Als je niks te melden hebt mag je ook gewoon naar je neuzentopic gaanquote:
Niet gegarandeerd nee. Zeker niet als je kijkt wat voor tegenstanders je door die nieuwe niet-kampioenenronde kan loten.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja want dat is geen CL voetbal
Dat is geen CL voetbal nee. Twee rondes doorkomen is gewoon zeer lastig, helemaal als we als land Europees verder wegzakken en individuele clubs dus een steeds lager coëfficiënt krijgen. Ajax had vorig seizoen nog het geluk dat ze twee keer de grote clubs zijn ontlopen, dat zie ik in de toekomst niet zo snel meer gebeuren.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja want dat is geen CL voetbal
Dat probleem heb je inderdaad als je de laatste 5 jaar niks hebt laten zien Europees, gelukkig heeft PSV dat probleem nietquote:Op maandag 4 juli 2011 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is geen CL voetbal nee. Twee rondes doorkomen is gewoon zeer lastig, helemaal als we als land Europees verder wegzakken en individuele clubs dus een steeds lager coëfficiënt krijgen. Ajax had vorig seizoen nog het geluk dat ze twee keer de grote clubs zijn ontlopen, dat zie ik in de toekomst niet zo snel meer gebeuren.
Kijk maar naar Twente dit seizoen.
Altijd veel toegevoegde waarde die neuzenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:58 schreef Stokstaart het volgende:
Het doet mij deugt dat ze in Wijnaldum nu al de gedroomde nummer 10 zien.
Zou pas écht zorgelijk zijn als ze hem op de flanken gaan gebruiken waar zijn kwaliteiten liggen.
Wijnaldum is geen neus hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Altijd veel toegevoegde waarde die neuzen
Het klopt wel dat Wijnaldum bij een 'top'club tekort komt op die positie.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Altijd veel toegevoegde waarde die neuzen
Ja, want hij al 21 jaar, veel te oud alquote:Op maandag 4 juli 2011 16:00 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het klopt wel dat Wijnaldum bij een 'top'club tekort komt op die positie.
Hij mist teveel om een topper te worden op die positie. Ook zaken die nauwelijks trainbaar zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja, want hij al 21 jaar, veel te oud al
Wijnaldum komt ernstig tekort als nummer 10. Hij mist het inzicht en is teveel bezig met zelf doepluntjes scoren en in de picture staan.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Exact. Hij kan wel nuttig zijn op die positie, maar dan als een lopende tweede spits.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hij mist teveel om een topper te worden op die positie. Ook zaken die nauwelijks trainbaar zijn.
Al is hij 18 of 27, overzicht leer je niet zo snel.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
DAMquote:Op maandag 4 juli 2011 16:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Beetje zoals Eriksen toch?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wijnaldum komt ernstig tekort als nummer 10. Hij mist het inzicht en is teveel bezig met zelf doepluntjes scoren en in de picture staan.
Een echte nummer 10 hoort juist een enorm dienende speler te zijn. Dat is hij niet.
Wijnaldum kan idd wel zijn waarde hebben, maar niet echt als nummer 10. Het verschil met een natuurtalent als Eriksen is er 1 van dag en nacht.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Exact. Hij kan wel nuttig zijn op die positie, maar dan als een lopende tweede spits.
Van Wijnaldum moet je echt geen steekballen gaan verwachten, of een snelle verlegging van het spel.
Ik wil wel nog een keer de vergelijking tussen Eriksen en Wijnaldum gaan maken, maar straks word ik nog uitgescholden voor neus hier
Eriksen is juist de man van de steekpassjes. Kijk maar naar de kampioenswedstrijd.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Beetje zoals Eriksen toch?
Eriksen valt idd direct op door zijn besluiteloosheid en gebrek aan inzicht in het veld.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Eriksen heeft dat inzicht wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
9 goals in 3 wedstrijden ofzo, ook een beetje vertekend die 14 van afgelopen seizoen. 4 goals tegen een onthutsend zwak Groningen met een Miyaichi die in bloedvorm was.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:06 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk ook dat Wijnaldum aan de zijkant beter tot zijn recht komt, hij heeft afgelopen jaar zo'n beetje de hele tijd op 10 gestaan en 0 assists geleverd.
Scorend vermogen is wel gegroeid.
Daar geloof ik geen hout van. Als dat jouw mening is; prima, maar ik vertrouw de technische staf van PSV meer.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hij mist teveel om een topper te worden op die positie. Ook zaken die nauwelijks trainbaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |