Geweldige zenderquote:Op maandag 4 juli 2011 02:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
qmusic
Ook nu erop
Oh ja, het foute uur tussen 9 en 10
538 is ook te commercieel voor woorden en 3FM zendt ook reclame uit.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:38 schreef heloef het volgende:
Nah dan nog eerder 538, Q is een commerciële kutzender die hetzelfde deed als Talpa en zo denkt te scoren.
Alles in Nederland zendt reclame uit. Maakt het nog niet commercieel.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:40 schreef koimaster het volgende:
[..]
538 is ook te commercieel voor woorden en 3FM zendt ook reclame uit.
Ja vooral dat, maar veel succes met je topic. Weet niet hoeveel fokkers daadwerkelijk naar Q-music luisteren dus als het animo heeft.quote:
Probeer maar een verliefd te worden op de stem van Annemieke Schollaardt of Roosmarijn Reijmer.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:43 schreef koimaster het volgende:
Ik kan verliefd worden op de stem van vrouwelijke DJ's en Eva Koreman heeft echt talent.
Hij trekt zich nu af terwijl hij luistert naar een van haar shows.quote:
Ik heb een hekel aan sperma dus ik trek me niet afquote:Op maandag 4 juli 2011 02:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij trekt zich nu af terwijl hij luistert naar een van haar shows.
Ja en ik geef Geraldine Kemper op dit moment haar anale ontmaagding.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:47 schreef koimaster het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan sperma dus ik trek me niet af
Daarom spring je na het fappen gelijk onder de douche.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:49 schreef koimaster het volgende:
Sperma plakt en is afval van het orgamse.
Je bent net klaargekomen hoor ik.quote:
Als ik een orgasme heb wil ik geen sperma zien. Sperma is rotzooi.quote:Op maandag 4 juli 2011 02:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom spring je na het fappen gelijk onder de douche.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |