dimensies.
Pas geleden zag ik mijn oom en mijn hond loep zuiver rondlopen tijdens het waken in een andere dimensie. Mijn overleden hond die naar me keek alsof hij wilde zeggen..."We komen elkaar snel weer tegen".
Mijn hond, overleden oom en overleden opa in een andere dimensie
Schop anders maar naar truth. Jij bent de mod en jij mag bepalen wat je met het topic doetquote:Op maandag 4 juli 2011 09:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hoe vervelend het ook voor je is, Wetenschap en Technologie lijkt me niet bepaald de goede plek.
Ik mag toch hopen dat je oom een cursus stralingshygiėne op het gewenste niveau heeft gevolgd?
Als men er op de juiste manier mee omgaat is er niets aan de hand en kan al zeker niet een virus veroorzaken.
Ik ben hier geen mod.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:27 schreef koimaster het volgende:
Schop anders maar naar truth. Jij bent de mod en jij mag bepalen wat je met het topic doet
Ik ook sowieso in vier, met de mogelijkheid dat er andere zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:19 schreef koimaster het volgende:
Maar goed. Ik geloof niet in de dood gelukkig. Ik geloof in dimensies.
Sommigen zeggen dat er 12 dimensies zijn. Ik geloof in oneindig veel dimensies en nu zitten we pas in de derdequote:Op maandag 4 juli 2011 09:27 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik ook sowieso in vier, met de mogelijkheid dat er andere zijn.
maar de geest (verzonnen door mensen) naar een andere dimensie gaat.....
Wat voor radioactief materiaal was het dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 09:29 schreef koimaster het volgende:
Mijn oom moest onbeschermd omgaan met radioactiviteit dus. Totaal geen bescherming. Is al langer geleden. Oom heeft veel klachten gehad in zijn leven.
Moet ik eens vragen aan mijn pa. In ieder geval totaal zonder bescherming.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat voor radioactief materiaal was het dan?
Je bedoelt 11 dimensies (snaar theorie) en hoezo we zitten nu pas in de derde? Wat gebeurde er in de eerste twee dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 09:32 schreef koimaster het volgende:
[..]
Sommigen zeggen dat er 12 dimensies zijn. Ik geloof in oneindig veel dimensies en nu zitten we pas in de derde
11 dimensies jaquote:Op maandag 4 juli 2011 09:35 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Je bedoelt 11 dimensies (snaar theorie) en hoezo we zitten nu pas in de derde? Wat gebeurde er in de eerste twee dan?
Maar het is gebruikelijk om te zeggen dat we in de vier dimensie leven (of is het dat wij in vier dimensies leven?)
We zien alles in 4Dquote:Op maandag 4 juli 2011 09:37 schreef koimaster het volgende:
[..]
11 dimensies ja
De derde weet ik dan niet zeker. Ik denk altijd dat het met zien te maken heeft als het op dimensies aankomt. We maken mee in 3D dus vandaar denk ik dat we nu pas in de derde dimensie leven.
Diepte ruimte en nog meer. Maar hoe zit dat dan? Dus we zijn nu in de vierde dimensiequote:
De vierde dimensie is tijd.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:47 schreef koimaster het volgende:
[..]
Diepte ruimte en nog meer. Maar hoe zit dat dan? Dus we zijn nu in de vierde dimensie
Ik heb er ook niet alle verstand van. Vragen stellen is goed denk ik altijd. Ik hoef als mens niet alle antwoorden te hebben. Vragen stellen kan ook krachtig zijn.
Ahzoquote:
Hoe zit wat met tijd?quote:Op maandag 4 juli 2011 09:55 schreef koimaster het volgende:
[..]
AhzoEn hoe zit het dan met tijd?
En zo blijven de vragen doorgaan ook. Vragen zijn geweldig. Er komt nooit een einde aan het vraagteken. Ik ben geen fan van the matrix maar ik weet 1 ding.."The rabbit hole goes oneindig diep". Er komt nooit een moment dat de mensheid de complete waarheid weet. Zou de mens de complete waarheid hebben dan betekend dat het einde van het bestaan.
Gelukkig dat het vraagteken blijft bestaan. Dat houdt de ontwikkeling in stand.
Ik ben nog steeds te snel en chaotisch. Mijn hoofd is een processor en gaat vaak nog te snel.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:07 schreef Sjeen het volgende:
Ik dacht dat je op zoek was naar informatie over Q-koorts...
Ik zou eens met een deskundige gaan praten...quote:Op maandag 4 juli 2011 10:22 schreef koimaster het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds te snel en chaotisch. Mijn hoofd is een processor en gaat vaak nog te snel.
Kan er niet altijd wat aandoen. Ik ben een quad core en meer dan dat. Ik ben echt een processor en moet kalmeren.
Doe ik alquote:Op maandag 4 juli 2011 10:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zou eens met een deskundige gaan praten...
Een processor gaat niet vaak te snel. Hij gaat precies zo hard dan de bedoeling is.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:22 schreef koimaster het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds te snel en chaotisch. Mijn hoofd is een processor en gaat vaak nog te snel.
Ik heb suikerziekte in de hersens. Zo simpel is het. Je kunt het met suikerziekte vergelijken.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:26 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Een processor gaat niet vaak te snel. Hij gaat precies zo hard dan de bedoeling is.
Dat is volgens mij een beetje het idee van leven. Niet dood gaan....quote:Op maandag 4 juli 2011 10:27 schreef koimaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele leven moeten overleven.
Heb je gelijk in maar de een moet meer zijn best doen dan de ander. Ik heb jaren rondgelopen met zelfmoordgedachten. Ik heb gevlogen van de energie en heb jaren dood willen zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:30 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een beetje het idee van leven. Niet dood gaan....
Hoax, mensen kunnen niet vliegen.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:32 schreef koimaster het volgende:
[..]
Heb je gelijk in maar de een moet meer zijn best doen dan de ander. Ik heb jaren rondgelopen met zelfmoordgedachten. Ik heb gevlogen van de energie en heb jaren dood willen zijn.
In je hoofd kun je vliegenquote:
Fantaseren noemen wij datquote:Op maandag 4 juli 2011 10:36 schreef koimaster het volgende:
[..]
In je hoofd kun je vliegenJe kunt in je hoofd en gevoel echt vliegen. Ik had geen grenzen meer. Ik vloog niet in de lucht maar in mijn gevoel en hoofd.
Was geen fantasiequote:
Daarna voel je niet echt veel meer...quote:Op maandag 4 juli 2011 10:37 schreef koimaster het volgende:
[..]
Was geen fantasieIk voelde me alsof ik 100 pillen XTC op had.
Het leek vaak te zijn alsof ik 10000 kilo coke gesnoven had en veel speed genomen had ook.
Klopt. Daarna voel je je dood. Je vliegt maanden en vervolgens ben je zo depressief dat je niet eens meer je bed uitkomt.quote:
Zeker een fistel van zijn hart naar zijn longenquote:Op maandag 4 juli 2011 09:10 schreef koimaster het volgende:
Mjin oom is vorige week gestorven. Een geweldig lieve man.
Q virus. Een zeer zeldzaam virus. Een fistel op het hart en hij moest 1 emmer bloed ophoesten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |