Nee.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt dat?
Zijn de uitgaven 1 op 1 ?
Dus inkomsten Dszudszak = uitgaven M,S en W ?
Nou ja, EL is tegenwoordig vooral een garantie om eerst naar het Oostblok te gaan.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker voetballen in landen als Spanje, Portugal, Schotland etc.. Iets wat hij bij Feyenoord niet zovaak deed..
Amrabat en Ibi = Wijnaldum en spits?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee.
Dszudszak 14 miljoen.
Strootman en Mertens zijn bij elkaar al rond dat bedrag.
Eerste paar rondes ja..quote:Op maandag 4 juli 2011 15:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou ja, EL is tegenwoordig vooral een garantie om eerst naar het Oostblok te gaan.
O jawel hoor, en ook toen faalde hij hopeloos. Snap de aankoop ook totaal niet, als ik er even serieus op mag ingaan. Met Toivonen heb je in principe veel meer een 10. Wijnaldum is een oogkleppenspeler, heeft totaal geen steekpass in de benen. Is alleen wel redelijk nuttig als tweede spits, meer niet. Denk dat jullie meer baat hadden gehad bij een echte spelverdeler, een type Perez zeg maar.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker voetballen in landen als Spanje, Portugal, Schotland etc.. Iets wat hij bij Feyenoord niet zovaak deed..
Het had zelfs Champions League kunnen zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Topaankoop van PSVquote:Op maandag 4 juli 2011 15:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het had zelfs Champions League kunnen zijn.
O wacht:
Wijnaldum
Nee, Ibi + Amrabat was bij elkaar al iets minder dan dat Wijnaldum kost als het goed is.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Amrabat en Ibi = Wijnaldum en spits?
Feyenoord was toen Wijnaldumquote:Op maandag 4 juli 2011 15:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het had zelfs Champions League kunnen zijn.
O wacht:
Wijnaldum
Dat zullen we dit jaar wel zien..quote:Op maandag 4 juli 2011 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
O jawel hoor, en ook toen faalde hij hopeloos. Snap de aankoop ook totaal niet, als ik er even serieus op mag ingaan. Met Toivonen heb je in principe veel meer een 10. Wijnaldum is een oogkleppenspeler, heeft totaal geen steekpass in de benen. Is alleen wel redelijk nuttig als tweede spits, meer niet. Denk dat jullie meer baat hadden gehad bij een echte spelverdeler, een type Perez zeg maar.
Na dit prachtig filmpje ben ik helemaal verkocht..quote:Op maandag 4 juli 2011 15:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Ik kan me nog herinneren dat jij Wijnaldum helemaal niet hoefde.
Gevoel voor de ruimte, de bal aannemen en al weten waar je hem heen gaat spelen. Allemaal eigenschappen die imo niet echt aan te leren zijn en wel evident voor een 10.quote:
Heb je hem ook de wedstrijd daarna tegen VVV gezien? Ik wel namelijk...quote:
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gevoel voor de ruimte, de bal aannemen en al weten waar je hem heen gaat spelen. Allemaal eigenschappen die imo niet echt aan te leren zijn en wel evident voor een 10.
Als je bijvoorbeeld een piepjonge Eriksen gaat vergelijken met Wijnaldum is dat echt een wereld van verschil. Potentiele wereldtopper vs. talentvol dravertje die niet weet dat hij eigenlijk op de flanken hoort.
Nu nog niet nee..quote:Op maandag 4 juli 2011 15:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens.
En of PSV de titel gaat winnen weet ik niet, Ajax zou met Huntelaar, Suarez en Sulejmani ook fluitend kampioen worden. Spelers die in de subtop leuk meededen zijn geen garantie voor succes van een topclub.
Het probleem zit hem denk ik ook niet in dit jaar. Het probleem zit hem denk ik vooral dat PSV niet zo snel meer het stadion kan uitbreiden en dat is in mijn ogen essentieel voor het doorgroeien naar uiteindelijk de Europese subtop. Twente timmert op die manier echt hard op de weg. Ook een Feyenoord gaat daardoor vanzelf weer bij de Nederlandse top horen zodra ze weer schuldenvrij zijn.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu nog niet nee..
Als we nog een spits en een verdediger halen, dan mis wel.. Maar dan moet Engelaar, Bakkal en Maza vertrekken.. Ben benieuwd welke club deze spelers wil hebben..
Twente zal PSV spoedig voorbijstreven inderdaad. Groter stadion, geheel in eigen beheer, dus meer inkomsten. Tevens geven zij geen belachelijke bedragen weg voor spelers met een 1-jarig contract. In principe gokt PSV met deze miljoenenaankopen gewoon weer op CL-voetbal, al begroten ze het niet. Worden ze tweede hebben ze dus een gigantisch probleem.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het probleem zit hem denk ik ook niet in dit jaar. Het probleem zit hem denk ik vooral dat PSV niet zo snel meer het stadion kan uitbreiden en dat is in mijn ogen essentieel voor het doorgroeien naar uiteindelijk de Europese subtop. Twente timmert op die manier echt hard op de weg. Ook een Feyenoord gaat daardoor vanzelf weer bij de Nederlandse top horen zodra ze weer schuldenvrij zijn.
Maar voor nu petje af hoor, goed aan het herstructureren en doorselecteren.
Jij bent vast neusquote:Op maandag 4 juli 2011 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Gevoel voor de ruimte, de bal aannemen en al weten waar je hem heen gaat spelen. Allemaal eigenschappen die imo niet echt aan te leren zijn en wel evident voor een 10.
Als je bijvoorbeeld een piepjonge Eriksen gaat vergelijken met Wijnaldum is dat echt een wereld van verschil. Potentiele wereldtopper vs. talentvol dravertje die niet weet dat hij eigenlijk op de flanken hoort.
Waarom zou je je stadion willen uitbreiden als het niet vol zit?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het probleem zit hem denk ik ook niet in dit jaar. Het probleem zit hem denk ik vooral dat PSV niet zo snel meer het stadion kan uitbreiden en dat is in mijn ogen essentieel voor het doorgroeien naar uiteindelijk de Europese subtop. Twente timmert op die manier echt hard op de weg. Ook een Feyenoord gaat daardoor vanzelf weer bij de Nederlandse top horen zodra ze weer schuldenvrij zijn.
Maar voor nu petje af hoor, goed aan het herstructureren en doorselecteren.
Ja want dat is geen CL voetbalquote:Op maandag 4 juli 2011 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente zal PSV spoedig voorbijstreven inderdaad. Groter stadion, geheel in eigen beheer, dus meer inkomsten. Tevens geven zij geen belachelijke bedragen weg voor spelers met een 1-jarig contract. In principe gokt PSV met deze miljoenenaankopen gewoon weer op CL-voetbal, al begroten ze het niet. Worden ze tweede hebben ze dus een gigantisch probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |